Onko kenellekään laitettu. Olen menossa mutta en tunne ainetta.
Kokemuksia Radiesse täyteaineesta
5
8151
Vastaukset
- Radiessea
Mille alueelle otat Radiessea? Mitkä ovat tavoitteesi Radiessen käytässä?
Radiesse on vähän kuin "implantti", joka pistetään ihon alle. Sopii hyvin antamaan täytettä kasvoihin esimerkiksi poskiin, huuliin tai leukaan. Radiesse laitetaan myös käsiin, nenään tai muulle aluellee, jota halutaan muokata. Jotkut laittavat ainetta silmien alueella, joskin tämä ei ole suositeltavaa, eivätkä monet kirurgit edes suostu laittamaan sitä silmien lähettyville.
Radiesse vaikutus kestää 1-1.5 vuotta ja se haihtuu pikkuhiljaa pois. Jos ottaa Radiessea esimerkiksi poskiin, niin ensimmäisen 12 viikon aikana suurin osa volyymistä haihtuu. Tämä on geeliä, jota Radiesse sisältää, ja joka haihtuu 3 kuukauden aikana. 12 viikon jälkeen tulokset haihtuvat hitaasti ja tasaisesti viimeistään seuraavan vuoden aikana. Puolen vuoden jälkeen pistoksesta Radiessea on jäljellä noin 40-50%, riippuen siitä kuinka paljon ainetta on laitettu, tai onko ainetta laitettu myöhemmin lisää.
Kuten kaikissa täyteaineissa Radiessesakin on riskinsä. Osa väliaikaisia, osa jopa pysyviä. Tämän takia on tärkeää, että pistäjä on ammattilainen PLASTIIKKAKIRURGI. Mielellään Suomen esteettisen plastiikkakirurgia yhdistyksen jäsen. - Lokakuinen
Mulle laitettiin ekaa kertaa Radiessea toissapäivänä, ja samalla tehtiin Ultherapy koko kasvoihin ja kaulalle. Hoitojen jälkeen tähän aamupäivään asti kasvot (varsinkin alaleuka) näytti kummalliselta, en tunnistanut itseäni peilistä. Olin melkein jo valmis haastamaan plastiikkakirurgin oikeuteen ;)
Mutta nyt kasvot ja kaula alkavat pikku hiljaa tasoittumaan ja huomaan, että etenkin kaula on napakampi. Kyllä tästä varmaan ihan hyvä tulee, toivotaan!- Patienceisthekey
Turvotus laskee muutamassa päivässä. Lopullisen tuloksen näkee viikkojen kuluttua :)
- Anonyymi
Sama kiinnostaa. Minkä verran sitä yleensä kerralla laitetaan jos koko kasvojen alueesta kyse.
- Anonyymi
Kiinostaisi hinta ja tekijä Tampereen alueella. Onko joku käyttänyt nenän muotoiluun?
Ja millaisia tuloksia on tullut. Minulla on "kuoppa" nenänselässä . En uskalla mihinkään nenäleikkukseen mennä eikä ole varaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990