Yksi miesten välisen hierarkian indikaattori on se, kuinka hyvin hän menestyy naisten keskuudessa. Siihenhän koko ytmi-ätmi -ajattelukin perustuu. Nainen on objekti, mies subjekti.
Sitten on tietysti asioita, joilla mies yrittää päteä naisille: nuo asiat taas kutistuvat jatkuvasti, eli ylioppilas Markku Käki ei voi juuri tehdä koulutuksellaan vaikutusta maisteri Rosa Jokiniemeen...kuten kenties joskus aikoinaan piika Jokiniemeen, mikä lie syy siihen miksi naisilta opiskelu olikin kiellettyä, tai ainakin hyvin rajoitettua..Sama työnteon suhteen.
Palatakseni miesten seksuaaliseen menestymiseen, niin kyseistä kuviotahan sotkee taas se, että nainen menestyy siinä miestä paremmin...joka ikäluokassa.
Eikä se taas ole hyväksyttävää..Miten mies voi päteä asiassa jossa nainen on miestä parempi?
Eikä tätä taas muuta naisten huorittelu ja huoripukkien ylistys, kun kyse on samasta asiasta: seksistä.
Ainoa asia minkä voi tehdä on lopettaa kilpailuasetelma miesten kesken.
Ajatuksia..
Miesten hierarkiasta hajatelmia..
77
1082
Vastaukset
Palstalla käydään muuten mielenkiintoista? kilpailua vanhempien naisten ja miesten kesken siitä, kummat ovat suositumpia nuorempien vastakkaisen sukupuolen keskuudessa.
Aika hassua.
Vaan näin se vain menee, että kun tasa-arvo etenee, niin naiset nousevat miesten rinnalle niin hyvässä kuin pahassa..oletan.- Ananias.Palstamäki
Palstalla ei käydä kilpailua, lähinnä kuittaillaan.
Kyllähän tilastot osoittavat selvästi, että pariskuntien ikäero on kaventunut pitkän aikaa, ja on nykyään kai enää kolmisen vuotta (mies naista vanhempi). Itsestään huolta pitävät hyvin tienaavat naiset etsivät yhtä lailla nuorempaa pedin lämmittäjää kuin vastaavassa tilanteessa olevat miehet. Mielestäni tuo on aika ymmärrettävä kehityskulku, ihminen ei komistu/kaunistu vanhetessaan. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Palstalla ei käydä kilpailua, lähinnä kuittaillaan.
Kyllähän tilastot osoittavat selvästi, että pariskuntien ikäero on kaventunut pitkän aikaa, ja on nykyään kai enää kolmisen vuotta (mies naista vanhempi). Itsestään huolta pitävät hyvin tienaavat naiset etsivät yhtä lailla nuorempaa pedin lämmittäjää kuin vastaavassa tilanteessa olevat miehet. Mielestäni tuo on aika ymmärrettävä kehityskulku, ihminen ei komistu/kaunistu vanhetessaan.Kaksi vuottahan se on..
Mä kerran sanoin täällä, että jos nyt olisin sinkku, niin en mä ainakaan itseäni vanhempaa miestä hakemalla hakisi, kun faktahan on se, että miehet keskimäärin kuolevat vuosia paljon aiemmin..
Kun kerran nuorempiakin on tarjolla..
Ei se ikä, eikä ulkonäkö tietenkään pelkästään riittäisi..
Oikeesti jossitellen, en mä enää mitään vakavaa alkais edes ettimään. Jossain oli muuten juttua, että joka viides sinkkunainen ei edes halua parisuhdetta, kun miesten keskuudessa vastaava luku oli joka kymmenes.- miksi.kysyn.vaan
niin kai se on vanhempien miesten ja naisten kuittailua toisilleen ja en tiedä miksi vanhemmat ihmiset on tuollaisia ilkeilevät oman ikäisille vastakkaisen sukupuolen edustajille
- taipumusta.lapsiin
Wwuwuw kirjoitti:
Kaksi vuottahan se on..
Mä kerran sanoin täällä, että jos nyt olisin sinkku, niin en mä ainakaan itseäni vanhempaa miestä hakemalla hakisi, kun faktahan on se, että miehet keskimäärin kuolevat vuosia paljon aiemmin..
Oikeesti jossitellen, en mä enää mitään vakavaa alkais edes ettimään. Jossain oli muuten juttua, että joka viides sinkkunainen ei edes halua parisuhdetta, kun miesten keskuudessa vastaava luku oli joka kymmenes.eli sinulla on taipumusta pedofiliaan niin onko 8v eero tai 7v minna jo liian vanha seksiin no mitä muita tekosyitä on kuin 5v martti ei kuole liian aikaisin onko muita verukkeita
- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
Kaksi vuottahan se on..
Oikeesti jossitellen, en mä enää mitään vakavaa alkais edes ettimään. Jossain oli muuten juttua, että joka viides sinkkunainen ei edes halua parisuhdetta, kun miesten keskuudessa vastaava luku oli joka kymmenes.Ehkä kaksi vuotta, tuo arvioni oli joskus esitetty palstalla. Ei silti mitenkään iso ikäero ja viittaa vahvasti siihen että sukupolvet pariutuvat aika uskollisesti keskenään. Yksilökohtaisia eroja löytyy, mutta iso kuva on aika selkeä.
Jokainen viisikymppinen allekirjoittaa näkemyksesi siitä että parempi nuori kuin oman ikäinen. Tomumajamme rapistuvat, sukupuolesta riippumatta. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Ehkä kaksi vuotta, tuo arvioni oli joskus esitetty palstalla. Ei silti mitenkään iso ikäero ja viittaa vahvasti siihen että sukupolvet pariutuvat aika uskollisesti keskenään. Yksilökohtaisia eroja löytyy, mutta iso kuva on aika selkeä.
Jokainen viisikymppinen allekirjoittaa näkemyksesi siitä että parempi nuori kuin oman ikäinen. Tomumajamme rapistuvat, sukupuolesta riippumatta.En mä ehkä muuten sanois, mutta tuo mun ukko on mua viisi vuotta vanhempi ja kyllä se ajatus, että jää ehkä sitten yksin, on aika ikävä ja pelottava.
- 80v.rokkaavat.keskenään
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Ehkä kaksi vuotta, tuo arvioni oli joskus esitetty palstalla. Ei silti mitenkään iso ikäero ja viittaa vahvasti siihen että sukupolvet pariutuvat aika uskollisesti keskenään. Yksilökohtaisia eroja löytyy, mutta iso kuva on aika selkeä.
Jokainen viisikymppinen allekirjoittaa näkemyksesi siitä että parempi nuori kuin oman ikäinen. Tomumajamme rapistuvat, sukupuolesta riippumatta.tuskin kyllä 50v mies katsoo sillä silmällä 50v naista ja 80v mies aivan myyty 80v naiselle totta kai voi katsella nuorempia mutta oman ikäinen saa villiksi ja sydämmeen eloa ja paloa
- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
En mä ehkä muuten sanois, mutta tuo mun ukko on mua viisi vuotta vanhempi ja kyllä se ajatus, että jää ehkä sitten yksin, on aika ikävä ja pelottava.
Ihmiset kaunistelevat tällaisilla palstoilla ihan turhaan asioita (ei ehkä kaikki ätmit).
Ei sille voi mitään että me vanhenemme. Minä pidän itseäni hyväkuntoisena, mutta takana on ajat kun naiset olettivat vartaloni perusteella minun olevan urheilija. Hautaa kohtihan tässä mennään, ja nuoret ovat komeampia.
Ei se ole ihmeellistä että nuorempi vartalo miellyttää. - Ananias.Palstamäki
80v.rokkaavat.keskenään kirjoitti:
tuskin kyllä 50v mies katsoo sillä silmällä 50v naista ja 80v mies aivan myyty 80v naiselle totta kai voi katsella nuorempia mutta oman ikäinen saa villiksi ja sydämmeen eloa ja paloa
Ehkä minä sitten olen perverssi (en silti usko siihen).
Periaatteessa viisikymppinen nainen voisi saada sydämen läpättämään, jos kyse olisi Elizabeth Hurleystä tai Jennifer Anistonista. Niihin ei kuites törmää minun vakibaareissani. - nyt.uhotaan.selvästi
Ehkä minä sitten olen perverssi (en silti usko siihen).
Periaatteessa viisikymppinen nainen voisi saada sydämen läpättämään, jos kyse olisi Elizabeth Hurleystä tai Jennifer Anistonista. Niihin ei kuites törmää minun vakibaareissani.niin täällä uhotaan mutta kun esim vakibaariin tai missä vain samanikäinen nainen tulee niin ananiaksen silmät loistaa eli siellä on 20-60v naisia niin niihin oman ikäisiin silmät vilkuilevat ja niitten jutut on parasta juttua
Ihmiset kaunistelevat tällaisilla palstoilla ihan turhaan asioita (ei ehkä kaikki ätmit).
Ei sille voi mitään että me vanhenemme. Minä pidän itseäni hyväkuntoisena, mutta takana on ajat kun naiset olettivat vartaloni perusteella minun olevan urheilija. Hautaa kohtihan tässä mennään, ja nuoret ovat komeampia.
Ei se ole ihmeellistä että nuorempi vartalo miellyttää.Tämä on hieno..viis vartaloista. Mun mielestä ihmiset on rumia nisäkkäitä..pahkasikaan verrattavissa.
"Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot.
Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen,
mutta jo eelläs hän on taikka jo jälkehes jäi,
hetken, kaksi sa itseäs vastaan painavas luulet
ihmisen, kaltaises – vierasta lämmititkin!
Silmää löytänyt et, joka vois sun katsehes kestää,
kättä sa et, joka ei liukunut luotasi pois.
Kylmä on ystävän mieli ja kylmä on armahan rinta,
huulet liikkuvat vain, rinta on liikkumaton.
Leikkeihin kumppanin löydät, et toden riemuun ja tuskaan.
Hiipua yksikseen tuntehes polttavin saa.
Ystävän, armaan vain oma kaipaus sulle on luonut,
houreen, jok’ katoaa, kun sitä kohti sa käyt.
Niin olet yksin, sa ihminen, yksin keskellä kaiken,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot,
yksin erhees kätket ja yksin kyyneles itket.
Ainoa uskollinen on oma varjosi vain.
-V.A. Koskenniemi (1918)- hae.kaupasta.suklaata
Wwuwuw kirjoitti:
Tämä on hieno..viis vartaloista. Mun mielestä ihmiset on rumia nisäkkäitä..pahkasikaan verrattavissa.
-V.A. Koskenniemi (1918)nyt wuppis rauhoitu ja mene kahville tai jotain menee liian synkäksi maasta olet tullut ja maaksi jälleen tullut niin nyt on ikävää luettavaa eli juoppas kunnon piristys kahvit
- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
Tämä on hieno..viis vartaloista. Mun mielestä ihmiset on rumia nisäkkäitä..pahkasikaan verrattavissa.
-V.A. Koskenniemi (1918)En tunne Koskenniemen tuotantoa. Oliko hänelle tyypillistä tekstiä, vai eron jälkeen kiteytettyä tunnetta?
Minulla on takana, näin jälkikäteen arvioituna, erittäin hyvä parisuhde. Mielestäni meillä oli liitossa jotakin sellaista mitä ei voi teeskennellä, sanoisin että se oli rakkautta. Ihan aitoa ja teeskentelemätöntä. - Ananias.Palstamäki
nyt.uhotaan.selvästi kirjoitti:
niin täällä uhotaan mutta kun esim vakibaariin tai missä vain samanikäinen nainen tulee niin ananiaksen silmät loistaa eli siellä on 20-60v naisia niin niihin oman ikäisiin silmät vilkuilevat ja niitten jutut on parasta juttua
Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta olen oikeasti hyvin laatutietoinen.
Voin ihastua ihmisen sisimpään, mutta rakkaudeksi se muuttuu vain jos naisella on hyvä ulkonäkö. Kyllä minä joudun myöntää katselevani itseäni nuorempia naisia. - nuoretyhdessä
Voin ihastua ihmisen sisimpään, mutta rakkaudeksi se muuttuu vain jos naisella on hyvä ulkonäkö. Kyllä minä joudun myöntää katselevani itseäni nuorempia naisia.Niin kyllä sekin on tullut selväksi.
- oman.ikäinen.parahin
Voin ihastua ihmisen sisimpään, mutta rakkaudeksi se muuttuu vain jos naisella on hyvä ulkonäkö. Kyllä minä joudun myöntää katselevani itseäni nuorempia naisia.oman ikäisellä kaunottarella se parhain vartalo ja kasvot ja sillä seksikkäin peppu ja nuoremmillakin on ihan kivoja vartaloita mutta ei niin kivaa kuin oman ikäisellä joka saa aikaan tiikerin murahduksen
- Ananias.Palstamäki
oman.ikäinen.parahin kirjoitti:
oman ikäisellä kaunottarella se parhain vartalo ja kasvot ja sillä seksikkäin peppu ja nuoremmillakin on ihan kivoja vartaloita mutta ei niin kivaa kuin oman ikäisellä joka saa aikaan tiikerin murahduksen
Makuasioita.
Minäkin pidin nuorempana ikäluokkani naisia kauneimpina, mutta aika ajoi ohitse. Niin käy kyllä miehillekin, ulkonäkö rapistuu. - faktaaa
oman.ikäinen.parahin kirjoitti:
oman ikäisellä kaunottarella se parhain vartalo ja kasvot ja sillä seksikkäin peppu ja nuoremmillakin on ihan kivoja vartaloita mutta ei niin kivaa kuin oman ikäisellä joka saa aikaan tiikerin murahduksen
Parhaat peput on 17-vuotiailla.
Sen jälkeen suunta on alaspäin. Vyötäröt levenee sitä mukaa kun muodot katoaa pepusta ja reisistä.
- Ananias.Palstamäki
Hajatelmiisi voisin kirjoittaa omia hajatelmiani.
En näe että miehet nousevat hierarkiassa panojen lukumäärällä, sitävastoin tasokas nainen nostaa miehen arvoa.
Onhan maailmassa esimerkkejä miehistä joille on tullut p.llua ovista ja ikkunoista, mutta ei heitä pidetä missään suhteessa korkeastatuksisina miehinä. Ainakaan tuosta syystä.Kyllä, eli ne ns. palkintovaimot.. Tuokin nostaa arvoa lähinnä vain joidenkin miesten keskuudessa..Esim Trump ja Melanie.
Rinnalle on sitten tulllut naisten ns toyboyt. Ei tuollaista käsitettä ennen ollut...
Ja jotkut miehet vieläkin hehkuttaa satojen naisten käyttämää huoripukkia..
(Tarkoituksella käänsin asetelmaa näin).
Ja mun nähdäkseni miehen arvoa, eli statusta nostaa jo se, että on sormus sormessa.. Etenkin kun hakee työpaikkaa.- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä, eli ne ns. palkintovaimot.. Tuokin nostaa arvoa lähinnä vain joidenkin miesten keskuudessa..Esim Trump ja Melanie.
Rinnalle on sitten tulllut naisten ns toyboyt. Ei tuollaista käsitettä ennen ollut...
Ja mun nähdäkseni miehen arvoa, eli statusta nostaa jo se, että on sormus sormessa.. Etenkin kun hakee työpaikkaa.En puhu palkintovaimoista, vaan naisista joissa on muutakin kuin silikonia tisseissä, huulissa ja perseessä.
Kyllä miehet arvostavat kauniita, älykkäitä ja tasapainoisia naisia, ei bimboja. - JossainMuualla
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä, eli ne ns. palkintovaimot.. Tuokin nostaa arvoa lähinnä vain joidenkin miesten keskuudessa..Esim Trump ja Melanie.
Ja mun nähdäkseni miehen arvoa, eli statusta nostaa jo se, että on sormus sormessa.. Etenkin kun hakee työpaikkaa.Käsitteen olemassaolosta joskus muinoin en sano mitään.
Lueskelin 20-luvun englannissa kirjoitettua kirjaa ja siinä melkoisen ivallisesti viitattiin vanhempiin rouviin, jotka etsivät itselleen nuorempaa ja mahdollisimman komeaa seuraa.
Viimeinkin on oikein.
Siteeraan jälleen jo kuolleita brittejä. "Mies, joka kätkee sormuksensa lähtiessään petoksen tielle, ei ymmärrä naisia". - JossainMuualla
En puhu palkintovaimoista, vaan naisista joissa on muutakin kuin silikonia tisseissä, huulissa ja perseessä.
Kyllä miehet arvostavat kauniita, älykkäitä ja tasapainoisia naisia, ei bimboja.Yhdyn Onaniaan mielipiteeseen.
- semmosta.se
JossainMuualla kirjoitti:
Käsitteen olemassaolosta joskus muinoin en sano mitään.
Lueskelin 20-luvun englannissa kirjoitettua kirjaa ja siinä melkoisen ivallisesti viitattiin vanhempiin rouviin, jotka etsivät itselleen nuorempaa ja mahdollisimman komeaa seuraa.
Viimeinkin on oikein.
Siteeraan jälleen jo kuolleita brittejä. "Mies, joka kätkee sormuksensa lähtiessään petoksen tielle, ei ymmärrä naisia".eli korkeastikoulutettuihin jotka etsivät ja maksavat jos saa sekstata 1kk-14v pojan tai tytön kanssa joko suomessa tai ulkomailla siksi korkeastikoulutetut matkustelevat paljon
Viimeinkin on oikein.
Siteeraan jälleen jo kuolleita brittejä. "Mies, joka kätkee sormuksensa lähtiessään petoksen tielle, ei ymmärrä naisia".Tapahtuipa kerran kesällä aurinkoisella terassilla:
Nainen istuu yksin ja juo olutta.
Kivannäköinen mies tulee viereen istuman ja alkaa flirttailemaan. Nainen ihmettelee että mitäs sinä varattu ukko siinä horiset ja osoittaa katsellaan miehen vasemman käden nimettömässä olevaa kultarinkulaa..
Mies sulavasti ja tottuneesti pyöräyttää kultaisen rinkulan sormestaan taskuun ja ohittaa koko kysymyksen..
Jne.- Naisasialooser11
Wwuwuw kirjoitti:
Ja mun nähdäkseni miehen arvoa, eli statusta nostaa jo se, että on sormus sormessa.. Etenkin kun hakee työpaikkaa.Oletko idiootti? Nainen ei käytä mitään, mies käyttää naista, nainen on se käyttöesine ja nainen ei menesty paremmin vaan halventaa itseään jakaessaan reikäänsä.
Sama kun sanoisit omaisuutensa pois tuhlannutta perintömiljonääriä menestyksekkäämmäksi kuin miljoonia tienannutta..
Helppohan sitä pillua jakaa on, mutta koitappa saada sitä. No ikäneidon pillu ei toki mene enää miehille kaupaksi, mutta puhuinkin nyt naisista seksuaalisessa mielessä eli alle 25v naisista. - Naisasialooser11
Viimeinkin on oikein.
Siteeraan jälleen jo kuolleita brittejä. "Mies, joka kätkee sormuksensa lähtiessään petoksen tielle, ei ymmärrä naisia".Hyvin sanottu. Sormus sormessa houkuttaa elukoita samalla tavalla kuin mato koukun nokassa houkuttaa kaloja. Vierasta pillua kalastava mies ilman sormusta on kuin kalastaja tyhjällä koukulla siiman nokassa.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Oletko idiootti? Nainen ei käytä mitään, mies käyttää naista, nainen on se käyttöesine ja nainen ei menesty paremmin vaan halventaa itseään jakaessaan reikäänsä.
Sama kun sanoisit omaisuutensa pois tuhlannutta perintömiljonääriä menestyksekkäämmäksi kuin miljoonia tienannutta..
Helppohan sitä pillua jakaa on, mutta koitappa saada sitä. No ikäneidon pillu ei toki mene enää miehille kaupaksi, mutta puhuinkin nyt naisista seksuaalisessa mielessä eli alle 25v naisista.Sä oot niin tylsä.. nii tylsä.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Hyvin sanottu. Sormus sormessa houkuttaa elukoita samalla tavalla kuin mato koukun nokassa houkuttaa kaloja. Vierasta pillua kalastava mies ilman sormusta on kuin kalastaja tyhjällä koukulla siiman nokassa.
Tuskin se on laitonta pistää sormusta sormeen, ätmiluusereillakaan..
- mazy
Wwuwuw kirjoitti:
Ja mun nähdäkseni miehen arvoa, eli statusta nostaa jo se, että on sormus sormessa.. Etenkin kun hakee työpaikkaa.Isyys on myös jännä ilmiö, sitä arvostetaan työmailla. Äitiys taas on kokenut inflaation...
mazy kirjoitti:
Isyys on myös jännä ilmiö, sitä arvostetaan työmailla. Äitiys taas on kokenut inflaation...
Yh-isä, ..Wau mikä sankari..
Jne.- Wetelehtijä
mazy kirjoitti:
Isyys on myös jännä ilmiö, sitä arvostetaan työmailla. Äitiys taas on kokenut inflaation...
Arvostetaan ja arvostetaan. Siitä huolimatta ensin kysytään siltä sinkulta, että tuukko ylitöihin. Itteäni ensi töikseen vituttaa firmat missä ollaan "yhtä suurta perhettä".
- mazy
Wwuwuw kirjoitti:
Yh-isä, ..Wau mikä sankari..
Jne.Heh, yh-isä on kova äijä, kun yh- äiti on epäonnistunut nainen. Näinhän tää mantra täällä menee.
- mazy
Wetelehtijä kirjoitti:
Arvostetaan ja arvostetaan. Siitä huolimatta ensin kysytään siltä sinkulta, että tuukko ylitöihin. Itteäni ensi töikseen vituttaa firmat missä ollaan "yhtä suurta perhettä".
On miehissä käynyt jokin pehmentyminen, isyys ei ole enää vain jotakin pakollista. Miehet jopa on ylpeitä isyydestään työpaikoilla, ei se huono asia ole. Huomaa, että asetelmat on vähän muuttuneet.
Mutta sinkkujen oletetaan olevan halukkaampia viettämään aikaansa duunissa, isän oletetaan haluavan kotiin.
- 12121212121212
Hyvä kirjoitus. Olen kirjoittanut samasta asiasta useaan otteeseen
"Ainoa asia minkä voi tehdä on lopettaa kilpailuasetelma miesten kesken."
Vaan miten? Tähän liittyy myytti että kilpailuasetelma olisi miesten luomus. Se ei ole. Tutkimuksissa on todettu asia jonka jokainen mies huomaa tosielämässä; kun naisia ei ole lähettyvillä, miehistä tulee hyvin toverillisia ja kilpailuasetelma pitkälti katoaa. Kun paikalle ilmestyy naisia, kaikki muuttuu.
Miksi? Koska miehet tietävät mistä naiset pitävät.
Naiset on biologisesti ohjelmoitu kiinnittämään huomiota miehen statukseen. mm. siksi nainen haluaa usein tarkkailla miestä porukassa, kun taas mies haluaisi pois tilanteesta jossa naisesta kilpaillaan. Nainen haluaa nähdä miehen aseman verrattuna muihin miehiin.
Siksi kaikki miehet eivät voi koskaan olla naisten suosiossa. Jotta joku voittaisi, jonkun pitää hävitä. Ajatus sovusta jossa kaikki voittavat, ei käy naisille. Silloin kaikki miehet ovat harmaata massaa. Jonkun pitää erottua, olla muita parempi. Sen miehen naiset haluavat.
Sen lisäksi nainen haluaa "katsoa miestä ylöspäin". Miehen sosioekonominen asema ei saa alittaa hänen omaansa, ja mikäli nainen on kaunis, haluaa hän vaihtokaupassa miehen jolla on huomattavasti korkeampi sosioekonominen asema. Tämäkin on tutkittua, kts. Chapman Universityn ja Åbo Akademin tutkimukset. Kun sekä epänaisellinen johtaja (koska hän on itsekin menestynyt) ja naisellinen lähihoitaja (koska hän on kaunis) haluavat saman menestyneen miehen, muuttuu yhtälö mahdottomaksi. Nyt ei olekaan niin että geenipoolista sivuun jää 10-20%, vaan lähihoitajan napatessa statusmiehen, johtajanainen ei haluakaan KTM-insinööriä joka olisi saatavilla.
Olen samaa mieltä kuin wuwuwuwuwuwuwu. Mutta kilpailu loppuu vasta kun kisassa voittamalla ei saa laatupildeä, eikä häviämällä jää ilman.Mun pointti tässä olikin se, että miehet lopettaisivat sen kilpailun naisista..
Mitä sitten jos mies on neitsyt, mitä sitten jos mies on homo..
Ei naiset ihaile huoripukkia, jotkut miehet kyllä ihailee.
Ja se, mikä pätee jenkkikulttuuriin, ei päde tasa-arvoisempiin Pohjoismaihin.
Eli koko asetelma ja roolitus pitäisi muuttaa ja se taas on miesten itsensä käsissä.- 12121212121212
Wwuwuw kirjoitti:
Mun pointti tässä olikin se, että miehet lopettaisivat sen kilpailun naisista..
Mitä sitten jos mies on neitsyt, mitä sitten jos mies on homo..
Ei naiset ihaile huoripukkia, jotkut miehet kyllä ihailee.
Ja se, mikä pätee jenkkikulttuuriin, ei päde tasa-arvoisempiin Pohjoismaihin.
Eli koko asetelma ja roolitus pitäisi muuttaa ja se taas on miesten itsensä käsissä.Ikävä kyllä äänestäminen tapahtuu jaloilla, tai tarkemmin sanottuna jalat avaamalla.
Jokainen täysjärkinen mies huomaa yläasteelta lähtien millaiset pojat saavat ensimmäisinä ja eniten naisia. Sellaiset jotka ovat korkealla poikien keskinäisessä hierarkiassa. Voittajat, jäkisjoukkueen kapteenit ja rockbändien vokalistit. Niillä pojilla on ensimmäisinä tyttöystävät, ja mitä enemmän tyttöjä he kaatavat, sitä helpompaa on kaataa lisää. Naiset siis todellakin ihailevat "huoripukkeja" - ei siksi että he ovat pukkeja, vaan niiden asioiden vuoksi jotka mahdollistavat pukkeilun, ja niiden asioiden joita pukkeillessa oppii.
Sama kaava jatkuu opiskeluelämässä ja myöhemmin työelämässä. Voittajat, ne joilla on statusta, pärjäävät parhaiten. Ja ellei kenelläkään ole, ne jotka ovat kunnianhimoisimpia ja kilpailuhenkisimpiä. Status voi tarkoittaa asemaa opiskelijabileissä tai työpaikalla.
Voit myös heittää tuon "ei tapahdu Suomessa"-myytin roskakoriin. Tulot/asema on valtava tekijä siinä jääkö mies vastentahtoisesti sinkuksi, tuosta oli tutkimuskin. Suomalainen tutkimus, ei amerikkalainen.
Jos seksuaalisuus nyt käsitetään kattamaan myös läheisyyden ja parisuhteet niin ei sitä miesten välistä kilpailua aina ole. Isäni on ollut jo jonkin aikaa eläkkeellä ja muiden liikuntavirikkeiden lisäksi käy välillä myös naistentansseissa. Siellä kun on kymmenkunta miestä ja sata naista niin ei siellä paljoa tarvi miesten pullistella keskenään vaan todennäköisesti kuhina käy naistenhuoneessa kun leskirouvat kilpaa parantelevat ehostusta ennen seuraavia tahteja.
Itse uskon että tulevaisuudessa eivät enää miehet keskenään kilpaile; tasa-arvo hoitaa tämän kyllä. Olin meinaan vielä vähän aikaa siinä lapsenuskossa että tasa-arvon ajaminen ei olisi ollut mitenkään miehiltä pois. Naisten saari, naisille suunnattu röyhkeyskoulu tai halpakorkoinen naisyrittäjyyslaina olivat asioita jotka ajattelin olevan yksittäisiä asioita kunnes Joensuun popmuusikot kertoivat jakavansa apurahoja kaikille muille nuorille paitsi pojille. Perustelut "tavoitteena on tehdä popmusiikin tekijäjoukosta vähemmän miesvaltaista"
Eli jatkossa muusikkoina on vain naisia/tyttöjä sekä poikia/miehiä joiden vanhemmilla on ollut mahdollisuus tukea nuorten harrastusta. Seuraava askel on se että niille muutamalle korkeakoululinjalle jotka ovat miesvaltaisia niin naiset saavat korotettua tukea eikä tarvi ottaa opintolainaa jos vain valitsevat ko linjan. Eli aletaan jakaa poikia jo nuorena menestyjiin ja pudokkaisiin. Menestyjien ei ehkä ole enää tarvetta kilpailla ainakaan siinä määrin kuin ennen ja pudokkailla ei ole enää voimia ja resursseja kilpailuun vaan energia menee yleensä elämästä selviytymiseen.Wwuwuw kirjoitti:
Menaat että kuvion tasoittamisen sijaan käännettäisiin koko kuvio toisinpäin.
Jaa.Mielestäni merkit ovat menossa siihen suuntaan mutta toivon kyllä olevani väärässä.
Niinno, tässähän yritetään mennä ääripäästä toiseen. Aikoinaan naisilla ei ollut äänioikeutta, koulutuskin käsitti vain pakolliset aiheet riippuen naisen asemasta yhteiskunnassa. Avioliitto oli kahden ihmisen liitto, jossa kumpikaan osapuoli ei tulisi toimeen yksinään johtuen yhteisön painostuksesta/paheksunnasta. Poikamies oli kuitenkin hyväksytympi kuin vanhapiika, joka syystä tai toisesta ei olllut onnistunut miestä saamaan.
Nykyään nainen vouhkaa, miten vahva ja itsenäinen hän on, korkeasti koulutettu ja menestyvä sinkkunainen on jopa ihannoitu olotila. Eipä siinä, mielestäni ei ole pakko pariutua, ellei itse tahdo. En tiedä, kokeeko mies sinkkunaisen uhkana, jolle mikään ei kelpaa eikä riitä, mutta parisuhteessa elävä nainen on hyväksytympi. Ristiriitaa aiheuttaa sitten vahvat ja itsenäiset naiset, jotka eivät miestä mihinkään tarvitse, mutta silti etsivät sitä elämänsä miestä. Onhan samanlaisia ikisinkkumiehiäkin, kukaan ei vain sykähdytä tarpeeksi, mutta mies harvemmin tekee siitä yhtä suurta numeroa kuin nainen.
Tarpeet ja toiveet eivät vain kohtaa, kun osa ihmisistä haluaa radikaalia muutosta entiseen ja osa taas ei millään halua luopua entisistä toimintamalleista. Jos lähtökohdat elämään ovat täysin eri pohjalla, ei parisuhdetta pysty muodostumaan. Vähän on sekava kirjoitus, mutta en jaksa rautalangasta alkaa vääntämään mitä tarkoitan, mutta liian pitkälle viety tasa-arvo on huono asia, koska silloin aletaan sorsia väkisinkin jotakuta toista.elämänpeli1 kirjoitti:
Niinno, tässähän yritetään mennä ääripäästä toiseen. Aikoinaan naisilla ei ollut äänioikeutta, koulutuskin käsitti vain pakolliset aiheet riippuen naisen asemasta yhteiskunnassa. Avioliitto oli kahden ihmisen liitto, jossa kumpikaan osapuoli ei tulisi toimeen yksinään johtuen yhteisön painostuksesta/paheksunnasta. Poikamies oli kuitenkin hyväksytympi kuin vanhapiika, joka syystä tai toisesta ei olllut onnistunut miestä saamaan.
Nykyään nainen vouhkaa, miten vahva ja itsenäinen hän on, korkeasti koulutettu ja menestyvä sinkkunainen on jopa ihannoitu olotila. Eipä siinä, mielestäni ei ole pakko pariutua, ellei itse tahdo. En tiedä, kokeeko mies sinkkunaisen uhkana, jolle mikään ei kelpaa eikä riitä, mutta parisuhteessa elävä nainen on hyväksytympi. Ristiriitaa aiheuttaa sitten vahvat ja itsenäiset naiset, jotka eivät miestä mihinkään tarvitse, mutta silti etsivät sitä elämänsä miestä. Onhan samanlaisia ikisinkkumiehiäkin, kukaan ei vain sykähdytä tarpeeksi, mutta mies harvemmin tekee siitä yhtä suurta numeroa kuin nainen.
Tarpeet ja toiveet eivät vain kohtaa, kun osa ihmisistä haluaa radikaalia muutosta entiseen ja osa taas ei millään halua luopua entisistä toimintamalleista. Jos lähtökohdat elämään ovat täysin eri pohjalla, ei parisuhdetta pysty muodostumaan. Vähän on sekava kirjoitus, mutta en jaksa rautalangasta alkaa vääntämään mitä tarkoitan, mutta liian pitkälle viety tasa-arvo on huono asia, koska silloin aletaan sorsia väkisinkin jotakuta toista.Mä en koe, että sinkkunainen olisi vähemmän arvostettu kuin pariutunut nainen. Esim työhönotossa tilanne on jokseenkin päinvastoin, vaikka perhekuvioista ei lain mukaan saisikaan kysellä.
Mutta miehillä on tilanne toinen..myös työhönoton suhteen, eli kun ennen oli niitä villejä ja vapaita poikamiehiä, niin nykyään on parisuhdekelvottomia luusereita..
Ja edelleen miehet voi itse tuon kuvion murtaa, niin on naisetkin tehneet omalta osaltaan.Wwuwuw kirjoitti:
Mä en koe, että sinkkunainen olisi vähemmän arvostettu kuin pariutunut nainen. Esim työhönotossa tilanne on jokseenkin päinvastoin, vaikka perhekuvioista ei lain mukaan saisikaan kysellä.
Mutta miehillä on tilanne toinen..myös työhönoton suhteen, eli kun ennen oli niitä villejä ja vapaita poikamiehiä, niin nykyään on parisuhdekelvottomia luusereita..
Ja edelleen miehet voi itse tuon kuvion murtaa, niin on naisetkin tehneet omalta osaltaan.Minä en kyllä työpaikkahaastattelua miettinyt kommenttiani kirjoittaessa, lähinnä päivätanssit pyöri mielessä. Oma sinkkuuteni tai parisuhteeni ei ole vaikuttanut mitenkään töihin hakiessa, joten en voi asiaan sanoa mitään.
- Wetelehtijä
Mitenkä poistetaan sellaista, mikä on ollu ohjelmoituna miehen kuupaan siitä lähtien, kun tuo keksi kolauttaa toista äijää nuijalla päähän ja se reikäversioinen karvapää ihmetteli sitä luolan suuaukolla. Ajat ja ympäristöt muuttuvat mutta kilpavietti säilyy. Nyky-yhteiskunnat jos ottaisi tuon kaiken muun päämääräksi niin mistä liikkeelle? Olisiko kasvatus? Sammuttimen kokoisesta aletaan toistella sukupuolineutraalisuutta, heh. Määrätietoinen ohjailu pienestä pitäen. Koulujärjestelmän uudistus. Kasvatuksessa hoettaisiin vain ihmisestä, ei mies ei nainen, ei palkintona sulkien pöyhistelystä, koska lääketiede olisi valjastettu kehittämään ja terveydenhuolto järjestämään jonkinlainen...mielen tyynnyttävä aivokemiallinen? kastraatio? Lakisääteisenä jokaiselle pienokaiselle, näin lähtökohtana. Kasvatus, missä korostettu ihmistä...vaikkapa velvollisuustuntoista elämistä varten ja kaiken aikaa korostetaan olemista? ja..roolitettua tekemistä vailla palkintoa. Sen esilletuloa vältettäisiin kaikin tavoin, minkä apuna olisi tietokantojen yhdistäminen rei'ästä aikuisuuteen ja eteenpäin. Mmm...ihmiseltä (rivikansalaiselta) vietäisiin palkinto kaikesta tekemisestä mutta tuon kasvatuksen tulos ei sitä tokikaan itse ymmärtäisi? Voisin nähdä nykypolven tässä siirtymävaiheena ja muutaman sukupolven päässä olisikin jo uudentyyppinen syntymästään valmiiksi koodattu ihmiskarja. Kasvaa ja kasvanut suorittamaan vailla käsitystä hedelmistä. Lähti vähän mielikuvitus lentoon.
Onhan näitä kulttuureja joissa miesten ei keskenään tarvitse kilpailla, sillä naiset omistavat maat, mannut ja valta on heidän käsissään..
Enkä mä tarkoittanut kilpailun poistamista kokonaisuudessaan, vaan tätä yhtä pientä osa-aluetta, joka on puhtaasti naisten käsissä.- JossainMuualla
Wwuwuw kirjoitti:
Onhan näitä kulttuureja joissa miesten ei keskenään tarvitse kilpailla, sillä naiset omistavat maat, mannut ja valta on heidän käsissään..
Enkä mä tarkoittanut kilpailun poistamista kokonaisuudessaan, vaan tätä yhtä pientä osa-aluetta, joka on puhtaasti naisten käsissä.Joko siellä naisten kulttuureissa on siirrytty pois kivikaudelta?
"Ainoa asia minkä voi tehdä on lopettaa kilpailuasetelma miesten kesken."
No aina kun on naisia niin aina riittää miehissä innokkaita kilpailijoita. Olen kieltämättä samaa mieltä että aika turhaa touhua kun on niin huonot palkinnot ja itsehän en noihin kisoihin osallistukaan.- niimpä.niin
Mutta osallistuisit innolla, jos palkinnot olisivat parempisa. Lopputulema: kaikki jatkuu ennallaan....
- rteukyw7564i35wrys
Vaikka palstalla pidetään naisten etuna "helppoa" seksin saamista niin oikeastihan naisilla kuin miehilläkin muiden arvostuksen määrittelee laatu eikä määrä. Ei meidän miestenkään kesken kaverin arvostus nouse vaikka kävisi painamassa päivittäin jotain hampaattomia alkoholistimummoja. Periaatteessa "arvostuksen" mittari on kateellisuus, jos kaverit haluaisivat samaa.
- Kaikki_on_mahdollista
Perehtykää biologiaan, niin havaitsette että samat keskinäisen kilpailun lainalaisuudet pätevät useilla lajeilla. Ei biologisia totuuksia muuteta päättämällä.
Mutta kun ymmärrätte kilpailua enemmän, alatte havaita myös että ihmisten välisestä kanssakäymisestä löytyy asioita joista saa enemmän iloa kuin seksuaalikilpailussa pärjäämisestä.
Yksinkertaistettuna, naaraat valitsevat uroksen statuksen perusteella. Statukseen vaikuttaa se, mitä muut naaraat ajattelevat uroksesta. Siksi urosten menestys kilpailussa noudattaa potenssijakaumaa.
Samalla tavalla yksinkertaistettuna, urokset valitsevat naaraat iän ja ulkonäön perusteella. Ikä ja ulkonäkö on riippumatonta muiden iästä ja ulkonäöstä. Siksi naaraiden menestys kilpailussa noudattaa normaalijakaumaa.
Toisin sanoen, miesten menestys keskittyy todella voimakkaasti muutamille yksilöille, kun taas naisilla menestys on tasaisempaa. Eli naiset ovat todella paljon valikoivampia kuin miehet.
Yleisesti ihmiset eivät halua nähdä omia vikojaan. Eräs tapa peitellä omat vikansa on syyttää niistä muita. Feminismi on tästä esimerkki. Naiset syyttävät miehiä siitä että eivät ole "tasa-arvoisia", vaikka todellisuudessa naisten miehiä koskeva kohtelu on paljon "epätasa-arvoisempaa" kuin mikään naisten kokema kohtelu.
Mitä mies voi tässä tilanteessa tehdä? Ylläolevan todellisuuden ymmärtäminen synnyttää epätoivon: minulla ei ole mitään mahdollisuuksia! Mutta kuten toisessa kappaleessa sanoin, maailmassa on paljon asioita jotka tuottavat paljon enemmän iloa kuin kilpailusta murehtiminen.
On ymmärrettävä, että se mitä olet, on seurausta siitä mitä teet. (Ei toisin päin.) Eli miehenä, keskitä mielenkiintosi ja intohimosi johonkin yhteen asiaan. Mieluiten jotain konkreettista, jotain sellaista mistä saat mielihyvää. Opettele soittamaan jotain instrumenttia. Keskity johonkin urheilulajiin. Ala tanssimaan jotain sinua kiinnostavaa lajia.
Nörttimiehenä lähdet tässä harrastuksessa pohjalta, olet merkittävästi huonompi kuin kuka tahansa liikunnallisesti lahjakas joka aloittaa harrastuksen. Saat huonouden kokemuksia. Sinua voidaan jopa halveksua.
Älä kuitenkaan lannistu. Ymmärrä, että nämä haasteet tarkoittavat sitä, että joudut oikeasti kohtaamaan asioita itsessäsi ja kyseisessä harrastuksessa joita lahjakkaat ihmiset eivät joudu kohtaamaan. Kun olet jatkanut harrastusta pitkään ja alat päästä mestaritasolle, huomaat että alkuvaiheessa tekemäsi sijoitus haasteiden ylittämiseen onkin alkanut kantaa hedelmää, ja tiedät joistain asioista paljon enemmän kuin lahjakkaat. Heidän kehittymisensä tyssää kun alat vasta päästä vauhtiin.
Kaikella o maailmassa hintansa. Työ jonka teemme asian eteen on se hinta joka aidosta osaamiseen pohjautuvasta kunnioituksesta ja menestyksestä on maksettava. Haluaisimme kuitenkin saada kaiken ilmaiseksi. Emme haluaisi tehdä tuota työtä. Yritä päästä eroon siitä asenteestasi, niin kaikki on mahdollista.- Kaikki_on_mahdollista
Tässä linkki kuvaan potenssi- ja normaalijakaumien erosta.
https://www.shrm.org/ResourcesAndTools/hr-topics/compensation/Documents/chapter2-column.pdf - NainenRuudunTakaa
Biologisia teorioita korostavat yleensä ihmiset joilta jää se ihmisen jalityypillinen sosiaalisuus tajuamatta. Pariutumisessa ovat vahvoilla yksilöt, jotka ovat hyviä sosiaalisissa taidoissa. Seon paljon tärkeämpi muuttuja kuin mikään muu yksittäinen taito, jolla ehkä saa jossain rajatussa piirissä arvostusta.
- NainenRuudunTakaa
Kaikki_on_mahdollista kirjoitti:
Tässä linkki kuvaan potenssi- ja normaalijakaumien erosta.
https://www.shrm.org/ResourcesAndTools/hr-topics/compensation/Documents/chapter2-column.pdfjalityypillinen = lajityypillinen
Tarkennan vielä: pairutuminen ei ole sotatanner, jossa taistellaan toisia miehiä vastaan nasiten huomiosta. Se on sosiaalisen toiminnan verkosto, jossa luodaan ihmisten välsiä yhteyksiä. - 12121212121212
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Biologisia teorioita korostavat yleensä ihmiset joilta jää se ihmisen jalityypillinen sosiaalisuus tajuamatta. Pariutumisessa ovat vahvoilla yksilöt, jotka ovat hyviä sosiaalisissa taidoissa. Seon paljon tärkeämpi muuttuja kuin mikään muu yksittäinen taito, jolla ehkä saa jossain rajatussa piirissä arvostusta.
Sosiaaliset taidot liittyvät sosiaaliseen statukseen. Eli kyse on samasta asiasta josta tuossa kirjoitettiin.
Ilmiön huomaa myös IRL. Jokainen naisten pokaamista edes yrittänyt on huomannut kuinka usein (kiinnostunut) nainen ei haluakaan miehen kanssa peräpöytään kahdestaan, vaan mieluummin tarkkailee miestä joukon keskellä, toivoen miehen briljeeraavan hauskoilla jutuilla. Näin selviää miehen sosiaalinen status.
Ja tuossa oli tärkeä pointti, naisten kriteerit ovat tyypillisesti:
- relatiivisia
- geneettisiä
Molemmat näistä ovat kriteerejä joita kaikki miehet eivät voi täyttää samanaikaisesti. Kaikki eivät voi syntyä pitkiksi tai olla hierarkiassa korkealla muihin verrattuna. Naisten kriteerit perustuvat kilpailuun jossa vahvimmat urokset voittavat ja heikoimmat häviävät. - Kaikki_on_mahdollista
Juuri näin. Kaikki eivät voi olla korkealla hierarkiassa samanaikaisesti. Olennaista on kuitenkin tuo naisten relatistivistisuus. Miehelle riittää pärjätä kilpailussa siinä sosiaalisessa kontekstissa jossa hän sillä hetkellä on, että hän on haluttu. Loppujen lopuksi melko harva tekee kaikkensa ollakseen korkealla hierarkiassa jollain tietyllä saralla, joten käytännössä lähes kuka tahansa mies voi parantaa flaksiaan valitsemalla jonkun tietyn alueen ja satsaamalla sille kaiken. Nörttimiehen etuna on, että hän osaa valita älykkäästi mitä kannattaa tehdä kehittääkseen itseään ja taitoaan. Tästä on myös se paljon suurempi ilo, että alkaa keskittyä johonkin mielekkääseen tekemiseen naisten perään haikailemisen sijaan. Ja jo pelkästään se kasvattaa elämänlaatua.
- vanhentunutteoriajo
Paitsi että naaras valkkaa vahvimman teoria on jo aikoja sitten vanhentunut. Luonnossa naaraan tarkoitus, kiima-aikana, on lisääntyä eikä se että olisi liian valikoiva tai etenkään se että valitsisi vain yhden uroksen edesauta lisääntymisen todennäköisyyttä. Sen takia juurikin on se kiima-aika.
Esimerkiksi joidenkin apinalajien naaraat ovat hiljaa kun "lusmut" urokset käyvät apajilla samalla kuin alfat ovat jossain apinoimassa. - Kaikki_on_mahdollista
Tutkijat luulivat pitkään että lokit ovat monogaamisia, koska alfa-lokkien kanssa nusauttelu hoidettiin niin salassa. Samalla tavalla ihmisnaarailla on tuplastrategia. Beta-mies hankitaan huolehtimaan jälkeläisistä. Alfa-miehen kanssa nusaistaan siinä sivussa, koska alfa-mieheltä saa lapsille paremmat geenit.
Luepa vaikka kirja Sperm Wars, siellä kuvataan miten naaraat pystyvät esimerkiksi organismin avulla "päättämään" että tulee raskaaksi alfa-miehen siittiöistä, vaikka olisi paritellut juuri aiemmin beta-miehen kanssa. - Kaikki_on_mahdollista
po. orgasmin.
- mutuariittää
Kaikki_on_mahdollista kirjoitti:
Tutkijat luulivat pitkään että lokit ovat monogaamisia, koska alfa-lokkien kanssa nusauttelu hoidettiin niin salassa. Samalla tavalla ihmisnaarailla on tuplastrategia. Beta-mies hankitaan huolehtimaan jälkeläisistä. Alfa-miehen kanssa nusaistaan siinä sivussa, koska alfa-mieheltä saa lapsille paremmat geenit.
Luepa vaikka kirja Sperm Wars, siellä kuvataan miten naaraat pystyvät esimerkiksi organismin avulla "päättämään" että tulee raskaaksi alfa-miehen siittiöistä, vaikka olisi paritellut juuri aiemmin beta-miehen kanssa.No se opus ei ole kovinkaan tieteellisesti tuettu vaan on lähinnä kirjoittajan mutua.
- NainenRuudunTakaa
Miesten välistä tiedolla pätemistä ja kukkoilua oon nähnyt loputtomasti nörttipiireissä. Rasittavaa sitä on katsella, mitä vanemmaksi tulee, sitä enemmän se herättää vaan myötähäpeää.
Kukot jäävät miesseuraansa pätemään, naisten kanssa pariutuvat ihan muut tyypit. Eli ne jotka huomioivat naisetkin eikä oleminen pyöri oman egon ympärillä.
Naisia EI kiinnosta miehet, joiden tarvii jatkuvasti pönkittää sitä oma egoaan, eli pariutumisstartegiana tuo o tosi huono. Mutta ei pariutuminen varman sen tarkoitus olekaan vaan voitto toisista miehistä.- 12121212121212
Naisena et tajua miten miehet ajattelevat, ja mitä oikeasti tapahtuu.
Myös ne sosiaaliset miehet kilpailevat, ihan yhtä lailla kuin muutkin. Ero on siinä että he tekevät sen taitavasti. Kukkoilevat ovat taitamattomia miehiä jotka mahdollisesti yrittävät nousta hierarkiassa korkeammalla askeleelle kuin missä heidän paikkansa on.
Kaksi miestä havaitsee kauniin naisen, molemmat haluavat tämän viereen istumaan...
Kukkoilijamies: "Hei toi paikka on mun, mä olin eka"
Kilpailija: "Se on kyllä mun paikka, tapellaanko?"
Sosiaalinen mies: "Sä olet hyvä tyyppi, mä olen aina arvostanut sua helvetisti (selkääntaputtelua), hei tässä sulle tuoli (sivussa olevalla paikalla, kauimmaisena kauniista naisesta)"
Kilpailija: "Hei kiitti...(mitä vttua, tuohan vei paikan kauniin naisen vierestä ja siirsi minut sivuun, mutta nyt en kehtaa sanoa mitään)"
Molemmissa tapauksissa kyse oli kilpailusta. Se on taustalla aina, et vain huomaa sitä. - NainenRuudunTakaa
12121212121212 kirjoitti:
Naisena et tajua miten miehet ajattelevat, ja mitä oikeasti tapahtuu.
Myös ne sosiaaliset miehet kilpailevat, ihan yhtä lailla kuin muutkin. Ero on siinä että he tekevät sen taitavasti. Kukkoilevat ovat taitamattomia miehiä jotka mahdollisesti yrittävät nousta hierarkiassa korkeammalla askeleelle kuin missä heidän paikkansa on.
Kaksi miestä havaitsee kauniin naisen, molemmat haluavat tämän viereen istumaan...
Kukkoilijamies: "Hei toi paikka on mun, mä olin eka"
Kilpailija: "Se on kyllä mun paikka, tapellaanko?"
Sosiaalinen mies: "Sä olet hyvä tyyppi, mä olen aina arvostanut sua helvetisti (selkääntaputtelua), hei tässä sulle tuoli (sivussa olevalla paikalla, kauimmaisena kauniista naisesta)"
Kilpailija: "Hei kiitti...(mitä vttua, tuohan vei paikan kauniin naisen vierestä ja siirsi minut sivuun, mutta nyt en kehtaa sanoa mitään)"
Molemmissa tapauksissa kyse oli kilpailusta. Se on taustalla aina, et vain huomaa sitä.Teoriakuvittelu vs tosielämä, mistä kukin esimerkkinsä repii. Sä et näe mitään muuta kuin omat kuvitelmasi, siksi perustelut on sulle turhia. Kätevää kun ihmiset väsyy ja voit kuvitella aina olevasti oikeassa.
Oikeasti olet vain säälittävä, yksinäinen runkkari ja sellaisena pysyt, koska et pysty näkemään ihmisiä ja heidän erilaisuuttaan. Sulle jokainen on tasoteoriarobotti ja elämä ikuista yksinäistä kamppailua miesten hierarkiassa.
Kyllä, mun oikeesti käy sääliksi sun elämää. - 12121212121212
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Teoriakuvittelu vs tosielämä, mistä kukin esimerkkinsä repii. Sä et näe mitään muuta kuin omat kuvitelmasi, siksi perustelut on sulle turhia. Kätevää kun ihmiset väsyy ja voit kuvitella aina olevasti oikeassa.
Oikeasti olet vain säälittävä, yksinäinen runkkari ja sellaisena pysyt, koska et pysty näkemään ihmisiä ja heidän erilaisuuttaan. Sulle jokainen on tasoteoriarobotti ja elämä ikuista yksinäistä kamppailua miesten hierarkiassa.
Kyllä, mun oikeesti käy sääliksi sun elämää."Oikeasti olet vain säälittävä, yksinäinen runkkari ja sellaisena pysyt, koska et pysty näkemään ihmisiä ja heidän erilaisuuttaan!!!1 Sulle jokainen on tasoteoriarobotti ja elämä ikuista yksinäistä kamppailua miesten hierarkiassa!!!!!."
Ajattelitko että ad hominem pelastaa kun jäät argumentoinnissa kakkoseksi? - asdfasdfasdfasdf
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että millaisistakohan nörttipiireistä on kyse?
Mutta tässä jo itekin nelikymppisenä miehenä koen pullistelun lapselliseksi, olen yrittänyt jollekin kaverille opettaa että aikuisena pullistelu on vain säälittävää, on se sitten elvistelyä omaisuudella tai millä vaan.
- naisenavastaan
Rakenteellinen sovinismi kukoistaa edelleen.
Nainen olisi ollut pätevämpi, silti mies valittiin. Villi veikkaus, että "asiantuntijat", joita kuultiin, olivat miehiä...
https://yle.fi/uutiset/3-10451747 - hienoahienoa
https://pastebin.com/f2yGqjKf
Mat ja hypergamia on kummatkin edelleenkin todistettu oikeiksi.- Mennää_tanssilavoille
Ei kannata uhlata aikaa väitelemiseeb naisten kanssa onko se totta vai ei. Naiset ovat sen verran totsrelativistejä ja opportunisteja, että kun riittävä määrä korkean statuksen miehiä uskoo mat:iin, naiset muuttavat mieltään.
Kuka tahansa asiasta kiinnostunut voi osoittaa itselleen asioiden oikean laidan yksi kertaisella kokeella. Jossain ympäristöissä tapahtuu sukupuolten välistä valintaa niin paljon, että on täysin triviaalia omin silmin nähdä miten valintakriteerit toimivat.
Tarkoitan tällä esimerkiksi lavatansseja. Jos on todella laiska, voi jopa mennä vain lavatanssi-aiheiseen Facebook-ryhmään (esim. Tanssiporukka) ja lukea sitä vähän taaksepäin. Siellä on yleensä kerran viikossa keskustelu siitä ketä haetaan ja miksi.
Samat teemat toistuvat: vanhat naiset eivät pääse tanssimaan. Kun itse menee katsomaan paikan päälle, huomaa että joitakin miehiä haetaan naistenhaulla juoksujalkaa. mutta silti aina jää miehiä myös yli. Jotkut miehet ovat niin tavattoman epäsuosittuja että eivät kelpaa edes heille jotka eivät pääse tanssimaan ollenkaan. Kun näiä omin silmin havaittavia faktoja mietiskelee, tajuaa että siellä pätevät täsmälleen mat:n lainalaisuudet. Sieltä pystyy oppimaan myös paljon sellaista mat:sta, jota ei muualla kerrota.
- Mikähänlieturauuno
Joo. Tunnistan tuon ja yhdistän toksiseen maskuliinisuuteen.
Toisaalta mitä tätä palstaa selaa, niin tuo hierarkia kiinnostaa pintatasolla naisiakin laidasta laitaan. On kuin viskaisi nipun seiskalehtiä juorunälkäisille. 😆 Siellä vääntelehtii palstan mielensäpahoittajat, teoreetikot ja selittäjät sekaisin. 😂
Selitellään ristiinrastiin ulkonäöt, statukset, vastavuoroisuudet yms. Sitten laidoilla vaanivat ikisinkut sukupuolittain, kuin korppikotkat, jotka odottavat, jos joku saa kuningasidean ja käyvät kaappaassa sen ja raatelevat se näyttävästi tolpannokassaan.
Mitä miesten ja naisten hierarkiaan muuten tulee, niin on sama kuin muoti tai joku muu villitys... miettiikö siitä tarvitseeko sitä? 🤔
Minusta parhaat muotivillitykset olivat nuoruudessa bula-hattu ja pilottitakki. Laadukkaita ja hyviä kamppeita...Mun piti googlata toi bula-hattu...
https://i.ylilauta.org/ac/164dbfcb/bulahatunkanssakiirastulessa.jpg
Tosi cuul...🙃- Bulaajanelänyt
Wwuwuw kirjoitti:
Mun piti googlata toi bula-hattu...
https://i.ylilauta.org/ac/164dbfcb/bulahatunkanssakiirastulessa.jpg
Tosi cuul...🙃Eiks ookin magee?
Läpät sai korvilta ylös ja kaunanauhakin oli läpät alas laitettaessa, niin ei kovimmassakaan viimassa pudonnut päästä. Loistotuote! Bulaajanelänyt kirjoitti:
Eiks ookin magee?
Läpät sai korvilta ylös ja kaunanauhakin oli läpät alas laitettaessa, niin ei kovimmassakaan viimassa pudonnut päästä. Loistotuote!Kamala... 🙃
Mitä sä touhis täällä piilottelet..tuu sanomaan sanas tuohon mun uuteen alotukseen..- Hibbulatvinkuensinne
Wwuwuw kirjoitti:
Kamala... 🙃
Mitä sä touhis täällä piilottelet..tuu sanomaan sanas tuohon mun uuteen alotukseen..En mä piilottele, mutta katselen vaan mielenkiintoisia ja kivoja juttuja täältä. 😏
Mikäs uus aloitus Wup;lla on? Pitääpä etsiä se oitis. 😃👍 Hibbulatvinkuensinne kirjoitti:
En mä piilottele, mutta katselen vaan mielenkiintoisia ja kivoja juttuja täältä. 😏
Mikäs uus aloitus Wup;lla on? Pitääpä etsiä se oitis. 😃👍Meita seurataan.. ei mikään foliohattujuttu..
Tää on liian pitkä ketju taasen.. 😡
- Erilaisssii
Ei kaikkia kaikki kiinnosta
- ettäsellaista
Huoripukkeja ei ylistä muut kuin naiset, jotka menevät huoripukkien haaremeihin. Loput miehet jotka haluaisivat vain itselleen kumppanin, ovat naisille "pahaa patriarkaattia" joka tulee tuhota. Nykyajan naiset ovat täysin parisuhdekelvottomia huoripukkien jätettä.
Miesten ja naisten rooleille on sellainen 2miljoonan vuoden evoluutio taustalla ja nykyinen 50 vuotta kestänyt kulttuurimarxilainen mielisairaus tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa. Valitettavasti se johtaa myös läntisen sivilisaation tuhoon, kun äärimuslimit valtaavat sisältäpäin naisistuneen ja heikoksi tulleen lännen. Monelle länsimaalaiselle miehelle tuo 50 vuottakin on aivan liikaa yksilö ja ihmisiän tasolla, että vaimot ja lapset jäävät saamatta, kun porton kanssa ei perhettä voi perustaa. - 8oyhuigiiuhihi
Siis jos nainen menestyy paremmin kuin mies? Mutta jos puhutaan yleisesti niin eipä liiemmälti tule mieleen asioita missä voisi sanoa naisten olevan parempia, ehkä synnytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1023551Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3121914Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471727- 971592
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141545Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21450Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4281432Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431200MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar381065Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030