Miksi naisilla on pakkomielle suudella heti seksin jälkeen ja etenkin suihinoton jälkeen?
Vastaukset 5
- wanhaämmä
Eikö oma lääke maistu?
- kysymystäkaksi
He vain testaavat oletko homo vai et, jos olet niin kanssasi ei kannata jatkaa avioliiton satamaan.
Ehkä se seksi on herkkä juttu ja haluavat vielä viimeiset hyväilyt ennen pesulle menoa. Jälkimmäisestä en osaa sanoa haluavatko antaa osan sinusta takaisin.
- yäu
Minusta naamalle kakkiminen olisi hauskempaa.
- pitkätukka-68
Mullakin on, koska sen maistaa tuliko nainen oikeasti. Sen maistaa sekä ylä- että alapäästä. Feikkaaminen ei siis onnistu vaikka naiset muuta epätoivoisesti väittävätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 49517
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32455