Brazilian butt lift suomessa

Plasticlover

Onko kukaan käynyt ?
Riskialtis toimenpide, jonka pitäisi mennä kerrasta nappiin tälläisellä vähärasvaisella henkilöllä.. mistään ei vaan löydy kunnollisia ennen ja jälkeen kuvia. Kenellä plastiikkakirurgilla suomessa eniten kokemusta brazilian butt liftistä ? Vai pitääkö suosiolla suunnata ulkomaille.

7

5576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goodluck

Suosiolla ulkomaille. Plastiikkakirurgisissa operaatioissa kokemus on kaikki kaikessa, ja on varmaan sanomattakin selvää että tuo kaipailemasi leikkaus ei ole Suomessa kovin yleinen. Ja niille, jotka varoittelevat sitten että kun menet ulkomaille niin et ole enää Suomen potilasturvan piirissä - et sinä sen piirissä ole muutenkaan. Se ei koske vain kosmeettisista syistä tehtyjä leikkauksia, eli jos saat komplikaatioita tai lopputulos ei miellytä, niin potilasturva ei ole kiinnostunut sinusta. Tarvitaan todella vakava hoitovirhe jotta saisit mitään korvauksia. Sen sijaan jos saat vakavan komplikaation ulkomailla tehdystä operaatiosta, niin saat kyllä hoitoa siihen täältä, totta kai. Mutta parhaat mahdollisuudet onnistumiseen on kokenut kirurgi; etsi sellainen esim. realself-sivustolta.

• Buttbutt

Sille yhdelle bloggarille Henrylle joka meikkaa Kardashianit, tehtiin rasvalla. En ny oikein tiedä onko mun mielestä kiva vai ei... mut mieluummin oma rasva kun silikonit. Oon kuullut että dilikonit ei oikein olis hyvät pakaroissa vaikka tisseissä toimii hyvin

• Expl

Kyllä näiden sivujen hallinta on niin surkeassa jamassa, että ehdotan asiallisten kysymysten tekemistä suoraan jonkin suomalaisen plastiikkakirurgin johtaman klinikan sähköpostiin. Ei täältä voi saada asiantuntevaa apua.

• Toexpl

Olet niin oikeassa, pitäis poistaa koko keskustelupalsta

• Anonyymi

Ei kannata . Kävin itse vuosi sitten, rasvasta 90% ei pysynyt ja tuloksena vain roikkuva nahka, 2 litraa laitettiin rasvaa vatsasta pakaroihin mutta tulos ei ole pysyvä. Itse asiassa noin kuukauden kuluttua jo puolet oli lähtenyt pois.

• Anonyymi

Eikös brasseissa laiteta silikonit.

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä jo niin suurelta siirtomäärältä, että kudos tuskin pystyy vastaanottamaan niin paljon rasvaa kerralla. Sikäli ei ihme, jos suurin osa rasvasta lähtenyt pois.🤔 Tietysti vaikuttaa myös, että noudattaako istumiskieltoa sen kolme viikkoa (aika tosin vaihtelee klinikasta ja ohjeistavasta työntekijästä riippuen 2-10 viikon välillä, eli paha sitten sanoa, että mikä on se oikea ohjeistus)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3013
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2655
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2265
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      34
      1759
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1340
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe