Olen siis kaksi liuskaa syönyt desogestrel sandoz minipillereitä ja tuntuu että olen täysin eri ihminen. Suutun (tai lähinnä loukkaannun ja itken) kaikesta pienestä ja ei huvita enää tehdä mitään. Kokoajan vuotaa myös verta ja finnejä tullut mutta se ei ole niin suuri ongelma kuin tämä jatkuvasti masentunut olotila. En pysty sen kanssa elämään ja opiskelemaan. Ensin ajattelin tämän johtuvan vain stressistä mutta kun ei ole yhtään stressiä ollut enää viikkoihin ja silti kaksi kuukautta tämä on jatkunut niin osasin sen yhdistää pillereihin. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja tasoittuvatko nämä jos jatkaa pillereiden käyttöä? Jos vaihtaisin merkkiä niin tulisiko minulle silti (kaikista keltarauhashormooniin perustuvista ehkäisymenetelmistä) tämä ongelma mielialan vaihteluiden kanssa? Olen aika toivoton ja en sitten tiedä, minkä muun ehkäisymenetelmän voisi ottaa käyttöön.
Minipillerit ja järkyttävät mielialan vaihtelut
vertaistukeakaivataan
1
2993
Vastaukset
- Tarruuu
Mulla ollu ihan samaa. Mee käymää hoitsulla ja käske vaihtaa eriin pillereihi esim. mini pill merkkisii jossa puolet vähemmän kaikkee paskaa. Tai sit pohditte yhdessä mikä muu ehkäisymenetelmä sopis sulle. :) Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213481- 162362
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3751970Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 271581
- 311577
- 321519
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141137
- 641049