https://www.is.fi/viihde/art-2000005856412.html
Sekä myös taso on muutenkin korkeimmillaan. Sama ikäinen nainen on HC-ATN
Mies on komeimmillaan 40 vuotiaana
25
350
Vastaukset
Luulis miljonäärillä olevan varaa ostaa itselleen sopivan kokoisia paitoja..
- lihavihatipunen
Niin, ja naiselleen sopivan kokoisia mekkoja, ettei kumipallot ponnahda ulos menosta...
lihavihatipunen kirjoitti:
Niin, ja naiselleen sopivan kokoisia mekkoja, ettei kumipallot ponnahda ulos menosta...
Se on ihan tarkoituksella, että muut voi jännittää ja lyödä vaikka vetoa milloin niin tapahtuu..
Sitä paitsi eikö Mailis tiedä, että nykyään kaikki miehet on peppumiehiä.
- 43-Sinkkumies
Olen saanut kehuja ulkonäöstäni sen jälkeen kun täytin 40 vuotta. Ennen oikeastaan en ole kuullut kehuja.
- 47-varattunainen
Sama juttu :)))))))))))
- rvhknk
Tuossahan puhutaan pekasta. Ei kaikista miehistä
- partatekeemiehen
Parta tekee Pekasta komean. Kaikilla kun ei parta kasva vielä edes nelikymppisenä.
- wau.mikä.mailis
mailis on kiva ja hyvännnäköinen
- wanhaämmä
No jaa...
Mutta varmaan kiva että sun silmää miellyttää. - Kaunis.nainen
Väärin, kyllä mies on komeimillaan 25-35v ja sitten alkaa jyrkkä alamäki. Biologian lait on armottomat.
- Naisasialooser11
Sinä et ole kaunis vaan kateellinen ruma nainen. 25-35v mies on epämiehekäs pojanrimpula.
- hienoahienoa
Mailis ei ainakaan ole kaunis nainen, mutta on laittanut kaiken maailman ehostuksia ollakseen edes siedettävän näköinen.
- mazy
Mailis on juuri nk. citymarketin nukke look nainen. Pakkelikauppiaan unelma asiakas. Mies ikäisensä näköinen karvanaama. Mikä tässä oli nyt se pointti?
- yiluterksrksrk
Tuokin äijä olisi keski-ikäinen ätmi jollei olisi osannut nörtteillä kunnolla rahaa itselleen. Todellisuudessa ilman massia keski-ikäinen ukko on pelkkää ilmaa naisille.
- Naisasialooser11
Ei ole, älä valehtele itsellesi. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä ja toki myös raha nostaa miehen tasoa toisin kuin naisen. Ja niistä naisista tulee itsestäänkin keski-ikäisiä silmänräpäyksessä ja ilmaa kaiken ikäisille miehille.
Kaverinikin on 52 vuotiaana pannut 22v naista, eikä ole edes rikas.
Miljonääri ja joutuu tyytymään tollaseen..
:D- KöyhätEiSaa
Niin ja sinä rupiperseinen joudut tyytymään omaan käteesi, olisi kannattanut opiskella jotain millä tehdä rahaa.
- Kaisanoasaa
Viimeksi sanoit että mies on komeimmillaan 50-vuotiaana. Koita jo päättää
- sinipiika
Miljonäärin kannattaisi ostaa miljoonillaan hyvää makua ...
- trolli
"Mies on komeimmillaan 40 vuotiaana..."
No en minäkään Tuomas Enbuskea enää viime aikoina ole osannut arvostaa edes ammatillisesti, mutt eikö tuo jo ole aika hurja väite? Naisasialooser11 ...
Noinko pian se miehinen rapistus sitt kuitenkin alkaa... ja sä olet aina vouhkannut ...vain kurpista! Mailisillä on ajatusmaailma kunnossa:
"Mie tykkään tehdä kaikkia kotihommia, joten miksi en tekisi niitä. Tykkään tehdä ruokaa ja siivota, hän sanoi."
"Itse ajattelen niin, että on naisen homma tehdä nuo jutut, mutta tiedän, että monet ajattelee eri tavalla. Mutta meillä tämä toimii hyvin ja ajatusmaailmat kohtaavat, Penttilä sanoi."
Palstan naistenkin kannattais hoksia että noilla metodeilla ne miljonäärit napataan.- trolli
Juu, ja tuo naturel kuva oli oikein viksusti; vai hiukkasen meikattuna... tuota minäkin suosittelen.
Niin ettei äijät edes eroita milloin on meikkiä ja milloin ei.... paitsi ett pikasen meikattu on taatusti edukseen aivan saunapuhtaaseen verrattuna.
Pelkkä huulikiilto jo auttaisi usein asiaa... koska katse kiinnittyisi hyvin paljon niihin huuliin. trolli kirjoitti:
Juu, ja tuo naturel kuva oli oikein viksusti; vai hiukkasen meikattuna... tuota minäkin suosittelen.
Niin ettei äijät edes eroita milloin on meikkiä ja milloin ei.... paitsi ett pikasen meikattu on taatusti edukseen aivan saunapuhtaaseen verrattuna.
Pelkkä huulikiilto jo auttaisi usein asiaa... koska katse kiinnittyisi hyvin paljon niihin huuliin.Toki kannattaa myös meikata tai jotenkin ainakin ihan vähän laittaa, ja suosia lyhkäisiä mekkoja, no henk.lkoht sulatan pidemmätkin, ja silleen, no se naisellinen olemus ja asenne, niillä voi nainen järkätä itsensä helpostikin parisuhteeseen halutessaan.
- trolli
Harmaaritari kirjoitti:
Toki kannattaa myös meikata tai jotenkin ainakin ihan vähän laittaa, ja suosia lyhkäisiä mekkoja, no henk.lkoht sulatan pidemmätkin, ja silleen, no se naisellinen olemus ja asenne, niillä voi nainen järkätä itsensä helpostikin parisuhteeseen halutessaan.
Koskas sä olet nähnyt fiftarimekon lyhyt helmaisena? Korkeintaan juuri polven yläpuolelle kesämekko, mut juhlavammat fiftarit ihan oikeesti ovat pidempihelmaisia ja helmaaaaa riiittäää, sekä alushameita, joista osa voi olla tylliäkin, alinmainen aina silkkiä,missä on vielä rillahelmassa.
Omistan mä pari ns. roiskeläppääkin, vuosien takaa, nykyään ei niissä kyllä kannata ulkona kulkea!
Noita klääppiöitä kun on nykyisin liikenteessä ihan uskomaton määrä, ainakin Turussa.
Mulla on ollut farkut jalassa ja nahkatakki yllä, kun olin ostamassa torilla vihannestiskistä hedelmiä. Minun persuksiani alkoi uussuomalainen hiplaamaan kaiken kansan nähden! Uskomattoman röyhkeitä, keskellä päivää ja julkisella paikalla... munsta kyllä lähti ääntä kuin saksalaisesta jokihinaajasta...suomeksi ja englanniksi.
Nykyään en käy enää torilla... ja kaiken lisäksi, se on melkein kokonaan suljettu, pieni ylä kaitale muka on kauppatoria. Kauppiaina hakisin jonkun isomman alueen ja perustaisin kaupparorin sinne, pitäkööt torinsa ja parkkipaikkansa.
Vieressä on Louhi jossa tyhjiä parkkipaikkoja ennestäänkin ja torin ylänurkassa on jo nyt sisään/uloskäynti jalkaisin pääsee kulkemaan ja hissillä ylös sekä alas. Ihan turhaan rakentavat sen toriparkin; ja kaupunkilaiset sen loppukädessä taas saavat maksaa.
Se tiedetään jo nyt, mutt minkäs teet; ihan muut tahot tässä kaupungissa niitä päätöksiä tekevät.
Olin jättänyt koneen auki... ja siks olen täällä nyt.
Olkona muuten oli jäätävän kylmää käydä Pojun kanssa, eikä sillä vintiöllä ollut mikään kiire sisälle takaisin, pitääkin hakea nahkatakki tuohon valmiiksi, aamua varten ettei tarvitse hytistä!
Öitä, viimeinkin!
- N34
Mies on parhaimman näköinen silloin kun se on parhaimman näköinen. Ikä on numeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818