Toki on joitakin outoja naisia kuin Madonna jotka etsii ToyBoita koko loppu elämän kun suhde Sean Pennin kanssa kariutui (oldflame). Se on hänen Vammansa hänen LoppuIkänsa :PPPP
Naisia kiihottaa vanhemmat - Miehiä nuoremmat
6
219
Vastaukset
- NenäEikirj
Tässä Teille Siivittämään Pikku JalkaSi(eni)anne ViikoNlopuN RieMuihin :PPPP
https://www.youtube.com/watch?v=XPty9QiG88M - NenäEiKirj
Mulla TAIS AUVETA NYT VesiSeLWän PäiväN jälkEEN PULLO ISOSTI! Ja WOi TEHdÄ OMAACiWAA!
- Ei.kirj.minäki
Mä kyl seuraavaks oyan nuoren miehen. Ei niitä yli 40 rupsahtaneita äijiä jaksa katella. Nuori jäntevä ja miellyttämisenhaluinen sekä jaksava mies on nami. Ja joo, oon 40 v kurppa 😁 ja joo, on niitä tarjolla niitä nuoria 😁 teorioistanne poiketen 🤗
- revatazzzi
No on tarjolla 20 minuutiksi - irrottamaan spermansa palleistaan..sitten se on kurpalle: MoiDo!
revatazzzi kirjoitti:
No on tarjolla 20 minuutiksi - irrottamaan spermansa palleistaan..sitten se on kurpalle: MoiDo!
Hehhee... no ei oikeastaan. Joutuu oikein itse selittämään et suhteeseen on liikanuori mulle tuollainen 25-30 vuotias... ja et kyseessä voi olla vain ja ainoastaan fuckbuddy suhde 😂
- kylläontosi
asia on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883