Vihjeitä kiitos.
Miten palstahäirikkö häädetään?
30
894
Vastaukset
- Kurpsukka
Käy pöllimässä darkkiksen tietokone, ja perikseltä kans.
- turha.miettiä.sitä
Ei valtakunta lähde kulumallakaan.
- wanhaämmä
Laita sivu kiinni äläkä avaa enää.
- helmiä_sioille
Ei näillä foorumeilla ole muuta keinoa kuin ignooraus. Mut siihen ei kukaan teistä pysty... :)
- mazy
Ei saa ruokkia trollia, silleen se hiljalleen hiipuu itsekseen pois.
- mitä.muuta.tekee
mutta sehän tekee jatkuvasti ruokaa 24/7 tekee ruokaa lepäisi ja kertoisi mitä vapaa ajallaan tekee ja muuta kuin ruokaa
- trolli
Kiitti vaan, ja mitähän pahaa mä sulle olen tehnyt. En ole aikoihin edes jutellut kanssasi!
Ei maar, ymmärsin kyllä tarkoituksesi.... mutt oli pakko heittäytyä valittamaan, vaikka valtakunnassa kaikki on hyvin! =)))) ent. trollikka - mazy
trolli kirjoitti:
Kiitti vaan, ja mitähän pahaa mä sulle olen tehnyt. En ole aikoihin edes jutellut kanssasi!
Ei maar, ymmärsin kyllä tarkoituksesi.... mutt oli pakko heittäytyä valittamaan, vaikka valtakunnassa kaikki on hyvin! =)))) ent. trollikkaHeh, et sää olekaan mitään pahaa tehnyt. Susta mä tykkään täpöllä. Selkeä ja suora ihminen. Ei oo valittamista. :D
Trust me I know… hmmm. - mklbgflrt
"Ei saa ruokkia trollia, silleen se hiljalleen hiipuu itsekseen pois."
Näinhän sitä toivoisi, mutta tälläkin palstalla on monia yksinpuhelijoita, jotka eivät koskaan saa vastauksia kirjoituksiinsa, mutta eivät ne siitä mihinkään hiivu.
- mahdollistaylläpitää
Eräs palstahäirikkö hääti minut työpaikasta ei näille mitään voi kun kerran tämmönen on
- sesiitä
Anna sille pillua niin et häntä enään näe.
- joojooo
ketä tänne muka jäisi jos häiriköt poistetaan, aika hiljaista olisi.
- nääsh
Jätä se, ens pane sitä ja sit jätä se
- Gghjjjkkkk
Mene sinä aloittaja vaikka paikalle, kun asioita hoidellaan
- äläruokitrollia
Sillä, ettei ruoki trollia. Häirikkö haluaa ennen kaikkea huomiota itselleen ja herättää sekaannusta. Kun kukaan ei huomioi trollaajaa, trolli kuolee nälkään varsin nopeasti. Tai menee muualle trollaamaan.
- mklbgflrt
Ei kuole, eikä mene muualle. Se on tällä palstalla jo monesti nähty. Sinnikkäimpiä trolleja ei radiohiljaisuus häiritse.
- Huohh
Lopeta palstailu. Jos joku trolli alkaa vaikuttamaan elämään se kertoo lähinnä aloittajan itsensä täysin sisällöttömästä elämästä.
Työ, harrastus, sosiaalisuus siinä ensin alkuun ohjeita. - KirjoitettukarkaaSiksi
Mitään trolleja - porukkalotto niillä on vetämässä ties monettako vuotta. Leveyspiireiltä kuntopiirille vaan kukin!!Varmaan jolleki patsaalle vois puhua, mutta niin se menee, että pskaa löytyy, jos sitä on ja kaivamaan alkaa. Ei se lotossa kuitenkaan auta, jos ei kaikkia numeroita tiedä tai satu tietään kuka ne arpoo.
- Kaisanoasaa
Palstan naisten pitää iskeä joku jännämies niin ei ole sitten asiaa palstalle enää.
- Bikinimaihinpusterveisiä
Eikö se ole tarpeeksi reilua, että jännä (säälittävä?) nainen vastaan porukkalotto. Vahausta vaille valmiiksiko pitäis ruveta.
- Uuspyäräkinmuka
Kyllä täällä kotimaassa on onneksi hyvin asiat. Mitä nyt joku tetsaa pitkin metsää kieli vyön (tai navan) alla ja joku toinen kuihtuu ripuleihinsa. Täällä joudeta formulaa ajamaan.
- hyppäävaanohi
Joskus tuli joidenkin ärsyttävien tapausten viesteihin vastailtua, mutta sitten kun huomaa että jankuttavat aina vain samaa alkaa olemaan helppo vain ohittaa heidän viestinsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433384Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162545Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3672477Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811710- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 74915
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694