Moikka . Oon koulussa eräässä oppilaitoksessa.
Siellä on jotain muijia .. ( täysi ikäisiä) Ne kovasti naureskelee nähdessään minut ja ovat yrittäneet moikata.. Ilmeisesti ovat vähän kiinnostuneita tai ihastuneita!
itse olen 26 v mies .. eli heitä vanhempi..
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä ?
Miten puhua heille ?
Miten reagoida?
Haluaisin antaa heille mahdollisuuden tutustua minuun !
Haluaisin asiallisia neuvoja ja näkökulmia tilanteeseen : )
Apua tarvitaan
Mitätehdään
2
445
Vastaukset
Voisit aloittaa vaikka sillä, että moikkaat takaisin. Ilmeisesti et ole näin tehnyt, kerta tytöt ovat "yrittäneet" moikata?
Kun sitten olette päässeet moikkailemaan vähän aikaa ees taas, niin voit ihan rohkesti lähestyä kysymällä "mitäs tytöt?" / "miten menee?" / "onko hyppytunti?" / "mitä suunnitelmissa viikonloppuna?" tai jos on joku koulun yhteinen juttu - esim. opiskelijabileitä, niin ohimennen kysyä ovatko he menossa.- äöäöö
Jotain luontevaa esim. ruokajonossa juttelet siitä ruuasta, että näyttää hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2664654Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232590Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951282
- 471169