Miten ja millä eroon syylistä

syyläpois

Onko mitään keinoja päästä eroon syylistä, ilman, että hakee apteekista rohtoja.

8

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkävoilähteä

      Ilmastointiteippi viikoiksi syylän päälle

    • Laserilla-ainakin
    • apteekkikannatti

      Meillä kokeiltiin ainakin puoli vuotta lapselle ilmastointiteippiä. Köytiin kanssa jäädyttämässä ne, mutta kummastakaan ei apua. Apteekista saatavalla Syyleendillä lähti kolmessa viikossa eikä ole tullut takaisin. :) Kerran viikosa laitetaan, ettei kovinkaan työläs tapa. Jos olisin tiennyt kuinka tehokas tapa tuo on, olisin tiett heti ostanut.

    • omasylki

      Kastele syljellä useita kertoja päivässä. En tiedä toimiiko muilla, mutta näin minulta lähti syylät parissa viikossa.

      • uygtugyigyy

        Koska syylä on viruksesta johtuva, se yleensä katoaa jonkun ajan kuluttua itsestään.

        Itse kokeilin jalkapohjan syylään niin ilmastointiteippiä kuin Syylendiäkin, eikä tehonnut. Kun sitten kävin jalkahoitajalla, paljastui ettei kyse ollutkaan syylästä vaan känsästä. Ensiapuna hoitaja hioi känsää pienemmäksi että kipu loppui. Känsä hävisi kun hoitopohjalliset uusittiin ja jalan pistemäinen kuormitus loppui.


      • tulinymieleen

        Turhaan kai tässä ketjussa kerrot syylän hoidosta, kun kerran kyseessä olikin känsä.


    • Laita syylän päälle rasvaisinta rasvaa mitä apteekista saat, sitten laastari päälle ja annat olla muutaman päivän, taas rasvaa ja uus laastari. Liotat vedessä vartin toista.... raspaat varovaisesti ( jos jotain irtoaa) , taas rasvaa ja laastaria, liotusta, raspausta....menee viikkoja mutta syylä katoaa juurineen. Ei tarvitse apteekin happoja myrkkyineen.

    • Anonyymi

      Itsellä parani vuosia vaivanneet syylät, kun nostin erityisesti C-vitamiinipitoisten hedelmien ja kasvisten saantia. Yritin kaikenlaisia nettikikkoja (mm. teippi, banaaninkuori, jotain öljyä, liottaminen jossain nesteessä), mutta pieni muutos ravintoon ratkaisi yllättäen ongelman lopulta, ja vaikuttaisi lopullisesti. Jonkinlainen arpi jäi iholle suurimmasta vaivanpesästä, mutta se on pieni ongelma se. Liekö jopa aikaisemmat yritykset aiheuttaneet arpeutumisen.

      Huvittavaa oli se, että olin jo antanut periksi, että syylät tulleet jäädäkseen. Ravintomuutoksen tein aivan muista syistä. Katosivat 3:ssa kuukaudessa!
      Selvän eron huomasi jo muutamassa viikossa.

      Kokeilkaa joku, ja kertokaa tehosiko teille. Itse söin ainakin appelsiinia ja paprikaa runsaasti. Jokusen omenankin söin, mutta tuskin ne olivat ratkaisevassa asemassa, vaikka saattoivat edesauttaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe