MUUTAMA KUUKAUSI SITTE TEIN AHKERAA ILMOITUKSIA HAIN NAISTA JA NIMEOMAAN VANHEMPAA!!! KUULKAAS NYT EI TARTTE LÖYSIN OMAN KULLAN... JOTA EI TOISTA MAAN PÄÄLLÄ OO JA IKÄÄ SILLÄ ON 39W... mä ite 28... ETTÄ TÄMMÖSTÄ!!! kommentoikaa jos haluutte!!!
NOI VOI YHDEN KERRAN!!!
6
689
Vastaukset
- Yks täti vaan
Omakin poikaystäväni on jonkin verran (7 vuotta) nuorempi,ei rakkaus ikää katso!
hieman.
Kerroppas sitten sen "NOI VOI TOISEN KERRAN"!!! jälkeen,onko fiilikset yhtä upeat.(ei vakavasti ym.)
Muuten toivotan onnea ja hyvää kevään odotusta.
ps.pidä aarteestasi hyvää huolta.- Pirre*
näähän on mukavia täällä :))*
- joose9
JOO NO TÄYTYY SANOO ETTÄ HYVIN ON MENNY JA SILLOIN KUN MÄ TÄÄLTÄ ETSEIN NIIN KAIKKI VAAN KERTO SIITÄ ESIM IKÄEROSTA ETTÄ EI TUU TOIMIIN MUT MÄ VOIN SANOO ET OLEN NYT ONNELLINEN ELÄMÄÄNI LÖYSÄSIN ELÄMÄNI NAISEN!!
- Elämä on ihanaa.
Tapasin 4-vuotta sitten itseäni vähän yli 20-vuotta nuoremman miehen.
Olen tämän ajan ollut todella onnellinen. En murehdi suhteen tulevaisuutta, otan hyvät hetket kiitollisena vastaan. - Ulla
Olen kohta 6-kymppinen nainen ja minä olen ollut jo pari vuotta alle 30-vuotiaan miesystäväni kanssa. Seksielämäme on ihanaa, rakkautemme on ikuista. En halua mitään iljettävää rupsahtanutta, velttokaluista yli 3-kymppistä miestä asuntooni ryyppäämään.
Nuoret miehet osaavat arvostaa kaltaisiani kokeneempia naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422941923- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
- 9938