VAROITUS KOMMENTOIJILLE

BlackBerryWay_EiKirj

Matt. 12:32
"Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa."

Olkaatten varovaisia kommenttienne kanssa!

7

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminenonpeto

      Sana on sana, sille ei mielikuvitusolento voi mitään.
      Ainoa, joka on vaarallinen on uskon ohjaama ihminen.

    • minullekanssa

      Rakasteletko sinä pyhän hengen kanssa, onko taivaallisen kaunis.

    • olevarovainen

      Minä en anna anteeksi ihmisen pojalle pyhän hengen palvontaa.

    • pyhähengi.itte

      Sinhaiderehyydenklaiden!

    • pelastuskysymysse

      Kuinka Jeesus puhui Pyhä Hengestä kun sitä ei edes vanhan liiton aikaan tunnettu ja vuodatettiin vasta Jeesuksen kuoleman jälkeen? Miten kuulijat edes saattoivat käsittää mistä oli kyse? Aivan yhtä vähän kuin eivät käsitä tänäkään päivänä ne, jotka eivät ole sitä kokeneet.

      Tästä huolimatta Jeesuksen sanoja ei pidä ymmärtää siten, että jos hörhöt höpöttävät puutaheinää Pyhästä Hengestä, niin heitä siitä rangaistaan jotenkin erityisesti. Tai jos herjaavat uskovia. Sitä sana ei tarkoita.

      Se tarkoittaa yleisesti sitä, että jos ei ota vastaan Pyhää Henkeä, jos yleensä vastustaa sitä, niin ei koe pelastusta. Silloin ei ole osallinen pelastusta eikä silloin ole anteeksiantoa, silloin ei Jeesuksen ristillä tehty sovinto syntien vuoksi koske sellaista ihmistä.

      On kysymys paljon vakavammasta asiasta kuin hörhöjen tyhjänpäiväisistä jutuista. Ne eivät tosiaankaan Jumalaa vihastuta tai aiheuta mitään huomiota missään.

    • pyhähenkilasissa

      Pyhää henkeä antaa tyrmäystipat kaljalaisissa - ne saatanan ketkut !

      • tulevasota

        Kamelikansa harrastaa tätä, siitä on seurauksena lopullinen tyrmäys.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      259
      2850
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      17
      2021
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1715
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      19
      1598
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1444
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1270
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1023
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1003
    9. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      23
      990
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      988
    Aihe