Jumala on olemassa

lllIIIlllIIIlll

Jumala on olemassa. Hän on vain niin äärettömän pieni, että häntä ei voida nähdä tai mitata tieteellisen menetelmän avulla. Jumala on pakkautunut äärettömään pieneen tilaan singulariteetiksi ja hän on poreileva kvanttimeri, josta putkahtaa aina silloin tällöin kokonaisia universumeja. Jumala on tyhjä tai lähes tyhjä, mutta hän on varmasti olemassa, sillä muutoin emme pystyisi tekemään tällaisia hyvin viisaita ja älykkäältä kuulostavia oletuksia hänen olemassaolostaan. Vaikka nämä eivät kelpaa tieteelliseksi teoriaksi, niin ovat ne kuitenkin paras tunnettu selitys Jumalan olemassaololle ja sille, miten universumit hänestä silloin tällöin syntyvät. Viisautta ja voimaa piisaa Jumalalla jakaa muillekin asti, mutta ateistit olivat poissa siitä tilaisuudesta, kun Jumala viisautta ja voimaa ihmisten lapsille jakoi. Me alienit tiedämme tämän asian varmasti todeksi.

22

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskovainenhihhulionhullu

"...hän on poreileva kvanttimeri, josta putkahtaa aina silloin tällöin kokonaisia universumeja."

Miksi multinikkeilet? Miksi et reilusti kirjoita nimimerkilläsi 'a-true-friendly-atheist'? Puhut tässä avauksessa poreilevasta kvanttimerestä täsmälleen samalla tavalla kuin tässä toisessa avauksessasi.

"...kvanttimeren poreilu on ikuista ilman ajan alkua (siitä syntyy uusia universumeja tuon tuostakin ja niin on aina ollut)."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15424039/mina-en-usko

• Minä en multinikkeile enkä trollaa. Olen kirjoittanut tälle foorumille vain yhdellä ainoalla nikillä ja se on tämä, jolla nyt kirjoitan. Se, että joku lllIIIlll tms. kirjoittaa samoista asioista kuin minä, ei tee meistä yhtä ja samaa henkilöä. Ikuinen kosminen inflaatio ja kvanttimeren poreilu, josta putkahtaa silloin tällöin uusia universumeja on meidän tosi ystävällisten ja iloisten ateistien yleisesti tiedosssa oleva tieteellinen oletus, jonka mm. Kari Enqvist on tuonut oonnistuneesti julki tieteellisissä julkaisuissaan ja puheissaan. Se, että siteeraamme hänen hyviä tieeellisiä pohdiskelujaan tässä asiassa, on ihan normaalia puhetta ja kuka tahansa luonnontieteistä kiinnostunut voi puhua täsmälleen samalla tavalla ja samaa sanastoa käyttämällä. Meillä on nimittäin tapana lainata arvostamiemme tiedemiesten julkaisuja ja sanoja, koska pidämme heitä itseämme korkeampina auktoriteetteina ja asiantuntijoina, jotka eivät satuile ja taruile niin kuin uskovaiset hihhulihörhöt.

"Minä en multinikkeile enkä trollaa."

Mutta silti tulit puolustamaan jotain yhdentekevää idioottia multinikkiä tänne?

Kakkaolut Mikkeller Beer Geek Brunch Weasel

• Uskovainenhihhulionhullu kirjoitti:

"Minä en multinikkeile enkä trollaa."

Mutta silti tulit puolustamaan jotain yhdentekevää idioottia multinikkiä tänne?

Oletko tyhmä vai esitätkö vain sellaista?

En ole tullut puolustamaan ketään multinikkeilevää idioottia.

Vastasin väitteeseen, jossa minuan sanotaan olevan se sama henkilö, joka kirjoitti tämän ketjun avausviestin. Tuollaiseen viestiin vastaaminen on normaalia toimintaa ja hyvää keskustelukulttuuria, josta sinä voit vain unelmoida, koska taidat olla typerä uskovainen hihhulihörhö ja hullu vielä kaupan päätteeksi.

a-true-friendly-atheist kirjoitti:

Oletko tyhmä vai esitätkö vain sellaista?

En ole tullut puolustamaan ketään multinikkeilevää idioottia.

Vastasin väitteeseen, jossa minuan sanotaan olevan se sama henkilö, joka kirjoitti tämän ketjun avausviestin. Tuollaiseen viestiin vastaaminen on normaalia toimintaa ja hyvää keskustelukulttuuria, josta sinä voit vain unelmoida, koska taidat olla typerä uskovainen hihhulihörhö ja hullu vielä kaupan päätteeksi.

"En ole tullut puolustamaan ketään multinikkeilevää idioottia."

No et niin, vaan ryntäsit puolustamaan itseäsi.

Jos joku nobody syyttäisi toista yhdentekevää nobodyä siitä, että tämä esiintyy minun nimimerkilläni niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Miten edes tietäisin asiasta? Ainoa selitys puolustamiselle on se, että puolustaja todellakin on sekaisin oleva multinikki.

• Uskovainenhihhulionhullu kirjoitti:

"En ole tullut puolustamaan ketään multinikkeilevää idioottia."

No et niin, vaan ryntäsit puolustamaan itseäsi.

Jos joku nobody syyttäisi toista yhdentekevää nobodyä siitä, että tämä esiintyy minun nimimerkilläni niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Miten edes tietäisin asiasta? Ainoa selitys puolustamiselle on se, että puolustaja todellakin on sekaisin oleva multinikki.

Minä luen aktiivisesti kaikki uudet viestit tällä foorumilla. Tai lähes kaikki. Etkö sinä lue niitä? No etpä tietenään, koska se ei sovi sinun agendaasi. Olet säälittävä hullu uskovainen ja typerä hihhuli, jolle olisi parasta, että ei olisi edes syntynyt. Niin turha on sinun mitätön elämäsi. Siitä on hyötyä vain niille bakteereille, jotka suolistossasi ja ihollasi elävät.

• vihtuilija

Känkkäränkän todistaja Mikko Alatalo eduskunnasta laulaa....

-se on niin pieni että aikuiset ei pysty sitä näkemään....

Aina on sanottu että lapsenomaisten on oleva jumalan valtakunta. Ja kansanedustaja ei valehtele kaikessa totuudellisuudessaan.

Siispä Jumalan nimi olkoon Känkkäränkkä

• Isä.Teidän

Jumala tässä hei!

Tässähän minä taas kirjoittelen, kun olen vihdoinkin sen taidon oppinut. Aikaisemmin minun piti kirjoituttaa Raamattu ihmisillä, koska en osannut kuin lukea. Enkä minä mikään pieni ole. Aivos sulla pienet on.

• Jos olet Jumala niin todista se meille. Se, että olet oppniut kirjoittamaan, ei riitä todisteeksi siitä, että olet Jumala. Vai oletko sitä mieltä, että Jumala on ihminen ja vieläpä se ihminen, joka sinä olet? Vai onko Jumala sinun päässäsi kuuluva ääni, joka käskee sinun kirjoittaa tänne ja tehdä sitä sun tätä? Oletko niitä hulluja uskovaisia, jotka sanovat Jumalan puhuvan heidän kauttaan?

• Isä.Teidän

Jos olet Jumala niin todista se meille. Se, että olet oppniut kirjoittamaan, ei riitä todisteeksi siitä, että olet Jumala. Vai oletko sitä mieltä, että Jumala on ihminen ja vieläpä se ihminen, joka sinä olet? Vai onko Jumala sinun päässäsi kuuluva ääni, joka käskee sinun kirjoittaa tänne ja tehdä sitä sun tätä? Oletko niitä hulluja uskovaisia, jotka sanovat Jumalan puhuvan heidän kauttaan?

Jumala tässä hei!

Kun minä kirjoitan, että Minä olen, niin sinun on parasta ottaa se todesta. Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen. Montako kertaa se täytyy sinulle sanoa, että uskot?

• Isä.Teidän kirjoitti:

Jumala tässä hei!

Kun minä kirjoitan, että Minä olen, niin sinun on parasta ottaa se todesta. Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen Minä olen. Montako kertaa se täytyy sinulle sanoa, että uskot?

Okei uskon sinua, jos ilmestyt tähän viereeni minuutin sisällä sen jälkeen, kun olen lähettänyt tämän viestin, ja puhut minulle. Jos saan vielä koskettaa sinua kädelläni, niin se lisää uskoani. Mutta siinä vaiheessa minun ei tosin tarvitse enää uskoa sinuun, koska tiedän sinun olevan Jumala. Usko siis katoaa (tai menettää merkityksensä) ja muuttuu tiedoksi, jos ilmestyt viereeni, puhut minulle ja saan kosketella sinua. Eikö olekin metka juttu? Sanopa tuo kristityille...

• Isä.Teidän

Okei uskon sinua, jos ilmestyt tähän viereeni minuutin sisällä sen jälkeen, kun olen lähettänyt tämän viestin, ja puhut minulle. Jos saan vielä koskettaa sinua kädelläni, niin se lisää uskoani. Mutta siinä vaiheessa minun ei tosin tarvitse enää uskoa sinuun, koska tiedän sinun olevan Jumala. Usko siis katoaa (tai menettää merkityksensä) ja muuttuu tiedoksi, jos ilmestyt viereeni, puhut minulle ja saan kosketella sinua. Eikö olekin metka juttu? Sanopa tuo kristityille...

Jumala tässä hei!

Valitettavasti en päässyt tullista läpi, koska passi oli mennyt vanhaksi. Mutta juttele ihan vapaasti itseksesi. Niinhän uskovaisilla on muutenkin tapana tehdä. Koskettele samalla itseäsi. Jumalana olen luonut etenkin jalkovälisi kivaksi paikaksi kosketella. Koeta vaikka.

• Olenpuhunut

Hän hävisi taivaan sodan
      Hän ei koskaan löytänyt tietä
      Sumuisten merten yllä
      Auringon tavoin hän loisti
      Katsoen aaltojen alle
      Josta kukaan ei enää palannut
      Jotta tiedät menetys oli suunniteltu
      Hän tulee johtamaan maailmaa valheiden valtaistuimella
      Mutta olet ainoa joka tietää totuuden hänestä
      Näytä minulle toinen maailma
      Nämä surun merkit ja kaikki elämä
      Nousemme ylös tältä planeetalta
      Hän hävisi taivaan sodan
      Hän ei koskaan löytänyt tietä
      Jotta tiedät menetys oli suunniteltu
      Kun kansakunnat ovat kaatuneet, tee enemmän voittaaksesi heidän rakkautensa
      He saattavat kutsua sinua valheiden prinssiksi
      Vastoin kaikkia mahdollisuuksia putosit
      Tuolta korkealta kuin tähti
      Valontuoja
      Ja nyt apokalypsi on täällä
      Ja sinun täytyy nousta uudelleen matalasta haudastasi
      Nyt kulje tuntemattoman ohi
      Mutta silti tiedän
      Kun he repivät hänen siipensä
      Kuulin valittavan itkun
      Ja enkelit itkivät
      Heidän kyyneleensä polttivat taivaan
      Se kaikuu taivaissa
      Kuin heidän omansa olisi juuri kuollut
      Kun kansakunnat kaatuvat
      Tee enemmän voittaaksesi heidän rakkautensa
      Hän hallitsee maailmaa
      Valheiden valtaistuimelta
      Meidän silmämme eivät näe auringon laskevan
      Kaikki luotu elämä haudataan tomuun
      Veri ei hyväksy vuotamista
      Synnit eivät hyväksy palamista
      Seiso helvetin porteilla
      Synny uudelleen majesteettinen olento
      Jumala makaa taivaissa kuolleena, enkelit lauloivat kuoleman hymnin
      Mahdikas kuninkaamme on kaatunut, heidän siipensä putoilivat ja vuotivat kyyneliä
      Ihmisen tahto langetti ympärillemme tuhon
      Enkelit levittivit siipensä koston silmin
      Nyt he tulevat polttamaan jokaisen sielun
      Kun kadut elämää jonka varastit
      Jumala on kaatunut ja nyt heidän aikansa on tullut
      Enkelit nousevat, tämä sota on vasta alkanut
      Taivaat paloivat hänen vihasta
      Olemme tehneet viimeisen syntimme, jota emme voi maksaa takaisin
      Tulen lailla he polttivat maailmamme ja muunsivat sen tuhkaksi
      Ei Jumalaa pelastamassa meitä enää
      Tämä on loppu
      Hän toi taivaan rangaistuksen kuullakseen itkumme
      Valtakunta odottaa kuolemaamme kun imperiumit kaatuvat
      Mustaksi muutetusta maaperästämme manala nousee
      Tämä on loppu
      Olen nähnyt ihmisen vihan
      Hän ei nuku ennenkuin on surmannut jokaisen
      Unissani, pystyn nukkumaan
      Unissani, pystyn vielä olemaan vapaa
      Unissani, voin vielä tuntea tuulen kun lennän
      Unissani, pystyn vielä itkemään
      Hänen valtakunnassaan elämme ikuisesti
      Hänen valtakunnassa emme tunne kärsimystä
      Jumala... miksi annoit tämän tapahtua?
      Olenko vain yksi lammas joka täytyy uhrata?
      Kaada puut
      Polta ne tuhkaksi
      Luo liekit korkeaksi
      Jotta tuhka peittää maamme
      Tukahduta keuhkomme
      Hengitä pakokaasua
      Ei toivoa muuttamassa menneisyyttä
      Tämä on tie kadotukseen
      Romahduta kaikki mitä näen
      Maailma kaatuu ympärillämme
      Ei ole jäljellä muutakuin kateutta
      Kuoleman siivet ympäröivät
      Olen tuhoaja
      Olen kuolematon
      Kärsimys jota kannan
      Tuhoan kaiken mitä omistan
      Olen kuolematon
      Juo maailman elämä
      Unohda maailma
      Ei toivoa kääntyä takaisin
      On aikamme kuolla
      Olemme ylittäneet rajan josta ei ole paluuta
      Me kaikki ymmärrä vihdoin
      On meidän kohtalomme kuolla sukupuuttoon
      Voit pitää minua synnintekijänä
      Kärsimyksen palvelijana
      Revin ihon valehtelijoilta
      Ja lähetän heidät palavana mereen
      Sinun mitätön sielusi kuuluu minulle
      Nyt marssi!
      Niinkuin orja kuten ole!
      Nyt juokse!
      Ennekuin peto on vapaa!
      Ei ole enää opastavaa valoa, tämä on valomme loppu
      Tämä on loppu
      Tämä on loppu
      Tämä on loppu

• 12____13

> Jumala on olemassa. Hän on vain niin äärettömän pieni, että häntä ei voida nähdä tai mitata tieteellisen menetelmän avulla.

Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. Sinä siis pidät rakkautta pienenä ja huomamattomana? Ateistien maailma näyttää todella olevan rakkaudeton ja siksi ymmärrän kyllä näkemyksesi. :D

http://www.kolumbus.fi/r.berg/Jumala.html

• On, non ja tässä eräs. Paljon ylistetty ja monimuotoinen.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Dionysos

• kummallistarakkautta

"Raamatun mukaan Jumala on rakkaus"

Ja tässä vähän esimerkkejä siitä rakkaudesta:

Ja Herra sanoi hänelle:
        "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä. Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten. Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä.”

"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: "Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan, ja siksi te saatte tänään siunauksen."

Eli kun olet rakkauden jumalan käskystä tappanut omat poikasi ja tappanut omat veljesi, niin sitten sinut on vihitty palvelemaan tätä rakkauden jumalaa ja saat tästä omien sukulaistesi tappamisesta siunauksen. Miten ihanan kaunista rakkautta...

"Näin sanoo Herra sinun Jumalasi: Mene siis ja voita heidät ja vihkikää tuhon omaksi kaikki mitä heillä on. Äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit".

• "Raamatun mukaan Jumala on rakkaus."

Raamatun mukaan julle loi ihmisen omaksi kuvakseen.

Tällä logiikalla isä aurinkoinen on myös rakkaus :-)

• SOLI_INVICTO_COMITI

Inkat tiesivät jo aikoinaan, että nykyhetki, menneisyys, ja tulevaisuus ovat samaan aikaan olemassa. Selittää Mandela-efektin, profetiat, profeetat ja oraakkelit.

Arkkitehdit, ajattelijat, jotka pystyvät suunnittelemaan jokaisen yksityiskohdan. Visionäärit, johtajat, jotka pystyvät hahmottamaan tulevaisuuden.

"Jumala on yhdenvertaisesti läsnä hurskaassa hindulaisessa temppelissä, juutalaisten synagoogassa, islamin moskeijoissa ja kristittyjen kirkoissa." Albert Mackey, "Mackey's Revised Encyclopedia of Freemasonry," Richmond: Macoy Publishing, 1966, 1:409-410.

Voidaan tarkastella aikaa ennen nykyisiä uskontoja, jolloin Jumalana pidettyjä olentoja oli monia, mutta auringon Jumala oli luonnollisesti muiden yläpuolella. Tämä Jumala oli edelläkävijä, ensimmäinen olento maan päällä, ensimmäinen ihminen. Toisaalta jokainen on kanssaluoja ja kykenee luomaan uutta. Jumala vain oli ensimmäinen ja kykenee luomaan ylemmällä tasolla.

Jumalien tai hallitsijoiden ympärille alkoi syntyä uskontoja, joissa kerrottiin kuultuja tarinoita ja hallitsijoiden sanoja. Jumala loi monoteismin, jotta sotiminen vähenisi ja erilaiset ihmiset tulisivat paremmin toimeen keskenään, kun ihmiset uskoisivat samoihin hyväksi todettuihin eettisiin arvoihin. Alkuperäinen monoteismi kuitenkin pirstaloitui ja uskontoja ovat muokanneet erilaiset aikakaudet, kulttuurit, erilainen kehitys ja luonteeltaan erityyppiset ihmiset.

• suviseuralainen
        kummallistarakkautta kirjoitti:

"Raamatun mukaan Jumala on rakkaus"

Ja tässä vähän esimerkkejä siitä rakkaudesta:

Ja Herra sanoi hänelle:
        "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä. Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten. Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä.”

"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: "Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan, ja siksi te saatte tänään siunauksen."

Eli kun olet rakkauden jumalan käskystä tappanut omat poikasi ja tappanut omat veljesi, niin sitten sinut on vihitty palvelemaan tätä rakkauden jumalaa ja saat tästä omien sukulaistesi tappamisesta siunauksen. Miten ihanan kaunista rakkautta...

"Näin sanoo Herra sinun Jumalasi: Mene siis ja voita heidät ja vihkikää tuhon omaksi kaikki mitä heillä on. Äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit".

On se Herransana niin kaunista luettavaa kuitenkin.

• kummallistarakkautta
        suviseuralainen kirjoitti:

On se Herransana niin kaunista luettavaa kuitenkin.

Kaunista luettavaa:

Elisa lähti sieltä Beteliin. Kun hän nousi rinnettä, kaupungista tuli pikkupoikia, jotka pitivät häntä pilkkanaan ja huusivat hänelle: "Tule tänne, kaljupää! Tule tänne, kaljupää!" Hän kääntyi katsomaan pilkkaajiaan ja kirosi heidät Herran nimeen. Heti tuli metsästä kaksi karhua ja ne raatelivat neljäkymmentäkaksi poikaa kuoliaaksi.

Ja Herra sanoi Moosekselle: "Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista". Niin Mooses sanoi Israelin tuomareille: "Surmatkoon jokainen miehistään ne jotka ovat antautuneet palvelemaan Baal-Peoria". Ja katso, muuan mies israelilaisista tuli ja toi veljiensä luo midianilaisen naisen, Mooseksen ja kaiken israelilaisten seurakunnan nähden, kun nämä olivat itkemässä ilmestysmajan ovella. Kun Piinehas, pappi Aaronin pojan Eleasarin poika, näki sen, nousi hän kansan keskeltä ja otti keihään käteensä ja seurasi tuota Israelin miestä makuusuojaan ja lävisti heidät molemmat, Israelin miehen ja sen naisen, vatsan kohdalta. Silloin taukosi israelilaisilta vitsaus. Ja niitä, jotka kuolivat tässä vitsauksessa, oli kaksikymmentäneljä tuhatta.

Hihhulin mielestä vihaaminen ja toisten tappaminen on rakkautta.

• Kyrpäs taitaa olla paljon pienempi sitä jumalaa eli sitäkään ei taida sulla olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1883
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1218
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      923
    Aihe