Olen siis kaksi liuskaa syönyt desogestrel sandoz minipillereitä ja tuntuu että olen täysin eri ihminen. Suutun (tai lähinnä loukkaannun ja itken) kaikesta pienestä ja ei huvita enää tehdä mitään. Kokoajan vuotaa myös verta ja finnejä tullut mutta se ei ole niin suuri ongelma kuin tämä jatkuvasti masentunut olotila. En pysty sen kanssa elämään ja opiskelemaan. Ensin ajattelin tämän johtuvan vain stressistä mutta kun ei ole yhtään stressiä ollut enää viikkoihin ja silti kaksi kuukautta tämä on jatkunut niin osasin sen yhdistää pillereihin. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja tasoittuvatko nämä jos jatkaa pillereiden käyttöä? Jos vaihtaisin merkkiä niin tulisiko minulle silti (kaikista keltarauhashormooniin perustuvista ehkäisymenetelmistä) tämä ongelma mielialan vaihteluiden kanssa? Olen aika toivoton ja en sitten tiedä, minkä muun ehkäisymenetelmän voisi ottaa käyttöön.
Minipillerit ja järkyttävät mielialan vaihtelut
vertaistukeakaivataan
1
2962
Vastaukset
- Tarruuu
Mulla ollu ihan samaa. Mee käymää hoitsulla ja käske vaihtaa eriin pillereihi esim. mini pill merkkisii jossa puolet vähemmän kaikkee paskaa. Tai sit pohditte yhdessä mikä muu ehkäisymenetelmä sopis sulle. :) Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907