Jippiin palstan mode??

Puntti-Pena

Eli eikös se jippiin palstan vetäjä ollu joku Mauri Moilanen?? Ainakin täydeltä urpolta vaikutti... Mauri hoi, vai miten se meni? No kuitenkii, kattelin sit yhtä tulos luetteloa, nii vuonna 2000 (muistaakseni) -80kg sarjas kilpaili semmonen tyyppi ku Mauri Moilanen... en muista mones oli..
Mut oiskohan mahdollista, et ois sama tyyppi? Vai onko se jippiin äijä täys feikki? Niinkuin mä luulen

5

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyrkän bodari

Osuit nappiin, se Maukka on kyllä täys urpo pelle joka ei tiedä mistään mitään.

• Pakkotoistolainen

Mauri Mononen. Urpoja pellejä olette itse!!!

• puntti-pena
        Pakkotoistolainen kirjoitti:

Mauri Mononen. Urpoja pellejä olette itse!!!

Aivan sama mulle... mut aattelin vaa sen jutuista, mitä lueskelin... että onkohan toi tyyppi tosissaa.
        Mut ainakin JOS se on yksi ja sama henkilö... niin eipä pojalla kauheasti massaa ole. Toisin kuin on väittänyt ja toisin kuin poutiainen luulee... pieni kuin mikä... ja väittikös vielä olevansa natu? en muista, mut... no fiksulta se ei ainakaan vaikuttanut. Kuka oikeesti alottaa aina MAURI HOI
        lol lol=)

• totuutta
        puntti-pena kirjoitti:

Aivan sama mulle... mut aattelin vaa sen jutuista, mitä lueskelin... että onkohan toi tyyppi tosissaa.
        Mut ainakin JOS se on yksi ja sama henkilö... niin eipä pojalla kauheasti massaa ole. Toisin kuin on väittänyt ja toisin kuin poutiainen luulee... pieni kuin mikä... ja väittikös vielä olevansa natu? en muista, mut... no fiksulta se ei ainakaan vaikuttanut. Kuka oikeesti alottaa aina MAURI HOI
        lol lol=)

Mauri hoi asuu Hyvinkäällä ja on ihan tavallinen treenaaja, kunhan nyt esittää gurua palstalla. Älkää ottako vakavasti.

• Pakkotoistolainen
        totuutta kirjoitti:

Mauri hoi asuu Hyvinkäällä ja on ihan tavallinen treenaaja, kunhan nyt esittää gurua palstalla. Älkää ottako vakavasti.

jauhetaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe