Laura on älykäs ja kaunis kretunainen

KretuMan

Kannattaa katsoa, kuinka Laura vastaa kreationismi"syytöksiin".
Samassa pätkässä Enqvistin kommenttia. Perin mielenkiintoista.
https://youtu.be/BOf_RaPRJbA

78

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poriburger

      Miten Huhtasaari ja "älykäs suunnittelu" sopivat yhteen.

      • mene-hoitoon

        Miksi vihaat ja inhoat? Onko se muotia vihata persuja? Saako siitä kiksejä ja selkääntaputuksia? En vain ymmärrä teitä asennevammautuneita radikaaleja.

        #viha- ja valhekulttuuri


      • KretuMan

        Paremmin, kuin anonyymihiiri ja äänioikeus.


      • Julmaolet

        Sovinistisika? Naisen vihaaja?


    • Eivassarivaltaakoskaan

      Älykäs ja kaunis Laura...
      Sarkasmi sijansa saakoon.

      • KretuMan

        Käskikö sotanorsusi?


      • Naisetkiittää

        Nainen ei voi olla älykäs? Ai jaa.


    • varottavaeksytystä

      Laura on harhaoppinen.

      • KretuMan

        Laita paikka kerrallaan, missä kohdin Laura ei pysy sanassa, niin minä vastaan hänen puolestaan.


      • 816100

        Naisvihaa! Kuinka kehtaat?


    • Loora on itse de facto tunnustanut kreationisminsa. Jos hän nyt yrittää kiemurrella siitä osittain pois, se on yhä vain säälittävämpää.

      • KretuMan

        Ei Laura mitään yritä kiemurrella. On aidosti kretu. Termi "syytökset" tulee siitä, että luomisoppiin uskovia vastaan hyökätään, kuten varsin hyvin tiedät.


      • KretuMan kirjoitti:

        Ei Laura mitään yritä kiemurrella. On aidosti kretu. Termi "syytökset" tulee siitä, että luomisoppiin uskovia vastaan hyökätään, kuten varsin hyvin tiedät.

        No hyvä ettei yritä.

        Mutta itsekin ihmettelen, että kaikin keinoin maksimaalista julkisuutta ja valtaa hakevien ihmisten kimppuun hyökätään – vaikka vain sanoin niin kuitenkin. Mitä sitä nyt silleen? Hyökkäisivät tavisten kimppuun, sillä meissäkin on paljon sanomista.

        😛


      • Niinpäniin
        KretuMan kirjoitti:

        Ei Laura mitään yritä kiemurrella. On aidosti kretu. Termi "syytökset" tulee siitä, että luomisoppiin uskovia vastaan hyökätään, kuten varsin hyvin tiedät.

        Älykkyys sen paremmin kuin kauneuskaan ei takaa viisautta. Ja mitä Lauran kauneuteeen tulee niin hän käyttää kyllä kaikki naisten keinot, niin meikkauksesta, hiusten värjäämisestä ja pukeutumistyylistä alkaen muokatakseen ulkoita habitustaan Elovena-tyttömäiseen suuntaan. Lauran ulkonäkö muistuttaa hyvin läheisesti BDM:n kuvia 80 vuoden takaa arjalaisesta ihannenaisesta. Tyyli jonka hän on itse tietoisesti valinnut itselleen. Tehoaa kyllä potentiaaliseen kannattajakuntaan.

        Ja taas kerran, luomisesta eri mieltä oleminen ei ole hyökkäys joten ihan turhaan yrität sovitella päällesi sitä uhrin viittaa. Sen tuhkaämpärinkin voit viedä takaisin sinne minne se kuuluu.


      • Niinpäniin kirjoitti:

        Älykkyys sen paremmin kuin kauneuskaan ei takaa viisautta. Ja mitä Lauran kauneuteeen tulee niin hän käyttää kyllä kaikki naisten keinot, niin meikkauksesta, hiusten värjäämisestä ja pukeutumistyylistä alkaen muokatakseen ulkoita habitustaan Elovena-tyttömäiseen suuntaan. Lauran ulkonäkö muistuttaa hyvin läheisesti BDM:n kuvia 80 vuoden takaa arjalaisesta ihannenaisesta. Tyyli jonka hän on itse tietoisesti valinnut itselleen. Tehoaa kyllä potentiaaliseen kannattajakuntaan.

        Ja taas kerran, luomisesta eri mieltä oleminen ei ole hyökkäys joten ihan turhaan yrität sovitella päällesi sitä uhrin viittaa. Sen tuhkaämpärinkin voit viedä takaisin sinne minne se kuuluu.

        Looran hiusten malli ei kuitenkaan ole yksi yhteen 1930-luvun suosituin saksalainen. Silloinhan piti arjalaisnaisella olla laineita tai jopa kiharoita. Lisäksi hänen paikkansa oli kotona pukkaamassa haarovälistään tykinruokaa eikä missään tapauksessa ainakaan Puoluetta edustamassa. Muuten analyysisi oli pirullisen osuva.

        Muuten kyllä voi kysyä, olisiko Loora tummaverikkönä koskaan saavuttanut muslimimamuvastaisuuden vetopasuunana sitä asemaa joka hänellä nyt on.

        Mikähän se oikea tukanväri muuten lienee? Kaikki olettavat Looran aidoksi blondiksi, minäkin, mutta...?


      • jjksjlsgöklöj
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Looran hiusten malli ei kuitenkaan ole yksi yhteen 1930-luvun suosituin saksalainen. Silloinhan piti arjalaisnaisella olla laineita tai jopa kiharoita. Lisäksi hänen paikkansa oli kotona pukkaamassa haarovälistään tykinruokaa eikä missään tapauksessa ainakaan Puoluetta edustamassa. Muuten analyysisi oli pirullisen osuva.

        Muuten kyllä voi kysyä, olisiko Loora tummaverikkönä koskaan saavuttanut muslimimamuvastaisuuden vetopasuunana sitä asemaa joka hänellä nyt on.

        Mikähän se oikea tukanväri muuten lienee? Kaikki olettavat Looran aidoksi blondiksi, minäkin, mutta...?

        Kuukkelin kuvahaulla löytyy tusinoittain kuvia Laurasta joista selviää hänen hiusten tumma juurikasvu. Lauran hiusten väri on yhtä aitoa kuin kaikki muukin hänessä.


      • jjksjlsgöklöj kirjoitti:

        Kuukkelin kuvahaulla löytyy tusinoittain kuvia Laurasta joista selviää hänen hiusten tumma juurikasvu. Lauran hiusten väri on yhtä aitoa kuin kaikki muukin hänessä.

        Jaa-a. Olisikohan suvussa maahanmuuttajia?


      • KretuMan
        Niinpäniin kirjoitti:

        Älykkyys sen paremmin kuin kauneuskaan ei takaa viisautta. Ja mitä Lauran kauneuteeen tulee niin hän käyttää kyllä kaikki naisten keinot, niin meikkauksesta, hiusten värjäämisestä ja pukeutumistyylistä alkaen muokatakseen ulkoita habitustaan Elovena-tyttömäiseen suuntaan. Lauran ulkonäkö muistuttaa hyvin läheisesti BDM:n kuvia 80 vuoden takaa arjalaisesta ihannenaisesta. Tyyli jonka hän on itse tietoisesti valinnut itselleen. Tehoaa kyllä potentiaaliseen kannattajakuntaan.

        Ja taas kerran, luomisesta eri mieltä oleminen ei ole hyökkäys joten ihan turhaan yrität sovitella päällesi sitä uhrin viittaa. Sen tuhkaämpärinkin voit viedä takaisin sinne minne se kuuluu.

        Ei minulla ole tarvetta käyttää mitään viittoja. Olen enemmän, kuin kykenevä puolustamaan itseäni sanalla ja raajoilla.
        Totesin Lauran filmiin liittyvän tosiasian. Viittasi voit työntää mustaan aukkoosi.


      • tosasjaassa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Jaa-a. Olisikohan suvussa maahanmuuttajia?

        Peruskoulukuvista lähtien Laurasta löytyy vain blondikuvia.


      • tosasjaassa kirjoitti:

        Peruskoulukuvista lähtien Laurasta löytyy vain blondikuvia.

        Uran suunnittelu kannattaa siis aloittaa jo varhain.


      • sgjklgkl
        KretuMan kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta käyttää mitään viittoja. Olen enemmän, kuin kykenevä puolustamaan itseäni sanalla ja raajoilla.
        Totesin Lauran filmiin liittyvän tosiasian. Viittasi voit työntää mustaan aukkoosi.

        Olet sitten unohtanut kokonaan Jessen ohjeet toisen posken kääntämisestä? Et taida olla sittenkään kovin uskovainen vaikka yrität kretuliinia esittää? Oletko paremminkin ateistisen Halla-ahon palvojia?


      • sgjklgkl

        Sun jutut on hiekkalaatikkotasoa.

        Olet pelkkä Jessen helmoissa piileskelevä lapsellinen munapää joka heristelee sieltä nyrkkiä kaikille eri mieltä olevilla ja uhoilee että "Meidän jumala tuleekin ja antaa sulle selkään!"


      • KretuMan
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No hyvä ettei yritä.

        Mutta itsekin ihmettelen, että kaikin keinoin maksimaalista julkisuutta ja valtaa hakevien ihmisten kimppuun hyökätään – vaikka vain sanoin niin kuitenkin. Mitä sitä nyt silleen? Hyökkäisivät tavisten kimppuun, sillä meissäkin on paljon sanomista.

        😛

        Ei julkisuus ole se mittari. Hyökkääthän sinäkin jokaista arjen harmaata uskovaa vastaan jonka kohtaat. Mietipä Repe, kuinka paljon parempi paikka maailma olisi, ellet hyökkäisi vaan keskustelisit? Samanlainen solukimppu on se sinun vihaamasi uskovakin.
        Jokainen meistä hapuilee oman ymmärryksensä varassa.
        Jos sinulla on enemmän ymmärrystä, niin se universaalisti vaatii sinun opastavan vähemmän ymmärtävää. Eikö?
        Älä pilkkaa koskaan. Ohjaa. Jos kosminen kaaos tai Jumala mielestäsi on antanut sinulle älyä, älä väärinkäytä sitä.
        Ymmärrä mitä on äly.


      • KretuMan
        sgjklgkl kirjoitti:

        Sun jutut on hiekkalaatikkotasoa.

        Olet pelkkä Jessen helmoissa piileskelevä lapsellinen munapää joka heristelee sieltä nyrkkiä kaikille eri mieltä olevilla ja uhoilee että "Meidän jumala tuleekin ja antaa sulle selkään!"

        Missä piileskelen? 130 kg lihaa tulee heti, kun tilaat vastustajaa. Rakastan raskaan sarjan häkkimatseja. Parin lajin synkät vyöt ja ihan peloton. Missä olet?
        Uhkailetko? Kerropa osoite missä aiot ojentaa minua.


      • KretuMan
        sgjklgkl kirjoitti:

        Sun jutut on hiekkalaatikkotasoa.

        Olet pelkkä Jessen helmoissa piileskelevä lapsellinen munapää joka heristelee sieltä nyrkkiä kaikille eri mieltä olevilla ja uhoilee että "Meidän jumala tuleekin ja antaa sulle selkään!"

        Hei munapää. Onko miestä avautua samoin häkissä? Minä en piilottele. Nimeä paikka ja aika. Hommaa yleisö. On aina kiva, kun saa ison pojan vastaan. Itse olen 130 kg.
        Oletko vahvempi mielestäsi? Tule ja kokeile.


      • KretuMan
        sgjklgkl kirjoitti:

        Sun jutut on hiekkalaatikkotasoa.

        Olet pelkkä Jessen helmoissa piileskelevä lapsellinen munapää joka heristelee sieltä nyrkkiä kaikille eri mieltä olevilla ja uhoilee että "Meidän jumala tuleekin ja antaa sulle selkään!"

        Huhuu. Missä olet munapääksi haukkuja?
        Otetaanko ufc-säännöillä vai täysin vapailla?
        Ethän pelkää?
        Mies ei koskaan pelkää. Jos et ollutkaan mies vaan nainen tai näitä nykyisiä elämänmuotoja, niin anna olla. Ei teistä koskaan ole kunnon matsiin.
        Nainen taas ei koskaan noin rääkyisi, joten taisit olla undulaatti.
        Undulaattikeskonen olet.
        Kamoon. Kamoon. Miehisty nyt!
        Ainoastaan naiselta siedän miltei loputtomasti sanallista uhoa ( en koskaan fyysistä väkivaltaa), koska nainen on heikompi saviastia.
        Anna minun olla se matsin uskova vs. ate, osanottaja.
        Jos tämä issuu pitää ratkaista fyysisesti, niin ei ongelmaa.
        Olen koko elämäni ollut siihen valmis.
        Penkitän reilusti yli 300 kg.
        En voi tässäkään kertoa tarkkaan, etten paljasta henkilöllisyyttäni turhaan.
        Toki ymmärrän, ettei yhdestäkään ateistista ole ottamaan matsia minua vastaan.
        Ei yhdessäkään ateistissa ole sen vertaa miestä, että kohtaisi minut häkissä.
        Kokeillaan, onko edes debatissa.


      • KretuMan
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Jaa-a. Olisikohan suvussa maahanmuuttajia?

        Mitä se haittaisi vaikka olisikin, rasisti?


      • KretuMan
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Uran suunnittelu kannattaa siis aloittaa jo varhain.

        Oletko hidas?


      • KretuMan
        tosasjaassa kirjoitti:

        Peruskoulukuvista lähtien Laurasta löytyy vain blondikuvia.

        Ja ihan uskomattoman upea blondi onkin. Eiks je?
        Kaltaisesi moku ei koskaan pääse tuntemaan Finlandia-hymniä.


      • KretuMan
        jjksjlsgöklöj kirjoitti:

        Kuukkelin kuvahaulla löytyy tusinoittain kuvia Laurasta joista selviää hänen hiusten tumma juurikasvu. Lauran hiusten väri on yhtä aitoa kuin kaikki muukin hänessä.

        Laitapa kaikelle kansalle näkösälle ne tusinat. Linkki tai olet valehtelija.
        Äkkiä.
        Tusinoittain.. lukijat. Linkkiä ei tule.


      • KretuMan
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Looran hiusten malli ei kuitenkaan ole yksi yhteen 1930-luvun suosituin saksalainen. Silloinhan piti arjalaisnaisella olla laineita tai jopa kiharoita. Lisäksi hänen paikkansa oli kotona pukkaamassa haarovälistään tykinruokaa eikä missään tapauksessa ainakaan Puoluetta edustamassa. Muuten analyysisi oli pirullisen osuva.

        Muuten kyllä voi kysyä, olisiko Loora tummaverikkönä koskaan saavuttanut muslimimamuvastaisuuden vetopasuunana sitä asemaa joka hänellä nyt on.

        Mikähän se oikea tukanväri muuten lienee? Kaikki olettavat Looran aidoksi blondiksi, minäkin, mutta...?

        "Muuten kyllä voi kysyä, olisiko Loora tummaverikkönä koskaan saavuttanut muslimimamuvastaisuuden vetopasuunana sitä asemaa joka hänellä nyt on."

        Minkä vastaisuuden? Et kai ole rassisti?
        Taidat olla rasse. Harmittaako freudilainen lipsahduksesi?
        No äläpä välitä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Jaa-a. Olisikohan suvussa maahanmuuttajia?

        Kaikki suomalaiset ovat "maahanmuuttajien", eli alueelle muuttaneiden jälkeläisiä. Siitä huolehti viimeisin jääkausi, joka hiipui palttiaralla 10 000 vuotta sitten.

        Ai niin, mutta siinähän tuli taas mainittua yksi asia pitkässsä listassa, jonka nuoren maan kreationistit joutuvat kieltämään. Lähinnä surkuhupaisia ovat olleet yritelmät sepitellä kuinka kaikki Suomesta löytyvät jääkauden jäljet ovatkin taikatulvan aiheuttamia. Mihinkähän kastiin Loora kuuluu, jääkausien kieltäjiin vai myöntäjiin (jolloin joutuu myös myöntämään että olemme kaikki MUUALTA alueelle muuttaneiden jälkeläisiä)?


      • alanganrfield
        bg-ope kirjoitti:

        Kaikki suomalaiset ovat "maahanmuuttajien", eli alueelle muuttaneiden jälkeläisiä. Siitä huolehti viimeisin jääkausi, joka hiipui palttiaralla 10 000 vuotta sitten.

        Ai niin, mutta siinähän tuli taas mainittua yksi asia pitkässsä listassa, jonka nuoren maan kreationistit joutuvat kieltämään. Lähinnä surkuhupaisia ovat olleet yritelmät sepitellä kuinka kaikki Suomesta löytyvät jääkauden jäljet ovatkin taikatulvan aiheuttamia. Mihinkähän kastiin Loora kuuluu, jääkausien kieltäjiin vai myöntäjiin (jolloin joutuu myös myöntämään että olemme kaikki MUUALTA alueelle muuttaneiden jälkeläisiä)?

        Amerikkalaisilla ei ole laillista oikeutta olla amerikassa koska he ovat tappaneet alkuperäiset ihmiset .
        Vanhemmatkin omistussuhteet ovat päteviä Euroopassa.


      • sgjklgkl
        KretuMan kirjoitti:

        Huhuu. Missä olet munapääksi haukkuja?
        Otetaanko ufc-säännöillä vai täysin vapailla?
        Ethän pelkää?
        Mies ei koskaan pelkää. Jos et ollutkaan mies vaan nainen tai näitä nykyisiä elämänmuotoja, niin anna olla. Ei teistä koskaan ole kunnon matsiin.
        Nainen taas ei koskaan noin rääkyisi, joten taisit olla undulaatti.
        Undulaattikeskonen olet.
        Kamoon. Kamoon. Miehisty nyt!
        Ainoastaan naiselta siedän miltei loputtomasti sanallista uhoa ( en koskaan fyysistä väkivaltaa), koska nainen on heikompi saviastia.
        Anna minun olla se matsin uskova vs. ate, osanottaja.
        Jos tämä issuu pitää ratkaista fyysisesti, niin ei ongelmaa.
        Olen koko elämäni ollut siihen valmis.
        Penkitän reilusti yli 300 kg.
        En voi tässäkään kertoa tarkkaan, etten paljasta henkilöllisyyttäni turhaan.
        Toki ymmärrän, ettei yhdestäkään ateistista ole ottamaan matsia minua vastaan.
        Ei yhdessäkään ateistissa ole sen vertaa miestä, että kohtaisi minut häkissä.
        Kokeillaan, onko edes debatissa.

        Meillähän voisi olla mahdollisuus yhteisiin bisneksiin. Sinä pysyt siellä häkissä ja minä myyn pääsylippuja kaikille ketkä haluavat nähdä aidon evoluution rappeuttaman kreationistisen ihmisapinan.

        Sinulla olisi oikea asennekin hommaan. Meuhkaat, möykkäät ja paukutat välillä rintaasi ihan vaan normaaliin tapaasi niin kyllä katsojia riittää.

        Jos haluat voimme jopa antaa pääsylipuista alennusta kanssakreationisteillesi.


      • sgjklgkl kirjoitti:

        Meillähän voisi olla mahdollisuus yhteisiin bisneksiin. Sinä pysyt siellä häkissä ja minä myyn pääsylippuja kaikille ketkä haluavat nähdä aidon evoluution rappeuttaman kreationistisen ihmisapinan.

        Sinulla olisi oikea asennekin hommaan. Meuhkaat, möykkäät ja paukutat välillä rintaasi ihan vaan normaaliin tapaasi niin kyllä katsojia riittää.

        Jos haluat voimme jopa antaa pääsylipuista alennusta kanssakreationisteillesi.

        Hetkinen. En ota kantaa aiheeseen, mutta puhetyyliin on pakko puuttua. Mietittekö te yhtään kuinka moni lukee viestinne ja mitä ne teistä kertovat? Emmekö me enää osaa keskustella asiallisesti? Jokainen voisi vähän miettiä mitä sanoo. #pienipalarakkautta


      • LovebotBlue kirjoitti:

        Hetkinen. En ota kantaa aiheeseen, mutta puhetyyliin on pakko puuttua. Mietittekö te yhtään kuinka moni lukee viestinne ja mitä ne teistä kertovat? Emmekö me enää osaa keskustella asiallisesti? Jokainen voisi vähän miettiä mitä sanoo. #pienipalarakkautta

        Olet täysin oikeassa, ja koska näin on, eikä edes vain siksi, oletan että olet 👩.


      • sgjklgkl

        Luitko myös kretumanin viestit? Kaiken sen turhanpäiväisen uhoamisen ja väkivallalla uhkailun?

        Toisaalta kretuman omalla vaatimattomalla panoksellaan on elävä todiste evoluutiosta. Hänen käyttäytymisessään näkyy vieläkin meidän ihmisapinaperimä ja se pompsahtaa hänellä pintaan helposti.


    • Kyllä Laura on kaunis, mutta Enqvist on Lidlin mainoksessa!

      • KretuMan

        Muuhun Karista ei olekaan. Karde uskoo ajatusten olevan ainetta.
        Ihan mukava kaveri siis, en sitä vaan tämä Karin kosmoilu ei täytä tieteen vaatimuksia minun standardieni mukaan.


      • KretuMan kirjoitti:

        Muuhun Karista ei olekaan. Karde uskoo ajatusten olevan ainetta.
        Ihan mukava kaveri siis, en sitä vaan tämä Karin kosmoilu ei täytä tieteen vaatimuksia minun standardieni mukaan.

        >tämä Karin kosmoilu ei täytä tieteen vaatimuksia minun standardieni mukaan.

        Sinä päivänä kun kreationistit alkavat määritellä "tieteen vaatimuksia", meillä ei ole enää mitään toivoa.


      • CommeCiCommeCa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >tämä Karin kosmoilu ei täytä tieteen vaatimuksia minun standardieni mukaan.

        Sinä päivänä kun kreationistit alkavat määritellä "tieteen vaatimuksia", meillä ei ole enää mitään toivoa.

        "Sinä päivänä kun kreationistit alkavat määritellä "tieteen vaatimuksia", meillä ei ole enää mitään toivoa."

        Tai sitten käy kuten Ann Gaugerille, joka ilmeisesti ainakin jollain lailla tosissaan yritti olla "oikea" kreationistinen tieteenharjoittaja, ja onnistuikin niin hyvin että päätyi vahingossa esittelemään löytämäänsä hyödyllistä mutaaatiota:

        http://www.rationalskepticism.org/creationism/ann-gauger-continues-to-deny-beneficial-mutations-t33314.html


    • Olenkominätyhmä

      Miten voi olla älykäs jos uskoo maailman olevan ihan jotain muuta kuin todellisuus kertoo?

      • kreationismi_on_sairaus

        Olet tyhmä jeesuksenmorsian, lättäpää tms. jos USKOT maailman olevan ihan jotain muuta kuin todellisuus kertoo.


      • KretuMan
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Olet tyhmä jeesuksenmorsian, lättäpää tms. jos USKOT maailman olevan ihan jotain muuta kuin todellisuus kertoo.

        Sinä älykääpiö hyökkäät omiasi vastaan. Eipä yllätä. Lusikalla annettu jne.
        Tiedoksi teille molemmille vähäväkisille.
        Todellisuus on juuri, kuin sen koemme. Te haette elämällenne selityksiä Enqvistin selityksistä.
        Se ei ole todellisuus.
        Kauanko kestää, että ateisteista älykkäimmät myöntävät realiteetit ja myöntävät ihmisälyn rajallisuuden?
        Kerron faktan joka lopettaa kosmoilun ja evoilun totaalisesti, kunhan rehellisin ja älykkäin ateisti rohkaistuu ja toteaa: Ei ole ihmisälyn saavutettavissa tieto, mistä tulimme, mistä tuli materia, mistä tuli elämä.
        On sula mahdottomuus nähdä alkuun älyä käyttäen.
        Ainoastaan entiteetti ajan ulkopuolelta voi nähdä ja kertoa sen.

        Älykkäimmät ateistit. Pysähtykää miettimään.
        Miettikää vielä.
        Olemme aikaan sidottuja olentoja. Aika kulkee virtana ja me väistelemme kiviä virran mukana liukuessamme.
        Miettikää nyt hyvät ihmiset. Pinnistelkää.
        Ihminen on valonvälähdys janalla. Miten voisit pystyä selittämään alun saatika lopun?
        Jos janan on suunnitellut korkein äly, ja tämä äly ei halua itseään ilmaista sinulle, tietäisitkö tämän älyn olemassaolosta mitään?
        Tämä kirjoitus on vain kaikkein viisaimmille ateisteille, ei tälle jolle vastaan. Tälle tuottaisi ongelmia tehdä 80-luvun veroilmoitus. Siksi se muutettiin automodelle.

        Minua huolestuttaa tämä nykyinen älyn puute. Nykypäivän älyköt eivät kunnolla pärjäisi 70-luvun tehtävistä vaikka ovatkin erittäin päteviä kaikessa visuaaliräiskeessä, sen myönnän.
        Visuaaliräiske© ja tietotulvan hallinta eivät kuitenkaan rakenna viisautta.
        Kysypä tämänpäivän vasta väitelleeltä mitä tahansa hänen lähimuistinsa ulkopuolelta, niin hän on pulassa. Google ei osaa opettaa sinua ajattelemaan. Mikä siinä on niin pahaa ajatella? Sattuuko päähän vai mitä?

        Ihminen on luotu ajattelemaan.


        Väitän, että ilman agnoskepon kaltaisia änkyräateja, te olisitte ihan pulassa.
        En tiedä kyseisen gentlemannin ikää, mutta heitän arvauksen, että 50, mies.
        Ehkä jopa 60.
        Hän varmaan kertoo itse.
        Agno kaikessa jumalattomuudessaankin omaa mielestäni suht kyvykkäät aivot.
        Ei mitenkään briljantit mutta kyvykkäät.
        Nämä älykkyysasiat ovat itselleni tuttuja, mutten halua enempää avata.
        Muut tietämistäni ateisteista täällä ja muualla, ovat sangen sakeaa sakkia.

        Haastankin jokaisen asialliseen keskusteluun kykenevän ateistin ja evon ( sama asia kirjoissani muutamaa henkilöä lukuunottamatta) semmoiseen debattiin kanssani, että oksat pois.
        Ehtoja on kaksi.
        Ei ainuttakaan sanaa, jolla pyritään tarkoitushakuisesti loukkaamaan toisen uskoa, uskontoa, uskomusta, henkilöä, henkilön koulutusta, yhteiskuntaluokkaa, perhettä, sukua, rotua, tai opponentin ihmisyyttä.
        Suomennos: puhutaan, kuin puhuisimme kasvotusten.
        Käykö?

        Kretu, uskis jne. on ihan ok.
        Ate, ateuskis varmaan teille?
        Hihhuli ei ole kirjoissani ok, se antaa kuvan fanaattisesta hahmosta, kuten Rick Dawkins.
        Vertaapa RD vaikka NdeGT:iin.
        Sen siedän.

        Jeesuksenmorsian termi muodossa, jossa te sitä käytätte ei ole koskaan ok.
        Se on pilkka opponenttia kohtaan, kun käytetään hengellisestä tapahtumasta maallista merkitystä, tietäen, että uskova on absoluuttihetero ja teistä löytyy ne ei niin maskuliiniset hahmot.

        Olen siis valmis bätliin KretuMan vs. World.
        Oletko sinä?
        Annetaan jälkipolvien lukijoiden olla the judge.

        Tulvan välttämiseksi on pakko jättää one linerit vastaamatta ja kantaaottavimmissa, pyydän, yksi ongelma kerrallaan.
        Hyvin nopeasti näen, kuka pyrkii pilkkaan ja kuka rakentavuuteen.

        Nyt on ateisti elämäsi mahdollisuus lyntätä tiedollasi ja älyn voimallasi uskovainen, kreationisti, huippuälykäs ihminen, hurjalla tietämykselläsi maan rakoon.

        Pieni varoituksen sana. Olette tottuneet rääkymään tapakristityille. Minä en ole sellainen.
        Olen fundamentalisti, kreationisti, Jeesuksen palvelija ja erittäin kyvykäs. Sanan kaikissa merkityksissä. Ainoa asia, mitä en voi tehdä, on valehdella.
        Olen siitä erittäin ylpeä. Kymmeniä vuosia jo ilman yhtään valhetta. Olen brutaalin rehellinen eikä minulla ole juurikaan ystäviä. En kaipaa ystäviä, kaipaan rehellisyyttä.

        Kun naureskelet ystävien puutettani, niin älä liikaa iloitse.
        Mieti, onko valeystävyys tärkeää vai onko rehellisyys kaikkein tärkeintä?


        Te, jotka toivotte olevanne huippuälykkäitä, sanon, paljon helpompi olisi elää varustettuna vain 140 älyllä, kuin tällä. Koko maailma rasittaa minua. Ihmiset, jotka eivät osaa hankkia ruokaa, täyttää veroilmoitusta, pyörittää yrityksen kirjanpitoa, laskea päässä mikä on kannattavaa, osata parisuhde-elämää, osata konepiirrustusta, kolmiulotteisia projektioita, sähköasennusta, konekieltä, koodausta, yhtäaikaa suomea, ruotsia, venäjää, englantia, espanjaa, hepreaa ja kreikkaa, lukea Raamattua suomeksi, uudella ja vanhalla kielellä, lukea Raamattua uudella ja vanhalla englannilla, ymmärtää politiikkaa sekä sosiaalipolitiikkaa, hallita useampia kamppailulajeja expert-tasolla, ymmärtää henkisen ja lihallisen ihmisen ero, ymmärtää kokonaiskuva mitä tavallisille ihmisille ollaan tekemässä, pääsevät tässä elämässä paljon helpommalla.


      • KretuMan kirjoitti:

        Sinä älykääpiö hyökkäät omiasi vastaan. Eipä yllätä. Lusikalla annettu jne.
        Tiedoksi teille molemmille vähäväkisille.
        Todellisuus on juuri, kuin sen koemme. Te haette elämällenne selityksiä Enqvistin selityksistä.
        Se ei ole todellisuus.
        Kauanko kestää, että ateisteista älykkäimmät myöntävät realiteetit ja myöntävät ihmisälyn rajallisuuden?
        Kerron faktan joka lopettaa kosmoilun ja evoilun totaalisesti, kunhan rehellisin ja älykkäin ateisti rohkaistuu ja toteaa: Ei ole ihmisälyn saavutettavissa tieto, mistä tulimme, mistä tuli materia, mistä tuli elämä.
        On sula mahdottomuus nähdä alkuun älyä käyttäen.
        Ainoastaan entiteetti ajan ulkopuolelta voi nähdä ja kertoa sen.

        Älykkäimmät ateistit. Pysähtykää miettimään.
        Miettikää vielä.
        Olemme aikaan sidottuja olentoja. Aika kulkee virtana ja me väistelemme kiviä virran mukana liukuessamme.
        Miettikää nyt hyvät ihmiset. Pinnistelkää.
        Ihminen on valonvälähdys janalla. Miten voisit pystyä selittämään alun saatika lopun?
        Jos janan on suunnitellut korkein äly, ja tämä äly ei halua itseään ilmaista sinulle, tietäisitkö tämän älyn olemassaolosta mitään?
        Tämä kirjoitus on vain kaikkein viisaimmille ateisteille, ei tälle jolle vastaan. Tälle tuottaisi ongelmia tehdä 80-luvun veroilmoitus. Siksi se muutettiin automodelle.

        Minua huolestuttaa tämä nykyinen älyn puute. Nykypäivän älyköt eivät kunnolla pärjäisi 70-luvun tehtävistä vaikka ovatkin erittäin päteviä kaikessa visuaaliräiskeessä, sen myönnän.
        Visuaaliräiske© ja tietotulvan hallinta eivät kuitenkaan rakenna viisautta.
        Kysypä tämänpäivän vasta väitelleeltä mitä tahansa hänen lähimuistinsa ulkopuolelta, niin hän on pulassa. Google ei osaa opettaa sinua ajattelemaan. Mikä siinä on niin pahaa ajatella? Sattuuko päähän vai mitä?

        Ihminen on luotu ajattelemaan.


        Väitän, että ilman agnoskepon kaltaisia änkyräateja, te olisitte ihan pulassa.
        En tiedä kyseisen gentlemannin ikää, mutta heitän arvauksen, että 50, mies.
        Ehkä jopa 60.
        Hän varmaan kertoo itse.
        Agno kaikessa jumalattomuudessaankin omaa mielestäni suht kyvykkäät aivot.
        Ei mitenkään briljantit mutta kyvykkäät.
        Nämä älykkyysasiat ovat itselleni tuttuja, mutten halua enempää avata.
        Muut tietämistäni ateisteista täällä ja muualla, ovat sangen sakeaa sakkia.

        Haastankin jokaisen asialliseen keskusteluun kykenevän ateistin ja evon ( sama asia kirjoissani muutamaa henkilöä lukuunottamatta) semmoiseen debattiin kanssani, että oksat pois.
        Ehtoja on kaksi.
        Ei ainuttakaan sanaa, jolla pyritään tarkoitushakuisesti loukkaamaan toisen uskoa, uskontoa, uskomusta, henkilöä, henkilön koulutusta, yhteiskuntaluokkaa, perhettä, sukua, rotua, tai opponentin ihmisyyttä.
        Suomennos: puhutaan, kuin puhuisimme kasvotusten.
        Käykö?

        Kretu, uskis jne. on ihan ok.
        Ate, ateuskis varmaan teille?
        Hihhuli ei ole kirjoissani ok, se antaa kuvan fanaattisesta hahmosta, kuten Rick Dawkins.
        Vertaapa RD vaikka NdeGT:iin.
        Sen siedän.

        Jeesuksenmorsian termi muodossa, jossa te sitä käytätte ei ole koskaan ok.
        Se on pilkka opponenttia kohtaan, kun käytetään hengellisestä tapahtumasta maallista merkitystä, tietäen, että uskova on absoluuttihetero ja teistä löytyy ne ei niin maskuliiniset hahmot.

        Olen siis valmis bätliin KretuMan vs. World.
        Oletko sinä?
        Annetaan jälkipolvien lukijoiden olla the judge.

        Tulvan välttämiseksi on pakko jättää one linerit vastaamatta ja kantaaottavimmissa, pyydän, yksi ongelma kerrallaan.
        Hyvin nopeasti näen, kuka pyrkii pilkkaan ja kuka rakentavuuteen.

        Nyt on ateisti elämäsi mahdollisuus lyntätä tiedollasi ja älyn voimallasi uskovainen, kreationisti, huippuälykäs ihminen, hurjalla tietämykselläsi maan rakoon.

        Pieni varoituksen sana. Olette tottuneet rääkymään tapakristityille. Minä en ole sellainen.
        Olen fundamentalisti, kreationisti, Jeesuksen palvelija ja erittäin kyvykäs. Sanan kaikissa merkityksissä. Ainoa asia, mitä en voi tehdä, on valehdella.
        Olen siitä erittäin ylpeä. Kymmeniä vuosia jo ilman yhtään valhetta. Olen brutaalin rehellinen eikä minulla ole juurikaan ystäviä. En kaipaa ystäviä, kaipaan rehellisyyttä.

        Kun naureskelet ystävien puutettani, niin älä liikaa iloitse.
        Mieti, onko valeystävyys tärkeää vai onko rehellisyys kaikkein tärkeintä?


        Te, jotka toivotte olevanne huippuälykkäitä, sanon, paljon helpompi olisi elää varustettuna vain 140 älyllä, kuin tällä. Koko maailma rasittaa minua. Ihmiset, jotka eivät osaa hankkia ruokaa, täyttää veroilmoitusta, pyörittää yrityksen kirjanpitoa, laskea päässä mikä on kannattavaa, osata parisuhde-elämää, osata konepiirrustusta, kolmiulotteisia projektioita, sähköasennusta, konekieltä, koodausta, yhtäaikaa suomea, ruotsia, venäjää, englantia, espanjaa, hepreaa ja kreikkaa, lukea Raamattua suomeksi, uudella ja vanhalla kielellä, lukea Raamattua uudella ja vanhalla englannilla, ymmärtää politiikkaa sekä sosiaalipolitiikkaa, hallita useampia kamppailulajeja expert-tasolla, ymmärtää henkisen ja lihallisen ihmisen ero, ymmärtää kokonaiskuva mitä tavallisille ihmisille ollaan tekemässä, pääsevät tässä elämässä paljon helpommalla.

        Sinulla ei ole ystäviä, koska tekstisi perusteella olet itsekeskeinen kusipää.

        Tuliko liian suorasti ilmaistua, menikö tunteisiin? Pahoittelut. Ehkä sinulle ei ole kukaan kertonut tätä asiaa aikaisemmin. Tai on, ennen kuin ovat jättäneet sinut itseksesi paukuttelemaan henkseleitäsi.

        Olen tavannut paljon älykkäitä ihmistä, lukenut paljon heidän kirjoittamiaan kirjoja, haastatteluja ym., mutta en ainoataan sellaista jolle olisi ollut tarpeen alleviivata omaa älykkyyttään, koulutustaan, tai jotain muuta asiaa itsestään, ikään kuin se mitä ihminen sanoo ja tekee ei olisi tarpeeksi. Jostain kumman syystä tätä ominaisuutta, itsensä jalustalle nostamista näkyy nimenomaan teissä "nöyrissä" juutalaisen zombien seuraajissa. Mistä liene kertoo moinen rehentelyn tarve, heikosta itsetunnosta, kusipäisyydestä, yleisestä ymmärtämätömyydestä vai mistä, aivan sama. Se ei ole minun silmissäni eikä varmaan monen muunkaan silmissä hyve. Siksi kaltaiset ihmiset ovat usein yksinäisiä, Kuka teitä ja jatkuvaa itsekeskeisyyttänne jaksaisi pitemmän päälle?

        Aidosti rikkaat ihmiset harvemmin rehentelevät omaisuudellaan. Ne joilla omaisuutta ei aidosti ole, rehentelevät kuten c-luokan rap-tähdet vuokra-autoja ja luksustuotejäljitelmiä vilisevissä videoissaan. Siksi kyseenalaistan myös sinun älykkyytesi. Aidosti älykäs ihminen älyää olla rehentelemättä älykkyydellään, sinä et.


    • Kreationismi_on_sairaus

      Laura voi olla jossain määrin ulkoisesti kaunis, mutta sisäisesti ruma: Plagioija, epärehellinen, rasisti ja populistinen jeesuksenmorsian.

      Älykäs ei ole. Kukaan kreationisti ei ole älykäs eikä rationaalinen.

      • KretuMan

        Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja.
        Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana.
        Ei ole rasisti.
        Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa.
        Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä.
        Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija.

        Mitähän muita valeita keksit?


      • KretuMan kirjoitti:

        Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja.
        Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana.
        Ei ole rasisti.
        Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa.
        Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä.
        Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija.

        Mitähän muita valeita keksit?

        Gradun pohtimisosion, jos minkä pitäisi olla omaa tekstiä. Siitä osiosta 80% pöi muilta plagoitua lähteitä tietenkään mainitsematta. Koskaan ei sen tasoista plagiointia olisi hyväksytty missään tieteellisessä paperissa. Laura luotti tuuriinsa ettei jäisi kiinni, mutta niin kävi ja maine meni.

        Kreationisti voi olla rationaalinen ajattelija vain siten, että kieltää suuren osan luonnontieteellisistä tosiasioista. Jotta nuoren Maan kreationismi olisi totta, pitäisi koko luonnontieteiden pohja romuttaa. Pelkkä evoluutioteoria ei riittäisi alkuunkaan.

        Luonnontieteistä meillä on valtavasti näyttöä, mutta YEC opista vain uskonnollisia todentamattomia väitteitä. Minun ei ole vaikea valita, kumpaa uskoa.


      • BlueDevil
        KretuMan kirjoitti:

        Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja.
        Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana.
        Ei ole rasisti.
        Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa.
        Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä.
        Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija.

        Mitähän muita valeita keksit?

        "Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja."

        80 prosenttia plagioitu ja ohjaajan vastuulla ei ole työn sisältö, vaan tekijän.

        "Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana."

        Eikös se poliitikko ole...

        "Ei ole rasisti."

        Eipä.

        "Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa."

        Ei, vaan idiotiaa. Tosin suurempi idari on se joka uskoo.

        ""Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä."

        Saanen epäillä...

        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Saanen epäillä...

        Ja mitä siihen ulkonäköön tulee niin aika peruspirkko.


      • Kreationismi_on_sairaus
        KretuMan kirjoitti:

        Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja.
        Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana.
        Ei ole rasisti.
        Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa.
        Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä.
        Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija.

        Mitähän muita valeita keksit?

        "Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja."

        Mikä ihmeen lainausmäärä. Plagiointi lopputöissä on aina ollut kiellettyä eikä mitään sallittujen lähdemerkitsemättömien lainauksien kiintiöitä ole koskaan ollut. Epärehellisenä henkilönä Laura joutuu keksimään naurettavia selityksiä vilpillisille toimilleen.

        Näin todettiin selvityksessä:

        "Jyväskylän yliopiston mukaan Laura Huhtasaaren (ps.) opinnäytetyön tieteellisen käytännön loukkaukset ovat vakavia. Selvityksen tehneen professorin mukaan 80 prosenttia tutkielman pohdintaluvusta on kopioitu muilta."

        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Hahahaa.


      • KretuMan
        BlueDevil kirjoitti:

        "Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja."

        80 prosenttia plagioitu ja ohjaajan vastuulla ei ole työn sisältö, vaan tekijän.

        "Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana."

        Eikös se poliitikko ole...

        "Ei ole rasisti."

        Eipä.

        "Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa."

        Ei, vaan idiotiaa. Tosin suurempi idari on se joka uskoo.

        ""Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä."

        Saanen epäillä...

        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Saanen epäillä...

        Ja mitä siihen ulkonäköön tulee niin aika peruspirkko.

        Sanoin:
        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."


        Älykääpiö ateisti vastasi : "Hahahaa."

        Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta.


      • KretuMan
        BlueDevil kirjoitti:

        "Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja."

        80 prosenttia plagioitu ja ohjaajan vastuulla ei ole työn sisältö, vaan tekijän.

        "Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana."

        Eikös se poliitikko ole...

        "Ei ole rasisti."

        Eipä.

        "Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa."

        Ei, vaan idiotiaa. Tosin suurempi idari on se joka uskoo.

        ""Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä."

        Saanen epäillä...

        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Saanen epäillä...

        Ja mitä siihen ulkonäköön tulee niin aika peruspirkko.

        Sanoin:
        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Älykääpiö ateisti vastasi : "Saanen epäillä.."

        Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta.


      • BlueDevil
        KretuMan kirjoitti:

        Sanoin:
        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."


        Älykääpiö ateisti vastasi : "Hahahaa."

        Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta.

        "Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta. "

        Kretulaisuutesi on motivaatio. Joten lopeta valehtelu. Niin ja minun Mensan testitulokseni oli 128, joten siinä älykääpiötä.


      • Kreationismi_on_sairaus
        KretuMan kirjoitti:

        Sanoin:
        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."


        Älykääpiö ateisti vastasi : "Hahahaa."

        Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta.

        "Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta.*

        Kommenttisi kuvastaa kaikkea muuta kuin älykkyyttä ja rationaalisuutta. Kielenkäyttösi on lukemattomien virheineen kömpelöä.

        Kukaan rationaalinen ihminen ei yksinkertaisesti kykene uskomaan mihinkään sellaiseen absurdin huuhaaseen kuin kreationismi.

        Ja motivaatio valehtelisesi on enemmän kuin helppo tunnistaa. Kaikki tietävät että kreationistit ja jeesuksenmorsiammet ovat järjestään yksinkertaisia, tietämättömiä, typeriä, herkkäuskoisia, taikauskoisia, irrationaalisia ja epärehellisiä. Nyt yrität sitten nolosti todistaa Mensan älykkyystestin tuloksista valehtelemalla todistaa jotain muuta.


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta.*

        Kommenttisi kuvastaa kaikkea muuta kuin älykkyyttä ja rationaalisuutta. Kielenkäyttösi on lukemattomien virheineen kömpelöä.

        Kukaan rationaalinen ihminen ei yksinkertaisesti kykene uskomaan mihinkään sellaiseen absurdin huuhaaseen kuin kreationismi.

        Ja motivaatio valehtelisesi on enemmän kuin helppo tunnistaa. Kaikki tietävät että kreationistit ja jeesuksenmorsiammet ovat järjestään yksinkertaisia, tietämättömiä, typeriä, herkkäuskoisia, taikauskoisia, irrationaalisia ja epärehellisiä. Nyt yrität sitten nolosti todistaa Mensan älykkyystestin tuloksista valehtelemalla todistaa jotain muuta.

        Jos tiukasti asiassa pysytään, niin itselläni tuskin älykkyyosamäärä nousi vieraannuttuani uskosta. Tosin en ollut ikinä nuoren Maan kreationisti. Se olisi ollut minulle liian paksua jo nuorena uskoon tullessani. Toki tunsin nuoren Maan kreationistejakin, mutta se ei silloin tuntunut olevan läheskään yhtä keskeisessä asemassa kenellekään kuin se on nyt reinikaisille ja kumppaneille.
        Saattaa hyvinkin olla, kuten joku teologian väitöskirjassaan esitti, että kreationismi irtautuu omaksi lahkokseen muun kristikunnan ulkopuolelle.


      • E.Vankelista
        KretuMan kirjoitti:

        Ei ole plagioinut. Sen aikainen lainausmäärä on ollut eri ja on työllä ollut ohjaaja.
        Ei ole koskaan ollut epärehellinen ainakaan julkisuusaikana.
        Ei ole rasisti.
        Populistisuus ei ole paha eikä pahe vaan politiikkaa.
        Älykäs on kyllä. Taatusti voittaisi sinut mensan testissä.
        Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija.

        Mitähän muita valeita keksit?

        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Tiedätkö sinä reppana edes mitä sana rationaalisuus tarkoittaa?

        Rationaalisuus tarkoittaa järjen käyttöä vaiston, tunteiden, uskomusten ja traditioiden sijaan.

        Perustele sitten miten kreationismisi on rationaalista. Saa suorittaa. Yritä olla sotkeutumatta sanoissasi ja keksimättä sanoille uusia merkityksiä.


      • olipa.ullatus
        E.Vankelista kirjoitti:

        "Minä olen kreationisti ja olen ihan oikean mensan testin mukaan huippuälykäs sekä olen erittäin rationaalinen ajattelija."

        Tiedätkö sinä reppana edes mitä sana rationaalisuus tarkoittaa?

        Rationaalisuus tarkoittaa järjen käyttöä vaiston, tunteiden, uskomusten ja traditioiden sijaan.

        Perustele sitten miten kreationismisi on rationaalista. Saa suorittaa. Yritä olla sotkeutumatta sanoissasi ja keksimättä sanoille uusia merkityksiä.

        Eipä löytynyt KretuManilta vastausta kysymykseesi. Iha hirmunen ullatus!


      • KretuMan
        BlueDevil kirjoitti:

        "Ei sitten tullut teistä kolmesta vastaajasta muille, kuin tälle agnoskepolle mieleen, että mikä motivaatio olisi tästä valehdella? Asia on fakta. "

        Kretulaisuutesi on motivaatio. Joten lopeta valehtelu. Niin ja minun Mensan testitulokseni oli 128, joten siinä älykääpiötä.

        Kreationismi on motivaatio valehdella?
        Ei tämä piipertäjä voi olla tosissaan.
        Ehkä se selittyy sillä, että äo on 128 eli jonkin verran ( muttet riittävästi) keskivertoa älykkäämpi olet. Luulet älysi riittävän edes johonkin. Ei se ressukka riitä.
        Minun äoni on useita kymmeniä pisteitä korkeampi, kuin sinun, joten olet silmissäni älykääpiö, mutten voi sanoa tarkkaa lukemaa paljastamatta henkilöllisyyttäni.
        Minä jo tajuan, että pelkkä äly ei riitä kaikkeen.

        Lähdet väärää miestä vastaan tappelemaan, jos luulet, että pärjäät kanssani verbaalisesti, älyllisesti tai kenties joskus fyysisesti.
        Olen sinuun nähden ylivertainen. Kiitos Jumalalle. Sekös teitä epäjumalanpalvojia harmittaa, kun tulee bi.tc.hsläppiä joka kerta.

        Jos pysyt asiassa, etkä panettele valehtelijaksi jne. ei minullakaan ole mitään tarvetta sinua servailla. En ole valehdellut kertaakaan.


      • "Vastaapa rehellisesti tähän. Uskotko, että tämä mahdollinen lainausmetodi on ainoa laatuaan, kyseisen ohjaajan alaisuudessa tehdyistä graduista?
        Eikö kyseessä olekin täysi noitavaino siksi, että Laura on uskovainen ja perussuomalainen?"

        Ei ehkä ainoa, mutta varmasti räikeydessään poikkeuksellinen.
        "Noitavaino" ei johdu siitä, että laura on nainen ja perussuomalainen. Se johtuu ensinnäkin siitä, että Laura toimi niin vilpillisesti gradua kirjoittaessaan, että hänen gradunsa olisi pitänyt ehdottomasti hylätä. Nyt se on tietenkin liian myöhäistä.
        Toiseksi Laura ei myöntänyt alkuun pientä plagiointiakaan ja se johti tarkempaan syyniin. Laura kielsi typeryyksissään vieläkin plagioineensa ja lopputulos oli, että 80 % pohdinnasta oli plagiaatia.

        Ensin karkea plagiointi ja sitten valehtelu asioiden peittämiseksi. Jos Laura olisi heti myöntänyt virheensä ja pyytänyt anteeksi, niin plagioinnin laajuus ja härsikys olisi jäänyt selvittämättä. Mutta ei. Lauran piti yrittää valehtelemalla säilyttä tekopyhä kiiltokuva-imagonsa ja siksi tlos oli se, mikä oli.

        Jos et tätä kykene tajuamaan, niin suuresti kehumasi älykkyys tuntuu vähintäänkin kyseenalaiselta.


      • Yyggff
        agnoskepo kirjoitti:

        "Vastaapa rehellisesti tähän. Uskotko, että tämä mahdollinen lainausmetodi on ainoa laatuaan, kyseisen ohjaajan alaisuudessa tehdyistä graduista?
        Eikö kyseessä olekin täysi noitavaino siksi, että Laura on uskovainen ja perussuomalainen?"

        Ei ehkä ainoa, mutta varmasti räikeydessään poikkeuksellinen.
        "Noitavaino" ei johdu siitä, että laura on nainen ja perussuomalainen. Se johtuu ensinnäkin siitä, että Laura toimi niin vilpillisesti gradua kirjoittaessaan, että hänen gradunsa olisi pitänyt ehdottomasti hylätä. Nyt se on tietenkin liian myöhäistä.
        Toiseksi Laura ei myöntänyt alkuun pientä plagiointiakaan ja se johti tarkempaan syyniin. Laura kielsi typeryyksissään vieläkin plagioineensa ja lopputulos oli, että 80 % pohdinnasta oli plagiaatia.

        Ensin karkea plagiointi ja sitten valehtelu asioiden peittämiseksi. Jos Laura olisi heti myöntänyt virheensä ja pyytänyt anteeksi, niin plagioinnin laajuus ja härsikys olisi jäänyt selvittämättä. Mutta ei. Lauran piti yrittää valehtelemalla säilyttä tekopyhä kiiltokuva-imagonsa ja siksi tlos oli se, mikä oli.

        Jos et tätä kykene tajuamaan, niin suuresti kehumasi älykkyys tuntuu vähintäänkin kyseenalaiselta.

        Ja "noitavainoa" ei myöskään aloitettu noista edellä mainituista syistä, vaan monia ihmetytti miten monikulttuurisuudesta opiskeluympäristössä rakentavasti ja älyllisesti gradussaan argumentoinut henkilö voi taantua niin paljon kuin Lauran kohdalla näytti käyneen. Syykin selvisi sitten "noitavainossa", teksti oli vain murto-osaltaan Lauran omaa.


      • Mitalistiainesta
        agnoskepo kirjoitti:

        "Vastaapa rehellisesti tähän. Uskotko, että tämä mahdollinen lainausmetodi on ainoa laatuaan, kyseisen ohjaajan alaisuudessa tehdyistä graduista?
        Eikö kyseessä olekin täysi noitavaino siksi, että Laura on uskovainen ja perussuomalainen?"

        Ei ehkä ainoa, mutta varmasti räikeydessään poikkeuksellinen.
        "Noitavaino" ei johdu siitä, että laura on nainen ja perussuomalainen. Se johtuu ensinnäkin siitä, että Laura toimi niin vilpillisesti gradua kirjoittaessaan, että hänen gradunsa olisi pitänyt ehdottomasti hylätä. Nyt se on tietenkin liian myöhäistä.
        Toiseksi Laura ei myöntänyt alkuun pientä plagiointiakaan ja se johti tarkempaan syyniin. Laura kielsi typeryyksissään vieläkin plagioineensa ja lopputulos oli, että 80 % pohdinnasta oli plagiaatia.

        Ensin karkea plagiointi ja sitten valehtelu asioiden peittämiseksi. Jos Laura olisi heti myöntänyt virheensä ja pyytänyt anteeksi, niin plagioinnin laajuus ja härsikys olisi jäänyt selvittämättä. Mutta ei. Lauran piti yrittää valehtelemalla säilyttä tekopyhä kiiltokuva-imagonsa ja siksi tlos oli se, mikä oli.

        Jos et tätä kykene tajuamaan, niin suuresti kehumasi älykkyys tuntuu vähintäänkin kyseenalaiselta.

        "Ensin karkea plagiointi ja sitten valehtelu asioiden peittämiseksi. "

        Laura olisi kenties voinut pärjätä Erkki Kuhmoisellekin.

        https://www.ruutu.fi/video/3301584


    • räyhräyh2

      Kyllä Laura varmasti onkin kretujen älymystöä...
      :D

      • kreationismi_on_sairaus

        Se että kuuluu kretujen älymystöön on todella surkea kohtalo ... Kuka ylipäätään haluaa olla kreationisti?


      • naureskelia
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Se että kuuluu kretujen älymystöön on todella surkea kohtalo ... Kuka ylipäätään haluaa olla kreationisti?

        Just noin.


      • KretuMan
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Se että kuuluu kretujen älymystöön on todella surkea kohtalo ... Kuka ylipäätään haluaa olla kreationisti?

        Minä haluan olla kreationisti. Onko jotain älykästä perustelua miksei älykkäät ihmiset aina valitsisi järkevintä ratkaisua?


      • KretuMan

        Uskallatko julkisesti mennä mensan testiin ja todeta, kumpi teistä on älykkäämpi?


      • AjattelunTapa
        KretuMan kirjoitti:

        Uskallatko julkisesti mennä mensan testiin ja todeta, kumpi teistä on älykkäämpi?

        Uskaltaisin. Lauraa jos tarkoitat, niin älykäs ihminen ei olisi munannut tuolla tavoin jatkuvasti. Älykäs ihminen olisi tehnyt myös gradunsa itse.

        Älykkyys tai pikemminkin sen puute ja usko yliluonnolliseen korreloivat kuitenkin vain heikosti. Uskovissa ihmisissä on myös huippuälykkäitä (Huhtasaari ei kuitenkaan ole) , vaikka keskimääräisesti uskovien ÄO on vähän ateisteja alempi.
        Kyse on siitä, perustaako ihminen käsityksensä enemmän intuitioon vai rationaalisuuteen. Rationaalisesti asioihin suhtautuvat ihmiset sortuvat huomattavasti harvemmin huuhaa-uskomuksiin kuin reagoinniltaan intuitiiviset. ( Marjaana Lindeman)


      • EhkäpäKenties
        KretuMan kirjoitti:

        Minä haluan olla kreationisti. Onko jotain älykästä perustelua miksei älykkäät ihmiset aina valitsisi järkevintä ratkaisua?

        Muistuupa mieleen kun oltiin vasta menemässä EU:hun ja jossakin telkkariohjelmassa Lasse Lehtinen pantiin ex tempore pitämään puhe liittymisen puolesta. Kokonaan en sitä puhetta muista mutta ydinsanomana oli että "jos ei liitytä niin se on vähän kuin olisi apukoulussa priimus".

        Olisiko sinun ja Lauran tapauksessa kenties vähän samanlaista asetelmaa?


    • voivoi

      Rasistinen ote naisia kohtaan jatkuu naisen todistus on puolet miehen todistuksesta. Sitäkö te haluatte. Rasismille ei. Tyhmät tärisee totuuden edessä

    • ruska-on-kaunis

      Tuntuu niin pahalta katsoa ketjussa ilmenevää naisvihaa. Jos Laura olisi syntynyt Lauriksi, ei häntä näin sorsittaisi. Lauraa vihataan koska on nainen. Älykästä naista ei kestetä. Ulkonäöstä tulee tärkeämpi, kuin sanoista. Olisiko yhdenkään miehen hiusten orggisväristä tehty yhteyttä natsismiin?
      Adolfilla oli mustat hiukset. Rasistit sovinistit tekevät naisesta syyllisen omiin tuntemuksiinsa.
      Ihan sattuu.

      • Yksplusyksontosi

        Totta. Huhtasaari on helppo uhri naisena. Rasistit sovinistit pilkkaavat naisia loukatessaan kansanedustaja Huhtasaarta. Nämä röyhkimykset eivät kunnioita edes parlamentaarista valtaa.
        Onko kyseessä jopa uusi venäjän masinoima kansan nousu?
        Naisviha, epäkunnioitus parlaamentarismia kohtaan?
        Supo. Hereillä. Vallankumous?


      • LauranOmaMoka

        "Jos Laura olisi syntynyt Lauriksi, ei häntä näin sorsittaisi. Lauraa vihataan koska on nainen. "

        Höpö höpö. Lauraa sorsitaan, koska hän on munannut rankasti ja kiistää munanneensa. Gradu-sotkun takia Lauran maine on mennyt, eikä sitä myöhemmätkään ulostulot juuri ole parantaneet.


      • hkhkjhjk
        Yksplusyksontosi kirjoitti:

        Totta. Huhtasaari on helppo uhri naisena. Rasistit sovinistit pilkkaavat naisia loukatessaan kansanedustaja Huhtasaarta. Nämä röyhkimykset eivät kunnioita edes parlamentaarista valtaa.
        Onko kyseessä jopa uusi venäjän masinoima kansan nousu?
        Naisviha, epäkunnioitus parlaamentarismia kohtaan?
        Supo. Hereillä. Vallankumous?

        Sinulla taitaa viirata pahasti. Kas kun ei illuminaatti ja juutalaisten salainen maailmanhallitus.


      • Eduskunnassa on kymmeniä Looraa ja myös monia miehiä älykkäämpiä naiskansanedustajia. Looran röyhkeys heiltä kaikilta tosin puuttuu, kun pärjäävät ilmankin.

        >Olisiko yhdenkään miehen hiusten orggisväristä tehty yhteyttä natsismiin?

        Tuskin ainakaan Mestarin osalta. 😀


      • Arvostan todella paljon sitä että tulit väliin ja sanot ääneen sen mitä moni ajattelee. Netissäkin voi käyttäytyä asiallisesti. Toivottavasti yhä useampi meistä toimii noin! Kiitos <3 #pienipalarakkautta


      • OmaMoka

        Turha kiskoa marttyyrin viittaa ylleen, kun itse on tyrinyt. Eduskunnassa on yli 80 naista, eikä heitä kukaan vainoa.


    • Hölmö.ainakin

      Onko Laura nainen? Vai onko hän Jumalan tekemä kopiointivirhe. Plagiaatti?

      • Huputiti_hummaniheisaari

        Kyllä Laurasta tulee plagiaatti mieleen.

        Se on plagioitu naamasta päätellen hevostallilta.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe