Puhelin kummittelee

Pelokas

Minulle on tapahtunut aikas outoja juttuja pienen ajan sisällä. Puhelimeni nimittäin on useaan kertaan soittanut numeroon 666. Kännykkä oli taskussa näppäinlukko päällä. Puhelut ovat olleet parin sekunnin mittaisia. Tämä siis on tapahtunut kaksi kertaa. Onko tämä pelkkää sattumaa?

10

2399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm

Vänkää..
      Mun puhelin ei näppäinlukosta pysty soittaan itekseen ku 112:seen..

• kukkumaija

.. homma etteivät vaan kaverit kiusaa, ei ole sattumaa joten joku tekee nyt jäynää. Kysymys kuuluukin, kuka huijaa, vaihtoehtoja kaksi, sinä tai joku joka puhelimeesi pääsee käsiksi. Niin tai näin, aihetta huoleen ei ole, kännykällä kun ei kertakaikkiaan numeroon viittaavalle herralle voi soitella, voit nukkua yösi hyvin. (Tarkista vielä, ettei kyseinen yhteydenpito nosta kännykkälaskuasi "taivaisiin" ai niin, toiseen suuntaahan se tässä tapauksessa meneekin ...

• Ilmari

Tossa muutama vuosi sitte kaveri kertoili että hänen kännykkänsä oli mukamas soittanu johoki outoon numeroon mutta ei kuitenkaan ihan tuo numero ollu kyseessä, sitä kuuleme tapahtu useasti ja yks kaunispäivä se sitte loppu.Puhelut näky laskussakin jut tollasia muutaman sekunnin, kaikki näppislukko ynm ynm mahdollisuudet oli suljettu pois,puhelin oli ollut 2 viikkoa testimielessä kaapin päällä,ja sonerakin kuuli kyllä kunniansa tapahtumasta mutta ei ole selvinnyt mikä lie oli vikana.

• Jenni

Kun mun silloinen jätkäkaveri oli rippileirillä, niin ne puhui/ väitteli papin kanssa kaikista henkimaailman jutuista joku yö. Papin puhelin oli ruvennut soimaan, ja soittaja oli ollut numero 666. huoneessa oli 3 poikaa ja kaikki mun kavereita, ja kaikki näki sen. Puheluun ei kyllä vastattu.... hui..

• kukkumaija

... on kuultu, näitähän alkaa tarinoita karttua tämänkin otsikon alle ja minä kun pidin vitsinä. Täytyypä tarkistaa omia vanhanaikaisia käsityksiään, miksipä ei henkimaailmakin voisi kulkea ajan hermoilla, en vain ole tottunut kännykkää ja kummittelua yhdistämään. Pappi tuskin noin tehokasta opetusmetodia käyttää. Jokohan tämä kummittelu koskee tietokonettakin, itseltäni olisi ainakin nauru kaukana jos konetta käynnistäessä näytöllä joku perkele irvistäisi (ja toivottaisi vaikka tervetulleksi pikapuoliin)... Onko kokemuksia?

• Noita-Nainen

Minuun henkimaailma on ottanut yhteytta NIMENOMAAN kannykan valityksella...!

Ihmeiden aika ei ole ohi...

• kukkumaija
        Noita-Nainen kirjoitti:

Minuun henkimaailma on ottanut yhteytta NIMENOMAAN kannykan valityksella...!

Ihmeiden aika ei ole ohi...

Tarkoitatko että sinulle soitetaan, vai tekstiviestejäkö saat? Edellisissähän kännykkä soitti mutta siihen ei soitettu. Voitko kertoa tarkemmin tämä on ihan uutta minulle.

• Noita-Nainen
        kukkumaija kirjoitti:

Tarkoitatko että sinulle soitetaan, vai tekstiviestejäkö saat? Edellisissähän kännykkä soitti mutta siihen ei soitettu. Voitko kertoa tarkemmin tämä on ihan uutta minulle.

"Tarkoitatko että sinulle soitetaan, vai tekstiviestejäkö saat?"

SEKA ETTA! Molemmat tapahtuivat ja vielapa perakkain. Siksi olenkin niin varma, etta en esim. nukkunut, koska ensin herasin siihen, etta kannykkani soi "korvia sarkevasti". Kun ryntasin siihen vastaamaan, siella ei ollut ketaan...(tama siis tapahtui keskella yota)

Ja sen jalkeen kannykan ruudulle ilmestyy "kuin tyhjasta" viesti, josta ei jaanyt mitaan viestirekisteritietoja (kuten ei jaanyt puhelustakaan)! Molemmistahan olisi pitanyt jaada...myos joku "tuntematon numero" -juttu...ja viestista olisi pitanyt jaada puh.numero...

Se "viesti" myoskin katosi itsestaan aivan yhta mysteerisesti kuin oli ruudulle tullut.

• jim

Minulle sattui joku aika sitten että kännykästäni lähti viesti nukkuessani.Aamulla sain vastauksen että mitä ihmettä tarkoitin,olin tietenkin ihmeissäni että miten niin ja sitten samana päivänä kaverini näytti tämän viestin. X(erään henkilön nimi) yritti soittaa nuorintekijä kuului viesti. On tietysti mahdollista että itse sen viestin pistin unissani,mutta nukuin kyllä muutama yö tapahtuman jälkeen niin että kännykkä oli toisessa huoneessa.

• Meille soitettiin kotiin numerosta 7. Ei soinut kuin hetken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      138
      6305
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5237
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3270
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      113
      2423
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2018
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      80
      1184
    Aihe