Raksapuolella (miespuoliset) työkaverit olivat reiluja ja auttavaisia harjoittelijaa kohtaan. Tuollaiset ongelmat liittyvät naisvaltaisiin työpaikkoihin
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005854089.html
Ämmät on vittumaisia
10
205
Vastaukset
.. Kyllä noita KeikenKarvaisia Marsustelijoita riittää YllinKyllin, myös Meissä UrosPuolisissa IhmisApinoissa.. ;P
Kun on aikaa..
Neljä mulkkua nojaa lapioon ja yksi lähti juo ruokatunnille..- eikaadutuulessa
Mulkulla jos nojaa lapioon, voidaan puhua ns. "kolmiotuennasta". Näppärää, mutta kätevää! :oD
eikaadutuulessa kirjoitti:
Mulkulla jos nojaa lapioon, voidaan puhua ns. "kolmiotuennasta". Näppärää, mutta kätevää! :oD
Toi "lapioon nojailu" ei muuten ole vitsi.. Täällä on aloitettu tiehommeleita ja jonkun puistoalueen puuhasteluja, niin jatkuvasti ukot seistä jököttää tumput suorina..
Kaupungin duunareita, mut toisaalta niinhän on nuo hoitsutkin..- joskusjoutuuootteleen
Wwuwuw kirjoitti:
Toi "lapioon nojailu" ei muuten ole vitsi.. Täällä on aloitettu tiehommeleita ja jonkun puistoalueen puuhasteluja, niin jatkuvasti ukot seistä jököttää tumput suorina..
Kaupungin duunareita, mut toisaalta niinhän on nuo hoitsutkin..Monessa hommassa, vaikka raksalla yms., joutuu usein odottelemaan materiaaleja tai että joku toinen saa oman hommansa ensin tehtyä.
- ihmisetsiellävauhkoja
Wwuwuw kirjoitti:
Kaupungin duunareita, mut toisaalta niinhän on nuo hoitsutkin..No mä kun kävin siellä, niin monttuja oli pitkin kaupunkia...ja lapiomiehet oikeastaan vahti, ettei kukaan kävele monttuun tai kaivinkoneen puomiin.... :oD
joskusjoutuuootteleen kirjoitti:
Monessa hommassa, vaikka raksalla yms., joutuu usein odottelemaan materiaaleja tai että joku toinen saa oman hommansa ensin tehtyä.
Nuo hoitajien hommat on aikataulutettu minuutilleen, niin kumma ettei lapioon nojaajille ole samaa tehotyöskentelyä keksitty..
Kun kerran on rahasta niin pulaa.ihmisetsiellävauhkoja kirjoitti:
No mä kun kävin siellä, niin monttuja oli pitkin kaupunkia...ja lapiomiehet oikeastaan vahti, ettei kukaan kävele monttuun tai kaivinkoneen puomiin.... :oD
Sieltä tulee...Itse ilkimys.
”Kun yksi syntipukki lähtee, työyhteisö valitsee seuraavan”
Kieltämättä tuota huomaa joka paikassa.
Huomasin kerran ittekin tälläsen tilanteen ja yksi henkilö totes sitten että
''joku ei vakituinen sotkee asiat''.
Ei voinut olla sanomatta mitkä muut vois olla myös syitä.- itestäkiinnituokin
Kyllä se on ihan miehestäkin kiinni, aikoinaan nuorena sällinä olin osastolla ainoa mies eikä ongelmia ollut minkäänlaisia, enemmänkin päinvastoin oli mukavaa olla ainoa ukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164