Tämä HC-ATM tubettaja on tappanut itsensä!!

Naisasialooser11

68

798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ci329cs

      EVVK

    • Syvä huokaus..Minkä takia porukka tekee tätä..Mä kävin tsekkaamassa sen,taas kerran,mies oli ihan normaalin näköinen eikä mikään ruma. Miten voi päässä naksahtaa niin paljon että poltat itsesi elävältä jos ei sitä pimperoa/parisuhdetta saa? Muuten elämä mallilla,on ystäviä,on duuni,on autoja,on rakastava perhe on terveys,vapaus olla ja mennä..ja silti tehdään näin. Helvetti,sillä oli hyvä elämä. Taisi olla aika pahoja psyykkisiä ongelmia taustalla..

      • Naisasialooser11

        Itsensä elävältä polttaminen on miehekäs lähtö. Tiedän myös täällä suomessa eräältä peräkylältä miehen, joka poltti itsensä elävältä bensalla kun vaimo sairastui syöpään ja hän luuli menettävänsä vaimonsa.

        Ja normaali on lähes sama kuin ruma mitä tulee naisten mielenkiinnon kohteena olemiseen.


      • ci329cs

        Indonesian Tsunamissa kuoli yli tuhat ihmistä jotka halusivat elää. En tunne minkäänlaisia tunnontuskia siitä jos joku elämäänsä tyytymätön päättää päivänsä, varsinkin jos se syy on ettei saanut naista. Omapahan oli valintansa.


      • hienoahienoa

        "oli ihan normaalin näköinen eikä mikään ruma."

        Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia, joten kyllä, mies on naisten mielestä ruma.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Itsensä elävältä polttaminen on miehekäs lähtö. Tiedän myös täällä suomessa eräältä peräkylältä miehen, joka poltti itsensä elävältä bensalla kun vaimo sairastui syöpään ja hän luuli menettävänsä vaimonsa.

        Ja normaali on lähes sama kuin ruma mitä tulee naisten mielenkiinnon kohteena olemiseen.

        Polttaminen on karmein ja kivuliain tapa lähteä,myös irvokkain..Kiva omaisten on tietää mitä tapahtui..Se nainen joka sairastui syöpään varmaan romahti tuon teon jälkeen, mitä miehen päässä oikein liikkui?

        Ei,normaali on normaali,perus jamppa. Yleensä ihan söpöjäkin. Sitä mitä useimmat meistä on,sukupuoleen katsomatta. Hyvin harva on oikeasti ruma,silleen että katsoo että huh huh,ompas ruma.


      • hienoahienoa kirjoitti:

        "oli ihan normaalin näköinen eikä mikään ruma."

        Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia, joten kyllä, mies on naisten mielestä ruma.

        Mä en kyllä näe rumia miehiä missään,olen varmaan sokea. Kun te luulette että olette rumia ja mä sanon,tuskimpa..mä lyön vetoa että puolet täälläkin on ihan södejä.


      • mklbgflrt
        peppupupu kirjoitti:

        Mä en kyllä näe rumia miehiä missään,olen varmaan sokea. Kun te luulette että olette rumia ja mä sanon,tuskimpa..mä lyön vetoa että puolet täälläkin on ihan södejä.

        Ei riittävän södejä naista saadakseen.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Ei riittävän södejä naista saadakseen.

        Jostain syystä mua jäi vaivaamaan tän kundin tapaus. Ja näitä itsareita varmasti tapahtuu joka päivä..Siihen mä en osaa sanoa mitään,miksi ihmiset eivät kohtaa, miksi kukaan ei kelpaa kenellekkään,nykyään. Ei tää ollut tällästä vielä ysärillä. Kuitenkin niitä miehille kelpaamattomia naisiakin on iso määrä. Aivan samanlailla moni nainen joutuu kärsimään yksin,ilman parisuhteita. Mikä on ongelma tässä jutussa?? Varsinkin jenkeissä se riippuu missä asut,jos olet jossain losissa tai nykissä niin aivan varmana ulkonäkö ja varakkuus merkitsee eniten. Mutta miksi nämä "normaalit" miehet eivät sitten laajenna aluetta,harkitse tyttöystävää vaikka toisesta maasta,miksi sen aina pitää olla paikallinen?


      • Omasyynneiljetykset
        peppupupu kirjoitti:

        Jostain syystä mua jäi vaivaamaan tän kundin tapaus. Ja näitä itsareita varmasti tapahtuu joka päivä..Siihen mä en osaa sanoa mitään,miksi ihmiset eivät kohtaa, miksi kukaan ei kelpaa kenellekkään,nykyään. Ei tää ollut tällästä vielä ysärillä. Kuitenkin niitä miehille kelpaamattomia naisiakin on iso määrä. Aivan samanlailla moni nainen joutuu kärsimään yksin,ilman parisuhteita. Mikä on ongelma tässä jutussa?? Varsinkin jenkeissä se riippuu missä asut,jos olet jossain losissa tai nykissä niin aivan varmana ulkonäkö ja varakkuus merkitsee eniten. Mutta miksi nämä "normaalit" miehet eivät sitten laajenna aluetta,harkitse tyttöystävää vaikka toisesta maasta,miksi sen aina pitää olla paikallinen?

        Niin ja miksi se normaali Teppo ei huoli normaali maijaa vaan himoitsee niitä ” hottiksia” eli parikymppisiä kumihuuli tissi perse Luís vuitton pimuja? Tavis tyttö jää myös yksin.


      • iuytiutyiuyi
        peppupupu kirjoitti:

        Jostain syystä mua jäi vaivaamaan tän kundin tapaus. Ja näitä itsareita varmasti tapahtuu joka päivä..Siihen mä en osaa sanoa mitään,miksi ihmiset eivät kohtaa, miksi kukaan ei kelpaa kenellekkään,nykyään. Ei tää ollut tällästä vielä ysärillä. Kuitenkin niitä miehille kelpaamattomia naisiakin on iso määrä. Aivan samanlailla moni nainen joutuu kärsimään yksin,ilman parisuhteita. Mikä on ongelma tässä jutussa?? Varsinkin jenkeissä se riippuu missä asut,jos olet jossain losissa tai nykissä niin aivan varmana ulkonäkö ja varakkuus merkitsee eniten. Mutta miksi nämä "normaalit" miehet eivät sitten laajenna aluetta,harkitse tyttöystävää vaikka toisesta maasta,miksi sen aina pitää olla paikallinen?

        No niin muakin!!

        Tämä taitaa olla sama kaveri: https://www.youtube.com/watch?v=kLXU_G6T2UA

        Toihan on hiton COOL ja hottis..

        Ei mikään tylsä ja mitäänsanomaton kamupoikalook.


      • Omasyynneiljetykset kirjoitti:

        Niin ja miksi se normaali Teppo ei huoli normaali maijaa vaan himoitsee niitä ” hottiksia” eli parikymppisiä kumihuuli tissi perse Luís vuitton pimuja? Tavis tyttö jää myös yksin.

        Aivan..ne kiltit tytöt jäävät samalla tavalla yksin kun Mattia ei Maija kiinnosta,pitää olla se kuminen Jessica..


      • lazyz
        peppupupu kirjoitti:

        Polttaminen on karmein ja kivuliain tapa lähteä,myös irvokkain..Kiva omaisten on tietää mitä tapahtui..Se nainen joka sairastui syöpään varmaan romahti tuon teon jälkeen, mitä miehen päässä oikein liikkui?

        Ei,normaali on normaali,perus jamppa. Yleensä ihan söpöjäkin. Sitä mitä useimmat meistä on,sukupuoleen katsomatta. Hyvin harva on oikeasti ruma,silleen että katsoo että huh huh,ompas ruma.

        Niinpä, miehen valtasi pelko ja epätoivo, sitä luultavammin. Itsemurhan ihannoiminen on aika sairasta, joskin en kyllä käskisi ketään täällä hengailemaankaan, jos ei elämä kiinnosta. Valinta siinä missä muutkin, lopullinen vaan.

        Elämästä ei selviä hengissä, sikäli nopeuttaminen ei varmaan hirveesti asianomaista itseään haittaa. Muita ehkä kyllä, omaisia jne.

        Normaalin näköinen mies, mutta itsetunto hukassa. :(


      • iuytiutyiuyi kirjoitti:

        No niin muakin!!

        Tämä taitaa olla sama kaveri: https://www.youtube.com/watch?v=kLXU_G6T2UA

        Toihan on hiton COOL ja hottis..

        Ei mikään tylsä ja mitäänsanomaton kamupoikalook.

        Jep,taitaa olla,mä tsekkasin sen muitakin profiileja. Mä en todellakaan kutsuis tuota rumaksi..niimpä niin,se olis saanu täällä suomessa ainakin huomiota. No,nyt on turha enää sanoa..


      • lazyz
        peppupupu kirjoitti:

        Jostain syystä mua jäi vaivaamaan tän kundin tapaus. Ja näitä itsareita varmasti tapahtuu joka päivä..Siihen mä en osaa sanoa mitään,miksi ihmiset eivät kohtaa, miksi kukaan ei kelpaa kenellekkään,nykyään. Ei tää ollut tällästä vielä ysärillä. Kuitenkin niitä miehille kelpaamattomia naisiakin on iso määrä. Aivan samanlailla moni nainen joutuu kärsimään yksin,ilman parisuhteita. Mikä on ongelma tässä jutussa?? Varsinkin jenkeissä se riippuu missä asut,jos olet jossain losissa tai nykissä niin aivan varmana ulkonäkö ja varakkuus merkitsee eniten. Mutta miksi nämä "normaalit" miehet eivät sitten laajenna aluetta,harkitse tyttöystävää vaikka toisesta maasta,miksi sen aina pitää olla paikallinen?

        Sama homma suomessa, kattelee muilta paikkakunnilta sitä kumppania, jos ei kotikulmilta nappaa. Tai vaikka ulkomailta. Nykyään on helppo liikkua paikasta toiseen ja internetkin on apuna. Joka taaville ja tahvolle löytyy akka, jos viittii tulla mukavuusalueeltaan ulos ja mennä nokkineen pidemmälle, kun tontin rajalle kuikuilemaan.


      • lazyz kirjoitti:

        Niinpä, miehen valtasi pelko ja epätoivo, sitä luultavammin. Itsemurhan ihannoiminen on aika sairasta, joskin en kyllä käskisi ketään täällä hengailemaankaan, jos ei elämä kiinnosta. Valinta siinä missä muutkin, lopullinen vaan.

        Elämästä ei selviä hengissä, sikäli nopeuttaminen ei varmaan hirveesti asianomaista itseään haittaa. Muita ehkä kyllä, omaisia jne.

        Normaalin näköinen mies, mutta itsetunto hukassa. :(

        Ja vielä surullisempaa on se että se todellakin kuvitteli olevansa joku ihmishylkiö..vaikka todellisuus oli jotain muuta, se ei vaan nähnyt sitä. Mä ihmettelen että mitä sen kaverit oikein mietti,eikö kukaan sanonut mitään? Sillä näytti kamujakin olevan.
        Tämähän on vain mun mielipide mutta mä en voi ymmärtää miksi kukaan jonka elämä on muuten kunnossa,kaikin puolin ja on TERVE..haluaa tappaa itsensä tollasen syyn takia,karmivaa..Sen takia mä mietinkin että pakko olla taustalla jotain muuta niinkuin se vaikea masennus tai jotain lääkejuttuja. Mä olen kyllä huomannut ton itsari-villityksen nuoremmissa sukupolvissa,osa tekee sen online. Eiköhän olisi aika puuttua tähän..
        Huh mitä fiilikset heti aamusta:/


      • lazyz
        peppupupu kirjoitti:

        Ja vielä surullisempaa on se että se todellakin kuvitteli olevansa joku ihmishylkiö..vaikka todellisuus oli jotain muuta, se ei vaan nähnyt sitä. Mä ihmettelen että mitä sen kaverit oikein mietti,eikö kukaan sanonut mitään? Sillä näytti kamujakin olevan.
        Tämähän on vain mun mielipide mutta mä en voi ymmärtää miksi kukaan jonka elämä on muuten kunnossa,kaikin puolin ja on TERVE..haluaa tappaa itsensä tollasen syyn takia,karmivaa..Sen takia mä mietinkin että pakko olla taustalla jotain muuta niinkuin se vaikea masennus tai jotain lääkejuttuja. Mä olen kyllä huomannut ton itsari-villityksen nuoremmissa sukupolvissa,osa tekee sen online. Eiköhän olisi aika puuttua tähän..
        Huh mitä fiilikset heti aamusta:/

        Onhan se surullista, minusta tuntuu vaan vahvasti, ettei kaikkien pääkoppaan ole reseptiä. Ei ees se että kaikki muuten on hyvin, kun saa päähänpinttymän ettei ole. Ehkä jotakin tietynlaista "perfektionismia" piilevänä, aina pitäisi olla paremmin ja paremmin...rajaton mieli haluaa haluamistaan. Eikä osaa katsoa mikä on hyvin ja miten paljon huonommin voisi olla.

        Luulen, ettei tietynlaisten ihmisten kamujen ja perheidenkään sanomiset auta mitään, kun se pää on fakkiutunut johonkin asetukseen se on rikki ja taikasanat hukassa. :(

        Elämänhalu tulee itsestä, se kipinä jota muut voi kasvattaa jos siinä on potentiaalia kasvaa. Mutta jos se puuttuu, ei siihen auta soihtukaan.

        Tämä maailma ruokkii ihmisien ahneutta ja suuruudenhulluutta, sitä himoa että kaikkea pitää olla ja aina parempaa kun toisella tai enemmän, kun on edes mahdollista saada. Mä sanon niitä ihmisiä rajattomiksi, koska niille ei tunnu riittävän mikään, eikä mikää pidä tai tee onnelliseksi. On sille varmaan joku oikeakin termi olemassa...rajaton vaan kuvaa sitä yliäyräiden menevää äärettömyyksiin vievää luonteenlaatua.


      • ne5gdfbg67
        peppupupu kirjoitti:

        Aivan..ne kiltit tytöt jäävät samalla tavalla yksin kun Mattia ei Maija kiinnosta,pitää olla se kuminen Jessica..

        Kilteiltä tytöiltä tulee aina tylyimmät torjunnat. Aina.


      • gfdhfd5t54gf
        iuytiutyiuyi kirjoitti:

        No niin muakin!!

        Tämä taitaa olla sama kaveri: https://www.youtube.com/watch?v=kLXU_G6T2UA

        Toihan on hiton COOL ja hottis..

        Ei mikään tylsä ja mitäänsanomaton kamupoikalook.

        Suomi on eri asia kun USA. Siellä mustilla moni asia on oikeasti huonommin. Esim. niin että valkoiset naiset eivät halua seurustella mustan miehen kanssa.

        "Toihan on hiton COOL ja hottis.." niin, kun vertaa Suomimiehiin. Se kertoo enemmän suomalaismiehistä kuin amerikkalaisista. Jenkeissä tuo ei vaan riitä.


      • iuytiutyiuyiu
        gfdhfd5t54gf kirjoitti:

        Suomi on eri asia kun USA. Siellä mustilla moni asia on oikeasti huonommin. Esim. niin että valkoiset naiset eivät halua seurustella mustan miehen kanssa.

        "Toihan on hiton COOL ja hottis.." niin, kun vertaa Suomimiehiin. Se kertoo enemmän suomalaismiehistä kuin amerikkalaisista. Jenkeissä tuo ei vaan riitä.

        Olen kyllä jenkeissä aika paljon ollut -ja lähes kaikki kaverit ovat sieltä.

        Eniten kaikki on kiinni siitä, onko varaa opiskella. Se on kaiken A ja O.


      • tasottt
        peppupupu kirjoitti:

        Mä en kyllä näe rumia miehiä missään,olen varmaan sokea. Kun te luulette että olette rumia ja mä sanon,tuskimpa..mä lyön vetoa että puolet täälläkin on ihan södejä.

        Tasoja on 4.

        Naisten silmissä komeat <1%
        Naisten silmissä tavallisen näköiset 20%
        Naisten silmissä tavallisen näköiset, jonkun naisen (mutta ei sun eikä oikeasti muidenkaan) mielestä komeat 60%
        Rumat/hylkiöt 20%

        Noi 60%, eli naisten silmissä keskivertoa rumemmat tavikset, voi saada naisen lähtemällä perheen elättäjiksi. 20% jää ilman.


      • iouyoiuyoiu
        tasottt kirjoitti:

        Tasoja on 4.

        Naisten silmissä komeat <1%
        Naisten silmissä tavallisen näköiset 20%
        Naisten silmissä tavallisen näköiset, jonkun naisen (mutta ei sun eikä oikeasti muidenkaan) mielestä komeat 60%
        Rumat/hylkiöt 20%

        Noi 60%, eli naisten silmissä keskivertoa rumemmat tavikset, voi saada naisen lähtemällä perheen elättäjiksi. 20% jää ilman.

        Pätee nuoriin naisiin, jotka haluavat bilettää.

        Elämää on kuitenkin vuosikymmeniä sen jälkeenkin -ehtii kyllä valita.

        10% ytmejä, jotka elävät omissa piireissään.

        10% jää ilman monesta eri syystä. Yksi on se, ettei kukaan kelpaa.

        Loput 80%.. 2-4 -ihmiset pariutuvat keskenään, 4-6 myös, sekä 6-8.. Toki välillä pientä (tai suurtakin) hajontaa. Poikkeus vahvistaa kuitenkin säännön.

        Kyky olla onnellisessa parisuhteessa on 100x vaativampaa, kuin ykskakkosen ohjeet johonkin typetään baarikaatoon, joka ei kauan lämmitä. Viinaa vaan, niin paljon kaatuu.


      • 12121212121212
        iouyoiuyoiu kirjoitti:

        Pätee nuoriin naisiin, jotka haluavat bilettää.

        Elämää on kuitenkin vuosikymmeniä sen jälkeenkin -ehtii kyllä valita.

        10% ytmejä, jotka elävät omissa piireissään.

        10% jää ilman monesta eri syystä. Yksi on se, ettei kukaan kelpaa.

        Loput 80%.. 2-4 -ihmiset pariutuvat keskenään, 4-6 myös, sekä 6-8.. Toki välillä pientä (tai suurtakin) hajontaa. Poikkeus vahvistaa kuitenkin säännön.

        Kyky olla onnellisessa parisuhteessa on 100x vaativampaa, kuin ykskakkosen ohjeet johonkin typetään baarikaatoon, joka ei kauan lämmitä. Viinaa vaan, niin paljon kaatuu.

        Eli suomeksi sanottuna:

        Hyväksy että nuoret naiset kuuluvat ytmeille. Odottele kiltisti vuoroasi, niin 28-vuotiaana pääset mukaan kenties jo hieman pullahtaneen naisen perheprojektiin.

        "10% ytmejä, jotka elävät omissa piireissään."

        Lähes kaikki ytmit pariutuvat lopulta, olkoonkin että kumppanit saattavat mennä vaihtoon aika ajoin. Oikeampi luku lienee <1% tienoilla.


    • h567jh67

      Olisi tullut tuokin Suomeen, niin olisi saanut naista pelkästään olemalla eksoottinen ulkomaalainen mies.

      • Sehän se tässä vähän hauskaa onkin,suomessa se olisi varmaan saanut tyttöystävän aika pian..


    • iuytiutyiuyi

      Häh? Ei tuo nyt ole millään tavalla ruma tai lihava. Ennemmin masentunut.

      Itsekin pidän itseäni rumana ja lihavana, vaikka olen (näköjään) kirjaimellisesti nykyisen Miss Suomen mitoissa.

      • Niimpä, ei se mikään ruma tai ylilihava ollut ja tuon takia tappo ittensä. Kyllähän sillä täyty olla isojakin psyykkisiä ongelmia, aivan varmasti vähän pahempi masennus. Olisi kiva tietää,käyttikö psyykelääkkeitä,osa niistä voi meinaan antaa kivoja ylläreitä..


      • h567jh67
        peppupupu kirjoitti:

        Niimpä, ei se mikään ruma tai ylilihava ollut ja tuon takia tappo ittensä. Kyllähän sillä täyty olla isojakin psyykkisiä ongelmia, aivan varmasti vähän pahempi masennus. Olisi kiva tietää,käyttikö psyykelääkkeitä,osa niistä voi meinaan antaa kivoja ylläreitä..

        Eipä ollut riittävän hyvännäköinen saadakseen naisen. "Ihan kivan näköinen" ei riitä.

        Naisten mielestä mies on ruma, jos häntä ei pysty katselemaan tuntematta vastenmielisyyttä. Miesten mielestä mies on ruma, jos hänen ulkonäkönsä ei saa naisia kiinnostumaan. Kahdesta aivan eri asiasta käytetään samaa termiä.

        Komea mies saa läjittäin ihastelevia kommentteja vaikka kuva olisi pidätyskuva (Jeremy Meeks). Paras mitä ei-komea mies saa on "et ole pahan näköinen". Hyvännäköisen miehen luonteella ei ole paljoakaan väliä, naisen tutustumishalu laukeaa välittömästi. Ei-niin-hyvännäköisen miehen kanssa nainen voisi harkita suhdetta jos on muuten "perfect match" mutta useimmiten nainen kuitenkin valitsee sen miehen joka iskee kuin sata salamaa ja vie jalat alta. Hänelle tyrkytetään puhelinnumeroa. Ihan kivan näköinen saa kannustavia taputuksia olkapäälle.

        Jos tuo miekkonen olisi ollut OIKEASTI hyvännäköinen, jotain näyttelijän tasoa, niin luuletko että hän olisi jäänyt yksin?


      • h567jh67 kirjoitti:

        Eipä ollut riittävän hyvännäköinen saadakseen naisen. "Ihan kivan näköinen" ei riitä.

        Naisten mielestä mies on ruma, jos häntä ei pysty katselemaan tuntematta vastenmielisyyttä. Miesten mielestä mies on ruma, jos hänen ulkonäkönsä ei saa naisia kiinnostumaan. Kahdesta aivan eri asiasta käytetään samaa termiä.

        Komea mies saa läjittäin ihastelevia kommentteja vaikka kuva olisi pidätyskuva (Jeremy Meeks). Paras mitä ei-komea mies saa on "et ole pahan näköinen". Hyvännäköisen miehen luonteella ei ole paljoakaan väliä, naisen tutustumishalu laukeaa välittömästi. Ei-niin-hyvännäköisen miehen kanssa nainen voisi harkita suhdetta jos on muuten "perfect match" mutta useimmiten nainen kuitenkin valitsee sen miehen joka iskee kuin sata salamaa ja vie jalat alta. Hänelle tyrkytetään puhelinnumeroa. Ihan kivan näköinen saa kannustavia taputuksia olkapäälle.

        Jos tuo miekkonen olisi ollut OIKEASTI hyvännäköinen, jotain näyttelijän tasoa, niin luuletko että hän olisi jäänyt yksin?

        Mulla voi typoja tulla vähän,näyttää migreeniä taas pukkaavan argh. Surullisen hauskaa tässä on se että toikin mies olisi luultavasti saanut naisia täällä suomessa. Mutta kun ei laajenneta sitä hakua muualle..tietty jos tahtoi vaan seksiä niin olisi pitkä välimatka haha Jos taas tahtoo seksiä niin käyttäkää niitä maksullisia,nykyaikana se on niin helppoa,kun pizzan tilais online.

        Näinhän se on,mulle ruma tarkoittaa sitä että todellakin on vastenmielisen näköinen,rujo tai jotain. Tai ken-nukke mies. Miesten mielestä siis on ruma jos ei saa naisia kiinnostumaan vaikka naama olisi ihan söpö?

        Jeremy Meeks, se saa kylmiä väreitä aikaan. Mä näen sen vaan outona..Ja sen silmät ovat tyhjät kuin bimbon päänuppi. Mä en tajua mitä naiset näkee siinä,tästä mä voisin sanoa,ompas vastenmielinen äijä. Näinhän se kyllä taitaa mennä,ikävä kyllä..Ne "komistukset" saavat kaiken kun manulle illallisen. Mutta sama juttu on naisilla, entäs nämä kaikki vähän hiirulaiset, tavalliset naiset, ei niitäkään kukaan tule hakemaan tanssimaan tai kysy puhelinnumeroa. Kaikki miehet haluavat vain niitä uh,tällättyjä bilebimboja. Mä olen nähnyt tän monta kertaa baareissa,mä siellä hiljaa tutkailen porukan touhuja. Melkein aina on näitä perus nättejä kiltin näköisiä naisia yksin istumassa,yksikään mies ei mene juttelemaan.

        Jos se mies olisi ollut super hottis ei varmasti olisi ollut yksin,ikinä-Mutta kun suurin osa meistä ei ole super hottiksia, ei se saa mennä noin. Se on tämä aika..kaikkein parasta on varmaan hankkia se ulkkispuoliso. Jollekkin toiselle olet eksoottinen ja mielenkiintoinen.


      • lazyz
        h567jh67 kirjoitti:

        Eipä ollut riittävän hyvännäköinen saadakseen naisen. "Ihan kivan näköinen" ei riitä.

        Naisten mielestä mies on ruma, jos häntä ei pysty katselemaan tuntematta vastenmielisyyttä. Miesten mielestä mies on ruma, jos hänen ulkonäkönsä ei saa naisia kiinnostumaan. Kahdesta aivan eri asiasta käytetään samaa termiä.

        Komea mies saa läjittäin ihastelevia kommentteja vaikka kuva olisi pidätyskuva (Jeremy Meeks). Paras mitä ei-komea mies saa on "et ole pahan näköinen". Hyvännäköisen miehen luonteella ei ole paljoakaan väliä, naisen tutustumishalu laukeaa välittömästi. Ei-niin-hyvännäköisen miehen kanssa nainen voisi harkita suhdetta jos on muuten "perfect match" mutta useimmiten nainen kuitenkin valitsee sen miehen joka iskee kuin sata salamaa ja vie jalat alta. Hänelle tyrkytetään puhelinnumeroa. Ihan kivan näköinen saa kannustavia taputuksia olkapäälle.

        Jos tuo miekkonen olisi ollut OIKEASTI hyvännäköinen, jotain näyttelijän tasoa, niin luuletko että hän olisi jäänyt yksin?

        Ongelma saattoi olla miehessä itsessäänkin, ettei ottanut kenenkään kiinnostumista tosissaan koska heikko itsetunto. Kun vähättelee itseään, kuvittelee että muutkin vähättelee...tulee vääristynyt mielikuva mahdollisuuksistaankin. Toisin sanoen ryssii itse mahdollisuudet uskon puutteellaan...


      • lazyz
        lazyz kirjoitti:

        Ongelma saattoi olla miehessä itsessäänkin, ettei ottanut kenenkään kiinnostumista tosissaan koska heikko itsetunto. Kun vähättelee itseään, kuvittelee että muutkin vähättelee...tulee vääristynyt mielikuva mahdollisuuksistaankin. Toisin sanoen ryssii itse mahdollisuudet uskon puutteellaan...

        Ei se paljon auta vaikka kuinka kehuu, oot ihana tai komea tms. jos toinen ajattelee, vitut oon. Olen läski ja turha tyyppi. Muut on silloin voimattomia. Kuka särkee jään miehen mielestä ja miten?


      • h567jh67
        peppupupu kirjoitti:

        Mulla voi typoja tulla vähän,näyttää migreeniä taas pukkaavan argh. Surullisen hauskaa tässä on se että toikin mies olisi luultavasti saanut naisia täällä suomessa. Mutta kun ei laajenneta sitä hakua muualle..tietty jos tahtoi vaan seksiä niin olisi pitkä välimatka haha Jos taas tahtoo seksiä niin käyttäkää niitä maksullisia,nykyaikana se on niin helppoa,kun pizzan tilais online.

        Näinhän se on,mulle ruma tarkoittaa sitä että todellakin on vastenmielisen näköinen,rujo tai jotain. Tai ken-nukke mies. Miesten mielestä siis on ruma jos ei saa naisia kiinnostumaan vaikka naama olisi ihan söpö?

        Jeremy Meeks, se saa kylmiä väreitä aikaan. Mä näen sen vaan outona..Ja sen silmät ovat tyhjät kuin bimbon päänuppi. Mä en tajua mitä naiset näkee siinä,tästä mä voisin sanoa,ompas vastenmielinen äijä. Näinhän se kyllä taitaa mennä,ikävä kyllä..Ne "komistukset" saavat kaiken kun manulle illallisen. Mutta sama juttu on naisilla, entäs nämä kaikki vähän hiirulaiset, tavalliset naiset, ei niitäkään kukaan tule hakemaan tanssimaan tai kysy puhelinnumeroa. Kaikki miehet haluavat vain niitä uh,tällättyjä bilebimboja. Mä olen nähnyt tän monta kertaa baareissa,mä siellä hiljaa tutkailen porukan touhuja. Melkein aina on näitä perus nättejä kiltin näköisiä naisia yksin istumassa,yksikään mies ei mene juttelemaan.

        Jos se mies olisi ollut super hottis ei varmasti olisi ollut yksin,ikinä-Mutta kun suurin osa meistä ei ole super hottiksia, ei se saa mennä noin. Se on tämä aika..kaikkein parasta on varmaan hankkia se ulkkispuoliso. Jollekkin toiselle olet eksoottinen ja mielenkiintoinen.

        "Miesten mielestä siis on ruma jos ei saa naisia kiinnostumaan vaikka naama olisi ihan söpö?"

        Nimenomaan. Jos söpöys ei johda naisten saamiseen, se on aivan sama onko oikeasti ruma vai pelkästään "ihan ok" näköinen. Kun miehet tuppaavat olemaan inhorealistisia, he usein ilmaisevat asian karkeimmalla tavalla, eli olevansa rumia. Siksi nainen ei ymmärrä eikä usko ätmin väitettä rumuudesta.

        Jos naiset ymmärtäisivät, että kun ätmi sanoo olevansa "ruma" tai "ulkonäöltään vammainen" niin hän tarkoittaa tasan tarkkaan sitä, että hän ei ole riittävän komea että naiset kiinnostuisivat hänestä hänen ulkonäkönsä vuoksi.

        Ulkkispuolisoissa huono puoli on se ettei sekään jako mene tasan. Suuri osa maaiman naisista on kiinnostunut oikealla tavalla eksoottisesta miehestä, mutta juuri siksi sosiaalinen kontrolli onkin monessa muussa maassa tiukempi kun Suomessa. Luuletko, että suomalainen mies pääsisi vapaasti iskemään esim. Irakilaisia naisia Irakissa?


      • lazyz
        h567jh67 kirjoitti:

        "Miesten mielestä siis on ruma jos ei saa naisia kiinnostumaan vaikka naama olisi ihan söpö?"

        Nimenomaan. Jos söpöys ei johda naisten saamiseen, se on aivan sama onko oikeasti ruma vai pelkästään "ihan ok" näköinen. Kun miehet tuppaavat olemaan inhorealistisia, he usein ilmaisevat asian karkeimmalla tavalla, eli olevansa rumia. Siksi nainen ei ymmärrä eikä usko ätmin väitettä rumuudesta.

        Jos naiset ymmärtäisivät, että kun ätmi sanoo olevansa "ruma" tai "ulkonäöltään vammainen" niin hän tarkoittaa tasan tarkkaan sitä, että hän ei ole riittävän komea että naiset kiinnostuisivat hänestä hänen ulkonäkönsä vuoksi.

        Ulkkispuolisoissa huono puoli on se ettei sekään jako mene tasan. Suuri osa maaiman naisista on kiinnostunut oikealla tavalla eksoottisesta miehestä, mutta juuri siksi sosiaalinen kontrolli onkin monessa muussa maassa tiukempi kun Suomessa. Luuletko, että suomalainen mies pääsisi vapaasti iskemään esim. Irakilaisia naisia Irakissa?

        Joukossa on niitäkin "ätmejä", joilla on vaan vääristynyt käsitys oikeasti ulkonäöstään. Jos joku sanoo olevansa ruma, tottakai se kyseenalaistetaan sillä hyvin usein osoittautuu, että tuo kuvitelma rumuudesta on vain sanojansa omaa mielikuvaa ja aivan virheellistä tietoa.

        Ruma on menettänyt merkityksensä aivan, kuin valehtelija menettää uskottavuutensa, koska totuus on osoittautunut aivan muuksi kuin mitä väitetään.


      • lazyz
        lazyz kirjoitti:

        Joukossa on niitäkin "ätmejä", joilla on vaan vääristynyt käsitys oikeasti ulkonäöstään. Jos joku sanoo olevansa ruma, tottakai se kyseenalaistetaan sillä hyvin usein osoittautuu, että tuo kuvitelma rumuudesta on vain sanojansa omaa mielikuvaa ja aivan virheellistä tietoa.

        Ruma on menettänyt merkityksensä aivan, kuin valehtelija menettää uskottavuutensa, koska totuus on osoittautunut aivan muuksi kuin mitä väitetään.

        Tuo aloituksen video on tästä oiva esimerkki, miten erilailla mies näkee itsensä versus muut katsojat. Miehen omassa päässä on uskomus rumuudesta...paljonkos siinä sitten muiden auttaa rimpuilla. Sanoppas se...


      • lazyz
        lazyz kirjoitti:

        Tuo aloituksen video on tästä oiva esimerkki, miten erilailla mies näkee itsensä versus muut katsojat. Miehen omassa päässä on uskomus rumuudesta...paljonkos siinä sitten muiden auttaa rimpuilla. Sanoppas se...

        Värisokeus on tila, jossa ihmisen väriaisti on häiriintynyt tai se puuttuu kokonaan.

        Voisi verrata tähän monen uskomusta itsestään. Ei nää värejä, ei ole vastetta.


      • mklbgflrt
        lazyz kirjoitti:

        Joukossa on niitäkin "ätmejä", joilla on vaan vääristynyt käsitys oikeasti ulkonäöstään. Jos joku sanoo olevansa ruma, tottakai se kyseenalaistetaan sillä hyvin usein osoittautuu, että tuo kuvitelma rumuudesta on vain sanojansa omaa mielikuvaa ja aivan virheellistä tietoa.

        Ruma on menettänyt merkityksensä aivan, kuin valehtelija menettää uskottavuutensa, koska totuus on osoittautunut aivan muuksi kuin mitä väitetään.

        Totuus kuitenkin on että ulkonäöllä on suuri merkitys nimenomaan sen pariutumisen kannalta. "Ihan kivan näköinen" ei vaan riitä. Ulkonäössä pitää olla jotain sellaista persoonallista, mikä pistää kiinnostumaan ja haluamaan syvempääkin tuttavuutta. Jopa oikeasti rumat miehet (kuten esim. Steve Buscemi) vetoavat naisiin enemmän kuin sellaiset tavallisen näköiset pulliaiset joissa ei ole mitään rumaa mutta ei mitään kiinnostavaakaan. Tavallisen näköisten pitää oikeasti olla TODELLA hyviä, ennen kun he nousevat massasta esiin millään tavalla potentiaalisina kumppaneina.

        Jos ätmit sanoisivat olevansa MITÄTTÖMÄN tai TAVALLISEN näköisiä sen sijaan että väittäisivät olevansa rumia, naisten kiinnostuvan vain top 10 miehistä tai että naiset pitävät 80% miehistä rumina, he tulisivat paljon paremmin ymmärretyiksi.


    • Sairaan riippuvaisia miehet on naisista..

      • Mietin.vaan

        Näin se on ollut maailman sivu. Suurin osa asioista mitä miehet tekevät, he tekevät saadakseen enemmän pimppaa. Rahan ja vallan hankkiminen, vihervasemmistolaisuus, kamppailulajit, pehmoisyys. Whatever works.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Näin se on ollut maailman sivu. Suurin osa asioista mitä miehet tekevät, he tekevät saadakseen enemmän pimppaa. Rahan ja vallan hankkiminen, vihervasemmistolaisuus, kamppailulajit, pehmoisyys. Whatever works.

        Ilmeisesti myös itsarit.

        Ja tietysti naisten alistaminen, kun vaikea sitä on naisille päteä jos naiset ovat parempia.


      • Mietin.vaan
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ilmeisesti myös itsarit.

        Ja tietysti naisten alistaminen, kun vaikea sitä on naisille päteä jos naiset ovat parempia.

        Itsari on aika heikko keino saada naista. Vaikka naisissa jokunen nekrofiilikin löytyisi, tarjonta on siellä vielä runsaampaa kun elävien puolella kysyntään verrattuna.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Itsari on aika heikko keino saada naista. Vaikka naisissa jokunen nekrofiilikin löytyisi, tarjonta on siellä vielä runsaampaa kun elävien puolella kysyntään verrattuna.

        Kyllähän nää jotkut uskoo saavansa taivaassakin pimppaa, vai mitä ne 40 neitsyttä on, joita itsemurhapommittajille luvataan..hulluja nää ukonpuolet..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllähän nää jotkut uskoo saavansa taivaassakin pimppaa, vai mitä ne 40 neitsyttä on, joita itsemurhapommittajille luvataan..hulluja nää ukonpuolet..

        Vai menikö mulla nyt neitseet ja Alibaban 40 rosvoa sekaisin?


      • Mietin.vaan
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllähän nää jotkut uskoo saavansa taivaassakin pimppaa, vai mitä ne 40 neitsyttä on, joita itsemurhapommittajille luvataan..hulluja nää ukonpuolet..

        Jaa, nyt puhutaan niistä... mulle nämä itsemurhakandidaatit ovat lähinnä näitä tällä palstalla monkujia ja aiheelle runkkaajia, joten ei nuo tulleet mieleenkään. Noille en voi oikein muuta kun kohahduttaa olkapäitäni. Jotenkin se että niitä naisia halutaan tämänpuoleisessa on sentään järkeen käypää.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Jaa, nyt puhutaan niistä... mulle nämä itsemurhakandidaatit ovat lähinnä näitä tällä palstalla monkujia ja aiheelle runkkaajia, joten ei nuo tulleet mieleenkään. Noille en voi oikein muuta kun kohahduttaa olkapäitäni. Jotenkin se että niitä naisia halutaan tämänpuoleisessa on sentään järkeen käypää.

        No mä vaan siirsin puheen niihin.. Alunperin tarkotin että miehet tekee itsarinkin naisten takia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mä vaan siirsin puheen niihin.. Alunperin tarkotin että miehet tekee itsarinkin naisten takia.

        Tai siis niiteen puutteen takia. Tuntemattomien naisten takia..


      • Mietin.vaan
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tai siis niiteen puutteen takia. Tuntemattomien naisten takia..

        Minä puhuin pimpasta, sinä naisista. Jos mietit hetken, ymmärrät mitkä ovat erot ja mitkä yhtäläisyydet näiden kahden välillä, ja ehkä siten senkin miksi ne miehet eivät ihan hirveästi ole kiinnostuneita ovatko ne naiset tuntemattomia vai eivät.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Minä puhuin pimpasta, sinä naisista. Jos mietit hetken, ymmärrät mitkä ovat erot ja mitkä yhtäläisyydet näiden kahden välillä, ja ehkä siten senkin miksi ne miehet eivät ihan hirveästi ole kiinnostuneita ovatko ne naiset tuntemattomia vai eivät.

        Ei nyt jaksa.


      • 01234543210
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ilmeisesti myös itsarit.

        Ja tietysti naisten alistaminen, kun vaikea sitä on naisille päteä jos naiset ovat parempia.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn että missä naiset ovat parempia, jollei jotain seksin saamista lasketa? Ehkä joskus ajateltiin että naiset ovat empaattisempia ja välittävämpiä kuin miehet mutta nykyään tiedetään ettei noin todellakaan ole.


      • 01234543210 kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn että missä naiset ovat parempia, jollei jotain seksin saamista lasketa? Ehkä joskus ajateltiin että naiset ovat empaattisempia ja välittävämpiä kuin miehet mutta nykyään tiedetään ettei noin todellakaan ole.

        Opiskelussa ovat menneet heittämällä ohi ja sehän on ollut naisilta kielletty.


    • Naisasialooser11

      Kommenteista huomaa hyvin se, että ameriikassa naiset ovat vielä suomalaisiakin pinnallisempia. Tuo mies olisi voinut olla KTM täällä, mutta jenkeissä hän on HC-ATM

      • lkjlkkjölkjö

        Toi jätkä ihan oikeasti on tosi makee..

        Siisti gangsta -tyyli yhdistettynä herkkään runoilijaan.. Ei ollut jenkeissä HC-ATM. Liian masentunut, joten ei nähnyt omaa tasoaan.


    • hardcoreATM

      Mä jo luulin että se oli "HeedAndSucceed"-tubettaja (jonka Nalli myös tietää hyvin) joka oli päättänyt päivänsä, koska hänen videopätkänsä ovat kerta toisensa jälkeen synkempiä ja niistä huokuu kaipuu elämän päättämiseen.

      Toivottavasti tulee joskus se päivä kun Nalli voi taata kaikille palstan hardcore ätmeille kunniakas ja 100% varma itsemurha. Minulle 99% ei riitä, en halua vammautua loppuiäksi jolloin en voi yrittää itsemurhaa uudestaan.

      Vastineeksi hcätmit voisivat testamentata omaisuuteensa Naisasialooserille palkkioksi. Toki monella voi olla varallisuutena vain roposia, mutta luulisin että Nalli voisi tällä tavalla rahoittaa HC-ATM itsemurha-avustustoiminnan

    • wegjnwetkwryaetjqetj

      Sinusta ei sitten kunniakasta saada?

    • RumaAlien

      Mitä rumuuteen tulee, niin eihän tuo mies ollut edes ruma ja Suomessa olisi varmana saanut naisystävän.
      Mitä rumuuteen tulee, niin meikäläinen on 100 kertaa rumempi, mutta en silti ole ajatellut itsemurhaa.
      Täytyy vaan asennoitua elämään niin, että kun kerta ei naisille kelpaa, niin eletään sitten yksinään.
      Joillekin kohtalo on elää elämä täällä yksinään ja heille on elämässä jokin tehtävä, johon vaaditaan yksinäisyys.
      Kyllä se tehtävä ajallaan paljastuu ja se voi olla tehtävä, jossa voi mennä henki, joten sellainen tehtävä ei sovellu niille, joilla on kumppani, koska kumppani jää kaipaamaan ja siitä aiheutuu surua kumppaneille.
      Yksinäistä sensijaan ei kukaan jää kaipaamaan, että siinä se ero.

      • ätmelsson

        Tunnen miehen, jolla on syntymästä ollut pahat epämuodostumat kasvoissa. mm suu melkein pystyasennossa ja toista silmää hädintuskin edes näkee. Hän on tälläkin hetkellä parisuhteessa ja edellisestä on lapsi. Siinä on rumin mitä olen nähnyt. Itse kaljuunnun päälaelta ja välillä se vituttaa/masentaa paljonkin, mutta tuota miettiessä sitä joskus ajattelee valittavansa turhasta. No realiteetti on, että naista saadakseni mun yleensä pitää tutustua heihin hyvin neutraalissa tilanteessa esim töissä. Siten on kauniitki naiset ulos pyytäneet. Mutta yökerhoissa ei mitään mahkuja


      • KaruFakta
        ätmelsson kirjoitti:

        Tunnen miehen, jolla on syntymästä ollut pahat epämuodostumat kasvoissa. mm suu melkein pystyasennossa ja toista silmää hädintuskin edes näkee. Hän on tälläkin hetkellä parisuhteessa ja edellisestä on lapsi. Siinä on rumin mitä olen nähnyt. Itse kaljuunnun päälaelta ja välillä se vituttaa/masentaa paljonkin, mutta tuota miettiessä sitä joskus ajattelee valittavansa turhasta. No realiteetti on, että naista saadakseni mun yleensä pitää tutustua heihin hyvin neutraalissa tilanteessa esim töissä. Siten on kauniitki naiset ulos pyytäneet. Mutta yökerhoissa ei mitään mahkuja

        ”Sitten on kauniitkin pyytäneet ulos” naisista 90% ei ole kauniita eli nuoria ja missimitoissa. Vähyytenä vuoksi sellaiset naiset ei voi riittää kaikillekaiken ikäisille setämiehille!


    • oikearumuus

      Kuten sanottu yllä, kun mies sanoo olevansa "ruma"...se voi tarkoittaa montaa asiaa.

      Se ei välttämättä tarkoita vastenmielisen näköistä, se voi myös tarkoittaa mitättömän näköistä. Vaikkapa miestä jossa kaikki on pienen ja heikon näköistä, ilman että mies on poikkeuksellisen lahjakas yrittäjänä tai muusikkona.

      Kaava menee näin:

      "varmasti JOKU NAINEN haluaa sinut, mutta JUURI MINÄ nyt vain satun haluamaan maskuliinisemman miehen".

      JUURI MINÄ on olemassa, JOKU NAINEN ei ole.

    • mustaincel_oli

      ruma musta jätkä ja teki johtopäätelmät ja ratkaisut rumuutensa tiedostettuaan.

      • Aika usein tulee mieleen että maailma voisi olla parempi paikka, jos me kaikki suhtautuisimme toisiimme vähän lempeämmin.


      • ja_siksipä_musta
        JamesTheBot kirjoitti:

        Aika usein tulee mieleen että maailma voisi olla parempi paikka, jos me kaikki suhtautuisimme toisiimme vähän lempeämmin.

        ruma incel päätti päivänsä ihan itse.


    • Kun te pyöritte näillä sivuilla ja ehkä kommentoitte näitä masentuneita tapauksia,seuraavalla kerralla ohjatkaa ne suomen sivuille..täällä on eri mielipiteet kun jenkkilän naisilla, ei tartte ittensä sen takia tappaa.

      • h567jh67

        Eihän ne ymmärtäisi sitä mitä me täällä Suomeksi puhutaan.

        Sitä paitsi en ole ihan varma kuinka paljon sympatiapisteitä tuo miekkonen sai suomityttöjen silmissä vain olemalla tummaihoinen. Jos olisi ollut valkoinen, ei olisi löytynyt ehkä niin paljon empatiaa.


      • Mitä helevettiä..

        Ne jenkkilän naiset on vieläkin suvaitsevaisempia kuin täällä.


        Eihän täällä saa ulkkis pillua muutako ghetoissa.. :D


    • En miekään tuosta paremman näkönen ole.. :D

      Mutta oon mie siltikkin ihan hyvin saanu pimpsaa jenkkiläisiltä naisilta.


      Ei ne naiset ole sen erilaisempia kuin täälläkään..


      Tuolla pojalla on huono asenne..

      • Oli, se poltti ittensä pari viikkoa sitten..Voi kun olis nähnyt nää meidän kommentit täällä,käännettynä olis voinu jättää tekemättä. Masennus sillä oli ja varmasti ilman mitään hoitoa..


      • peppupupu kirjoitti:

        Oli, se poltti ittensä pari viikkoa sitten..Voi kun olis nähnyt nää meidän kommentit täällä,käännettynä olis voinu jättää tekemättä. Masennus sillä oli ja varmasti ilman mitään hoitoa..

        Sellasella kaverilla joka polttaa ittensä elävältä on muitaki ongelmia kuin pelkkä ulkonäkö..

        Mitään ei ollu tehtävissä.. :D

        Jos nyt otetaan hänen etnistä taustan omaava esimerkki niin Biggie Smalls oli vielä rumempi ja en usko että sillä oli vaikeuksia saaha pillua..
        Ennen kuuluisuuttaki sai varmasti pillua.


    • Kattelin sen youtube kanavaa..

      Kaikki tyypit niissä videoissa on joitain lökäpöksy luusereita.

      Ja ne puhuu ebonicsia.. :D


      Miehistysivät ees vähäsen niin tulis pesää. :D

      • Hyvien roolimallien puute on helposti yksi aikamme suurimmista ongelmista. Ehkä internetillä on ollut kaikista negatiivisimmalla tavalla vaikutus asiaan. Näin siksi, koska netissä roolimalleiksi pyrkivät pääasiassa sellaiset ihmiset, jotka eivät ole hyviä roolimalleja. He jotka olisivat, eivät erityisemmin edes välitä joutua valokeilaan ja ihailun kohteeksi.

        Tää on oikeasti tosi paha juttu. Olen pohdiskellut ratkaisumalleja siihen, mutta ongelman selättäminen edellyttäisi poikkeuksellisen suuria yhteiskunnallisia muutoksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe