VAROITUS -vain GS:n uhreille!

HolyProphet1

Näin eilen näyn, jossa joku gang stalkingin uhri oli vakavasa hengenvaarassa.


Vaara tuli romaneilta. Näyssäni GS:n uhri käyttäytyi omituisesti ja tuttavallisesti romanille ja romani teki saman takaisin. Tämän jälkeen romani ilmoitti tappavansa GS:n uhrin, eikä hän saa siitä mitään tuomiota. Tilanne oli näyssäni todella uhkaava, melkein käsin kosketeltava, tunsin sen kauhun ja epätoivon kuin olisin itse uhrina. Lopulta GS:n uhri huomasi, että hänellä ei ollut mitään ulospääsyä tilanteesta, toinen romani oli tullut mukaan ja pakotietä ei ollut. Tämä tapahtui sisätiloissa, kyseisessä paikassa oli pöytä, muita huonekaluja en näyssäni nähnyt.


Tulkitsen näyn niin, että joku GS:n uhri on hengenvaarassa ja hänen tulisi välttää menemästä tuntemattomiin sisätiloihin ja välttää kummallista käytöstä sekä ylipäättään tekemistä romanien kanssa.

Näyn alussa näytti siltä, että romani oli tullut yllättäen samaan tilaan ovesta sisälle ja seisoi uhrin edessä, ja tämä ovi oli sisäovi. Uhri alkoi käyttäytyä omituisesti, ikään kuin tanssia. Ja romani käyttäytyi myöskin omituisesti, ikään kuin olisi esittänyt salamannopean todella omituisen discoliike-sarjan. Tilanne eskaloitui hyvin nopeasti, eikä siinä ollut mitään henkilökohtaista kaunaa mukana, ehkä uhri peräti tunsi mahdollisen tappajansa, koska tappaja sanoi jotain positiivista uhrista: en tosin muista mitä. Tai kenties romani oli vain kohtelias kummallisen tanssiesityksen johdosta.Sitten romani ilmoitti tappavana uhrin saamatta siitä tuomiota. Tämän jälkeen näin uhrin pitävän voimakkaasti romanin kädestä kiinni ja näin veitsen, mutta en romanin kädessä vaan hihaan kiinnitettynä. Romanin käsi oli siis ojennettuna, mutta ei puukotukseen vaan pikemminkin ottaakseen kiinni uhristaan. Romani vaikutti voimakkaammalta kuin uhri, mutta uhri sai pidettyä kättä kuitenkin nipin napin etäällä itsestään ja uhri oli selkeästi paniikissa. Siinä vaiheessa tunsin pakokauhun ja epätoivon, mitä uhri koki. Hän käänsi katseensa ympäri ja näki ison neliskanttisen pöydän ja kääntäessään päänsä takaisin myös toisen romanin seisomassa noin metrin päässä häntä uhanneesta romanista. Uhri tajusi, että hän ei voi paeta kuolemaansa ja kävi kaikki mahdolliset vaihtoehdot päässään läpi - tähän näkyni päättyi.


Tämä oli muuten ensimmäinen näkyni gang stalkingista, joten toivotaan, ettei se käy toteen.

96

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • HolyProphet1

        Voi olla, että asia on niin. En vain halua ottaa riskiä. Voimme nimittäin elää paikassa jossa kaikki enneuneni käyvät toteen, enkä voi vaarantaa kenenkään henkeä menemällä kirjoittamaan asiasta unipalstalle. Toivottavasti onnistuin pelastamaan jonkun hengen!!!!


      • Pienimerenneito

        Istumalla alas ja hengittämällä rauhassa. Sen pitäisi helpottaa oloasi. Ja tietysti voit soittaa ja varata akuuttiajan. Tiedät kyllä itse varmasti kenelle.


      • HolyProphet1
        Pienimerenneito kirjoitti:

        Istumalla alas ja hengittämällä rauhassa. Sen pitäisi helpottaa oloasi. Ja tietysti voit soittaa ja varata akuuttiajan. Tiedät kyllä itse varmasti kenelle.

        Kiitos huolenpidostasi, mutta ajattelin lähinnä muiden parasta, joku voi olla hengenvaarassa, tuskin Jumala olisi antanut tätä näkyä minulle muuten. Vaikka näky saattaa ulkopuolisesta kuulostaa rankalta, mitä se itseasiassa onkin, se kestää kuitenkin vain hetken ajan ja palvellessani suurempaa tarkoitusta kestän nämä Jumalan minulle lähettämät näyt. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, joka nauttii painajaisistaan, ja minulla on huono tunne tästä jutusta: olkaa varovaisia!!


      • yigerohlklnouhp

        Romaanit eivä ole GranStalk miehiä. Näitä ovat poliisit ja vapaamuurarit unesi oli oiken ajavat yli tiellä eivät joudu tutkintaan koska KAIKKI tutkinta estetään. Poliisi eristää stalkatun vie aseet sitten vapaamuurarit tekevät verkoston joka on joka kaupungissa. Heillä on tavallisia yksityisiä ihmisiä listoilla joille maksetaan stalkkauksesta. Kades ja palkka tekee näistä köyhimpään luokkaan kuuluvista todella innokkaita uskovat vaikka PASKAN ylösnousuun kuhan poliisi ja etsivä narsitin PASKANASA päästää. Verkosto on olemsaa vapaamuurarit asuvat ympäri maailmaa sama menetkö poistattamaan seurantaa autostasi kotipaikkakunnallesi vai muualle sinun seurantaan käytetään laittomsati poliisin oikeuksia tiliäsi s-postiasi kaikkea seurataan järjestäytynyt rikollisiuus on vallassa tuomioistuimissamme. Osin hallituksessamme työskentelee muurari veljaskuntaan kuuluva joitka pyrkivät tekemään KANSASTA LAILLISTETTUJA orjiaan.


    • mitäännnähnyt

      The Hall of Fame!

      https://www.google.com/search?q=köveli punaistä päin ja jäi rekan alle&ie=utf-8&oe=utf-8

      gs:tä mitääntietämättömät vainon uhrit tekevät sen itse -- valitettavasti

      • käänteinen.renesanssi

        kaikki selittämättömät junan, auton, kuorma-auton alleajautumiset ... ne ihmiset on olleet mustalla listalla ... siis manipuloitu suggestion ja muun vainon kautta tekemään itsari

        elämme osittaisessa oikeusvaltiossa


      • HolyProphet1

        Punaisia päin kävelleitä ihmisiä löytyikin aika lailla google hausta. Itseasiassa punaisia päin käveleminen on yleistä. Ensinnäkin jalankulkijat joutuvat odottamaan monesti kohtuuttoman pitkän ajan ennen valojen vaihtumista ja sitten kun valot vaihtuvat on vihreät valot vain hetken päällä - hyvä että ehtii edes kadun yli ennen niiden vaihtumista. Toiseksi, ihmiset ovat jotenkin niin kärsimättömiä, etteivät viitsi odottaa valojen vaihtumista.


        GS:n uhreille tilanne on mielestäni usein toinen, toki varmasti meistäkin jokunen punaisia päin kävelevä löytyy. Tyypillisiä GS autolla kiusaamistemppuja: Auto syöksyy yllättäen päälle, auto yrittää suistaa uhrin tieltä, ajaa aivan perässä kiinni, tulee mutkassa väärällä kaistalla sinua vastaan hillittömällä nopeudella jne, ajaa pitkät päällä aivan perässä kiinni jne. Kaikki tämä vaikuttaa olevan synkronisoitua ja halukkaita tämän kaltaiseen kiusantekoon löytyy aivan järjetön määrä. Voisi peräti todeta näiden sankareiden odottavan innoissaan autossaan, että päsisivät kiusaamaan jotakuta mainitsemillani tavoilla.


      • Vihreätvalot

        Vihreät valot vaihtuvat nopeasti, varsinkin jos kuljet kävelykeppien kanssa. Jokaisella on vuoronsa ja kyllä insinöörit tekevät kaikkensa että liikenne sujuisi.
        Pikaista paranemista Marco.


      • HolyProphet1

        Liikennevalosysteemi on muuten ihan älytön. Jos olette ikinä käyneet Tukholman keskustassa, niin ymmärrätte mitä tarkoitan. Tukholmassa tyyliin kaikki kävelevät punaisia päin siis, jos välitöntä vaaraa ei ole näköpiirissä. Miksi odottaa turhaa 5 minuuttia valojen vaihtumista, kun liikennettä ei näy?


      • kyseessä.on.sopimus
        HolyProphet1 kirjoitti:

        Liikennevalosysteemi on muuten ihan älytön. Jos olette ikinä käyneet Tukholman keskustassa, niin ymmärrätte mitä tarkoitan. Tukholmassa tyyliin kaikki kävelevät punaisia päin siis, jos välitöntä vaaraa ei ole näköpiirissä. Miksi odottaa turhaa 5 minuuttia valojen vaihtumista, kun liikennettä ei näy?

        Miksi pitää olla niin kellon uhri ettei voi odottaa vihreää valoa?

        Toki saat kävellä kadun yli koska haluat, olkoon että poliisi voi tulla esittämään eriäviä mielipiteitä, mutta jos punaisella kävellessä auto osuu on taas ihan turha kitistä.

        Ylittämällä punaisella se katua ylittävä hyväksyy riskin joutua auton kolhaisemaksi ja luopuu kaikista oikeuksista valittaa asiasta.

        Autoilijana olen lopettanut ihmisten väistelyn kun valo minulle on vihreä; jos joku haluaa eteen kävellä se oikeus suotakoon. Mikään ei velvoita autoilijaa hiljentämään, tai väistämään.


      • HolyProphet1
        kyseessä.on.sopimus kirjoitti:

        Miksi pitää olla niin kellon uhri ettei voi odottaa vihreää valoa?

        Toki saat kävellä kadun yli koska haluat, olkoon että poliisi voi tulla esittämään eriäviä mielipiteitä, mutta jos punaisella kävellessä auto osuu on taas ihan turha kitistä.

        Ylittämällä punaisella se katua ylittävä hyväksyy riskin joutua auton kolhaisemaksi ja luopuu kaikista oikeuksista valittaa asiasta.

        Autoilijana olen lopettanut ihmisten väistelyn kun valo minulle on vihreä; jos joku haluaa eteen kävellä se oikeus suotakoon. Mikään ei velvoita autoilijaa hiljentämään, tai väistämään.

        "Miksi pitää olla niin kellon uhri ettei voi odottaa vihreää valoa?"

        Itse odotan lähes poikkeuksetta vihreää valoa, siksi kirjoitankin asiasta niin kriittisesti: suurin osa ihmisistä ei odota vihreitä, siinä mielessä olet oikeassa.

        "Toki saat kävellä kadun yli koska haluat, olkoon että poliisi voi tulla esittämään eriäviä mielipiteitä, mutta jos punaisella kävellessä auto osuu on taas ihan turha kitistä."

        Poliisi valikoi ne ketä sakottaa tai ketä tuomitaan, he eivät saisi syrjiä, mutta syrjivät silti. En ole ikinä nähnyt poliisin huomattavan ketään maahanmuuttajaa punaisia päin kävelystä, oletteko te? Auto voi osua vihreitä päin kävellessä (olen monta kertaa nähnyt autojen ajavan päin punaisia) ja sitä paitsi kaikkien suojateiden kohdalla ei ole liikenne valoja: liikennevalot pitävät meitä turvassa, ne ovat sitä varten rakennettu. Miksi liikennevaloja ei voisi järkevöittää toimimaan oikein. Viiden minuutin odotus tuntuu jotenkin niin kohtuuttomalta ja se aika mikä jalankulkijoille annetaan kadun ylitykseen on vain pieni murto-osa siitä ajasta, joka autoille annetaan: ei ole olemassa oikeutta!!!!


      • inkvisitio.elää

        Gang stalking ei ole roturealistista touhua.

        Se on mustavalkoista ajattelua: joko olet osa yhteiskuntaa tai et - ihonväriin, sosiaaliseen asemaan, koulutustasoon jne. katsomatta. Tavallaan kuin keskiajalla harjoitettu noitavaino: kollektiivisen paineen alla joudut todistamaan häpeän kautta kuuluvasi yhteiskuntaan kuolleena tai elämään häpeän kanssa.

        Mielestäni edellisenkaltainen ajattelu ei sovi mihinkään yhteiskuntaan.

        Inkvisitio.


      • gstlkd
        käänteinen.renesanssi kirjoitti:

        kaikki selittämättömät junan, auton, kuorma-auton alleajautumiset ... ne ihmiset on olleet mustalla listalla ... siis manipuloitu suggestion ja muun vainon kautta tekemään itsari

        elämme osittaisessa oikeusvaltiossa

        jokainen voi googlettaa 'junan alle jääneet 2018'

        hall of fame


    • Jhhjh

      Hanki apua mielenterveys ongelmiisi

      • gap.gap.gap

        Kieltämättä hyvä ajatus. Ja voin omalta osaltani suositella. Toimii.
        Sai minut näkemään aika paljon. Lääkäri totesikin, että jonkinlaista neurologista stimulaatiota tuo on. Hyvä psykiatrian erikoislääkäri. Heitti pari muutakin vinkkiä. Tupakkihuoneessa eräs psykiatrian erikoishoitaja totesi minulle, hoitojakson lopulla: hänen mielestään et kuulu tänne.

        Heittivät minut ulos.


    • dreams.n.visions

      Kiusatun unia:

      Olen vankilassa, samassa tuvassa on kuutisentoista muutakin vankia, jokaisella omat punkat. Vankien hoitajilla on oma toimistonsa, johon on vapaa pääsy. Ulko-ovi on auki vankilan pihalle, mikä johtaa kaduille. Menen ulos tupakille. Lähden kävelemään äärettömän kauniin naisen perässä kohti kotikaupunkiani, hänellä on kuulemma joitain asioita hoidettavanaan siellä. Tulen ison tien varteen, jonka varrella on 'kauppakeskus' jonne pitäisi mennä. Katselen autoja, kuinko kovaa ne ajavat nelikaistaisella tiellä.

      Menen tutulle lentokentälle, mutta en pääse koneeseen. Passintarkastusta ei löydy. Ihmettelen passiani, en näe omia tietojani siinä. Ne on peitetty jollain teipillä tms.

      Juutun alakertaan kaltereilla suojattuun parkkihalliin, missä on paljon autoja. Tiedän, että omani ei ole siellä, sillä parkkeerasin sen juuri lentokoneen viereen. Löydän portaat, joiden kautta pääsen takaisin lentokentälle.

      Olen lentokoneessa, joka tekee pakkolaskun. Selviydyn siitä joten kuten.

      • kaikki.ajallaan

        Eräs hyvä ystäväni oli eräässä unessaan, jakoi sen minulle, kentällä myös, lähdössä, mutta hänen unensa äärettömän kaunis lentoemäntä sanoi hänelle: sinun vuorosi ei ole vielä.

        https://www.youtube.com/watch?v=3n71KUiWn1I

        Aika teki tehtävänsä hänen osaltaan. Sama pätee minuun.


      • temps.off

        kolme neljä tuntia yöss ... liian vähän... onko sulla varaa vetää kunnon rännikännit?
        mä oon menny niillä viimeset kuus vuotta, ku oon halunnu nukkuu
        maksa ja munuaiset huutaa leipää, mutta nukkuakki tarttee

        mitä näet, kun laitat silmät kiinni?


      • pidä.pintas

        klassista ehdollistamista ... joku kyseli multa jossainvaiheessa noita pedofllijuttuja ... mun mieli on niin fiksaantunut ihan omiin fantasioihinsa, että pedojutut ei toimi mulle ...

        hommahan toimii toive/pettymys -linjalla ja siitä seuraavat häpeäkokemukset ovat juurikin niitä, univajeen lisäksi, joilla yksilö yritetään elektronisen häirinnän lisäavustuksella johdatella junan tai kuorma-autonj alle ...
        jos varaa vain on, vedä tänään rännikännit ja nuku huomenna pitkään


      • temps.off
        pidä.pintas kirjoitti:

        klassista ehdollistamista ... joku kyseli multa jossainvaiheessa noita pedofllijuttuja ... mun mieli on niin fiksaantunut ihan omiin fantasioihinsa, että pedojutut ei toimi mulle ...

        hommahan toimii toive/pettymys -linjalla ja siitä seuraavat häpeäkokemukset ovat juurikin niitä, univajeen lisäksi, joilla yksilö yritetään elektronisen häirinnän lisäavustuksella johdatella junan tai kuorma-autonj alle ...
        jos varaa vain on, vedä tänään rännikännit ja nuku huomenna pitkään

        alkoholiton vaihtoehto illalla on kamomillatee -rauhottaa kummasti

        voikukan juurella on masennusta poistava vaikutus (teetä siitäkin tulee),kupillinen vaikuttaa pari päivää... googleta.


      • temps.off

        Kohteeksi valituilla ei ole valitusoikeutta. Aloittajan ajatus unista on oikeansuuntainen.

        Pitäisi vainosta huolimatta yrittää nukkua. Minulla se on välillä vaikeaa, kun sydän hakkaa mielettömästi ja sitten vaikuttaa siltä, kuin se vain pysähtyisi ... saatta mennä useampia tunteja yössä, jos olen selvin päin. Kännissä noita tuntemuksia jostain syystä ei ole.
        Itse olen miettinyt, että haluavatkin minun dokaavan itseni kuoliaaksi.
        Elektroninen häirintä on pirullista.


      • DarkNightOfTheSoul

        Kipuja. Jukka uhkailee pari vuotta sitten irsemurhan tehneen kaverin kohtalolla. Pystyisihän se liikuttamaan minut nytkin niin, että muut luulisivat päätöksen syntyneen omasta tahdostani.


      • HolyProphet007

        Keinot valveilla pitämiseen ovat moninaiset. Oletko kokeillut unilääkkeitä?


      • perusteet.hukassa

        Jospa opettelisit ihmisen biologian alkeet.

        Ilmeisesti koitat esittää että koska sulla on ollut hengitysoireita, vaikeus hengittää tmv, niin punasolujen määrä on laskenut?

        Olet täysin väärässä.

        Keho nimenomaan alkaa tuottamaan LISÄÄ veren punasoluja jos se havaitsee veren happipitoisuuden laskeneen,

        Punasolut muodostuvat luuytimessä, lapsella lähes kaikissa luissa, vanhemmalla vai osassa niistä.

        Ravinto vaikuttaa punasolujen määrään, kenties et syö oikein. Tai jos lukema on romahtanut niin sitten syynä saattaa olla syöpä. Autoimmuniteettisairaus jossa keho hyökkää omia punasolujaan vastaan on myös mahdollinen.


      • se.traditio

        Näyttää siltä, että Venäjän keisarikunta vajoaa jälleen sisällissotaan, jossa tulevat käyttämään ydinaseita itseään vastaan.


      • HolyProphet10
        se.traditio kirjoitti:

        Näyttää siltä, että Venäjän keisarikunta vajoaa jälleen sisällissotaan, jossa tulevat käyttämään ydinaseita itseään vastaan.

        Niin, tai sitten esim. juutalaiset käyttävät mittavaa ydinase-arsenaaliaan.


      • Tuominen

        HolyProphet1 olet ylittänyt itsesi totaallisesti...


    • Tiedonjanoinen

      Itselläni kun olin 18 vuotias ja seurustelin pojan kanssa hän ilmeisesti myös näki näyn jossa sitten olimme Lahden torilla ja romanit uhkasivat meitä, toinen romaneihin liittyvä elämässäni oli kun asuimme orimattilassa ko. ryhmän naapurissa josta sitten meitä uhkailtiin ja olimme poliiseihin yhteydessä, kun muutimme hollolaan samat romanit pyörivät lähistöllä. Täällä sitten alkoikin perheelleemme tapahtumaan erinäisiä useita ikäviä asioita ei kuitenkaan romaneihin liittyvää. MM. vakavaa GS:ää kaikissa rankimmissa muodoissaan nyt yritämme muuttaa täältä pois. Ilmeisesti romaneita on käytetty pelotteena osana vakavaa GS:ää jossa todellisuudessa tekijät löytyvät yhteiskunnan eri ammattialoilta ja ovat useinkin ihan kyseisen paikkakunnan alkuasukkaita.

      • HolyProphet10

        "Ilmeisesti romaneita on käytetty pelotteena osana vakavaa GS:ää jossa todellisuudessa tekijät löytyvät yhteiskunnan eri ammattialoilta ja ovat useinkin ihan kyseisen paikkakunnan alkuasukkaita. "

        Romaneita ja todella uhkaavia tyyppejä käytetään pelotteena. Tulen nettikirjassani kertomaan tarkemmin tästä. Kerron mm. jäätävän pelottavasta isokokoisesta ja väkivahvasta tyypistä, joka kylmän rauhallisesti uhkasi tappaa minut saamatta mitään tuomiota, jos ilmiantaisin hänet, kyseessä ei ollut romani.


        Ketkä GS:n takana ovat, on vaikea sanoa. Suurperheet on kuitenkin sellainen asia, joka varmasti kestäisi kaikki oikeusasteet. Luulen, että monilla muillakin GS:n uhreilla on kokemuksia suurperheistä - mutta ei mitään sellaisia, joka saisi heidät vaikuttamaan pääsyyllisiltä. Suurperheiden yhteenliittymä on uskottava ja moni pitää sitä absoluuttisena totuutena koko tapahtumasarjalle nimeltä GS. Itse uskon kuitenkin, että suuremmat voimat kuin joistain suurperheistä koostuva murhaajalauma on tämän takana - näkyni ainakin viittaavat kyseessä olevan enemmän kuin pelkästään eri kansallisuuksia olevista suurperheistä.


        Toisaalta koulumuistoni viittaavat siihen, että uhrit valitaan hyvin nuorella iällä ja opettajat ovat tässä mukana. Kirjoittamani paperi viittaisi puhtaasti yliopistoon ja sekin on uskottava, sillä siinä paperissa mikään ei mitään viitettä GS:ään, vaan kaikki on pikemminkin kuin päinvastoin. Jutellessani erään yliopistolla opiskelevan tyypin kanssa, hän ilmoitti, ettei hän todellakaan ole kiinnostunut jatko-opinnoista ja perusteli kantansa perin juurin. Eikös mitä hän sitten yllättäen säteili onnesta saatuaan jatko-opintopaikan vain viikkoja myöhemmin. Eli tämä käytös viittaa jonkinlaiseen käytökseen tiettyjen yliopistoryhmien keskuudessa - hän oli muuten muistaakseni jonkun opiskelijaryhmän johdossa.


        Eli paperi antoi kuvan, että kaikki tulee yliopistolta. Kun katsotte GS:ää, näyttää siltä, että mikään ei suoranaisesti tulisi yliopistolta, mutta jotkut yliopistolta ovat selkeästi mukana siinä: enkä puhu pelkästään opiskelijoista vaan lisäksi sieltä valmistuneista, joilla ei ole enää mitään tartuntapintaa yliopistoon. Opettajat ovat selkeästi tässä mukana, kyseessä ei ole kuitenkaan se mitä he kirjoittavat taululle vaan muut tapahtumat. Paperin voisi tiivistää muotoon 'saavat kaiken kuolemantapauksessa': tavoite ja syy GS-toimenpiteiden järjestämiselle. Siis yksi ote A-4 paperista jonkun kappaleen keskellä, joka ei mitenkään kuulu koko kappaleeseen, voi olla myöskin syy ja uskottava sellainen.


        Vapaamuurarit on kestosuosikki jokaisen salaliittoteoreetikon mielissä pääsyylliseksi. Lapsuuden muistoni ja myöhemmät kokemukseni myös viittaavat tähän mahdollisuuteen.


        Uskovaiset ryhmät ja kultit tulevat myöskin kyseeseen, koska yhteen aikaan päästin kaikki mahdolliset käännyttäjät ovestani sisälle. Satanisteihin olen myös tutustunut ja heidänkin osallisuudestaan GS:ään on mieleeni jäänyt vahvoja todisteita. Kommunistit, siis en puhu siitä aatteesta, vaan siitä mitä se todellisuudessa Neuvostoliitossa oli: psykologinen retribuutio - koko kansa kiusasi epäsuosittuja ihmisiä valtionvihollisina itsemurhiin. Sitä en tiedä, minkälaista psykologinen retribuutio on virossa ollut, mutta virolaiset kuuluvat ainakin omaan GS-vainooni todella ikävänä osana.


        Taloyhtiön hallitus / talotoimikunta on tyypillisesti GS-vainossa mukana. Siis asema taloyhtiön hallituksessa / talotoimikunnassa on yleensä täysin ansaitsematon ja sinne valitaan yleensä jonkun hyväveliseuralaisen näköisen tyypin tai tyyppien tekemän suosituksen nojalla lauma ihmisiä. Harva on tyytyväinen taloyhtiön hallitusten / talotoimikunnan tekemiin päätöksiin ja äärimmäinen suosiminen ja toisaalta valikoiduille henkilöille tapahtuva äärimmäinen syrjintä kuvastaa parhaiten näiden ansaitsemattoman tittelin metsästäjien toimintaa.

        Kuulin luotettavalta taholta, hän muuten on yliopistolta, että yliopisto on ongelma ja syyllinen tähän GS- nimellä tunnettuun maanvaivaan on 'science group'. Hän nauroi sanoessaan 'science', ja vertasi nettihäiriköiden toimintaa tämän ryhmän toimintaan. Eli sellaista tiedettä veronmaksajien rahoilla. Syytä uhriksi joutumiselle hän ei varmasti osannut sanoa, hän totesi 'Oh, you have been stalked. It's very heavy even by international standards' ja lisäksi hän totesi 'It's clearly a crime, even attempt of such a crime is a very serios crime and this clearly is that crime. Eli 'mukavat' yliopistot meillä näyttäisi suomessa olevan ja poliisi hoitaa työnsä 'hyvin', eikö vaan? Keskustelun osanen, josta kerroin oli siis suunnilleen tällainen, voi olla, että sanat olivat toisessa järjestyksessä tai jotain, mutta tämä vataa kutakunkin totuutta tästä keskustelusta. Käyn tätäkin tarkemmin läpi kirjassani, itseasiassa tämä tapahtuma laukaisi aika hurjan tapahtumaketjun.

        Vaihtoehtoja on paljon ja tulen kertomaan niistä tarkemmin kirjassani yksityiskohtaisesti selitettynä. Mutta en lähde kumoamaan sinun olettamaasi, se on ihan hyvä.


      • On kovin vaikea ajatus lähteä kelaamaan omaa elämäänsä lapsuuteen asti ja pohtia erinäisiä tapahtumia, jotka kaikki viittaavat järjestelmälliseen kiusaamiseen, kohteena olemiseen.
        Jos teen niin, saan kyllä rakennettua loogisen jatkumon.

        Yhtälailla, jos teen saman kaikista ihmeenomaisista hetkellisistä pelastuskokemuksistani, ystävyyskokemuksistani, rakkauskokemuksistani, jne. saan niistäkin rakennettua loogisen jatkumon.

        Mieluummin valitsen jälkimmäisen johtavaksi maailmankuvakseni.


    • Tiedonjanoinen

      Vakava varoitus gs uhreille älkää missään nimessä menkö minkäänlaiseen leikkaukseen tai toimenpiteeseen jossa nukutetaan, itselleni asennettu vasempaan silmään implantti joka sisältää kameran. toimenpide tehty vuonna 2012 ja miksi vasta nyt lähdin tätä asiaa kertomaan johtuu siitä että etten täysin ole ymmärtänyt asiaa ihmettelin toimenpiteen jälkeen yöllä herätessäni kun silmä aktivoitui ja näin ikäänkuin punaisen pisteen. Nyt sitten yksi ilta lenkillä osoitin taskulampun valon vasempaan silmääni jolloin silmä sokeutui ja oli aivan pimeänä jonkin aikaa jonka jälkeen silmä ikäänkuin aukaistiin ja näin eteenpäin pelkästä pienestä reiästä. Että tälläistä tehdään suomessa ja suomen kansalaiselle ja kenen taholta ja kuka kameraa käyttää. Kellään kenen kanssa olen tekemisissä ei ole intimeettisuojaa kaikki mihin katson on katsottavissa jossakin. Henkilö joka on perehtynyt gs. historiaan tietää että kun uhri on tietyssä vaiheessa järjestelmän mielestä hänelle saatetaan asentaa implantti ensin vasempaan silmään ja sitten kun taas on syöty tuota punaista lihaa tarpeeksi asennetaan implantti oikeaan silmään. Mutta sehän tässä on mielenkiintoista miksi implantteja asennetaan kun kyseessä on kotona nyhjäävä ihminen kuin minä että mitä sieltä sitten silmän kautta luullaan saavan, rutikuivan tilin tiedot, vaihdanko puhdasta ylle vai vietänkö päiväni paskoissa, lähdenklö ulos vai olenko sisällä, vai onko tämä sitä modernia mielenterveyshoitoa, jota sitten valvotaan tälläisestä mielenterveysyksiköstä vai onko tämä sitä kovan luokan aivopesua jolla saadaan uhri kokonaisvaltaiseen etähallintaan ja siten järjestelmää hallitsevien käyttöön. Kun uhri on täydessä hallinnassa,joka sisältää silmäkamera, aivoimplantti, kurkkuun asennettu kaksisuuntainen radio, saadaan sitä viihdettä jota tämä järjestelmä haluaa ja samalla saadaan uhrin lopullinen maine pilattua.

      • Lolletilooh

        Nyt on sulla hyvät psykoosit päällä :D


      • temps.off
        Lolletilooh kirjoitti:

        Nyt on sulla hyvät psykoosit päällä :D

        näkisin paljon hedelmällisempänä tiedonkeruun suoraan aivoistasi, silmistä tai korvista riippumattomasti


    • HolyProphet10

      Syy miksi en ota kevyesti näkyjäni on yllättävä. Näen niissä selkeät kasvonpiirteet ja kerran ollessani ulkomailla lomailemassa näin näyn. Siinä oli viiksekäs mies seisomassa huoneessa muun väkijoukon seassa. Näin kasvonpiirteet selvästi näyssäni ja seuraavana päivänä. kun menin seurueeni kanssa katsomaan erästä turisti kohdetta (sisätila) todellakin huomasin näyssäni esiintyneen miehen väkijoukossa, aivan samat kasvot ja viikset. Mitään muuta ei tapahtunut, ehkä Jumala vain ilmoitti minulle tässä vaiheessa ja tällä tavalla valinneensa minut pyhäksi profeetakseen.

      Tässä näyssä, missä romani oli tappamassa GS:n uhria, näin kummankin romanin kasvot sekä ruumiinrakenteen selvästi. Jopa sen puukon, mikä oli hänen hihansa alle piilotettuna näin selvästi. Romanit vaikuttivat veljeksiltä, samankokoisia ja samanlainen rumiin rakenne. Romanit vaikuttivat hiukan keskivertoa pidemmiltä, mutta tämä on tietenkin suhteellista, koska saattaa olla, että GS:n uhri oli pienikokoinen. Näin näyn ikään kuin hänen silmillään.

      Nämä romanit vaikuttivat olevan kondiksessa, eivät mitään bodareita vaan jänteviä ja urheilullisen oloisia. Uhrin kyynärvarsi näytti hiukan keskivertoa paksummalta näin tämän, kun hän piti romania kädestä kiinni. Romaneilla oli puku päällä ja puvun kengät jalassa. Romanien kasvon piirteet sekä henkeä uhanneen romanin ääni olivat selkeitä. Romani ei puhunut tyypilliseen mie sie tyyliin, vaan käytti sä sanaa. Puhe tuli hänen suustaan ikään kuin vyörynä, joka kesti vain hetken: ääni ei ollut vihainen vaan pikemminkin päättäväinen ja vakuuttava. Koko romanin tekemä hengen riistämiseen liittyvä uhkaus vaikutti pikemminkin päättäväiseltä ilmoitukselta kuin miltään muulta. Toinen romani, joka seisois siis noin metrin päässä GS:n uhrin henkeä uhanneesta romanista piti kumpaakin kättään taskussa ja oli hiukan etukenossa - kuin valmiina hyökkäykseen.


      Vaikka tällä romani näyllä ei ole minulle mitään merkitystä, voi se kuitenkin pelastaa jonkun GS:n uhrin hengen ja siksi siis kirjoitin tämän. Uhrin kasvonpiirteitä en nähnyt, vaan näin tämän näyn ikään kuin hänen silmillään.

    • TainaTuulia

      Myös tämä tieto voi pelastaa viattoman lapsen, lapsia. Se on ehdottoman tärkeää. Eikö sinustakin?

      https://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=44907

      HolyProphet1
      10.10.2018 18:47
      Markuksen blogisivu on poistettu, mitä me nyt teemme!! Ensin meni MV-lehti ja siten Janssonin sivut. Kukaan ei ole enää puuttumassa epäkohtiin tai ohjaamassa meitä oikealle tielle. Miten tässä nyt sitten tulisi toimia?

      • HolyProphet10

        Vastaan mielelläni, mutta en tässä ketjussa.


      • TainaTuulia

        Kerro missä suostut vastaamaan? Julkinen vastaus olisi tietenkin aina parempi.

        Mukavaa viikonloppua.

        Taina Tuulia


      • TainaTuulia

        ???


      • TainaTuulia

        Odotan yhä missä suostut vastaamaan?


      • HolyProphet10
        TainaTuulia kirjoitti:

        Kerro missä suostut vastaamaan? Julkinen vastaus olisi tietenkin aina parempi.

        Mukavaa viikonloppua.

        Taina Tuulia

        "Kerro missä suostut vastaamaan? Julkinen vastaus olisi tietenkin aina parempi."


        Mikä muu keskustelu tahansa tällä palstalla paitsi tämä keskustelu. Ajattele asiaa näin: Jumala sanoi Aatamille ja Eevalla, saatte tehdä mitä vain paitsi syödä hyvän ja pahantiedon puusta hedelmiä. Eli mikä vaan muu keskustelu käy.

        "Mukavaa viikonloppua."


        Kiitos samoin.


    • hallitse.pelolla

      Miksi ihmisiä pitää pelotella GS uhriksi joutumisella?

      Kenen etuja tämä palvelee?

      • ssddsweewwe

        suomen hallituksen


      • HolyProphet10

        "Miksi ihmisiä pitää pelotella GS uhriksi joutumisella?"


        Peloista voi tulla totta ja sitten, kun menette pyytämään poliisilta apua saattekin itse tuomion. Tervetuloa Helvettiin. Kyseessä on oikeasti pelkkä murha!!!

        "Kenen etuja tämä palvelee? "

        Kaikkien, jos et halua pakottaa jotakuta itsemurhaan tai olla mukana murhassa - et lähde mukaan toimintaan. GS on pelkkä murha, ei siinä ole mitään muuta uhrille. GS on sen tekijöille ajanvietettä ja tapa tienata hiukan rahaa tai saada karkkia.


      • Tiedonjanoinen
        HolyProphet10 kirjoitti:

        "Miksi ihmisiä pitää pelotella GS uhriksi joutumisella?"


        Peloista voi tulla totta ja sitten, kun menette pyytämään poliisilta apua saattekin itse tuomion. Tervetuloa Helvettiin. Kyseessä on oikeasti pelkkä murha!!!

        "Kenen etuja tämä palvelee? "

        Kaikkien, jos et halua pakottaa jotakuta itsemurhaan tai olla mukana murhassa - et lähde mukaan toimintaan. GS on pelkkä murha, ei siinä ole mitään muuta uhrille. GS on sen tekijöille ajanvietettä ja tapa tienata hiukan rahaa tai saada karkkia.

        GS tekijöille on ajanvietettä mutta ei mitä tahansa ajanvietettä tarkoitan sillä sitä ettei se ole mukavaa mukavien ihmisten parissa vietettyä aikaa vaan erittäin sairaiden ihmisten ajanviete joka todennäköisesti toteutetaan hyvinkin pienessä piirissä. joo kyllä mukana olijat saavat tiettyjä etuuksia mm. halpoja lainoja pankista jotta voidaan ostaa talo stalkatun nurkilta, autoja saadaan tietyin etuuksin, työpaikkoja stalkkareille löytyy ja muutoinkin he ovat tietyn piirin suosiossa. Kyse ei ole leikistä vaan siinä pelataan ihmisen hengellä.


      • miksi.teet.niin
        HolyProphet10 kirjoitti:

        "Miksi ihmisiä pitää pelotella GS uhriksi joutumisella?"


        Peloista voi tulla totta ja sitten, kun menette pyytämään poliisilta apua saattekin itse tuomion. Tervetuloa Helvettiin. Kyseessä on oikeasti pelkkä murha!!!

        "Kenen etuja tämä palvelee? "

        Kaikkien, jos et halua pakottaa jotakuta itsemurhaan tai olla mukana murhassa - et lähde mukaan toimintaan. GS on pelkkä murha, ei siinä ole mitään muuta uhrille. GS on sen tekijöille ajanvietettä ja tapa tienata hiukan rahaa tai saada karkkia.

        Mitä sinä saat siitä että pelottelet ihmisiä GS:llä?


      • Nietzchen.jalanjäljissä

        googletettavaa sinulle,joka vielä pelkäät elämää: "jos kohtaat matkallasi Buddhan"


      • HolyProphet10
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

        GS tekijöille on ajanvietettä mutta ei mitä tahansa ajanvietettä tarkoitan sillä sitä ettei se ole mukavaa mukavien ihmisten parissa vietettyä aikaa vaan erittäin sairaiden ihmisten ajanviete joka todennäköisesti toteutetaan hyvinkin pienessä piirissä. joo kyllä mukana olijat saavat tiettyjä etuuksia mm. halpoja lainoja pankista jotta voidaan ostaa talo stalkatun nurkilta, autoja saadaan tietyin etuuksin, työpaikkoja stalkkareille löytyy ja muutoinkin he ovat tietyn piirin suosiossa. Kyse ei ole leikistä vaan siinä pelataan ihmisen hengellä.

        "GS tekijöille on ajanvietettä mutta ei mitä tahansa ajanvietettä tarkoitan sillä sitä ettei se ole mukavaa mukavien ihmisten parissa vietettyä aikaa vaan erittäin sairaiden ihmisten ajanviete joka todennäköisesti toteutetaan hyvinkin pienessä piirissä."

        Hyvä pointti, yllättävän hyvä pointti. Todellakin pieni piiri tuntuu uskottavalta, tämä piiri sitten kiihottaa vainoon aivan älyttömästi ihmisiä. Uhri ei tiedä missä mennään, ja alkaa syyttämään tuntemaansa vihollista kaikesta. Kuulostaa uskottavalta voi olla, että olet oikeassa, mutta en silti laittaisi tätä kaiken muun poissulkevaksi vastaukseksi. Mutta no joo, annan esimerkin, joka vahvistaa teoriasi:

        Markus oli joutnut helvetillisen vainon uhriksi, hänen vanhempiensakin kimppuun oli hyökätty. Markus ja Junes Lokka olivat pitkään olleet sanaharkassa, tosin Junes koko ajan pyysi jättämään Markuksen huomiotta. Markus ajatteli, että hänen ja hänen perheensä Antifamainen vaino johtui Juneksesta, ja niinpä hän meni aivosumuissaan tekemään rikosilmoituksen Juneksesta. Todellinen syyllinen lienee kuitenkin muualla, porukassa, joka ei ikimaailmassa pyydä jättämään Markusta rauhaan tai olemaan "huomioimatta" häntä. Porukassa, joka murskaa nilkkoja ja tekee hengenvaarallisia pyöränlukkoiskuja. Markuksen osoitetiedot löytyivät juuri tällaiselle porukalle tarkoitetulta sivustolta ja kun katsotte minkä topicin alta, huomaatte kyseessä olevan vakava rikos:

        https://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=44907


        " joo kyllä mukana olijat saavat tiettyjä etuuksia mm. halpoja lainoja pankista jotta voidaan ostaa talo stalkatun nurkilta, autoja saadaan tietyin etuuksin, työpaikkoja stalkkareille löytyy ja muutoinkin he ovat tietyn piirin suosiossa. Kyse ei ole leikistä vaan siinä pelataan ihmisen hengellä. "


        Niin, joillekin etuudet voivat olla todella suuria. Taloyhtiön hallituksen / talotoiminkunnan jäsenten lapsille voidaan peräti järjestää työpaikka. He voivat myös itse saada ylennyksen, kun rikokset kovenevat, palkkiotkin kovenevat. He voivat tärvelyttää uhrin asunnon täysin 'remontin' nimissä, muille asukkaille remontti luonnollisesti on onnistunut. Esimerkiksi lentoyhtiöiden työntekijät saavat etuuksina lomamatkoja, joita he eivät voi aina käyttää - joten lomamatkojakin jotkut stalkerit voivat saada palkinnoksi. Työnantajalle on ihan se ja sama kuka työtä tekee, ja stalkerit ovat hyviä kiristämään, joten kiristämällä saatu työpaikka voi myös monelle stalkerille vakavasta rikoksesta aueta. Tämä kaikki edellinen on tietenkin pelkkää arvelua, mutta uskoisin rikosten vakavuuden vaikuttavan palkinnon määrään.


      • HolyProphet10
        miksi.teet.niin kirjoitti:

        Mitä sinä saat siitä että pelottelet ihmisiä GS:llä?

        "Mitä sinä saat siitä että pelottelet ihmisiä GS:llä? "

        Siivet, pelastan stalkattujen henkiä. Uskon taivaspaikan aukeavan minulle, jos pelastan tarpeeksi monta gang stalkingin uhria varmalta kuolemalta. Pelottelu ei ole kuitenkaan se sana, jota käyttäisin, vaan hengen pelastaminen.

        Koska elän itse täysin ilman ihmisoikeuksia, ja jollakulla toisella asiat voivat myös olla yhtä huonosti, voin vain pelastaa hengen. En voi saada vainoa loppumaan, pystyn vain estämään sen eskaloitumisen murhaksi ja silloinkin vain, jos uhrit noudattavat neuvojani.


        Tässä pari hyvää neuvoa:

        Pysykää kaukana epäluotettavista/epärehellisistä/huonomaineisista firmoista ja ihmisistä. Ihminen ei ikinä opi, jo aikojen alusta viholliset ovat teeskennelleet olevana ystäviä päästäkseen tuhoamaan uhrinsa, joten harkitkaa tarkkaan kuka oikeasti on ystävänne (lukekaa kappaleen ensimmäinen virke)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ymmärrä.kysymys
        HolyProphet10 kirjoitti:

        "Mitä sinä saat siitä että pelottelet ihmisiä GS:llä? "

        Siivet, pelastan stalkattujen henkiä. Uskon taivaspaikan aukeavan minulle, jos pelastan tarpeeksi monta gang stalkingin uhria varmalta kuolemalta. Pelottelu ei ole kuitenkaan se sana, jota käyttäisin, vaan hengen pelastaminen.

        Koska elän itse täysin ilman ihmisoikeuksia, ja jollakulla toisella asiat voivat myös olla yhtä huonosti, voin vain pelastaa hengen. En voi saada vainoa loppumaan, pystyn vain estämään sen eskaloitumisen murhaksi ja silloinkin vain, jos uhrit noudattavat neuvojani.


        Tässä pari hyvää neuvoa:

        Pysykää kaukana epäluotettavista/epärehellisistä/huonomaineisista firmoista ja ihmisistä. Ihminen ei ikinä opi, jo aikojen alusta viholliset ovat teeskennelleet olevana ystäviä päästäkseen tuhoamaan uhrinsa, joten harkitkaa tarkkaan kuka oikeasti on ystävänne (lukekaa kappaleen ensimmäinen virke)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Lue kysymys uudelleen.

        Mitä sinä saat siitä että PELOTTELET ihmisiä GS:llä?

        Siitähän tässä on kyse, viestisi on rivien välistä: "Kun olet GS uhri tapahtuu sitä ja tätä; ole siis pelossa, jonain päivänä olet GS uhri".

        Miksi pelottelet ihmisiä?


      • Tiedonjanoinen
        ymmärrä.kysymys kirjoitti:

        Lue kysymys uudelleen.

        Mitä sinä saat siitä että PELOTTELET ihmisiä GS:llä?

        Siitähän tässä on kyse, viestisi on rivien välistä: "Kun olet GS uhri tapahtuu sitä ja tätä; ole siis pelossa, jonain päivänä olet GS uhri".

        Miksi pelottelet ihmisiä?

        Mitä sinä saat siitä että olet stalkkerit ja kyseenalaistat omia tekosiasi.... Eikö se ole pelon aihe että kaltaisesi toisen ihmisen elämän varastaja saa tehdä mitä haluaa koska teet sen salassa. Käytät manipuloivaa psykologista kirjoitusta nimimerkissäsi ja tekstissäsi ns.vähän kuin teen näin KOSKA VOIN.


      • HolyProphet10
        ymmärrä.kysymys kirjoitti:

        Lue kysymys uudelleen.

        Mitä sinä saat siitä että PELOTTELET ihmisiä GS:llä?

        Siitähän tässä on kyse, viestisi on rivien välistä: "Kun olet GS uhri tapahtuu sitä ja tätä; ole siis pelossa, jonain päivänä olet GS uhri".

        Miksi pelottelet ihmisiä?

        "Lue kysymys uudelleen."


        Miksi, minähän jo luin sen!

        "Mitä sinä saat siitä että PELOTTELET ihmisiä GS:llä?"


        Vastasin siihen jo EDELISESSÄ viestissä.

        "Siitähän tässä on kyse, viestisi on rivien välistä: "Kun olet GS uhri tapahtuu sitä ja tätä; ole siis pelossa, jonain päivänä olet GS uhri".


        Tuskinpa kovinkaan moni pelkää joutuvansa GS:n uhriksi tai Illuminatin seksiorjaksi tms. On paljon todennäköisempää jäädä auton alle kuin joutua stalkatuksi. Eivät ihmiset PELOTTELE käyttämään suojatietä, he neuvovat jalankulkijoita kuinka välttyä auton alle jäämiseltä. Sitä paitsi toisin ajattelijat, ilmiantajat, seksuaalirikolliset, varakkaat ihmiset, asunnon omistajat, seksuaalivähemmistöt, mustallelistalle joutuneet, salaliittoteoreetikot ja koulukiusatut ovat lähinnä vaarassa joutua GS:n uhreiksi, eikä mikään tavallinen Mikko.

        On epätodennäköistä joutua uhriksi, mutta silloin pitää tietää miten toimia - jätä kaverisi ASAP, äläkä ole missään tekemisissä arveluttavan porukan kanssa ikinä ja vältä maahanmuuttajien kanssa tekemistä.

        Jos näin ei toimi heti GS eskaloituu potentiaalisesti, kaikki "kaverin" kanssa puhutut keskustelut menevät nauhalle tai videolle ja videot ym. pätkitään vainoon kiihotusmuotoon ja epämääräinen porukka tärvelee aivan kaiken. Maahanmuuttajista sen verran, että he eivät ole kavereitanne, vaikka teitä kättelisivät ja hymyilisivät teille - ystävä ei olekaan ystävä!!!!


        Jokainen tajuaa, että tämä ei ole GS:llä PELOTTELUA, vaan suojatie GS:n uhreille!!!


      • käänteinen.renesanssi
        ymmärrä.kysymys kirjoitti:

        Lue kysymys uudelleen.

        Mitä sinä saat siitä että PELOTTELET ihmisiä GS:llä?

        Siitähän tässä on kyse, viestisi on rivien välistä: "Kun olet GS uhri tapahtuu sitä ja tätä; ole siis pelossa, jonain päivänä olet GS uhri".

        Miksi pelottelet ihmisiä?

        pelko ei ole aseemme ... sanat ja tieto, tiedostaminen sen sijaan on se juttu


      • Holyprophet10

        "pelko ei ole aseemme ... sanat ja tieto, tiedostaminen sen sijaan on se juttu "

        En nyt oikein ymmärrä entymologiavimmaasi. Sitä paitsi en kuulu teihin! Onko vain GS:n uhreille, minilauseessa jotain mitä et ymmärrä, koska et selkeästi kuulu meihin.

        Ehkä olet katsonut liikaa American Horror storya, jossa todellakin pelko on tämän hetkisen tarinakokonaisuuden pointti.

        Näin näyn, ja kirjoitin siitä. Vaara on todellinen, koska uskon näkyihini ne ovat aiemminkin käyneet toteen. Ymmärrän kyllä, että joku voi dissata ja ignoorata näkyni pelotteluna, mutta mitä jos kyseinen henkilö onkin väärässä ja joku GS:n uhri kuolee uskoessaan kaiken olevan vain pelottelua.


      • Viime yönä näin aika todentuntuisen unen 20kt ydinaseen käyttämisestä kotikuntani lähellä. Hämmentävintä oli, että meinasin unohtaa gaigermittarini, jota sitten lähdin hakemaan.

        Pelko ei ole aseemme.

        Mutta lopulta siihenhän kaikki perustuu. Ihmisten syvimpiin piilotajuisiin pelkoihin ja niillä manipulointiin. Viettimaailman manipulointiin, joihin pelko ja pelontunteet olennaisesti liittyvät.
        Niitä voidaan stimuloida etäältä. Pirullisinta on, että jossain itsetutkistelun vaiheessa itselle jää epävarmuus omista motiiveista: haluanko minä tätä todella? Onko tämä minun vai Dr. watsonin tms. keinoälysovelluksen valinta?
        Psykologisesti piilotajuisilla motiiveilla on autonomia - ilman ulkopuolista vaikutustakin.
        Rakastut naiseen, jonka tiedät tietävän sinulle ongelmia, mutta et kykene vastustamaan häntä.
        Se on se piilotajuisen autonomia - karkea esimerkki.
        Perinteisesti on ajateltu, että ns. valo, tietoisuus, tekee kuitenkin ne valinnat - ylittää vietit.
        Elektronisella häirinnällä näyttää olevan kokonaisvaikutus, joka ajaa vaistot ohi ajattelun.

        https://www.google.com/search?q=electronic harassment&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFvo21ipveAhWB2SwKHYpnDAYQ_AUIDigB&biw=1296&bih=530#imgrc=6MoatO-VSeFVCM:


        Suo siellä, vetelä täällä. Mutta siitä tietoisuuden perimmäisestä olemuksesta: opitut arvot, moraali ja valinta - (alisteisia toisilleen tuossa järjestyksessä) pitää pitää kiinni, vaikka kuinka tuntematon pelottaisi.

        Pelko ei ole aseemme.


      • Anonyymi
        Tiedonjanoinen kirjoitti:

        GS tekijöille on ajanvietettä mutta ei mitä tahansa ajanvietettä tarkoitan sillä sitä ettei se ole mukavaa mukavien ihmisten parissa vietettyä aikaa vaan erittäin sairaiden ihmisten ajanviete joka todennäköisesti toteutetaan hyvinkin pienessä piirissä. joo kyllä mukana olijat saavat tiettyjä etuuksia mm. halpoja lainoja pankista jotta voidaan ostaa talo stalkatun nurkilta, autoja saadaan tietyin etuuksin, työpaikkoja stalkkareille löytyy ja muutoinkin he ovat tietyn piirin suosiossa. Kyse ei ole leikistä vaan siinä pelataan ihmisen hengellä.

        Oikein, Tienistikseen vainoavat ja kateudesta. Maksut ja toimeksiannot kulkevat S-joen Karin kautta. Poliisi antaa täyttä suojaa Karille koska poliisi on Vapaamuurari järjestö kuten oikeustoimemmekin. Media rummutaa poliisita täyttä valemediaa poliisi tappoi 12 ylivoimalla miehen putkaan oikeustoimen muurariveli huolehtii tuomiottomuudesta. Ilmajoella tapettiin mies hautuumalle poliisin toimesta mitään tuomiota ei saatu. Johtavat poliisit lahjottu Tesloilla Bentleyllä yms.. Tämä onnistuu niin kauvan kunnes maahan saadaan puolueeton media joka paljastaa lapsiinsekaantujat Murhat Yliajot yms veljeskunnan kauheudet. Poliisi antaab täyttä suojaa tekijöille ja G-Salkkaa rahasta uhreja.


    • sdgrgedrgesdrg

      Saatteko käsiinne Mormonin kirjan? Jos paikkakunnallanne on mormoniseurakunta, niin sieltä löytyy. Se kirja taustoittaa hienosti.

      Ylikansallinen Gs-varjohallinto on silloin ollut Gadiantonin klaani - maailman viekkautta opiskelleet jumalattomat ihmiset salaisena klikkinä viemässä muiden oikeudet. Ainoa ase Gadiantonin klaania vastaan on voimakas hengellisyys, joka on niille kryptoniittia.

      Katsokaapa youtubesta Mel Brooksin elokuvan High anxiety tunnuslaulu, jonka Mel itse esittää. Siinä sanotaan - Xiety, it is you who I blame.

      Kuten tiedämme, kristilliset usein lyhennetään muotoon Xians, joten Xiety Melin laulussa onkin kristillisyys, jota khazaari Mel syyttää Gadiantonin klaanin valtapyrkimysten torppaamisesta.

      Toinen iso vihje on Saksan johtajanaisen nimessä - Merk El on Elin Merkki. El on muinaisten kaanaalaisten eli cainilaisten epäjumala. Kaanaa on muinais-israel, joka oli täynnä cainilaisia ja jotka jumala hukutti sikailun, pervoilun ja huonojen elämäntapojen vuoksi vedenpaisumuksella.

      Angela Merk El - kaanaalaisten epäjumalan merkkienkeli - tarkoittaa, että Suur-Kaanaa onkin täällä tänään.

      EU on Greater Caanaa, ja teitä pusketaan paikallisesta "jerusalmista" mereen aivan kuten kunnon ihmisiä ja sikailua vastustaneita ajettiin tuolloin.

      Sosiaalidemokratia puolestaan on sekulaaria khazaariutta eli marksismia ilman tooraa. He ovat meidän omat pilalle menneet käännynnäiset eli heikompi aines. Khazaarit eivät voisi uneksia maailmanvallasta ellei heillä olisi uskollisina kätyreinään meidän omat innokkaat luopiomme.

      Saatteko ison juonen päästä kiinni? Lukekaa myös Mormonin kirjaa, niin alkaa aukeamaan kuvio.

      Kristillisyyttä ei voi ymmärtää ilman mormonin kirjaa, joka kertoo "esikristillisistä" ajoista ja kansoista. Kristus ilmestyi henkiolentona jo ennen ihmisolennoksi syntymistä esikristillisille seurakunnille - se on ollut hurjaa kamppailua hyvän ja pahan välillä silloinkin.

      • temps.burns

        Mitenniin kristillisyyttä ei voi ymmärtää ... olen mitä puritaanisin Dionysoksen opetuslapsi. Hän, joka muutti veden viiniksi. Usko pois, kärsimyksieni kautta minulla on kompetenssia kirjoittaa näin.
        En ole luomassa uskonlahkoa, koska niitä on jo jokaiselle. Kukin valitkoon omansa.

        Kristillinen diversiteetti on.

        Joukkovaino, roomalaisten ja myöhemmin muidenkin kansojen toteuttama ns. noitavaino kuuluu kristilliseen traditioon.

        Shokki minulle, protestantille, joka kuvittelin, että noitavaino ja inkvisitio kuuluvat menneisyyteen. Olen lukenut lähihistorian tragedioista - Stalin ja Hitler - jotka varsinaisesti eivät olleet uskonnollisia vainoja, vaan diktaattorien harhaisuutta. Kristilliset ns. Isät, osa heistä, pelkäsivät diktaattorien tavalla omien asemiensa puolesta. Jumala armahtakoon heidät.
        Inkvisitio.

        Nykyiset GS:n kohteet ovat edellisten toisintoja. Polttorovio on vain muuttunut hienostuneemmaksi aivojen manipuloinniksi koko sähkömagneettisen emission spektrillä.
        'Private emission.' Tarvittaessa kohteet voidaan kirjaimellisesti polttaa.
        Muuten täysin sama asia.


    • Uneni:
      Vanha alfaromeoni oli ajokunnoton, sain sen kuten joten ajettua huoltoasemalle. Yritin korjata sitä, mutta lokasuojat, ne siivet, osoittivat eri suuntiin. Jossain vaiheessa huomasin, että koko etupaletti moottoreineen kaikkineen oli hävinnyt jonnekin. Joku oli mielestäni varastanut sen.
      Autoa ei enää siinä mielessä enää ollut.

      Silti yritin kasata sen uudelleen. (Menin huoltamon kahvioon juttelemaan ihmisten kanssa ja näkymät sieltä olivat vähintäänkin saaristomaisia.)

      • HolyProphet9

        NÄen itsekin unia, mutta näyt ovat eri asia. Niissä erotan kasvonpiirteet tarkasti ja muistan ne hyvin. Toisin kuin perinteisissä unissa, jossa kaikki on hiukan hämärää, näyssä kaikki on kirkasta ja selkeää.


      • Alla video, kuinka ihmisiä voidaan manipuloida 'uskomaan' vääriin profeettoihin.
        Minä en näe ... no maksimissaan pari viikkoa eteenpäin ja silloinkin uneni kertovat lähinnä omista asennemuutoksistani. Muutamaa suur-unta lukuunottamatta. Ne ovat edelleen henkilökohtaiseen elämään liittyviä. Yksi poikkeus: intergalaktinen sota. Mutta sen avaaminen ei kuulu tänne.

        Alla olevassa videossa yritetään vaikuttaa kuulijaan siten, että kuulijan näkemät unet olisivat alisteisia jonkin toisen vallalle. Kandee miettiä ajatusta. Piilotajuinen tulee esiin nimenomaan unissa ja piilotajuinen käsittelee kaikkea tietoisuudessa käsittelemättömäksi jäänyttä 'ylijäämää'. Uniin voidaan vaikuttaa ylikuormittamalla tietoinen minä. Loppu jää piilotajuisten itsehoitomekanismien käsiteltäviksi - uniksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=R8nsJZx8eWw

        Unen estäminen on tietenkin tehokkain tapa ylikuormittaa mieli ja ajaa ihminen itsemurhaan.


    • nimierkkilä

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/92f78d78-92a7-4032-af49-cdfae7114900_u0.shtml

      Rehevöitynyttä Mikkolanlammia kunnostettiin viime viikon torstaina levittämällä sinne useita tuhansia kiloja alumiinikloridia. Se on vedenpuhdistuskemikaali, jota käytetään myös juomaveden valmistuksessa.

      Suurin osa lammen kalakannasta tuhoutui. Hän löysi rannoilta noin 500–1000 kiloa kuolleita kaloja.

      – Muutama lahna ja hauki sinnittelee vielä elossa kemikaalikäsittelyn jälkeen, eivätkä enää edes reagoi vapaasukeltajan lähestyessä, vapaasukeltaja ja kalastaja Mika Karhu kuvailee Mikkolanlammin tilannetta

      Meidän ihmistenkin juomavesi siis puhdistetaan alumiinikloridilla, joka tekee meistä helposti käsiteltäviä zombeja.

      Kuka kaipaa enää kemikaalivanoja.

      • HolyProphet9

        "Kuka kaipaa enää kemikaalivanoja. "

        En tiedä, mutta kyllä sellainen henkilö varmasti on olemassa - en tiedä vain hänen nimeään.


    • EiEroa

      Kuka uskoo vielä Marcoon ja yhteen nimemerkkiin?

      Aina samat viestit. Kehuu itseään ja ....

      HolyProphet1
      16.9.2018 18:59

      HolyProphet9
      16.10.2018 17:06

      HolyProphet10
      15.10.2018 17:50

      "Montako nimimerkkiä sinulla on? "

      HolyProphet1
      10.10.2018 10:31
      Käytän vain yhtä nimimerkkiä kerrallaan TÄLLÄ palstalla. Jos käyn ylipäätään muilla palstoilla kirjoittelemassa, voin käyttäytyä toisin, kukapa sen tietää?

      "HolyProphet1
      24.9.2018 18:47
      ''Juu, olen joutunut vaihtamaan useita kertoja nimimerkkiä, koska nimimerkkini on tapana varastaa. Yhden päivän aikana minulta vietiin 2 rekisteröimätöntä nimimerkkiä ja en ole edes laskenut montako nimimerkkiä minulta on viety kuukausie n aikana..''

      • HolyProphet9

        "Kuka uskoo vielä Marcoon ja yhteen nimemerkkiin?"


        Marco on älyttömän suosittu, hänen suosionsa perustuu uskomattomaan sanavalmiuteen ja ylivertaisiin väittelykyihin. Sanoisin, että Marcoon uskoo todella moni.


        Yhdellä nimimerkillä tarkoitat kai minua, kimppuuni on hyökätty voimakkaimmin tällä palstalla kuin kenenkään muun palstalaisen. Ilkeämieliset nimimerkkivarkaudet ovat tästä järkyttävä todiste. Sanoisin, että moni uskoo minuun, ei minun kimppuuni muuten näin voimalla olisi hyökätty.


      • temps.off

        Jos olet vakuuttunut filosofispoliittisesta näkemyksestäsi: Suomen demokratia kestää sen.

        https://www.youtube.com/watch?v=WPi7N42Opzo

        Kiusattuna en lähde kiusaamaan toista.
        Itse olen päätynyt SDP:n kannattajaksi.


      • zombiet.johdossa
        temps.off kirjoitti:

        Jos olet vakuuttunut filosofispoliittisesta näkemyksestäsi: Suomen demokratia kestää sen.

        https://www.youtube.com/watch?v=WPi7N42Opzo

        Kiusattuna en lähde kiusaamaan toista.
        Itse olen päätynyt SDP:n kannattajaksi.

        Perustuslaki:
        23 § (4.11.2011/1112)
        Perusoikeudet poikkeusoloissa

        Perusoikeuksista voidaan säätää lailla tai laissa erityisestä syystä säädetyn ja soveltamisalaltaan täsmällisesti rajatun valtuuden nojalla annettavalla valtioneuvoston asetuksella sellaisia tilapäisiä poikkeuksia, jotka ovat välttämättömiä Suomeen kohdistuvan aseellisen hyökkäyksen samoin kuin muiden kansakuntaa vakavasti uhkaavien, laissa säädettyjen poikkeusolojen aikana ja jotka ovat Suomen kansainvälisten ihmisoikeusvelvoitteiden mukaisia. Lailla on kuitenkin säädettävä tilapäisten poikkeusten perusteet.

        Tilapäisiä poikkeuksia koskevat valtioneuvoston asetukset on saatettava viipymättä eduskunnan käsiteltäviksi. Eduskunta voi päättää asetusten voimassaolosta.
        ---

        GS, stalinistisen NL:n joukkovainoaminen on käännetty Suomessa elämää suojelevaksi. Saat tehdä itsemurhan, mutta sinun ei ole pakko tehdä sitä.

        Kyse on Suomeen kohdistuvasta aseellisesta hyökkäyksestä. (Mikroaaltoaseet, matala/korkea-aktiivinen elektromagneettinen säteily, psykologinen vaikuttaminen, fyysinen vaikuttaminen - pahoinpitely, biologinen HIV/kolera/hinkuyskä... mikä tahansa on rokoteohjelmamme ulkopuolella, Kunhan tapahtunutta ei voi yhdistää ns. lähettäjään.) Jokainen järjissään oleva ihminen ymmästää, että niin on tapahtunut. Meitä vastaan on hyökätty. Missä vaiheessa viranomaiset reagoivat?

        Toistaiseksi olemme ottaneet vain vastaan. Jos kysyt apua, vastaus on: En voi auttaa. Juurikin ne tahot, joiden pitäisi olla kartalla - ovat vihollisen talutusnuorassa siis orjia.

        Heidät on otettu orjiksi jo. PV&Poliisi.

        Välitänkö minä orjien käskyistä?
        (USA:lla on jo strategia zombiesotaan. Tästä voisi tehdä oman aloituksen.)


      • temps.off.fin

        kansalainen ei ole kenenkään orja
        kansalainen ja kansalaisuus itsessään ovat arvo, jonka kansalaiset itse ovat määrittäneet


    • gadiantonin.kopla

      Gadiantonin kopla on iskenyt jälleen - YLE:n naistoimittaja on virkavapaallaan ollut taustalla yhteydessä brittiläisen BBC:n sarjan tuotantoyhtiön tuottajaan ja levittänyt suomalaisesta ohjaajasta huhuja, joiden vuoksi ohjaajaa ei otettu sarjaan mukaan,

      Naistoimittajan nimi on ulkomaankielinen. Puolueita suvereenisti taustalla pyörittävä Gadianton on määrännyt instituutioitamme miehittämään ulkomaalaisia agentteja.

      • HolyProphet9

        Viittaatko Gadiantonin koplalla Mormoni tarinaan, jossa Gadianton yritti vallan kaappausta?

        Kertoisitko vielä ohjaajan ja naistoimittajan nimen tai onko sinulla linkki juttuun?


    • Nekala

      Marco, kannattaa lotota. Sinulla kun noita sattumia riittää.

      • HolyProphet9

        Vaikka kysymys ei ollut osoitettu minulle, niin vastaan silti. Lotossa on lähes mahdotonta voittaa jättipotti, mutta esim. 2 tai 3 numeroa oikein onnistuu lähes jokaiselta - valitettavasti sillä ei saa pennin hyrrää. Jos numeroita on 4 oikein, on lottoajalla käynyt jo tuuri ja joskus harvoin 5 oikein voi myös tulla. Mutta 6 oikein on jo lähes mahdoton saavutus ja seitsemän oikein vaatii uskomattoman tuurin, jollaista vain harvalle suomalaiselle elinikänään osuu.


      • Lakkeuksilla

        Etkö ymmärtänyt? Ei tuo heitto loton todennäköisyyksistä ollut. Se on sanonta. Jotkut sanonnat on vaikeita ymmärtää jos on puoliksi ulkolainen. Mut kysy vaikka naapurilta niin hän varmaan selittää.


      • HolyProphet9
        Lakkeuksilla kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt? Ei tuo heitto loton todennäköisyyksistä ollut. Se on sanonta. Jotkut sanonnat on vaikeita ymmärtää jos on puoliksi ulkolainen. Mut kysy vaikka naapurilta niin hän varmaan selittää.

        "Etkö ymmärtänyt? Ei tuo heitto loton todennäköisyyksistä ollut. Se on sanonta. "

        Ei ollut, en ainakaan itse ikinä tuohon sanontaan ole törmännyt. Laitappa linkki peliin todistaaksesi väitteesi!

        Tämä ei siis ole mielestäni sanonta:
        "Marco, kannattaa lotota. Sinulla kun noita sattumia riittää. "


      • HolyProphet9

    • Eetula

      Onhan se noloa kehua itseään nimimerkin takaa. Kun sitä ei rekisteröi niin hankalampi todistaa.

      Mutta itselleni ei ole epäilystä mitä nimimerkkiä Marco De Wit käyttää.

      Kuten ei myös kuka löytyy HolyProphet nimimerkkien takaa.

      HolyProphet1
      4.10.2018 18:49
      Ei Marco ole itseään kehunut, ei hänen tarvitse:

      PyhäProfeetta1
      7.9.2018 18:45
      On se Marco sitten hyvä puhumaan.

    • vois.tehdä.aloituksen
      • 123d123123f123

        googin hallitus näyttää kyntensä. seurasin varsin hyvin juttuja mvlehdessä enkä huomannut ainoatakaan loukkaavaa uutista josta pitäisi tuomita vankilaan. olen erittäin huolissani.


      • HolyProphet007

        Minäkään en huomannut niitä vankilatuomion arvoisesti loukkaavia juttuja, mutta kieltämättä Jessika ja Ilja toisiaan nokittelivat - se oli kuitenkin molemmin puolista. Sitä paitsi jos yliopisto-opiskelijat tuhoavat toisen elinkeinon kyseenalaisin keinoin, eikä yrittäjä saa puolustautua sanomalla heistä mitään?

        Kiihottaminen kanaryhmää kohtaan on erityisen huolestuttava lakipykälä, koska minkä tahansa asian voi tulkita kiihottamiseksi kansanryhmää kohtaan.


    • piripiripiri

      Pririn käyttö aiheuttaa skitsoilua.

    • lwfhjioöugp

      Hmm.. Organisoijat ovat poliiseja ja vapaamuurareita. Poliisista osa kuuluu muuraereihin oikeus istuimissa istuu muurariveljiä. Lehdistössä medioissa on veljeskunta joka vahtii oikeanmoisen tiedotuksen suunnasta. Tavallisa kansalaisia palkataan vainoamiseen ÄÄRI narsiti kertoo ärsykkeitä palkan lisäksi ja stalkkaaja on innoissaan saamastaan mahdollisuudeta "kadehtia. Innon palo silmissään kun saa palvella poliisia yhteiskuntaa luulee tekevänsä oikeasti hyvää vaikka on tullut HYVÄKSIKÄYTETYKSI. Jos tuntisit lapsesta koulutetun narsitin taikurikin on kyvytön tälläisen tekijän rinnalla kukaan ei totta pysty puhumaan yhtä vakuuttavasti. Varmastikkin joidenkin lahkojen edustajat ovat samaa sorttia olevia manipulaatio mestareita. Uskoopa jotkut opa TV ennustaja täteihinkin! Muurarit omistavat firmoja joissa asutte lupa palkinnot annetaan aina parhaille paikoille veljeskuntaa kuuluu kaupunkiemme poliittisiin johtajiin. Eduskuntamme johtavia poliitiikoita kuuluu seuraan jonka on tarkoitus tehdä kansata itsensä palvelijoita. Kaiken kavaltaminen yhteiskunnastamme heidän rahasammokseen on osa suunnitelmaa. Kohta viedään terveydenhuolto, tiestö poliisille annetaan lisävaltuuksia vastarinnan kitkemiseksi, Tiedustelulaki.

      • helppoyhtyä

        Yhdyn mainitsemaasi (poliisit, vapaamuurarit, oikeusistuimet, äärinarsistit, lahkojen edustajat (ainakin Satakunnan SDP kohdallani), kaupunkien/kuntien johto). Nuo kaikki stalkkerit suosivat rakenteellista korruptiota. Stalkkereita kuvaa hyvin esim. II Piet. 2 ja Psalmi 140

        "Kohta viedään terveydenhuolto, tiestö poliisille annetaan lisävaltuuksia vastarinnan kitkemiseksi, Tiedustelulaki", unohtamatta poliisin oikeutta urkkia terveystietoja (urkintalaki). Asialla ovat vapaamuurarit (SDP ja kok.).


    • wwwqwqww

      Kaverini näki unen jossa poliisia lyötiin kirveellä päähän:kerron siitä myöhemmin omassa ketjussaan. mitäs siitä tulee kun puupäätä lyödään kirveellä..........

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe