Timo Hännikäinen häädettiin Helsingin

no.niin

30

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h567jh67

      Feminatsit on niitä parempia natseja.

    • Naisasialooser11

      Ainahan totuudenpuhujaa on vihattu, mikäs uutinen tuo nyt on?

      • EisoviSuomeen

        Eikös Hitlerin Aatun natsiaate ole jo kerran käytännössäkin todettu rikolliseksi aatteeksi.


      • hmmmmmmmmmmm

        Rikolliseksi sen ovat todenneet lähinnä 2.maailmansodan voittajat ja niitä ideologisesti lähellä olevat eli lähinnä erilaiset marksilaiset sekä oikeistoliberaalit.

        Natsiaate sellaisenaan ei sovi edes nykyaikaan, joten paljon melua tyhjästä näillä antifasisteilla.


    • nihhhhhhhhhhhh

      Ilmiannon on näköjään tehnyt eräs tuttu hörhö, jonka nimi on ollut aiemmin tapetilla tälläkin palstalla.

    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset ei kestä totuutta.

    • Hieno homma. Sivistyneessä tilaisuudessa ei tarvita tuollaisia fasisteja.

      • hmmmmmmmmmmmm

        Et taida edes tietää, että mikä on fasisti...



      • hmmmmmmmmmmm

      • hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Aika läpinäkyvää provoa on Hännikäinen suoltanut. Ei se kuitenkaan tee hänestä fasistia.

        Fasismilla ja natsijutuilla trollaajaa ei kaivata kirjamessuille yhtään sen enempää kuin aitoa fasistia.


      • hmmmmmmmmmmm
        outsider1 kirjoitti:

        Fasismilla ja natsijutuilla trollaajaa ei kaivata kirjamessuille yhtään sen enempää kuin aitoa fasistia.

        Vaikka jotkut Hännikäisen nettikirjoitukset ovatkin kieltämättä mauttomia, niin ne ovat kuitenkin itsestäänselvästi todella harmittomia. Vaikea kuvitella, miten ne "uhkaavat muiden ryhmien mahdollisuuksia ilmaista itseään ja elää." Tuskin tuon vasemmistopiipertäjän henkilökohtainen turvallisuuskaan olisi siitä vaarantunut, vaikka Hännikäinen olisi tuonne päästettykin.


      • hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Vaikka jotkut Hännikäisen nettikirjoitukset ovatkin kieltämättä mauttomia, niin ne ovat kuitenkin itsestäänselvästi todella harmittomia. Vaikea kuvitella, miten ne "uhkaavat muiden ryhmien mahdollisuuksia ilmaista itseään ja elää." Tuskin tuon vasemmistopiipertäjän henkilökohtainen turvallisuuskaan olisi siitä vaarantunut, vaikka Hännikäinen olisi tuonne päästettykin.

        Potkujen syynähän oli Kirjamessujen arvojen vastaisuus. On ymmärrettävää, että sivistyksellistä ja älyllistä arvomaailmaa vaaliva tapahtuma ei halua sinne sen enempää jonninjoutavaa trollia kuin oikeaa natsiakaan.


      • hmmmmmmmmmmm
        outsider1 kirjoitti:

        Potkujen syynähän oli Kirjamessujen arvojen vastaisuus. On ymmärrettävää, että sivistyksellistä ja älyllistä arvomaailmaa vaaliva tapahtuma ei halua sinne sen enempää jonninjoutavaa trollia kuin oikeaa natsiakaan.

        Tuskin kukaan normaaliälyinen oikeasti olettaa, että Hännikäinen olisi tuonne kirjamessuille mennyt huutelemaan mitään natsitrollauksia, vaikka olisi joskus vuosia sitten humalapäissään sellaiseen kotioloissaan nettiä selatessaan syyllistynytkin.

        Eli tuskin Hännikäinen olisi käyttäytynyt kyseisessä tilaisuudessa mitenkään sen älyllisten ja sivistyksellisten arvojen vastaisesti. Tässä vaan haluttiin savustaa tapahtumasta ulos "vääriä" mielipiteitä edustava kirjailija väittämällä häntä fasistiksi yms.


      • hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Tuskin kukaan normaaliälyinen oikeasti olettaa, että Hännikäinen olisi tuonne kirjamessuille mennyt huutelemaan mitään natsitrollauksia, vaikka olisi joskus vuosia sitten humalapäissään sellaiseen kotioloissaan nettiä selatessaan syyllistynytkin.

        Eli tuskin Hännikäinen olisi käyttäytynyt kyseisessä tilaisuudessa mitenkään sen älyllisten ja sivistyksellisten arvojen vastaisesti. Tässä vaan haluttiin savustaa tapahtumasta ulos "vääriä" mielipiteitä edustava kirjailija väittämällä häntä fasistiksi yms.

        Varmaan jopa Seppo Lehto osaisi käyttäytyä yksien messujen ajan, mutta se nyt ei paljon auta jos muu toiminta on messujen arvojen vastaista. Messuillakin on oikeus valita yhteistyökumppaninsa.


      • hmmmmmmmmm
        outsider1 kirjoitti:

        Varmaan jopa Seppo Lehto osaisi käyttäytyä yksien messujen ajan, mutta se nyt ei paljon auta jos muu toiminta on messujen arvojen vastaista. Messuillakin on oikeus valita yhteistyökumppaninsa.

        Näiden messujen arvoihin kuuluu kuulemma sananvapaus, joten siinä mielessä Hännikäisen syrjiminen tuskin on sen omien virallisten arvojen mukaista.


      • hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Näiden messujen arvoihin kuuluu kuulemma sananvapaus, joten siinä mielessä Hännikäisen syrjiminen tuskin on sen omien virallisten arvojen mukaista.

        Hännikäisen kaltaiset fasistit, trollit tai fasistitrollit tekevät haittaa sananvapaudelle, joten siitäkin näkökulmasta bänni on hyvä idea.


      • hmmmmmmmmmmm
        outsider1 kirjoitti:

        Hännikäisen kaltaiset fasistit, trollit tai fasistitrollit tekevät haittaa sananvapaudelle, joten siitäkin näkökulmasta bänni on hyvä idea.

        Itseasiassa ei tee. Sensijaan sensuuria käyttelevät uusvasemmiston edustajat tekevät haittaa sananvapaudelle ja itseasiassa vaarantavat koko sen olemassaolon.


      • 4566677778o
        hmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Itseasiassa ei tee. Sensijaan sensuuria käyttelevät uusvasemmiston edustajat tekevät haittaa sananvapaudelle ja itseasiassa vaarantavat koko sen olemassaolon.

        Natseilla ei ole mitään hätään. Niille löytyy aina äänekkäitä puolustajia - ainakin netissä


    • JossainMuualla

      Sellaisia nämä suvaitsevaiset ovat.

      "Turpa kii ja suvaitse!".

      • eioovaikeeta

        Maailmassa tarvitaan sääntöjä, ei kukaan ole muuta väittänytkään. Sääntö on se että kaikkien perusihmisyyttä pitää kunnioittaa. Jos ei sitä halua noudattaa, saa pysyä poissa.


      • hmmmmmmmmmm
        eioovaikeeta kirjoitti:

        Maailmassa tarvitaan sääntöjä, ei kukaan ole muuta väittänytkään. Sääntö on se että kaikkien perusihmisyyttä pitää kunnioittaa. Jos ei sitä halua noudattaa, saa pysyä poissa.

        Hännikäinen kyllä käsittääkseni suvaitsee kaikkien perusihmisyyttä. Veikka ja muut vastaavat fanaattiset uusvasemmistolaiset taas eivät sitä tunnu toteuttavan noitavainoissaan.


    • uliuli

      Ja nyt hiiri-Hännikäinen uhriutuu. Uli,ui, uli.......

    • Suomi.sairastaa

      Hesarin naistoimittaja luonnehti miestä äärioikeistolaiseksi. Arvostelemalla feministejä saa siis äärioikeistolaisen leiman. Tähän on tultu.

    • hienoahienoa

      Kaikki jotka eivät ole kulttuurimarxisteja, ovat kulttuurimarxistien mukaan äärioikeistolaisia, natseja tai fasisteja...

      • juujuuiii

        Kaikki jotka eivät ole luiskaotsaisia persurasisteja, ovat luiskaotsaisen persurasistin mielestä kulttuurimarxisteja


    • Kirjamessut on muutenkin aika rasistinen tapahtuma. En tiedä miten ne vaivihkaa hoitavat asian, mutta sisälle ei päästetä mitään mudan- tai hiekanvärisiä.

      • djöajg

        Hoituu ihan itsestään. Kyse on kirjamessuista. Ne kiinnostavat vain luku- ja kirjoitustaitoisia yksilöitä.


      • djöajg kirjoitti:

        Hoituu ihan itsestään. Kyse on kirjamessuista. Ne kiinnostavat vain luku- ja kirjoitustaitoisia yksilöitä.

        Löysin netistä Animalian Kirjamessuja varten tuottaman mainosjulisteen, jossa Serena Williams opettaa kissalleen terveellistä kasvisruokavaliota. Mutta joku hännikäinen on kännihoureissaan mennyt tuhrimaan tikkukirjaimilla alatyylistä tekstiä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Neekeri-nauttii-banaanista.jpg

        Vaikka Serena nauttisikin banaanista, hänellä on siihen oikeus.


    • 101prosHetero

      Kirjamessut. Ne on homoille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe