Hyvältä näyttää

kohtavarattu

Jutellut ja flirttaillut naisen kanssa muutaman kuukauden ja ollaan tavattukin pari kertaa. Välimatkaa on kolmisen tuntia mutta ei ole haitannut jutustelua. Edelleen pidämme toistemme ulkonäöstä ja luonteesta, juttelu ja flirtti jatkuu ja kaikesta päätellen alkaa mennä vakavan puolelle. Ikää meillä on molemmilla noin 30 ja ollaan jo melko hyvin tietoisia toistemme menneisyydestä ja nykyisyydestä, joskaan sillä ei ole kummallekaan niin paljoa merkitystä koska tulevaisuuteen katsotaan.

Pitäkääpä palstalaiset peukkuja nyt.

22

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkainen.loppu

      Ei siitä mitään kuitenkaan tule.. lopeta ajoissa.

    • kokemustaon

      Voihan siitä syntyä jotakin :) mutta alkaa se välimatka nakertaa jossain vaiheessa, sit jos jompikumpi on valmis muuttamaan kohtuuajassa niin juttu saattaa jatkuakin.

    • kossuajamelankoliaa

      Voi että kun on taas positiivista. 3 tunnin välimatka ei ole mitään verrattuna esim. mun vaimoon jonka kanssa menin naimisiin ja tutustuttaessa sui planeetan toisella puolella... eikös suomalaisten pitänyt olla sisukasta kansaa?

      • eisamaasia

        Sun vaimolla oli eri intressit seurusteluun kuin 3 tunnin välimatkan päässä olevalla..


      • kossuajamelankoliaa
        eisamaasia kirjoitti:

        Sun vaimolla oli eri intressit seurusteluun kuin 3 tunnin välimatkan päässä olevalla..

        Selitähän vähän tarkemmin.


    • yksi.kerrallaan

      Pidämme peukkuja!

      Myötäelämme myös, mikäli postailet väliaikakuulumisia. Tai jos tarviit jotain neuvoja, niin palstalaiset auttaa!

      • erttt

        Vai auttaa. Eiköhän ole juuri päinvastoin, jos haluaa suhteen kestävän, pysyy kaukana näiltä sivuilta joissa tumpataan päähän kaikenmaailman epäilyksiä..


      • erttt kirjoitti:

        Vai auttaa. Eiköhän ole juuri päinvastoin, jos haluaa suhteen kestävän, pysyy kaukana näiltä sivuilta joissa tumpataan päähän kaikenmaailman epäilyksiä..

        Totta, jos ei halua katkeroitua ja muuttua luulotautiseksi, kannattaa keskittyä omaan elämään. Kaikki vähänkin positiivinen lytätään tällä palstalla, varsinkin, jos joku sinkku löytää jonkun, kateus ja katkeruus saa vallan. Toisaalta aloittajan suhteen mahdollinen kariutuminen taas saa aikaan suunnattoman riemun ja vahingonilon. Ei kukaan normaalielämää elävä viitsi täällä pitkään pyöriä.


      • kohtavarattu
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Totta, jos ei halua katkeroitua ja muuttua luulotautiseksi, kannattaa keskittyä omaan elämään. Kaikki vähänkin positiivinen lytätään tällä palstalla, varsinkin, jos joku sinkku löytää jonkun, kateus ja katkeruus saa vallan. Toisaalta aloittajan suhteen mahdollinen kariutuminen taas saa aikaan suunnattoman riemun ja vahingonilon. Ei kukaan normaalielämää elävä viitsi täällä pitkään pyöriä.

        Onhan tää nyt vähän naurettava palsta mutta on täällä joskus ihan asiallisiakin vinkkejä tullut nähtyä. Enimmäkseen kuitenkin näyttää siltä että palstan hörhöillä on pyrkimys lytätä kaikkien haaveet koska jos itsellä ei onnaa niin sitten ei saa muillakaan. Tää mun juttu näyttää kokoajan lupaavammalta joten ehkä jonain päivänä laitan tänne jonkun lällällää viestin keskisormen kuvan kanssa. Sitähän täällä haetaan, että todellisuus on ihan kauhean pimeää ja masentavaa paskaa jossa mikään ei koskaan onnistu ja onnea ei voikaan löytää.

        Tältä palstalta neuvon kysyminen on sama jos kysyisi pitkäaikaistyöttömältä vinkkejä työllistymiseen. Ei kannata edes hakea, koska ei siitä mitään kuitenkaan tule. Itsellä menee kokoajan parempaan suuntaan joten pysyttelen viisaana miehenä poissa palstalta seuraavat pari vuotta. Ihan kivaa oli mutta haistakaa paska.


    • Parisuhdetietäjä

      Palstan kokeneet parisuhdemiehet auttaa kyllä. Nyt pysyt kovana joka tavalla, muuten se alkaa heilastelee jonkun jännemmän tyypin kanssa. Näytät kaapin paikan, prkl! Ajokilsat pitäis olla tiedossa.

    • Enpä taida pitää peukkuja kun tiedän että sulla on pahin mahdollinen välimatka joka aiheuttaa vain hankaluuksia. Liian lyhyt jotta kumpikaan alkaisi muuttamaan toisen asuinpaikkakunnalle ja liian pitkä jotta edestakaisin suhaaminen olisi vielä mukavaa ja raisttamatonta. Riittävän kauan kun väliä suhaatte puolin ja toisin ettekä saa mitään oikeita ratkaisuja aikaan se homma alkaa kyllästyttämään. Mun suositus on että jokom mahdollisimman pian jompikumpi muuttaa tai sitten eroatte mahdollisimman pian niin pääsette vähällä.

      • Kuuleeko Harmaaritari? Punaritari kutsuu.

        (radion kohinaa)

        Ihanan positiivinen näkökulma!

        (radion kohinaa)


      • MJTMH kirjoitti:

        Kuuleeko Harmaaritari? Punaritari kutsuu.

        (radion kohinaa)

        Ihanan positiivinen näkökulma!

        (radion kohinaa)

        Perussääntö 1: Radioliikenteessä ei käytetä tunnistettavia nimiä! Te olette Ryhmä 1, Minä olen ryhmä 2. Ryhmä 2 kuittaa ja kommnetoi: Minusta on parempi sanoa suoraan totuus jotta rakastunut hömelö säästyy lisäkärsimyksiltä. loppu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Perussääntö 1: Radioliikenteessä ei käytetä tunnistettavia nimiä! Te olette Ryhmä 1, Minä olen ryhmä 2. Ryhmä 2 kuittaa ja kommnetoi: Minusta on parempi sanoa suoraan totuus jotta rakastunut hömelö säästyy lisäkärsimyksiltä. loppu.

        (huokaus)


    • Kaisanoasaa

      Huonolta näyttää. En ole koskaan jutellut naisen kanssa. Olenkohan ruma ettei naiset halua jutella minun kanssani?

    • RumaAlien

      Nainen antaa sulle kuiteski pakit, joten älä kuvittele, odota tai oleta liikaa.
      Naiset pelaa yleensä miehen tunteilla, että saavat miehen luulemaan, että nainen on kiinnostunut, mutta loppupeleissä nainen ei ole kiinnostunut, vaikka mies olisi.
      Tämä on tylyä tekstiä, mutta niin ovat naisetkin tylyjä miehille.

    • panenvarattuja

      Sillä ämmällä on toinen, sä olet vain ajanviettokaveri.
      Sen luona on jatkuvasti äijiä kuIIi pystyssä.

    • jännäjännempijännin

      Ompa sairaita ihmisiä tällä palstalla. Pysykää sinkkuina ikuisesti.
      t. jännämies

    • hienoahienoa
    • NainenRuudunTakaa

      Käske sen näyttää tissit, se on todellista rakkautta.

      • Ensin kannattaa lähettää omasta nappikullista kuva, naiset tykkää, kun pyytämättä tulee kuva tuuhean tuheron keskellä jämäkästi nököttävästä nappulasta. Se jos mikä on rakkautta ensisilmäyksellä.


    • RumilusKertaaSata

      Juttelin naisen kanssa 2 kuukautta ja se piti minusta mutta kun näki naamani niin siihen loppus juttelut enkä kuullut siitä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe