Äänestä Puupalkinto 2018 voittajaksi Mehtimäen monitoimistadion, sillä se on kunniansa ansainnut!
https://www.woodarchitecture.fi/fi/projects/mehtimaen-monitoimistadion
Äänestäkää Mehtimäen monitoimistadion parhaaksi!
7
193
Vastaukset
- onko-laskettu
Hieno stadion kun vertaa vaikka ah-stadioniin.
Tietääkö kukaan paljonko on tullut maksamaan? - ihanturha
Ihan paska hökötys ja ruma kaiken lisäksi. Pallonpompottajille olisi tavallinen hiekkakenttäkin riittänyt. Ihan täysi turhake.
- maantieto
Onko Joensuu liitetty Kontiolahteen vai onko Kontiolahdella Mehtimäen monitoimistadion.
- tarkkajoensuulainen
Ei ole liitetty. Muutama vuosi sitten kyllä pyrki tahtoi ja halusi mutta ei ne kontiolahtelaiset kelpuuttaneet.
- suurjoensuu
tarkkajoensuulainen kirjoitti:
Ei ole liitetty. Muutama vuosi sitten kyllä pyrki tahtoi ja halusi mutta ei ne kontiolahtelaiset kelpuuttaneet.
Enää ei kontiolahtea oteta vaikka tahtoisikin. Lehmo voidaan kyllä ottaa sitä salpalinjaa myöten ja onttola, muut saatte pitää hyvänänne jatkaa omaa pikku sisäänlämmittämistänne siellä juuan rajamailla.
- Vode_himaan
Äänestäkää Kontiolahden ah-stadion parhaaksi!
- mehtimaki
Tänään on viimeinen äänestyspäivä joten kaikki äänestämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633