Tänään puhutaan naisista

Puhemies-Arto

Miksi naiset vihaa miehiä?

10

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempeä_herätys

Kaikki naiset eivät vihaa miehiä. Osaa pitää miehistä. :)

• kaikuupäässä

en ole huomannut kenekään vihaavan ketään. onko tilanne että vihaat itse niin paljon että luulet kaikkien muittenkin vihaavan?

• 65646367

Päätellen siitä miten törkeästi miehet kohtelee naisia ja naiset selviää keski-ikään hyvin harva ilman traumoja ja mielenterveysongelmia tms. vammoja niin miehet vihaa naisia ja paljon. Naisilla on hyvä syy vihatakkin miehiä.

• solo

Juuri näin. Miesten pitäisi suojella ja kunnioittaa naisia, mutta he koittavat tuhota ja vahingoittaa naisia. Suurin osa miehistä ajattelee vain itseään ja välittää vain itsestään. Näkeehän sen joka päivä tälläkin palstalla.

• monet.pahoja.ja.ilkeitä

Päätellen siitä miten törkeästi naiset kohtelee miehiä ja miehet selviää keski-ikään hyvin harva ilman traumoja ja mielenterveysongelmia tms. vammoja niin se kyllä todistaa että naiset vihaa miehiä ja paljon. Miehillä on hyvä syy pelätäkin naisia.

• soolo

Juuri näin. Naisten pitäisi välittää myös miehestä ja kunnioittaa miehiä, mutta he koittavat tuhota ja vahingoittaa miehiä. Suurin osa naisista ajattelee vain itseään ja välittää vain itsestään. Näkeehän sen joka päivä tälläkin palstalla.

• eipäpoikkeatämäpäivä

Eikös tääl aina puhuta naisista, lähinnä niiden putteesta tai siitä miten hirveitä ne on?

• Joillakin naisilla on ehkä syytä vihata miehiä, niitä syitä voi vain arvailla miksi niin on.
      Ensimmäiset saattavat vihata aiheesta, toiset sitten halusta. Yksilöitä ja tapoja on niin moneen konttiin jaettavaksi.

• Hellyyshukassa

Minä vihaan siksi, koska olen pelkkä tissipillu.

• Sinkkuneiti30

Miehet vihaa naisia, miehet tappaa naisia usein. En halua miehiä elämääni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6350
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      321
      5697
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3467
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3325
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2759
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      12
      1747
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1730
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      188
      1214
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      92
      1145
    Aihe