Uskotteko että pedon merkki on siru?

siruko

Tapasin toisen uskovaisen, joka oli ihan varma, että Ilmestyskirjassa puhuttu pedon merkki tulee olemaan siru, joka asennetaan ihmisiin ja jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. Uskotteko tähän ja mitä perusteita tälle on Raamatussa?

78

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli ei panna otsaan, ei käteen merkiksi.

      • Näkee kuinka Raamattu on pahasti ajastaan jäljessä: ei ihmisiä merkata.


      • evita-ei.kirj
        torre12 kirjoitti:

        Näkee kuinka Raamattu on pahasti ajastaan jäljessä: ei ihmisiä merkata.

        Onhan ihmisiä merkattu ennenkin. On juutalaiset erotettu muusta väestöstä Daavidin tähdellä, valkoiset ja punaiset on erotettu hihanauhalla, on kastinmerkit ym.
        Nykyään ihmiset voidaan vaan merkitä huomaamattomimmin keinoin. Sirutus voi hyvinkin olla se keino. Sirutetaanhan nykyään jo eläimiäkin. Voihan olla, että kohta jo ihmisiä.
        Toisaalta uskon, että se pedonmerkki pitää ihan tietoisesti ottaa, ettei kukaan saa pedonmerkkiä tietämättään.


      • evita-ei.kirj kirjoitti:

        Onhan ihmisiä merkattu ennenkin. On juutalaiset erotettu muusta väestöstä Daavidin tähdellä, valkoiset ja punaiset on erotettu hihanauhalla, on kastinmerkit ym.
        Nykyään ihmiset voidaan vaan merkitä huomaamattomimmin keinoin. Sirutus voi hyvinkin olla se keino. Sirutetaanhan nykyään jo eläimiäkin. Voihan olla, että kohta jo ihmisiä.
        Toisaalta uskon, että se pedonmerkki pitää ihan tietoisesti ottaa, ettei kukaan saa pedonmerkkiä tietämättään.

        Tarkoitin toki meidän aikaa, ettei sillä ole tarkoitus leimata ihmisiä.

        Jos halutaan maksaminen mahdollisimman helpoksi, kuten suuntaus on ollut, niin tuollainen siru voi olla mahdollista.

        Pedon merkki on leima otsaan tai käteen. Tämä siru on jotain muuta. Pedon merkkiä saatkin odottaa.


    • näinvoiolla

      Siinä mielessä voi olla tuo siru, kun voi tulla aika jolloin ilman tätä sirumerkkiä ei voida ostaa eikä myydä. Elektroninen raha voi olla itseasiassa koska tahansa tulevaisuutta.

      • Se ei tosin tule missään vaiheessa niihin ilmestyskirjassa mainittuihin paikkoihin koska ne on huonoimpia paikkoja mahdolliselle sirutukselle.

        Sirukortin perustelut on vielä heikommat koska samalla perusteella olisi voinut määritellä "rahan" pedon merkiksi, tai "kullan" tai oravannahat.


      • Oleellisinta siinä on se kuka sitä hallinnoi ja kuka päättää kenelle se annetaan. Raamattuhan sanoo, että sen saajan tulee kumastaa antikristusta joten aika selvää ketkä eivät merkkiä saa/ota 🤓

        Tämä on varmaan kohta lähellä koska Salekin jo puuttui rahan määrän ja reaaliarvon ristiriitaan. Lisäksi valtiot ovat niin velkaantuneita, ettei kenelläkään oma vara maksaa velkojaa joten on pakko roumuttaa koko raha 😏


      • Onhan se mahdollista ainakin länsimaissa.

        Espanjan valtion velka on kuulemma jotain biljoonia. Kuitenkin jotain suurta on.


      • torre12 kirjoitti:

        Onhan se mahdollista ainakin länsimaissa.

        Espanjan valtion velka on kuulemma jotain biljoonia. Kuitenkin jotain suurta on.

        Se on siis nyt 1.1 biljoonaa ja vähän päälle. Espanjan velka.


    • niiku.sillee

      Soon niiku ajan kuluessa muuttunu. Vanhaan hyvään aikaan se oli luku 666, sitten EAN-koodi ja nyt siru. Aika nääs muuttuu petoa odotellessa.

    • Näinseasiaon

      Pedon merkki josta Ilmestyskirja puhuu, on kuvaannollinen eli symbolinen. Ei se voi olla mikään konkreettinen merkki kuten tautointi, siru tms. jonka kaikki voivat nähdä ja siitä päätellä kuka on uskovainen ja kuka ei.

      Herätkää nyt ylikierroksilla käyvät lahkolaiset! Jos näin olisi kuten väitätte, niin mihinkä silloin joutuisi Jeesuksen opetukset siitä ettei Jumalan valtakuntaa tai uskoa voi nähdä inhimillisillä silmillä?

      Mihin joutuisi ne oJeesuksen opetukset joissa sanotaan että se on maailmalta salattu?

      Silloinhan kaikki näkisivät mikä se on, kellä se on ja millainen se on. Moni em. kaltainen Raamatun opetus joutuisi romukoppaan eli teidän hullu oppinne johtaa Raamatun sisäiseen ristiriitaan itsensä kanssa. Kun tässä nyt sitten on valittava, että oletteko te lahkolaiset väärässä vai onko Raamattu ristiriitainen itsensä kanssa niin eipä ole vaikeuksia valinnassa!

      Pedon merkki on kaikilla niillä (kuvaannollisesti) jotka ovat pedon so. epäuskon vallassa ja toteuttavat elämässään hänen tahtoaan, hänen orjinaan.

      Ostaminen ja myyminen tarkoittaa ainoastaan sitä mikä jo nytkin on voimassa että esim. liike-elämässä on vaikeaa olla rehellisenä uskovaisena sillä se on täynnä jatkuvia houkutuksia rikoksiin, veripetoksiin yms. Tällä asialla tulee vain olemaan vieläkin pahemmat ulottuvuudet eli paikoin maailmassa tullee kristittyjen vainot menemään siihen että esim. heidän harjoittamaansa kaupankäyntiä rajoitetaan. Sellaistahan onkin jo tapahtunut historiassa esim. Rooman vainoissa.

      Ja nyt jos joku vielä jankuttaa jostain sirusta niin minä tulen ja kaulautan kepillä kalloon! ;-)

      • Onko luterilaiset sinusta pieni lahko kristikunnassa🤔❓


      • Yhtä pieniä kuin silaka joulukakoiksi. Vain yksi % uskonnollisista ilmoittavat olevansa luterilaisiksi.

        Wiki lainaus: "Luterilaisia oli vuonna 2017 noin 73,7 miljoonaa[1] eli noin 1 prosentin koko maailman väkiluvusta[2]. Euroopassa on noin 33,7 miljoonaa luterilaista, Afrikassa 24,1 miljoonaa, Aasiassa 11,4 miljoonaa, Pohjois-Amerikassa 3,7 miljoonaa ja latinalaisessa Amerikassa noin 0,8 miljoona.[1]"
        Ja kun vielä tuo kokonais määrä jakautuu erikuppikintiin niin määrällinen osuus sen kun pienenee.

        On todella hauskaa lukea noista siru-heppuleista - ovatko he vakavissaan ja tosissaan tarinastaan - ilmeisesti.


      • Amen

        Eiköhän pikemminkin oma ylimielisyytesi saane sen kolauksen. Siru, merkki jonka ihmiset ottaa on todella se merkki jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. Se ei ole mikään hengellinen juttu vaan se tapahtuu ihmisten silmien nähtävällä tavalla. Sen näkee uskovat ja uskomattomat, Raamatun totuudet paljastuu kaikille. Siitä huolimatta kaikki eivät usko vaikka näkisivät kaiken tapahtuvan.
        Taustalla on aina raha. Raha on ihmisten epäjumala jota ihmiset aina haluaa ja palvoo.
        Elää voi ilman rahaakin omavaraisena ja vaihtotaloudessa. Tämä sanoma ei ole edes ristiriidassa minkään Raamatun opetuksen kanssa. Ristiriita on itsessä ja väärissä tulkinnoissa. Raamattu selittää aina itse itsensä ja on ristiriidaton kirja.


      • Amen kirjoitti:

        Eiköhän pikemminkin oma ylimielisyytesi saane sen kolauksen. Siru, merkki jonka ihmiset ottaa on todella se merkki jota ilman ei voi ostaa eikä myydä. Se ei ole mikään hengellinen juttu vaan se tapahtuu ihmisten silmien nähtävällä tavalla. Sen näkee uskovat ja uskomattomat, Raamatun totuudet paljastuu kaikille. Siitä huolimatta kaikki eivät usko vaikka näkisivät kaiken tapahtuvan.
        Taustalla on aina raha. Raha on ihmisten epäjumala jota ihmiset aina haluaa ja palvoo.
        Elää voi ilman rahaakin omavaraisena ja vaihtotaloudessa. Tämä sanoma ei ole edes ristiriidassa minkään Raamatun opetuksen kanssa. Ristiriita on itsessä ja väärissä tulkinnoissa. Raamattu selittää aina itse itsensä ja on ristiriidaton kirja.

        Taidat olla varsinainen pölhökustaa.

        Ilman rahaa ei voi ostaa mitään. Ja Raamattu on jotain aivan muuta kuin mitä luulet.


    • vai

      Vai voisiko olla vain jonkinlainen, otsaan tai käteen "tatuoitu" henkilön tunnus koodi. Niin kuin kaikissa myytävissä tuotteissakin.

      • Ajallaan

        Joku väitti ketjussa että otsa ja kädensyrjä ei käy. Itseasiassa ne ovat ainoat paikat joissa "siru" itse-latautuu jne.
        Toinen huomioon otettava asia on, "ei voi maksaa ellei sirua ole" eli hyvinkin jokin "siru" tai tunniste on, joka erottaa toisen toisesta, eli jokin uskoisin ihonalainen juttu tulee olemaan. Ja koska Jumala kieltää ottamasta tätä, se on myös otettaessa tiedossa, oli se sitten siru tai kide tai vaikka mikä.
        Raamatun totuus ilmenee ajallaan, niinkuin Nooankin valmistaessa arkkia kyllä kyläläisiä nauratti, mutta kun sade lankesi, ei enää naurattanut yhtään.


      • Pohdiskelija
        Ajallaan kirjoitti:

        Joku väitti ketjussa että otsa ja kädensyrjä ei käy. Itseasiassa ne ovat ainoat paikat joissa "siru" itse-latautuu jne.
        Toinen huomioon otettava asia on, "ei voi maksaa ellei sirua ole" eli hyvinkin jokin "siru" tai tunniste on, joka erottaa toisen toisesta, eli jokin uskoisin ihonalainen juttu tulee olemaan. Ja koska Jumala kieltää ottamasta tätä, se on myös otettaessa tiedossa, oli se sitten siru tai kide tai vaikka mikä.
        Raamatun totuus ilmenee ajallaan, niinkuin Nooankin valmistaessa arkkia kyllä kyläläisiä nauratti, mutta kun sade lankesi, ei enää naurattanut yhtään.

        Puhut asiaa veli/sisko.
        Kyseessä ei ole symbolinen ele vaan hardwarea, koska tiedät ottavasi merkin ja tiedät saavasi siitä iankaikkisen kadotustuomion.
        Et voi ostaa etkä voi myydä ilman merkkiä. Olet lainsuojaton ilman merkkiä.
        Sitä ei pakoteta vaan se saa ihmisen ottamaan merkin.

        Seuraava on kolmikymmenvuotisen tutkimuksen tulos, en sano varmaksi, mutta itse alalle akateemisesti koulutettuna ja uskovaisena LUULEN, että kyseessä todella on kehosta energiansa saava, kehoon hermostollisesti itse liittyvä, kaikki tietosi sisältävä mikropiiri. Oletan sen kellottavan noin 100x kellotaajuudella verrattuna nykypäivän prossuihin ( tiedän prossunopeuden kehityskaaren erittäin hyvin ja se on asettunut), mutta kyseessä ei olekaan ihmistutkijoiden prossut. Tämä GHz-taajuuksilla tikittävä siru liittyy itse ihmisen hermostoon ja siten aivoihin vaikka sijaitseekin jommassa kummassa paikassa, oikeassa kädessä tai otsassa ja huom. sisällä, ei pinnalla, joissa on paras neuraaliyhteys aivoihin ihmiskehossa.
        Tämä siru on koodattu siten, että implantoinnin jälkeen se alkaa muuttamaan hostin dna:ta.
        DNA:ta muutetaan hieman, sen verran, että ihminen ei enää ole ihminen Jumalan silmissä eikä näin ollen enää sovitettu Jeesuksen Sovituksella.
        Samalla siru muuttaa ihmisen ajatusmaailmaa välinpitämättömäksi pelastuksesta.
        Merkin kantajasta tulee välinpitämätön epäihminen.

        Perusteltuja kommentteja mielenkiinnolla odotellen.


      • cvbnvbn
        Pohdiskelija kirjoitti:

        Puhut asiaa veli/sisko.
        Kyseessä ei ole symbolinen ele vaan hardwarea, koska tiedät ottavasi merkin ja tiedät saavasi siitä iankaikkisen kadotustuomion.
        Et voi ostaa etkä voi myydä ilman merkkiä. Olet lainsuojaton ilman merkkiä.
        Sitä ei pakoteta vaan se saa ihmisen ottamaan merkin.

        Seuraava on kolmikymmenvuotisen tutkimuksen tulos, en sano varmaksi, mutta itse alalle akateemisesti koulutettuna ja uskovaisena LUULEN, että kyseessä todella on kehosta energiansa saava, kehoon hermostollisesti itse liittyvä, kaikki tietosi sisältävä mikropiiri. Oletan sen kellottavan noin 100x kellotaajuudella verrattuna nykypäivän prossuihin ( tiedän prossunopeuden kehityskaaren erittäin hyvin ja se on asettunut), mutta kyseessä ei olekaan ihmistutkijoiden prossut. Tämä GHz-taajuuksilla tikittävä siru liittyy itse ihmisen hermostoon ja siten aivoihin vaikka sijaitseekin jommassa kummassa paikassa, oikeassa kädessä tai otsassa ja huom. sisällä, ei pinnalla, joissa on paras neuraaliyhteys aivoihin ihmiskehossa.
        Tämä siru on koodattu siten, että implantoinnin jälkeen se alkaa muuttamaan hostin dna:ta.
        DNA:ta muutetaan hieman, sen verran, että ihminen ei enää ole ihminen Jumalan silmissä eikä näin ollen enää sovitettu Jeesuksen Sovituksella.
        Samalla siru muuttaa ihmisen ajatusmaailmaa välinpitämättömäksi pelastuksesta.
        Merkin kantajasta tulee välinpitämätön epäihminen.

        Perusteltuja kommentteja mielenkiinnolla odotellen.

        Mielenkiintoisin pohdinta aikoihin.

        Olen uskoontuloni jälkeen kuunnellut parhaita löytämiäni saarnaajia, ja lukenut hiukan Raamattua (en tarpeeksi). Uskon, että minä hetkenä hyvänsä Jeesus hakee omansa pois ylösotossa, ja sitten alkaa seitsemän vuoden vaivan aika. Vasta silloin nousee antikristus, jota maailma luulee Jeesukseksi ja Messiaaksi, ja hän mullistaa rahasysteemin niin, että vain ottamalla hänen merkkinsä voi käydä kauppaa. Voisihan se olla joku tatuointikin, jos sen tarkoitus olisi osoittaa palvontaa tuolle muka-Jeesukselle. Se tekisi helpommaksi vainota niitä, jotka kieltäytyvät siitä merkistä. Uudestisyntyneen kristityn ei tarvitse olla huolissaan pedon merkistä omalla kohdallaasn, koska hän ei ole täällä silloin. Omaistensa puolesta kannattaa nyt rukoilla entistä tiiviimmin.

        Mahtaakohan ylösotto tapahtua ennen vai jälkeen Hesekielin 38-39 sodan, vai sen aikana. Venäjä, Turkki ja Iran ovat nyt liittolaisia ensimmäistä kertaa historian aikana, ja Turkki hallitsee Sudanissa ja Venäjä Libyassa, ja nuokin maathan ottavat osaa hyökkäykseen Israelia vastaan. Jeesus pelastaa Israelin, hyökkääjien päälle sataa tulikiveä ja rakeita, maa järkkyy niin, että järähdys tuntuu koko maailmassa, ja 6/7 hyökkääjistä kuolee. Israel hautaa heitä pitkän aikaa, ja käyttää heidän aseitaan (ydinaseita?) työkaluina, eli ehkä hyödyntää energialähteenä ydinkärkiä. Tuolle sodalle on motiivit valmiina noiden maiden taloudellisessa ahdingossa ja Israelin vauraudessa.


      • cvbnvbn kirjoitti:

        Mielenkiintoisin pohdinta aikoihin.

        Olen uskoontuloni jälkeen kuunnellut parhaita löytämiäni saarnaajia, ja lukenut hiukan Raamattua (en tarpeeksi). Uskon, että minä hetkenä hyvänsä Jeesus hakee omansa pois ylösotossa, ja sitten alkaa seitsemän vuoden vaivan aika. Vasta silloin nousee antikristus, jota maailma luulee Jeesukseksi ja Messiaaksi, ja hän mullistaa rahasysteemin niin, että vain ottamalla hänen merkkinsä voi käydä kauppaa. Voisihan se olla joku tatuointikin, jos sen tarkoitus olisi osoittaa palvontaa tuolle muka-Jeesukselle. Se tekisi helpommaksi vainota niitä, jotka kieltäytyvät siitä merkistä. Uudestisyntyneen kristityn ei tarvitse olla huolissaan pedon merkistä omalla kohdallaasn, koska hän ei ole täällä silloin. Omaistensa puolesta kannattaa nyt rukoilla entistä tiiviimmin.

        Mahtaakohan ylösotto tapahtua ennen vai jälkeen Hesekielin 38-39 sodan, vai sen aikana. Venäjä, Turkki ja Iran ovat nyt liittolaisia ensimmäistä kertaa historian aikana, ja Turkki hallitsee Sudanissa ja Venäjä Libyassa, ja nuokin maathan ottavat osaa hyökkäykseen Israelia vastaan. Jeesus pelastaa Israelin, hyökkääjien päälle sataa tulikiveä ja rakeita, maa järkkyy niin, että järähdys tuntuu koko maailmassa, ja 6/7 hyökkääjistä kuolee. Israel hautaa heitä pitkän aikaa, ja käyttää heidän aseitaan (ydinaseita?) työkaluina, eli ehkä hyödyntää energialähteenä ydinkärkiä. Tuolle sodalle on motiivit valmiina noiden maiden taloudellisessa ahdingossa ja Israelin vauraudessa.

        Turhaa ja älytöntä pohdiskelua. Emme vielä tiedä onko tuo siru tulossa vain Yhdysvaltoihin, vai kuinka laajalle. Mikä instanssi sen laittaa paikalleen?


      • CommandoHauis49cm
        Pohdiskelija kirjoitti:

        Puhut asiaa veli/sisko.
        Kyseessä ei ole symbolinen ele vaan hardwarea, koska tiedät ottavasi merkin ja tiedät saavasi siitä iankaikkisen kadotustuomion.
        Et voi ostaa etkä voi myydä ilman merkkiä. Olet lainsuojaton ilman merkkiä.
        Sitä ei pakoteta vaan se saa ihmisen ottamaan merkin.

        Seuraava on kolmikymmenvuotisen tutkimuksen tulos, en sano varmaksi, mutta itse alalle akateemisesti koulutettuna ja uskovaisena LUULEN, että kyseessä todella on kehosta energiansa saava, kehoon hermostollisesti itse liittyvä, kaikki tietosi sisältävä mikropiiri. Oletan sen kellottavan noin 100x kellotaajuudella verrattuna nykypäivän prossuihin ( tiedän prossunopeuden kehityskaaren erittäin hyvin ja se on asettunut), mutta kyseessä ei olekaan ihmistutkijoiden prossut. Tämä GHz-taajuuksilla tikittävä siru liittyy itse ihmisen hermostoon ja siten aivoihin vaikka sijaitseekin jommassa kummassa paikassa, oikeassa kädessä tai otsassa ja huom. sisällä, ei pinnalla, joissa on paras neuraaliyhteys aivoihin ihmiskehossa.
        Tämä siru on koodattu siten, että implantoinnin jälkeen se alkaa muuttamaan hostin dna:ta.
        DNA:ta muutetaan hieman, sen verran, että ihminen ei enää ole ihminen Jumalan silmissä eikä näin ollen enää sovitettu Jeesuksen Sovituksella.
        Samalla siru muuttaa ihmisen ajatusmaailmaa välinpitämättömäksi pelastuksesta.
        Merkin kantajasta tulee välinpitämätön epäihminen.

        Perusteltuja kommentteja mielenkiinnolla odotellen.

        Hei rakas veljeni.Pakottaminen on se tapa, jolla ihmisiä saadaan ottamaan se merkki. Pakottaminen tapahtuu ruokaostoksien saamisella kaupasta.

        Lue jae 16 kolmesta käännöksestä.Jumala suokoon sinulle viisautta ymmärtää Jumalan ilmoitusta, ole siunattu,aamen!

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1119632007963&search=&rng=0&ref=Ilm. 13:18&ctx=3&submit2=Lue&mod1=FinPR&mod2=FinRaam&mod3=FinBiblia


      • CommandoHauis49cm kirjoitti:

        Hei rakas veljeni.Pakottaminen on se tapa, jolla ihmisiä saadaan ottamaan se merkki. Pakottaminen tapahtuu ruokaostoksien saamisella kaupasta.

        Lue jae 16 kolmesta käännöksestä.Jumala suokoon sinulle viisautta ymmärtää Jumalan ilmoitusta, ole siunattu,aamen!

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1119632007963&search=&rng=0&ref=Ilm. 13:18&ctx=3&submit2=Lue&mod1=FinPR&mod2=FinRaam&mod3=FinBiblia

        Joo. Ja nyt on pikku pakko olla rahaa tai kortilla rahaa ruokaostosten saamiseen kaupasta.


      • Obadja151cm
        CommandoHauis49cm kirjoitti:

        Hei rakas veljeni.Pakottaminen on se tapa, jolla ihmisiä saadaan ottamaan se merkki. Pakottaminen tapahtuu ruokaostoksien saamisella kaupasta.

        Lue jae 16 kolmesta käännöksestä.Jumala suokoon sinulle viisautta ymmärtää Jumalan ilmoitusta, ole siunattu,aamen!

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1119632007963&search=&rng=0&ref=Ilm. 13:18&ctx=3&submit2=Lue&mod1=FinPR&mod2=FinRaam&mod3=FinBiblia

        Kuolemalla, tappamisella uhkausjos kieltäytyy mikrosirusta , on pakottamista. Joten tottahan pakottaminen tulee kuulumasn kuvioon.Mulle on selvää mikrosirun tai kehittyneemmmän sirun tulevan olemaan pedon merkin. Mikään luonnetekijä tmv. henkinen ominaisuus ihmisessä ei estä ostamista ja myymistä.

        Mutta kaupoista ostajan tulee olla mikrosirutettu. Teknologiaa viedään sihen ja se on pian tulossa. saatana elänee keskuudessamme jo mutta kuka hän on? Tuo, joka astuu kolmanteen temppeliin Jerusalemissa jonkin ajan päästä julistaen olevansa Jumala, mutta onkin saatana.
        syyrialainen.


      • Obadja151cm kirjoitti:

        Kuolemalla, tappamisella uhkausjos kieltäytyy mikrosirusta , on pakottamista. Joten tottahan pakottaminen tulee kuulumasn kuvioon.Mulle on selvää mikrosirun tai kehittyneemmmän sirun tulevan olemaan pedon merkin. Mikään luonnetekijä tmv. henkinen ominaisuus ihmisessä ei estä ostamista ja myymistä.

        Mutta kaupoista ostajan tulee olla mikrosirutettu. Teknologiaa viedään sihen ja se on pian tulossa. saatana elänee keskuudessamme jo mutta kuka hän on? Tuo, joka astuu kolmanteen temppeliin Jerusalemissa jonkin ajan päästä julistaen olevansa Jumala, mutta onkin saatana.
        syyrialainen.

        Pikku pakottaminen: ilman sitä kun et saa ostettua mitään, joka on pitemmän päälle tuhoisaa.

        Itse voisin pitää sitä ihan hyvänä toimintana. Ainakin kassoilla homma pelaa reippaammin.


      • torre12 kirjoitti:

        Pikku pakottaminen: ilman sitä kun et saa ostettua mitään, joka on pitemmän päälle tuhoisaa.

        Itse voisin pitää sitä ihan hyvänä toimintana. Ainakin kassoilla homma pelaa reippaammin.

        Ja kun katsotaan kehitystä: on joskus makseltu oravannahoillakin. Kehitys kehittyy.


      • Pohdiskelija
        cvbnvbn kirjoitti:

        Mielenkiintoisin pohdinta aikoihin.

        Olen uskoontuloni jälkeen kuunnellut parhaita löytämiäni saarnaajia, ja lukenut hiukan Raamattua (en tarpeeksi). Uskon, että minä hetkenä hyvänsä Jeesus hakee omansa pois ylösotossa, ja sitten alkaa seitsemän vuoden vaivan aika. Vasta silloin nousee antikristus, jota maailma luulee Jeesukseksi ja Messiaaksi, ja hän mullistaa rahasysteemin niin, että vain ottamalla hänen merkkinsä voi käydä kauppaa. Voisihan se olla joku tatuointikin, jos sen tarkoitus olisi osoittaa palvontaa tuolle muka-Jeesukselle. Se tekisi helpommaksi vainota niitä, jotka kieltäytyvät siitä merkistä. Uudestisyntyneen kristityn ei tarvitse olla huolissaan pedon merkistä omalla kohdallaasn, koska hän ei ole täällä silloin. Omaistensa puolesta kannattaa nyt rukoilla entistä tiiviimmin.

        Mahtaakohan ylösotto tapahtua ennen vai jälkeen Hesekielin 38-39 sodan, vai sen aikana. Venäjä, Turkki ja Iran ovat nyt liittolaisia ensimmäistä kertaa historian aikana, ja Turkki hallitsee Sudanissa ja Venäjä Libyassa, ja nuokin maathan ottavat osaa hyökkäykseen Israelia vastaan. Jeesus pelastaa Israelin, hyökkääjien päälle sataa tulikiveä ja rakeita, maa järkkyy niin, että järähdys tuntuu koko maailmassa, ja 6/7 hyökkääjistä kuolee. Israel hautaa heitä pitkän aikaa, ja käyttää heidän aseitaan (ydinaseita?) työkaluina, eli ehkä hyödyntää energialähteenä ydinkärkiä. Tuolle sodalle on motiivit valmiina noiden maiden taloudellisessa ahdingossa ja Israelin vauraudessa.

        Itse uskon tempauksen toki tapahtuvan ennen hes 38 -39 sotaa.
        Olen pre-trib käsityksessä mutta varaudun olemaan myös kovana aikana maan päällä, jos ylöstempausta viivästetään jostakin syystä. Vara ei venettä kaada.
        Ennen hes sotaa käydään kuitenkin psalmin 83 sota ja sen uskon tapahtuvan lähiaikoina.
        Oletko perehtynyt psalmiin 83?
        Raamattu ei itse asiassa missään kohdin puhu 7 vuoden ahdistuksesta vaan 3.5 vuodesta.
        Usemmassa paikassa mainitaan tämä 3.5
        Luku 7 on Raamatullisesti tärkeä ja oletan siitä johtuvan, että helposti ajatelemme ahdistuksen olevan 3.5 vuotta ahdistusta 3.5 vuotta suurta ahdistusta.
        Varmaksi kuitenkin tiedämme vain kerrotun 3.5 vuotta. Loppu on pohdiskelua.

        Itse oletan samoin, että Israel käyttää vihollisten ydinmateriaalia energiana pitkään.

        Ensimmäisessä kirjoituksessani oli hieman huono sanavalinta siinä, miten merkki saadaan ottamaan. Tarkoitin sitä, että ihminen saadaan itse ottamaan pedon merkki sen takia, että muutoin hän ei pysty ostamaan ruokaa eikä myymään mitään.
        Kukaan ei kuitenkaan "pakota" ihmistä käsistä pidellen ja tykitä sirua nahkaan väkivalloin ilman, että ihminen sanoo sen haluavansa, kuka mistäkin syystä.
        Tilannehan voi olla niinkin uhkaava, että kysytään, otatko sirun vai lähdetkö oikotietä Taivaaseen. Siinä punnitaan usko nopeasti. Toinen saadaan sillä ottamaan merkki ja toinen ottaa pikateloituksen luottaessaan Jeesukseen.

        Ottamistilanteessa on kuitenkin ilman muuta oltava ottajan oma tahto ottaa siru, koska ei Jumala langeta kenellekään kadotustuomiota pedonmerkin ottamisesta, jos kohdehenkilö sirutusta vastustaa ja toiset väkivalloin sen nahkaan tökkäisi. Tai vaikkapa kohde olisi tainnutettuna sirutettaessa jne.


      • Pohdiskelija
        CommandoHauis49cm kirjoitti:

        Hei rakas veljeni.Pakottaminen on se tapa, jolla ihmisiä saadaan ottamaan se merkki. Pakottaminen tapahtuu ruokaostoksien saamisella kaupasta.

        Lue jae 16 kolmesta käännöksestä.Jumala suokoon sinulle viisautta ymmärtää Jumalan ilmoitusta, ole siunattu,aamen!

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1119632007963&search=&rng=0&ref=Ilm. 13:18&ctx=3&submit2=Lue&mod1=FinPR&mod2=FinRaam&mod3=FinBiblia

        Tervehdys veljeni Commando. Totta. Sanavalintani oli väärä. Kommentoin äsken ketjuun mitä tarkoitin. Pakottamis termin tilalla olisi pitänyt käyttää termiä "kukaan ei väkivalloin siruta".
        Varmasti kaikki konstit käyttävät, estävät ruoan oston, maksujen suoritukset, jolloin loppuu vesi ja lämpö. Varmasti uhataan henkeä jne. Uskova ei ota sirua vaikka siitä seuraisi teloitus.

        Jumalan Siunausta.


      • Pohdiskelija kirjoitti:

        Tervehdys veljeni Commando. Totta. Sanavalintani oli väärä. Kommentoin äsken ketjuun mitä tarkoitin. Pakottamis termin tilalla olisi pitänyt käyttää termiä "kukaan ei väkivalloin siruta".
        Varmasti kaikki konstit käyttävät, estävät ruoan oston, maksujen suoritukset, jolloin loppuu vesi ja lämpö. Varmasti uhataan henkeä jne. Uskova ei ota sirua vaikka siitä seuraisi teloitus.

        Jumalan Siunausta.

        "vaikka siitä seuraisi teloitus".

        Nyt menee jo älyttömiksi teidän pohdinnat.


    • Kuunnellut.katsellut

      Markku Veilo opettaa asiasta oikein.
      Googleta. Pedon merkki Markku Veilo.

    • En usko.

    • hyvämiettiätätä

      Mikä on laite, siru tai kortti, joka oikeuttaa ihmisen maksamaan ostoksiaan ja laskujaan?

      Tämä voi olla siru, luottokortti, tatuointi, .. tai joku muu jolla voidaan hoitaa maksuliikennettä.

      Itse ymmärrän, että ihon alle tehdyt kokeet mikrosirulle maksuvälineenä eivät ole turhaan tehtyjä.

    • PaiseidenTulo2025

      Haluan tietää mitä pedon merkki on hepreaksi. Eräs saarnamies väitti ettei pedon merkki ole fyysinen esine. Mikrosiru on esine. Mikään muu kuin mikrosiru ei sovi pedon merkiksi jokaisessa yksityiskohdassa.Ja niitä yksityiskohtia on useita. Yli 10?

      Tietenkin käteisestä on luovuttava samalla.Muuten pedon merkki, oletettavaa on että se on mikrosiru , ei mahdollista sitä että vain mikrosirutettu voi ostaa ja myydä.

      Olen seuranmut kauppojen ottamista etämaksujuttujaan kassoiksi ja yleiskuva on, että se on valmistautumista mikrosirujärjestelmään. En ole 100pros varma asiasta. Sitten olen kun ainoastaan mikrosirutetut saavat ostaa ruokansa kaupasta. Uskon niin tapahtuvan tänä päivänä. Kehityssuunta on ollut juuri uumoilemani käteisestä luopumisen suuntaan. Pahat paiseet tulevat mikrosirutettuun kun mikrosirusta vuotaa haitallista ainetta kehoon.

      • tässäehdotus

        Pedon merkki on asia mikä mahdollistaa henkilökohtaisen maksuliikenteen. Mikä tämä sitten on, niin sen näemme, mutta ihon alle asennettava mikrosiru on tällä hetkellä paras ehdotus. Se on siis eräänlainen "luottokortti" aikana jolloin käteinen raha on poistettu käytöstä.


    • Eikiitosjeesus

      Emme usko, emme raamattuun yleesäkään emmekä ainakaan sen selittäjiin sitään vertaa.

      Onko näitä merkkejä myös, Kalevalassa, Suuressa tonttukirjassa, Sinuhe Egyptiläisessä, Nalle Puhilla, saagoissa tai veda-kirjoissa. Tehkäähän yhteenveto vertaisarviona niin saadaan parempi kokonaiskuva.

    • HelvettiinHaluamaton

      Joka uskoo Jeesukseen ja juo alkoholia juopuen siitä.

      25.05min - 25.31min
      https://www.youtube.com/watch?v=HejJU5XSgmA

      Olen entinen juomari ja sanon että juomalasi oli vaikea jättää pois.Mutta helvettiin joutumisen pelko sai jättämään alkoholijuomat.

      Veljeni, sinäkin pystyt jättämään alkoholin kun rakastat Jeesusta ja rakastat kuulla saarnoja ja tutkiskella Raamattua.

      • Itsenkin otin aiemmin vähän liian reippaasti. Mutta otin itseäni niskasta kiinni, ja olen nykyään kohtuukäyttäjä. Eihän edes Loot ja Nooa olleet absolutisteja, kuten olemme lukeneet.


      • TurhaanSelittelet
        torre12 kirjoitti:

        Itsenkin otin aiemmin vähän liian reippaasti. Mutta otin itseäni niskasta kiinni, ja olen nykyään kohtuukäyttäjä. Eihän edes Loot ja Nooa olleet absolutisteja, kuten olemme lukeneet.

        Turhaan selittelet. Kyllähän hapan maistuu sinulle edelleen.


      • TurhaanSelittelet kirjoitti:

        Turhaan selittelet. Kyllähän hapan maistuu sinulle edelleen.

        Olen kohtuukäyttäjä. Kerran viikossa menee väkevämpää.


    • merkatutotsatkädet

      Miksi pitää uskoa, luulla ja kuvitella, kun on faktaakin - se ihmisen luku kuusisataa kuusikymmentä kuusi löytyy VT:stä:

      Toinen aikakirja, luku 9:

      13. Kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa

      Ja mitä merkii. otsassa tulee, niin kasteessahan laitetaan merkki otsaan. Otsa on myös paikka, joka liittyy parannustapahtumaan kaatumiskokuksissa ja katolisessa kirkossa pappi mm. kirkkoon tullessaan tekee pyhällä vedellä merkin otsaansa.

      Kuinka monessa tilanteessa kirkollisissa jutuissa käytetäänkään tuota merkin tekemistä otsaan?! Toinen kirkollinen merkki löytyy usean ihmisen kädestä - ja se on vihkisormus.

      • raharatkaisee

        Ja Salomohan palveli mammonaa, ja hienosti oli Jumala tässä Salomon rahankeruussa ja kullanhaalimisessa mukana. Sieltä VT:stä löytyy. Salomon hauta liittyy myös vapaamuurareiden riitteihin. Pankkitoiminta on vastaavasti kirkon perustama jo 2000 vuotta sitten Temppeliritareiden toimesta.


      • jeesuksenantamatieto

        Kyseessä tietysti Salomolla on Mooseksen ja Aabrahamin Jumala, jonka helmaan Jeesuksen murhalla Paavali ohjasi kaikki kristityt, ja 300-luvulla Jeesus tuomittiin harhaoppiseksi. On muistettava, että Ilmestyskirjahan on Jeesuksen antama näky Johannekselle.


      • onkotuossakin

        Tehdäänkö ehtoollisellakin kirkossa merkki otsaan?


      • kysymysteilleuskovaiset
        onkotuossakin kirjoitti:

        Tehdäänkö ehtoollisellakin kirkossa merkki otsaan?

        Onko ylipäätään mahdollista olla kristitty, ellei ole ottanut merkkiä käteensä tai otsaansa - kaste, ehtoollinen ja vihkiminen?


      • vähäntaustaa

        Meillä on nyt todellisuudessa EU:ssa yksipuoluejärjestelmä, vaikka näennäisesti jäsenmaissa on useita eri puolueita - mutta kuten Soini sanoi jytkyjen jälkeen vuonna 2011 - kuten myös kun perussuomalaiset vaihtuivat Sinisiksi - ettei voi mennä hallitukseen, koska ei kannata hallituksen linjaa. Tuo linja tulee EU:sta Lissabonin sopimuksen, eli EU:n perustuslain mukaan. Se on Kolmannen tien politiikka, joka on jäsenmaille pakollinen. Kyseinen valtaapitävä puolue tulee toisen maailmansodan ajalta, ja järjestelmä toimii yksi yhteen Rooman vallanajan kanssa - myös perustamistapahtumat löytyvät sieltä jo kaukaa.

        Pedon päät ovat EU-jäsenmaita, ja joissakin jäsenmaissa on edelleenkin käytössä kruunu. Nämä pedon päät - kruunuttomat ja kruunulliset ovat muuten yksi yhteen erään EKP:n kokouksen kanssa, jossa päätettiin myydä jäsenmaiden kultavarantoa. Suomen Keskuspankkia edusti tuossa kokouksessa Erkki Liikanen. Suomen kultavarannon suuruus on ollut alunperin n. 52 000 kiloa. 1970-luvulle asti liikkeellä oleva valuutta oli sidottuna Keskuspankkien holveissa olleeseen kultaan, joten liikkeellä ei voinut olla rahaa enempää kuin sille oli vastinetta. 70-luvulla tämä järjestelmä vapautettiin, jolloin alkoi tämä järjetön velkakierre ja rahan lisääntyminen pelkin korkonumeroin, jolla rahalla ei enää ole mitään vastinetta missään.

        Koko järjestelmällä, joka etenee ja etenee on jo 2000 vuoden historiallinen tausta aina siitä lähtien, kun Jeesus heitteli rahanvaihtajien pöytiä temppelissä sekä ajoi ruoskalla uhrieläintenmyyjät ulos.


      • poliittinenlinja

        Ja tuota määrättyä yksipuoluejärjestelmää, jolla on nyt kaikki valta, kutsutaan kristilliseksi keskustaoikeistoksi.


      • vähäntaustaa kirjoitti:

        Meillä on nyt todellisuudessa EU:ssa yksipuoluejärjestelmä, vaikka näennäisesti jäsenmaissa on useita eri puolueita - mutta kuten Soini sanoi jytkyjen jälkeen vuonna 2011 - kuten myös kun perussuomalaiset vaihtuivat Sinisiksi - ettei voi mennä hallitukseen, koska ei kannata hallituksen linjaa. Tuo linja tulee EU:sta Lissabonin sopimuksen, eli EU:n perustuslain mukaan. Se on Kolmannen tien politiikka, joka on jäsenmaille pakollinen. Kyseinen valtaapitävä puolue tulee toisen maailmansodan ajalta, ja järjestelmä toimii yksi yhteen Rooman vallanajan kanssa - myös perustamistapahtumat löytyvät sieltä jo kaukaa.

        Pedon päät ovat EU-jäsenmaita, ja joissakin jäsenmaissa on edelleenkin käytössä kruunu. Nämä pedon päät - kruunuttomat ja kruunulliset ovat muuten yksi yhteen erään EKP:n kokouksen kanssa, jossa päätettiin myydä jäsenmaiden kultavarantoa. Suomen Keskuspankkia edusti tuossa kokouksessa Erkki Liikanen. Suomen kultavarannon suuruus on ollut alunperin n. 52 000 kiloa. 1970-luvulle asti liikkeellä oleva valuutta oli sidottuna Keskuspankkien holveissa olleeseen kultaan, joten liikkeellä ei voinut olla rahaa enempää kuin sille oli vastinetta. 70-luvulla tämä järjestelmä vapautettiin, jolloin alkoi tämä järjetön velkakierre ja rahan lisääntyminen pelkin korkonumeroin, jolla rahalla ei enää ole mitään vastinetta missään.

        Koko järjestelmällä, joka etenee ja etenee on jo 2000 vuoden historiallinen tausta aina siitä lähtien, kun Jeesus heitteli rahanvaihtajien pöytiä temppelissä sekä ajoi ruoskalla uhrieläintenmyyjät ulos.

        Hauskaa sinänsä, että Raamattu ei osannut ennustaa EU:n tuloa. Sehän on kuitenkin tärkein liittouma maailmassa.

        Ei tainnut olla paljonkaan puhetta edes Rooman Valtakunnasta, vaikka se oli sen ajan mahtitekijä.


      • raharatkaisee kirjoitti:

        Ja Salomohan palveli mammonaa, ja hienosti oli Jumala tässä Salomon rahankeruussa ja kullanhaalimisessa mukana. Sieltä VT:stä löytyy. Salomon hauta liittyy myös vapaamuurareiden riitteihin. Pankkitoiminta on vastaavasti kirkon perustama jo 2000 vuotta sitten Temppeliritareiden toimesta.

        Salomo luopui uskostaan koska Jumalan tahdon vastaisesti otti vieraiden kansojen naisia vaimoikseen ja alkoi palvella heidän jumaliaan🤔


      • Salomonrikkaudet

        Missä tuollaista on? Kovastihan Mooseksen uhrijumala oli ihastunut Salomon temppelin rakentamiseen ja Salomo peri veroja ja teki maaorjiksi lähes kaikki ympärillään. Sai muuten tulenkin laskeutumaan maahan.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Salomo luopui uskostaan koska Jumalan tahdon vastaisesti otti vieraiden kansojen naisia vaimoikseen ja alkoi palvella heidän jumaliaan🤔

        Jumalakin oli jälkiviisas: ei hän etukäteen maininnut, että kaikkien tuhannen vaimon pitäisi olla israelilaisia.


    • Kannatti.katsoa

      Markku Veilon opetus on hyvä.

    • Eiepäilyksensijaa

      Luulen ihmisenluvun sisältävän sossua ja kepulilaisuutta.

      • ahneudenmerkki

        Minusta se kyllä menee ihan valtion ytimeen puoluekantaan katsomatta, koska valtiovarainministeriön asiakirjojen kulmassa oli/on valvova silmä - oli ainakin kun Katainen oli valtiovarainministerinä.


    • EI MITÄÄN.

      • Jos siru pannaan ihmisen nahan alle ja sitä käytetään maksuvälineenä niin sillä ei ole mitään uskoon liittyvää merkitystä.


      • Proofetta
        sage8 kirjoitti:

        Jos siru pannaan ihmisen nahan alle ja sitä käytetään maksuvälineenä niin sillä ei ole mitään uskoon liittyvää merkitystä.

        Siinä mielessä on että siinä vaan Raamatun ennustus toteutuu.


      • Proofetta kirjoitti:

        Siinä mielessä on että siinä vaan Raamatun ennustus toteutuu.

        Merkki otsaan tai käteen. Siru ihon alla on aivan muuta kuin mitä Raamattu ennustaa. Emme kylläkään tiedä ollenkaan miten tuo siru tulisi olemaan.


      • kerrottuaikaisemmin

        Taidatte olla jäljessä - jo sikainfluenssaepidemiaan vedoten kaikki suomalaiset ja varmaan moneen kertaan on jo sirutettu, kertoi Rauni-Leena Luukkanen-Kilde, jolla oli eläessään erittäin laajat yhteydet ja tiedot mm. Yhdysvaltojen avaruushallintoon.

        Uutinen:

        Ex-lääninlääkäri: Sikainfluenssarokote on salajuoni

        22.10.2009

        https://yle.fi/uutiset/3-5904892

        Myös hänen puhumana:

        https://www.youtube.com/watch?v=PJ1-wpAER2I


      • josirutetut

        Haastattelua on sensuroitu. Rauni-Leena Luukkanen-Kilde sanoi tuossa haastattelussa, että sikainfluenssarokotusten kautta ihmisiin laitetaan/laitettiin mikrosiru.


      • mitenpäätyisankariksi

    • Kuudenneksi

      Vaatiiko se jotain, jos juokin sen myrkkyjuoman. Joo, ota pois, ei siinä mitään myrkyllistä...

    • taivaallisetaarteet

      Mun mielestä näyttää siltä, että asiat on menossa tuohon suuntaan, koska rahan arvo on jo aikapäivää sitten irronnut kultakannasta, mikä aiheutti sen, että rahalle ei ole varsinaista arvovastinetta yhtään missään ja nyt jopa jo olemassoleva paperi valuutta on vaihtumassa bittirahaksi. Kolikoissa käytetään nykyään nikkeliä, sinkkiä ja vastaavia metalleja...

      Tästä ei ole kuin kolme päivää https://yle.fi/uutiset/3-10453318

      Näiden maailman myllerrysten keskellä onkin varmasti hyvä itse kunkin palata miettimään, että mikä on oikeasti arvokasta.

    • HomosteluOnSynti
      • Suomeksi asia on vain "pedon merkki, joka pannaan käteen tai otsaan".

        En usko niin käyvän. Ei täällä mitään pedon merkkejä aleta laittamaan: älä ole naurettava.


    • Ta-Taa

      Helppo se on Suomessa ajatella siruja, mutta miten se saataisiin käyttöön myös esmes Brazilian slummien asukeille? Pedon merkkihän tulee kaikille kansoille, ei vain pohjoismaisille hyvinvointikansoille.

    • varmatieto

      Viimeisten, ja erittäin luotettavien tietojen mukaan, se on viisiulotteinen kubittikäyttöinen lukumurskain. Yksi kubittimurskain riittäisi koko fundisjoukolle, mutta koska ovat eri ihmisiä, jokaiselle pitää olla omansa.

      Tavalliset ihmiset eivät elä pedon taloudessa, vaan harrastavat entistä.

    • ilkkumineneiauta

      Käteinen poistuu hiljalleen kokonaan, se on selvä jo nyt.

      tilalle tulee ihmiseen upotettu maksuväline, sekin on selvää.

      silloin aletaan olla lähellä sitä mistä Raamattu puhuu. Mistä sellainen muuten on tullut Raamattuun, miten ne silloin jo tiesivät mitä tuleman pitää kas sitä sopii miettiä.

      • JumalaOnApumme

        Jumala tiesi ja tietää edelleenkin.

        Jumalattomien on vaikea olla näitä Raamatun profetioita olla rehellisesti väärään osuneina pitää kun yli 80 prosenttia on toteunut ja prosessi on vielä kesken, joten loputkin toteutuvat.

        Mikään muu taho kuin Raamattu on kyennyt tähän kaikki profetiat tietämään.Jumala , kaikkitietävä on.


      • JumalaOnApumme kirjoitti:

        Jumala tiesi ja tietää edelleenkin.

        Jumalattomien on vaikea olla näitä Raamatun profetioita olla rehellisesti väärään osuneina pitää kun yli 80 prosenttia on toteunut ja prosessi on vielä kesken, joten loputkin toteutuvat.

        Mikään muu taho kuin Raamattu on kyennyt tähän kaikki profetiat tietämään.Jumala , kaikkitietävä on.

        Raamattuhan se kaikki on tiennyt!

        Viimeinen sotakin käydään miekoin ja hevosin!

        Tuo siru ei voi koskea kaikkia ihmisiä, koska niin moni elää päivän kerrallaan yrittäen saada tuloja vaikka kaatopaikkaromulla.


    • >> Uskotteko että pedon merkki on siru? <<

      Pelkästään ajatukset yhdestä ainoasta koko maapallon laajuisesta valuutasta ja toisaalta käteisen häviämisestä ovat molemmat vähintäänkin absurdeja.

      Maailmanlaajuinen siruttaminen ja sirujen lukulaitteiden hankkiminen jokaiselle maapallon ihmiselle maailmassa jossa osalla ei ole edes ruokaa syödäkseen, on vielä älyttömämpi.

      Sirutukseen uskominen kertoo ikävän viestin tuon ihmisen realiteettien tajun matalasta tasosta.

      • siruontulossa

        ">> Uskotteko että pedon merkki on siru? <<

        Pelkästään ajatukset yhdestä ainoasta koko maapallon laajuisesta valuutasta ja toisaalta käteisen häviämisestä ovat molemmat vähintäänkin absurdeja. "

        Ei ainakaan näiden siru-järjestelmien suunnittelijoiden mielestä. Tietotekniset valmiudet jo ovat olemassa, toteutus vaan puuttuu. Ja myös kokeita siruilla on tehnyt jo vuosia. Kyllä heillä vakava aikamus on saada maksuliikenne ensin kortti-pohjaiseksi ja sitten mikrosirupohjaiseksi, koska siru on vaikeampi varastaa.

        Tuskin tämän piiriin kaikki maapallon ihmiset tulevat. Riittää kun tämän piiriin tullaan maissa joissa on hyvät tietotekniset valmiudet ja pankki ym järjestelmä tukee tätä.


      • siruontulossa kirjoitti:

        ">> Uskotteko että pedon merkki on siru? <<

        Pelkästään ajatukset yhdestä ainoasta koko maapallon laajuisesta valuutasta ja toisaalta käteisen häviämisestä ovat molemmat vähintäänkin absurdeja. "

        Ei ainakaan näiden siru-järjestelmien suunnittelijoiden mielestä. Tietotekniset valmiudet jo ovat olemassa, toteutus vaan puuttuu. Ja myös kokeita siruilla on tehnyt jo vuosia. Kyllä heillä vakava aikamus on saada maksuliikenne ensin kortti-pohjaiseksi ja sitten mikrosirupohjaiseksi, koska siru on vaikeampi varastaa.

        Tuskin tämän piiriin kaikki maapallon ihmiset tulevat. Riittää kun tämän piiriin tullaan maissa joissa on hyvät tietotekniset valmiudet ja pankki ym järjestelmä tukee tätä.

        Kuinka sitten ihmisen kuollessa? Sirulta pitää saada rahat jollakin tavalla, jos siinä on suurestikin valuuttaa. Ne siirretään perijöiden siruille?


    • 21129992012

      Rukoilkaa verta
      Rukoilkaa puhdistusta
      Rukoilkaa tulvaa
      Rukoilkaa painajaisen loppua
      Ota kädestäni kiinni
      Sillä et ole enää yksin
      Kävele kanssani helvetissä
      Rukoile lohdutusta
      Rukoile ratkaisua
      Rukoile pelastajaa
      Rukoile pelastusta, jonkinlaista tarkoitusta
      Valonpilke tässä mitättömyydessä
      Nyt todistakaa ajan loppua
      Toivo kuolee uskovien käsissä
      Jotka etsivät totuuksia valheiden silmistä
      Ota kädestäni kiinni sillä et ole enää yksin
      Kävele kanssani helvetissä
      Ota kädestäni kiinni
      Sillä et ole enää yksin
      Kävele kanssani helvetissä
      Sillä et ole koskaan yksin
      Minä tunnen lopun... Tulevan tänne
      Kuolleiden unelmien katkera maku
      Valaise varjomme ja illuusiomme

      Tummenna kirottu aurinko, et ole ainoa
      Vajota noin kauas ja alas
      Ei ole huomista
      Tragedian esitys, sairaus kaikille nähtäväksi
      Huokaise ilma pois, ei ole huomista
      Voidaanko meitä enää pelastaa? Ei helvetissä!
      Onko Jumalallasi paikkaa meille? Ei helvetissä!
      Onko aikaa katua? Ei helvetissä!
      Voiko näitä syntejä antaa edes anteeksi? Ei helvetissä!
      Onko meillä vielä toivoa? Ei helvetissä!
      Olimmeko edes elossa? Ei helvetissä!
      Onko tämä edes todellista? Ei helvetissä!

      Lykantrooppiset selviämisen vaistot
      Syleile petoa ja vältä heikkoja
      Käteni ovat maalattu punaiseksi
      Tulevaisuuteni maalattu mustaksi
      En tunnista itseäni, minusta on tullut joku muu
      Käteni ovat maalatut punaiseksi
      He ostivat lipun, nyt sinä otat kyydin
      Kuusi paalua taivaalla levitettynä, neljä tyhjää seinää aikaa täyttämään

      Jos nämä seinät osaisivat puhua he kertoisivat kauhutarinan, loputtoman talven,
      väkivallan ja vääräuskoisuuden. Varjot putoavat rikkinäisistä ikkunoista
      Välinpitämättömät sanat jotka ovat täynnä vihaa
      Ympäristö on raivostunut, Hän on raivostunut
      En vihaa teitä, poistan vain viholliset.
      Katumus on kuolleille, viholliseni.
      Katumus on kuolleille.

      Itke jos sinun täytyy, naamioidu, välttele, piiloudu
      Juokse kunnes osut veteen sitten ui
      Olette ansainneet raivomme, nyt lentäkää
      Rukoile jos sinun täytyy, vaihda pois ylpeytesi
      Juokse kunnes osut maahan sitten kaiva
      Tulet oppimaan raivomme ei kuole
      Tulette varmasti maksamaan äärimmäisen hinnan
      Ei ole pakotietä rangaistukselta

      Uskotko vielä että toivo seisoo vierelläsi?
      Uskotko tosiaan ratkaisuun?
      Tämä on loppumme.
      Tämä on loppumme.
      Tämä on loppumme.

    • EnsinVapaaehtoinenSitten

      Eipä ole muutakaan yhtä kaikilta pedon merkin kaikkiin yksityiskohtiin sopivampaa kuin mikrosiru.Pankit haluavat eroon käteisestä ja painostavat myöskin osaltaan mikrosirun ottamiseen.

      Aluksi kaikki toimii vapaaehtoisesti mutta pian käy kuten naispaimenuyden tultua: luvattiin että miespapit saavat olla tekemättä työtä yhdessä En kanssa.Nyt se on lähes pakolkista. Naispaimenia vastustaneita miespaimenia on erotettu saatanan lasten toimesta virasta?

      • Eli kyseessä on uusi taloudellinen mullistus, kun kehitys kehittyy. Voi muuttaa johonkin kehitysmaahan, jonne ei mitään mikrosirua tule.

        Sillä taas ei ole mitään tekemistä minkään pedon kanssa. Itse en Suomessa saanut viimeisenä vuotena enää rahaa pakista.


    • Tulossa

      Se älypuhelin on jo monella sitä kautta se kehittyy!!! Käyttöjärjestelmän huipulla tulee olemaan yksi ja sama ehkä? Puheentunnistukset yms yms on jo niissä. Sinulle voi tulla mainoksia kun keskustelet jonkun kanssa jostain asiasta et vain tiedosta että olet puhunut asioista jonkun kanssa aiemmin ihan kasvotusten. Mutta puhelin kerää tietoa myös silloin ja älyluurissa on varavoimaa myös akun ollessa tyhjä!!! Voi Vittu paljonko paskaa nuo helvetinkoneet jo nyt saa aikaan.

      • Niinpän

        Toikin on ihan yks mahis ja isokin kun oikeen funtsaa.


      • Ja minunkin tiedetään olevan Espanjassa. Aivan surkeaa,

        Saan silti tietokoneelle sekä suomalaisia että espanjalaisia mainoksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe