Raksapuolella (miespuoliset) työkaverit olivat reiluja ja auttavaisia harjoittelijaa kohtaan. Tuollaiset ongelmat liittyvät naisvaltaisiin työpaikkoihin
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005854089.html
Ämmät on vittumaisia
10
229
Vastaukset
.. Kyllä noita KeikenKarvaisia Marsustelijoita riittää YllinKyllin, myös Meissä UrosPuolisissa IhmisApinoissa.. ;P
Kun on aikaa..
Neljä mulkkua nojaa lapioon ja yksi lähti juo ruokatunnille..- eikaadutuulessa
Mulkulla jos nojaa lapioon, voidaan puhua ns. "kolmiotuennasta". Näppärää, mutta kätevää! :oD
eikaadutuulessa kirjoitti:
Mulkulla jos nojaa lapioon, voidaan puhua ns. "kolmiotuennasta". Näppärää, mutta kätevää! :oD
Toi "lapioon nojailu" ei muuten ole vitsi.. Täällä on aloitettu tiehommeleita ja jonkun puistoalueen puuhasteluja, niin jatkuvasti ukot seistä jököttää tumput suorina..
Kaupungin duunareita, mut toisaalta niinhän on nuo hoitsutkin..- joskusjoutuuootteleen
Wwuwuw kirjoitti:
Toi "lapioon nojailu" ei muuten ole vitsi.. Täällä on aloitettu tiehommeleita ja jonkun puistoalueen puuhasteluja, niin jatkuvasti ukot seistä jököttää tumput suorina..
Kaupungin duunareita, mut toisaalta niinhän on nuo hoitsutkin..Monessa hommassa, vaikka raksalla yms., joutuu usein odottelemaan materiaaleja tai että joku toinen saa oman hommansa ensin tehtyä.
- ihmisetsiellävauhkoja
Wwuwuw kirjoitti:
Toi "lapioon nojailu" ei muuten ole vitsi.. Täällä on aloitettu tiehommeleita ja jonkun puistoalueen puuhasteluja, niin jatkuvasti ukot seistä jököttää tumput suorina..
Kaupungin duunareita, mut toisaalta niinhän on nuo hoitsutkin..No mä kun kävin siellä, niin monttuja oli pitkin kaupunkia...ja lapiomiehet oikeastaan vahti, ettei kukaan kävele monttuun tai kaivinkoneen puomiin.... :oD
joskusjoutuuootteleen kirjoitti:
Monessa hommassa, vaikka raksalla yms., joutuu usein odottelemaan materiaaleja tai että joku toinen saa oman hommansa ensin tehtyä.
Nuo hoitajien hommat on aikataulutettu minuutilleen, niin kumma ettei lapioon nojaajille ole samaa tehotyöskentelyä keksitty..
Kun kerran on rahasta niin pulaa.ihmisetsiellävauhkoja kirjoitti:
No mä kun kävin siellä, niin monttuja oli pitkin kaupunkia...ja lapiomiehet oikeastaan vahti, ettei kukaan kävele monttuun tai kaivinkoneen puomiin.... :oD
Sieltä tulee...Itse ilkimys.
”Kun yksi syntipukki lähtee, työyhteisö valitsee seuraavan”
Kieltämättä tuota huomaa joka paikassa.
Huomasin kerran ittekin tälläsen tilanteen ja yksi henkilö totes sitten että
''joku ei vakituinen sotkee asiat''.
Ei voinut olla sanomatta mitkä muut vois olla myös syitä.- itestäkiinnituokin
Kyllä se on ihan miehestäkin kiinni, aikoinaan nuorena sällinä olin osastolla ainoa mies eikä ongelmia ollut minkäänlaisia, enemmänkin päinvastoin oli mukavaa olla ainoa ukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592