Ravintolatoiminta uudistuu ja kehittyy Pattayalla.

Sensei--

Huomasin että ravintolamainostaja neidin lempiravintoloiden helmi oli muuttanut uusiin tiloihin, autotalliin ja nyt on sisällä pöytiä 4 sekä kadulla 2.
Pattaya kehittyy ja helmenä keittiössä uusi mikro lihapullien lämmittämiseen.
Toivotan onnea liiketoiminnalle 12 kk vuodessa.

22

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thelmi

      Samassa paikassa kuin keväällä. Sisällä kahdessa kerroksessa noin 40 paikkaa ja ulkona 20.

      • Lihapullia

        Ei oman mainoksensa mukaan.

        Restaurant Helmi

        Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thaimaa
        66 80 777 0515

        https://g.co/kgs/kccnHN


      • thelmi
        Lihapullia kirjoitti:

        Ei oman mainoksensa mukaan.

        Restaurant Helmi

        Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thaimaa
        66 80 777 0515

        https://g.co/kgs/kccnHN

        Vanha osoite tuossa. Vaihtunut jo kaksi kertaa tuon jälkeen. Nyt triplasti isompi ja asuntoja 5kpl päällä. Heti kun käännyt jompparille mäestä niin katse oikealle 60 metrin kohdalla. Näkyvät mainokset.


      • Lihapullia
        thelmi kirjoitti:

        Vanha osoite tuossa. Vaihtunut jo kaksi kertaa tuon jälkeen. Nyt triplasti isompi ja asuntoja 5kpl päällä. Heti kun käännyt jompparille mäestä niin katse oikealle 60 metrin kohdalla. Näkyvät mainokset.

        Laita sitten linkki mistä voi tutustua suomiravintolaan oikeilla tiedoilla, sillähän väärinkäsitys selviää.

        Kuuluuko tämä ravintola niihin 99 %:n joukkoon jotka myyvät läämitettyä valmisruokaa ?


      • Satuin kyseisessä ravintolassa käymään viimeviikon Keskiviikkona, kun Jomtienin suunnalla tuli käytyä ja paikan ohi ajettua. Ja päätin pistäytyä (vaikka lähtökohtaisesti en Suomi-Baareissa käykkään, mutta uteliaana nyt tuli tehtyä poikkeus).
        Löytyy siitäThappraya Roadilla (tai ainakin viime Keskiviikkona löytyi...) eli tosiaan tuossa kyseisessä paikassa missä thelmi sen sanoikin olevan.
        Heillä oli juuri keittiön remontointi/uudelleen järjestely menossa (näytti ihan "oikeita" keittiölaitteita olevan paikalla, rasvakeittimiä yms.), ja se mitä sieltä oli sillä hetkellä saatavissa oli hyvin suppea valikoima.
        Mutta ihan maistuva oli oma valintani (Lasagne), se ainakin vaikutti että olisi "itsetehty" eikä lämmitetty pakaste, mutta pahahan se on tietysti mennä vannomaan.


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Satuin kyseisessä ravintolassa käymään viimeviikon Keskiviikkona, kun Jomtienin suunnalla tuli käytyä ja paikan ohi ajettua. Ja päätin pistäytyä (vaikka lähtökohtaisesti en Suomi-Baareissa käykkään, mutta uteliaana nyt tuli tehtyä poikkeus).
        Löytyy siitäThappraya Roadilla (tai ainakin viime Keskiviikkona löytyi...) eli tosiaan tuossa kyseisessä paikassa missä thelmi sen sanoikin olevan.
        Heillä oli juuri keittiön remontointi/uudelleen järjestely menossa (näytti ihan "oikeita" keittiölaitteita olevan paikalla, rasvakeittimiä yms.), ja se mitä sieltä oli sillä hetkellä saatavissa oli hyvin suppea valikoima.
        Mutta ihan maistuva oli oma valintani (Lasagne), se ainakin vaikutti että olisi "itsetehty" eikä lämmitetty pakaste, mutta pahahan se on tietysti mennä vannomaan.

        Näyttääkö Santtu tutulta?
        https://aijaa.com/1qLK74
        Eilen oli myös. Itse tehtyä. Terkkuja Petelle ja Jingille! :)


      • HulluhanToiOn
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Näyttääkö Santtu tutulta?
        https://aijaa.com/1qLK74
        Eilen oli myös. Itse tehtyä. Terkkuja Petelle ja Jingille! :)

        Valokuvaatko 2010 koko elämäsi ?
        On ruoka-annoksia lukuisia, kaljatölkkiä parvekkeella, on kaljapulloa golfkahvilassa, on mäkkärin ja seiskan kuittia, on täysiä ja tyhjiä viinapulloja, on sormea ja nyrkkiä, on hauista.
        Onko sulla jokin ongelma?


      • tattooliikekkinmeilläon
        HulluhanToiOn kirjoitti:

        Valokuvaatko 2010 koko elämäsi ?
        On ruoka-annoksia lukuisia, kaljatölkkiä parvekkeella, on kaljapulloa golfkahvilassa, on mäkkärin ja seiskan kuittia, on täysiä ja tyhjiä viinapulloja, on sormea ja nyrkkiä, on hauista.
        Onko sulla jokin ongelma?

        Aha. onnellinen ChiangMain mersukuski jääväsi itsensä, toiseksi jäätyään ja aloitti rytmikkäästi asian käsittelyn " toisesta näkökulmasta"? Olet sinä onnellinen mies.... HaH Hah.


      • viisaaksiluultu

        Jos joku Thaimaalainen hammaslääkäriksi itsensä kouluttamaan pystynyt sotaveteraanin tyttö?? Ottaa kaltaisesi farangin aviopuolisokseen??? Onnea liitollenne, minun käsitykseni korkeasti koulutetusta Thaimaalaisesta naisesta muuttui täysin, kun lueskelin postauksiasi.


      • TasonsaKullakin
        viisaaksiluultu kirjoitti:

        Jos joku Thaimaalainen hammaslääkäriksi itsensä kouluttamaan pystynyt sotaveteraanin tyttö?? Ottaa kaltaisesi farangin aviopuolisokseen??? Onnea liitollenne, minun käsitykseni korkeasti koulutetusta Thaimaalaisesta naisesta muuttui täysin, kun lueskelin postauksiasi.

        Samantasoiset kohtaa parhaiten Pattayan baareissa ja suomen ostoskeskuksien vastaavissa.
        Silloin ei tasoero haittaa tuntemattomia nimimerkkejä.


      • bentsotrulaa

        Totta, Ne ovat eri miehiä, jotka kouluttavat Thain kieltä taitamattomana viranomaisyhteistyönä orpolapsista ravintolapäälliköitä ravintoloihin, joissa myydään pelkästään viinejä ja ruoka haetaan kadun toiselta puolelta?? Osaamista kyllä löytyy, vaimosihan on hammaslääkäri, mutta ei huora? Etkös sinä näin ole asian ilmaissut?


      • vuodesta20l0 kirjoitti:

        Näyttääkö Santtu tutulta?
        https://aijaa.com/1qLK74
        Eilen oli myös. Itse tehtyä. Terkkuja Petelle ja Jingille! :)

        Jaa-a. Suolakurkkuja en muista että olisi ollut (voin olla väärässä) ja oma annokseni koostui kahdesta (ehkä hieman pienemmästä) palasta Lasagnea, mutta muuten kyllä varmasti suhteellisen samanoloinen annos.


      • Sensei--
        viisaaksiluultu kirjoitti:

        Jos joku Thaimaalainen hammaslääkäriksi itsensä kouluttamaan pystynyt sotaveteraanin tyttö?? Ottaa kaltaisesi farangin aviopuolisokseen??? Onnea liitollenne, minun käsitykseni korkeasti koulutetusta Thaimaalaisesta naisesta muuttui täysin, kun lueskelin postauksiasi.

        Sorry että koette minun jäävänneen itseni mutta on muutakin puuhaa kuin lukea sotaveteraanibablaa.
        Sotaan maansa puolesta osallistui isänmaallisia henkilöitä kaikista sosiaaliluokista ja vaimoni isän varakkudella ei ole mitään tekemistä sota-asiassa.
        Vaimoni on koulunsa käynyt sillä varallisuudella mikä on ollut käytettävissä.

        Mitä tulee siihen että Pattayan suomiravintoloista 99 % tarjoilee valmisruokaa tämän yhden tietäväisen lausumana, niin siihen otin kantaa.

        Ohessa esimerkki miltä pöytä näyttää toisissa ravintoloissa sen sijaan että eteen lukätään uunipelliltä lasagnepalanen ja vihanneksia muutama.

        https://news.lovepattayathailand.com/national/where-is-thailands-new-foodie-hotspot/

        Ps. Mersun muuten äijä osti uutena, joten me arvostamme pirssiä sen verran että säästetään romurauta.


      • LihapullaPipiPääSensei
        Sensei-- kirjoitti:

        Sorry että koette minun jäävänneen itseni mutta on muutakin puuhaa kuin lukea sotaveteraanibablaa.
        Sotaan maansa puolesta osallistui isänmaallisia henkilöitä kaikista sosiaaliluokista ja vaimoni isän varakkudella ei ole mitään tekemistä sota-asiassa.
        Vaimoni on koulunsa käynyt sillä varallisuudella mikä on ollut käytettävissä.

        Mitä tulee siihen että Pattayan suomiravintoloista 99 % tarjoilee valmisruokaa tämän yhden tietäväisen lausumana, niin siihen otin kantaa.

        Ohessa esimerkki miltä pöytä näyttää toisissa ravintoloissa sen sijaan että eteen lukätään uunipelliltä lasagnepalanen ja vihanneksia muutama.

        https://news.lovepattayathailand.com/national/where-is-thailands-new-foodie-hotspot/

        Ps. Mersun muuten äijä osti uutena, joten me arvostamme pirssiä sen verran että säästetään romurauta.

        Mikä hitto sinua oikeastaan riivaa?
        Olet jo aiemmin hyökkäillyt tätä Helmi ravintolaa vastaan, miksi?


      • VastaaMetsä
        LihapullaPipiPääSensei kirjoitti:

        Mikä hitto sinua oikeastaan riivaa?
        Olet jo aiemmin hyökkäillyt tätä Helmi ravintolaa vastaan, miksi?

        Metsä vastaa.


      • Anskattoo
        LihapullaPipiPääSensei kirjoitti:

        Mikä hitto sinua oikeastaan riivaa?
        Olet jo aiemmin hyökkäillyt tätä Helmi ravintolaa vastaan, miksi?

        Mitähän tähän kommentoi perskärpäsesi NumBall?


      • NiinVarmaan
        VastaaMetsä kirjoitti:

        Metsä vastaa.

        Kuinkahan monella eri nimimerkillä vielä aiot ripuloida?


      • Ymmärrän
        Anskattoo kirjoitti:

        Mitähän tähän kommentoi perskärpäsesi NumBall?

        Kyselyiässä muodostuu lapsen yliminän ja omatunnon perusta. On tärkeää, että lapsen kysymyksiin ja ehdotuksiin suhtaudutaan asiallisesti. Lapsi voi saavuttaa näin tarkoituksen tunteen, eli tunteen siitä, että voi toimia omasta halustaan omia tarkoituksiaan varten. Mikäli lapsi saa kuulla olevansa lapsellinen ja hänen kysymyksiään pidetään typerinä, henkilö saattaa tuntea toimivansa vain muiden painostuksesta eikä osaa luoda omia tavoitteitaan.


    • höpönlöpön

      Millaisellahan pyörällä santtu ajoi ohi.? Olisi niiiiin mielenkiintoista kuulla taas mielikuvitusmotoristin asiantuntevia arvioita hah hah

      • Sensei--

        Jaahas Neiti 2010.

        Kyllä minulla on omakohtaista kokemusta Pattayasta ja vaimoni omistaa asunnonkin kuten kerrottu Chon Burista.

        Mukava että sulla taas pikku paniikki, homottele ja huorittele niin saat lisää aihetta.


    • Sensei--

      Hullu miekkamieskin on rottaburgeribaarissaan alkanut käyttää thai mausteita burgereissaan. Hänenkin burgeribaaritoimensa ovat näin menneet kansainväliseen suuntaan.

      • LerpanRottaburgerit

        Perseilerpalla on Chiang Maissa sivuliike rottaburgereille, varsinainen iso toiminta tapahtuu Hua Hinissä, jossa aitoja hotelli rottia pyydetään, rahvaalle menevät kaatopaikkarotat, joita varatonna lerppa itsekin syö, että myynnistä saisi edes kiljuntekorahat.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe