Blut und Ehre

14

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • License

      "Koska uskonto ja kulttuuri kietoutuvat toisiinsa, Issen mukaan monet vanhoilliset ja hyvin uskovaiset muslimit voivat kuitenkin perustella silpomista uskonnollisesti."

      Koska imaamilla on suora yhteys Jumalaan hän ei tarvitse kirkolliskokouksen päätöstä niinkuin meidän pikkupapit ( osa näistäkin on vissiin saaneet suoran yhteyden koska hilluvat lentokentillä vastustamassa virkamiehiä). Tämmöinen imaami sitten suosittelee silpomista ja suku hoitaa homman partakoneenterillä. Kunniamurhat taitavat olla myös sukupuolittunutta väkivaltaa, ja niistäkin taitaa olla havaintoja muslimiosastolta enimmäkseen. Mutta kunhan saamme sharia-lain tänne käytäntöön niin pääsemme taas astetta lähemmäksi rikasta kulttuuria, ensin he soveltavat sitä keskenään mutta hetken päästä alueilla, joilla lain soveltajia asustaa enemmistönä alkaa vaatimukset nousta ohikulkijoitakin kohtaan. Halalteurastamo puuttuukin Lapualta.

      • tainutetta-ensin-ohta

        > Halalteurastamo puuttuukin Lapualta. <

        Tuokin toimi varsinaisesti mitätöityy uuden lain mukaan, kun eläin pitää ensin tainutta ennenkuin vertaa pakkiin valuttaa -näin halaisuus tavallaan poistuu.

        Samaten -kun nämä rupiavat kulukkuja nirhaamaan poikki -pitää uuhri ensin estaloida tainutuksiin.


      • License

        Kyllä siihen lakiin poikkeus tähän kohtaan saadaan, vaatijoina vihreät, Lin Anderssson ja NOT.


      • License kirjoitti:

        Kyllä siihen lakiin poikkeus tähän kohtaan saadaan, vaatijoina vihreät, Lin Anderssson ja NOT.

        Olet nyt ymmärtänyt hieman väärin, minä haluaisin vähän kaikkiin lakeihin tiukennuksia. Minua ei haittaisi vaikka lihansyönti kiellettäisiin kokonaan. En kyllä oikein ymmärrä, että miten tytöjen silpominen ja halalteurastukset liittyvät yhteen. 😏


      • pimppihalalteurastettu
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Olet nyt ymmärtänyt hieman väärin, minä haluaisin vähän kaikkiin lakeihin tiukennuksia. Minua ei haittaisi vaikka lihansyönti kiellettäisiin kokonaan. En kyllä oikein ymmärrä, että miten tytöjen silpominen ja halalteurastukset liittyvät yhteen. 😏

        Sen verran liittyvä yhteen, että silpomisen jälkeen, se värkki on kuin Halal teurastuksen jäljiltä ja tuottanut turhaa tuskaa rituaalitavan vuoksi.


      • License
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Olet nyt ymmärtänyt hieman väärin, minä haluaisin vähän kaikkiin lakeihin tiukennuksia. Minua ei haittaisi vaikka lihansyönti kiellettäisiin kokonaan. En kyllä oikein ymmärrä, että miten tytöjen silpominen ja halalteurastukset liittyvät yhteen. 😏

        Halateurastusta harrastavat muslimit annetaan siihen laillinen oikeus tai ei kunniamurhia he harrastavat myös eipä Vaasan ammattioppilaitoksen puukotuksen ympäriltä ole paljoa uskallettu tiedottaa ja kuten tuossa kävi ilmi naisten sukuelinten silpominen kuuluu vanhoillisten/jonkin suunnan muslimien toimintamalleihin. Sitäpä yhteistä niillä on, että ko uskontokunta tulee toimimaan näin huolimatta siitä mitä meidän oikeuslaitoksemme sanoo. Muutenkin muslimit eivät paljoa piittaa vääräuskoiten säännöistä ja määräyksistä. Ja jos et ymmärrä yhteyttä niin mitäpä minä tässä selitän koska taitaa olla tahdosta kiinni.
        Liha on muuten hyvää ja kaikilla pitää olla oikeus sitä syödä.


    • avohullujenhuone

      Kyllä tämä suoli 24 on joku hullujen palsta, jos ei kissa hysteriaa niin tämä pössöö. Miksi tuun tänne lukemaan näitä avohoitopotilaiden juttuja?! En kauaa lue, järkevät aloitukset jää näiden hullujen jalkoihin.

      • Minä toin vakavan ongelman pohdittavaksi, mutta vastaukset on puuta heinää, eikä millään tapaa aiheesta.


      • License
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Minä toin vakavan ongelman pohdittavaksi, mutta vastaukset on puuta heinää, eikä millään tapaa aiheesta.

        Vastaa nyt h....ti vieköön harrastaako ne muslimit niitä silpomiosia vai ei?Ja jos kerran harrastaa niin mitä meidän lainsäädännöllä heille voidaan? Tytöt lennätetään kotimaahansa silvottavaksi ja palautetaan Suomeen jonkun enoelmerin lapsivaimoksi. Kyllä tämä kulttuuri aika tavalla liittyy muslimeihin. Itse avasit ota kantaa...


      • License kirjoitti:

        Vastaa nyt h....ti vieköön harrastaako ne muslimit niitä silpomiosia vai ei?Ja jos kerran harrastaa niin mitä meidän lainsäädännöllä heille voidaan? Tytöt lennätetään kotimaahansa silvottavaksi ja palautetaan Suomeen jonkun enoelmerin lapsivaimoksi. Kyllä tämä kulttuuri aika tavalla liittyy muslimeihin. Itse avasit ota kantaa...

        Silpominen on enemmän maantieteelinen kulttuuri kuin uskontoon perustuva. Sitä tapahtuu pääasiassa vain Saharan eteläpuolisessa Afrikassa, jonka maista monessa valtauskonto on joku muu kuin islam. Alueen kristitys silpovat yhtä lailla mitä muslimitkin.
        Tässä linkissä maat joissa silpomiset ovat yleisiä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_sukupuolielinten_silpominen#/media/File:FGM_prevalence_UNICEF_2016.svg

        Suomessa tekoa ei ole erikseen kieletty, mutta ei tarvitsekaan, koska se tuomitaan törkeänä pahoinpitelynä.
        Sille emme voi mitään, että mitä tapahtuu maamme rajojen ulkopuolella. Voimme vain yrittää jatkaa kehitysyhteistyön puitteissa valistuksen jakamista.


      • kulukujen-päälle

        Toivottavasti suomalainen tajuaa pysyä erossa näistä, silpokoot sitten nuo ihteesä miten tykkäävät


      • License
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Silpominen on enemmän maantieteelinen kulttuuri kuin uskontoon perustuva. Sitä tapahtuu pääasiassa vain Saharan eteläpuolisessa Afrikassa, jonka maista monessa valtauskonto on joku muu kuin islam. Alueen kristitys silpovat yhtä lailla mitä muslimitkin.
        Tässä linkissä maat joissa silpomiset ovat yleisiä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_sukupuolielinten_silpominen#/media/File:FGM_prevalence_UNICEF_2016.svg

        Suomessa tekoa ei ole erikseen kieletty, mutta ei tarvitsekaan, koska se tuomitaan törkeänä pahoinpitelynä.
        Sille emme voi mitään, että mitä tapahtuu maamme rajojen ulkopuolella. Voimme vain yrittää jatkaa kehitysyhteistyön puitteissa valistuksen jakamista.

        No seuraava kysymys, kuinkahan paljon niitä kristittyjä kyseisistä maista on tullut pakolaisina Suomeen ja on näin ollen meidän terveydenhuoltomme piirissä? Eipä taida olla montakaan koska he ovat alinta kastia ko maissa eivätkä pääse karkuun järjestelmää. Somalit ja nimenomaan Islamin uskoiset somalit taitavat olla se ryhmä, joiden silpomiset ovat meillä olleet esillä. Meidän terveydehultohenkilömme eivät varmaankaan pysty vaikuttamaan Mogadishun silpomisiin. Yksinkertainen vaikutuskeino on lopettaa hyssyttely ja ottaa syyttäjän kautta reilusti joka tapaukseen, jos Suomen toimtatapa ei kelpaa niin lippu kouraan ja takaisin Somalimaahan koko konkkaronkka.


    • nauttija
      • EImullaMuuta

        Tuossa ei ole mitään rasismia vaan esitetään mitä monikulttuurista rikkautta mistäkin päin tänne saapuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe