Rikos ja rangaistu

110

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molok

      Tässä todennäköisesti aika räikeä oikeusmurha ja odotettavissa on tuntuvia sananvapauden rajoituksia kautta linjan.
      Valehtelu jätetään valtamedialle ja siihen ei saa kajota koska se on miltei pyhän häväistystä.
      Ilkeä paikka oli tuo MV-julkaisu, siellähän julkituotiin asioita joita valtamedia salasi, kuinka käy muiden? Janitskinia jahdattiin kuin pahinta pedofiiliä....
      Kansan pitää herätä, useimmissa EU:maissakin on jo tajuttu.... suunta...EU on kopio NL:tosta.

      • "Tässä todennäköisesti aika räikeä oikeusmurha ja odotettavissa on tuntuvia sananvapauden rajoituksia kautta linjan."

        Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.

        "Valehtelu jätetään valtamedialle ja siihen ei saa kajota koska se on miltei pyhän häväistystä."

        Toki saisi, jos se valehtelisi.

        "Ilkeä paikka oli tuo MV-julkaisu, siellähän julkituotiin asioita joita valtamedia salasi, kuinka käy muiden? Janitskinia jahdattiin kuin pahinta pedofiiliä...."

        Se oli ilkeä paikka vain sen töryn vuoksi, mitä se levitti. Ja Janitskin sai vankilatumion rikoksistaan, älä turhaan puolustele rikollistaja hänen tekojaan.

        "Kansan pitää herätä, useimmissa EU:maissakin on jo tajuttu.... suunta...EU on kopio NL:tosta."

        Ennen sinä olit niin NL:n puolella, mutt ole huoleti, emme ole vajoamassa NL:n tasolle esim. sananvapauden tasossa, vaikka Venäjä onkin.


      • aina-sama-laulu

        Lue ensin tuomiolauselma, ennen kuin nolaat itseäsi enemmän. Ilja kumppaneineen oli nimenomaan estämässä sananvapautta, ei edistämässä sitä.


      • molok

        #Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.#
        Ainakin ne syytteet jotka tuotiin julki, olivat täysin naurettavia ja kaipaa selvitystä, mihin tuomio perustui?
        #Ennen sinä olit niin NL:n puolella, mutt ole huoleti, emme ole vajoamassa NL:n tasolle esim. sananvapauden tasossa, vaikka Venäjä onkin.#
        Sinä valehtelet, minä ole missään jutussa ollut NL:ton 'puolella', ainoastaan olen kommentoinut muutamia teikäläisen vihapuheita, siinä kaikki.
        Toki minulle jäi käsitys, että Gorbaa ei ymmärretty ja hänelle olisi pitänyt antaa aikaa korjata myös maan sisäisiä ongelmia.
        Muihin NL:ttoa käsitteleviin juttuihin en ole juurikaan puuttunut, teikäläisten kanssa asiallinen keskustelu on miltei mahdotonta, siksi näin.
        Sodan aikaiset jutut ovat oma lukunsa, kuten myös YYA-aika, joihin pitää suhtautua realismilla, eikä viha solvaus linjalla.


      • molok kirjoitti:

        #Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.#
        Ainakin ne syytteet jotka tuotiin julki, olivat täysin naurettavia ja kaipaa selvitystä, mihin tuomio perustui?
        #Ennen sinä olit niin NL:n puolella, mutt ole huoleti, emme ole vajoamassa NL:n tasolle esim. sananvapauden tasossa, vaikka Venäjä onkin.#
        Sinä valehtelet, minä ole missään jutussa ollut NL:ton 'puolella', ainoastaan olen kommentoinut muutamia teikäläisen vihapuheita, siinä kaikki.
        Toki minulle jäi käsitys, että Gorbaa ei ymmärretty ja hänelle olisi pitänyt antaa aikaa korjata myös maan sisäisiä ongelmia.
        Muihin NL:ttoa käsitteleviin juttuihin en ole juurikaan puuttunut, teikäläisten kanssa asiallinen keskustelu on miltei mahdotonta, siksi näin.
        Sodan aikaiset jutut ovat oma lukunsa, kuten myös YYA-aika, joihin pitää suhtautua realismilla, eikä viha solvaus linjalla.

        "Ainakin ne syytteet jotka tuotiin julki, olivat täysin naurettavia ja kaipaa selvitystä, mihin tuomio perustui?"

        Sinähän voit itse tilata käräjäoikeudelta tuon 178-sivuisen tuomiolauselman. Se on julkinen ja kenen tahansa saatavilla.

        "Sinä valehtelet, minä ole missään jutussa ollut NL:ton 'puolella', ainoastaan olen kommentoinut muutamia teikäläisen vihapuheita, siinä kaikki.
        Toki minulle jäi käsitys, että Gorbaa ei ymmärretty ja hänelle olisi pitänyt antaa aikaa korjata myös maan sisäisiä ongelmia."

        Älä höpsi, en ole koskaan nähnyt sinulta yhtään kirjoitusta, jossa olisit tuominnut mitään NL:n toimintaa, paitsi ehkä Krimin luovutuksen aikoinaan.

        "Muihin NL:ttoa käsitteleviin juttuihin en ole juurikaan puuttunut, teikäläisten kanssa asiallinen keskustelu on miltei mahdotonta, siksi näin.
        Sodan aikaiset jutut ovat oma lukunsa, kuten myös YYA-aika, joihin pitää suhtautua realismilla, eikä viha solvaus linjalla."''

        No kuule: Melkein heti sodan jälkeen alkoi YYA-aika, joka sitten loppui NL:n romahtamiseen. Eli väität, ettet muka puolustele Neuvostoliittoa paitsi sodan aikana ja sen jälkeen vuoteen 1991.


      • molok
        molok kirjoitti:

        #Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.#
        Ainakin ne syytteet jotka tuotiin julki, olivat täysin naurettavia ja kaipaa selvitystä, mihin tuomio perustui?
        #Ennen sinä olit niin NL:n puolella, mutt ole huoleti, emme ole vajoamassa NL:n tasolle esim. sananvapauden tasossa, vaikka Venäjä onkin.#
        Sinä valehtelet, minä ole missään jutussa ollut NL:ton 'puolella', ainoastaan olen kommentoinut muutamia teikäläisen vihapuheita, siinä kaikki.
        Toki minulle jäi käsitys, että Gorbaa ei ymmärretty ja hänelle olisi pitänyt antaa aikaa korjata myös maan sisäisiä ongelmia.
        Muihin NL:ttoa käsitteleviin juttuihin en ole juurikaan puuttunut, teikäläisten kanssa asiallinen keskustelu on miltei mahdotonta, siksi näin.
        Sodan aikaiset jutut ovat oma lukunsa, kuten myös YYA-aika, joihin pitää suhtautua realismilla, eikä viha solvaus linjalla.

        Iloov Validimir 💓💓💓


      • SBOSSSS

        Rommelille kysymys joko musta auto on käynyt pihassa hakemassa kuulusteluihin?


      • ERommel

        Kaistapään kanssa keskustelu on käytännössä mahdotonta, tuossa esimerkki yläpuolella.


      • ERommel
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Ainakin ne syytteet jotka tuotiin julki, olivat täysin naurettavia ja kaipaa selvitystä, mihin tuomio perustui?"

        Sinähän voit itse tilata käräjäoikeudelta tuon 178-sivuisen tuomiolauselman. Se on julkinen ja kenen tahansa saatavilla.

        "Sinä valehtelet, minä ole missään jutussa ollut NL:ton 'puolella', ainoastaan olen kommentoinut muutamia teikäläisen vihapuheita, siinä kaikki.
        Toki minulle jäi käsitys, että Gorbaa ei ymmärretty ja hänelle olisi pitänyt antaa aikaa korjata myös maan sisäisiä ongelmia."

        Älä höpsi, en ole koskaan nähnyt sinulta yhtään kirjoitusta, jossa olisit tuominnut mitään NL:n toimintaa, paitsi ehkä Krimin luovutuksen aikoinaan.

        "Muihin NL:ttoa käsitteleviin juttuihin en ole juurikaan puuttunut, teikäläisten kanssa asiallinen keskustelu on miltei mahdotonta, siksi näin.
        Sodan aikaiset jutut ovat oma lukunsa, kuten myös YYA-aika, joihin pitää suhtautua realismilla, eikä viha solvaus linjalla."''

        No kuule: Melkein heti sodan jälkeen alkoi YYA-aika, joka sitten loppui NL:n romahtamiseen. Eli väität, ettet muka puolustele Neuvostoliittoa paitsi sodan aikana ja sen jälkeen vuoteen 1991.

        #No kuule: Melkein heti sodan jälkeen alkoi YYA-aika, joka sitten loppui NL:n romahtamiseen. Eli väität, ettet muka puolustele Neuvostoliittoa paitsi sodan aikana ja sen jälkeen vuoteen 1991.#
        Olet harvinaisen ylksinkertainen tyyppi, minähän sanoin että uskoin Gorban näkemyksiin ja siihen olen ottanut kantaa.
        YYA-aika pitää käsitellä sodan seurauksena, eli realiteetti jota on turhaa demonisoida...vallitseva ilmiö josta Suomi lopulta hyötyi.
        Mistä puolustamisesta höpiset, tämä esittämäni on faktaa, YYA-aika ja kaikki siihen liittyvä oli lopulta hyvin suotuisaa aikaa Suomelle....sen sinä tulkitset nuoleskelemiseksi?


      • ERommel
        molok kirjoitti:

        #Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.#
        Ainakin ne syytteet jotka tuotiin julki, olivat täysin naurettavia ja kaipaa selvitystä, mihin tuomio perustui?
        #Ennen sinä olit niin NL:n puolella, mutt ole huoleti, emme ole vajoamassa NL:n tasolle esim. sananvapauden tasossa, vaikka Venäjä onkin.#
        Sinä valehtelet, minä ole missään jutussa ollut NL:ton 'puolella', ainoastaan olen kommentoinut muutamia teikäläisen vihapuheita, siinä kaikki.
        Toki minulle jäi käsitys, että Gorbaa ei ymmärretty ja hänelle olisi pitänyt antaa aikaa korjata myös maan sisäisiä ongelmia.
        Muihin NL:ttoa käsitteleviin juttuihin en ole juurikaan puuttunut, teikäläisten kanssa asiallinen keskustelu on miltei mahdotonta, siksi näin.
        Sodan aikaiset jutut ovat oma lukunsa, kuten myös YYA-aika, joihin pitää suhtautua realismilla, eikä viha solvaus linjalla.

        #Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.#
        Katsotaan mahdollinen jatko, kun miehelle lykätään heti tuomio, minkä saa yleensä taposta pitäisi herättää?
        Oikeusmurha ja jos nämä lisääntyvät....eletään Turkissa.


      • aina-sama-laulu
        ERommel kirjoitti:

        #Haha. Ei. Käräjäoikeuden tuomio oli oikea ja perustui tehtyihin rikoksiin. Sananvaputta ei ole se, että toimittajia saisi vapaasti vainota ja nimitellä ym.#
        Katsotaan mahdollinen jatko, kun miehelle lykätään heti tuomio, minkä saa yleensä taposta pitäisi herättää?
        Oikeusmurha ja jos nämä lisääntyvät....eletään Turkissa.

        Taposta saa miespuolinen tekijä Suomessa keskimäärin 9 vuotta 5 kk vankeutta, joten valehtelit taas. Kertoo paljon, että venäläismielinen trolli puolustelee Iljaa.


      • ERommel

        Älä naurata, olet täysin pihalla tuomioista....siis nyt on kysymys taposta eikä murhasta, josta siitäkin usein selvitään ihan liian heppoisilla tuomioilla.
        Elikkä jatkat härskiä valehtelua kaikilla linjoilla.


      • aina-sama-laulu
        ERommel kirjoitti:

        Älä naurata, olet täysin pihalla tuomioista....siis nyt on kysymys taposta eikä murhasta, josta siitäkin usein selvitään ihan liian heppoisilla tuomioilla.
        Elikkä jatkat härskiä valehtelua kaikilla linjoilla.

        Suomessa saa murhasta elinkautisen. Voit itsekin tarkistaa helposti, mikä on seuraamus taposta. Kokeile vaikka Googlea. Vihaat Suomea, ja valehtelet kaikesta.


      • ERommel
        ERommel kirjoitti:

        Älä naurata, olet täysin pihalla tuomioista....siis nyt on kysymys taposta eikä murhasta, josta siitäkin usein selvitään ihan liian heppoisilla tuomioilla.
        Elikkä jatkat härskiä valehtelua kaikilla linjoilla.

        Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että olen paatunut ryssänkätyri ja valheet sen mukaiset


      • qåaäzm
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Suomessa saa murhasta elinkautisen. Voit itsekin tarkistaa helposti, mikä on seuraamus taposta. Kokeile vaikka Googlea. Vihaat Suomea, ja valehtelet kaikesta.

        Laitetaan mielenkiinnolla merkille saako Turun mies elinkautisen. Uskon että lehmät lentää ennen kuin niin käy. Hänellä suojanaan on eräs uskonto joka leviää meitä hallitsemaan (sitä ei estä natot eikä mikään). Hänellä on myös suojaväri suojanaan. Tämä on sitä ”parempaa” väkivaltaa. Jos kritisoitte häntä ja kauheaa tekoaan, se on rasismia.


      • aina-sama-laulu
        qåaäzm kirjoitti:

        Laitetaan mielenkiinnolla merkille saako Turun mies elinkautisen. Uskon että lehmät lentää ennen kuin niin käy. Hänellä suojanaan on eräs uskonto joka leviää meitä hallitsemaan (sitä ei estä natot eikä mikään). Hänellä on myös suojaväri suojanaan. Tämä on sitä ”parempaa” väkivaltaa. Jos kritisoitte häntä ja kauheaa tekoaan, se on rasismia.

        Hän sai jo elinkautisen. Muutenkin olet koko aiheesta täysin pihalla.


      • ERommell
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Suomessa saa murhasta elinkautisen. Voit itsekin tarkistaa helposti, mikä on seuraamus taposta. Kokeile vaikka Googlea. Vihaat Suomea, ja valehtelet kaikesta.

        Olet aika pahassa seurassa, huomaatko?


      • ERommell
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Suomessa saa murhasta elinkautisen. Voit itsekin tarkistaa helposti, mikä on seuraamus taposta. Kokeile vaikka Googlea. Vihaat Suomea, ja valehtelet kaikesta.

        En tarvii googlea, kuten eräs Wikipediaa, taposta selviää naurettavilla tuomioilla ja se selviää Alibin jutuista ehkä parhaiten, käytäntö.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Olet aika pahassa seurassa, huomaatko?

        Huomaan, olet huonoa seuraa.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        En tarvii googlea, kuten eräs Wikipediaa, taposta selviää naurettavilla tuomioilla ja se selviää Alibin jutuista ehkä parhaiten, käytäntö.

        Kerro toki laajemmin esimerkkejä aiheesta. Tai linkitä vaikka tappoa koskeva Wikipedian artikkeli, koska olet siitä kiinnostunut.


      • ERommell
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Huomaan, olet huonoa seuraa.

        No, siinähän itsesi paljastit, huonoa seuraa kun puhuu asiat niinkuin ne ovat, sehän ei sinulle sovi?


      • qåaäzm
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Hän sai jo elinkautisen. Muutenkin olet koko aiheesta täysin pihalla.

        Hän valittaa hoviin, ja mitä sitten tapahtuu? Hovi lieventää todennäköisesti tuomion koska maassa kaksois-standardi tuomioissa. Joka tapauksessa suurin uhka on eräs uskonto, jota ei edes nato torju. Se uhka laittaa teidät suvakitkin vielä pyllistelemään, ja kumartelemaan erääseen suuntaan useasti päivässä. Tämä uhka miehittää alueita joihin ei muilla ole menemistä. Kuvitelkaa, ilman laukaustakaan se ottaa alueita haltuun meidänkin maassa. Ruotsissa näitä alueita on viisikymmentä ja rapiat. Juutalaiset pakenee tuota konkreettista uhkaa. Se on vannonut ottavansa Euroopan valtaansa. Käy pyhää sotaa länsimaita vastaan. Eu tekee juutalaisille nyt tavallaan saman mitä natsit teki aikoinaan, eli ottaa heidän vihollisia maanosan täyteen. Aiheuttaa heille suuren vaaran, sekä muillekin. Te vaan horisette ainoastaan Venäjästä. Sekin on uhka jos sitä ärsytetään. Katsokaa hieman avarammin asioita. Teillä putkinäkö jolla ei näe kuin itään. Katsokaa mistä suurin, parhaillaan leviävä uhka tulee. Se tulee lännestä matutuksen myötä, sekä huikean syntyvyyden myötä.


      • ERommell
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Kerro toki laajemmin esimerkkejä aiheesta. Tai linkitä vaikka tappoa koskeva Wikipedian artikkeli, koska olet siitä kiinnostunut.

        Ei ole tarvetta, koska olen useinmiten tyrmistynyt tapoista luokiteltuihin seuraamuksiin.
        Wikipedia tässä ei liene lähteenä ainakaan minulle, ehkäpä teikäläiselle?


      • ERommell
        qåaäzm kirjoitti:

        Hän valittaa hoviin, ja mitä sitten tapahtuu? Hovi lieventää todennäköisesti tuomion koska maassa kaksois-standardi tuomioissa. Joka tapauksessa suurin uhka on eräs uskonto, jota ei edes nato torju. Se uhka laittaa teidät suvakitkin vielä pyllistelemään, ja kumartelemaan erääseen suuntaan useasti päivässä. Tämä uhka miehittää alueita joihin ei muilla ole menemistä. Kuvitelkaa, ilman laukaustakaan se ottaa alueita haltuun meidänkin maassa. Ruotsissa näitä alueita on viisikymmentä ja rapiat. Juutalaiset pakenee tuota konkreettista uhkaa. Se on vannonut ottavansa Euroopan valtaansa. Käy pyhää sotaa länsimaita vastaan. Eu tekee juutalaisille nyt tavallaan saman mitä natsit teki aikoinaan, eli ottaa heidän vihollisia maanosan täyteen. Aiheuttaa heille suuren vaaran, sekä muillekin. Te vaan horisette ainoastaan Venäjästä. Sekin on uhka jos sitä ärsytetään. Katsokaa hieman avarammin asioita. Teillä putkinäkö jolla ei näe kuin itään. Katsokaa mistä suurin, parhaillaan leviävä uhka tulee. Se tulee lännestä matutuksen myötä, sekä huikean syntyvyyden myötä.

        Olet niin harvinaisen oikeassa.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Ei ole tarvetta, koska olen useinmiten tyrmistynyt tapoista luokiteltuihin seuraamuksiin.
        Wikipedia tässä ei liene lähteenä ainakaan minulle, ehkäpä teikäläiselle?

        Arvasinkin, ettei yhtään esimerkkiä löytynyt.


      • aina-sama-laulu
        qåaäzm kirjoitti:

        Hän valittaa hoviin, ja mitä sitten tapahtuu? Hovi lieventää todennäköisesti tuomion koska maassa kaksois-standardi tuomioissa. Joka tapauksessa suurin uhka on eräs uskonto, jota ei edes nato torju. Se uhka laittaa teidät suvakitkin vielä pyllistelemään, ja kumartelemaan erääseen suuntaan useasti päivässä. Tämä uhka miehittää alueita joihin ei muilla ole menemistä. Kuvitelkaa, ilman laukaustakaan se ottaa alueita haltuun meidänkin maassa. Ruotsissa näitä alueita on viisikymmentä ja rapiat. Juutalaiset pakenee tuota konkreettista uhkaa. Se on vannonut ottavansa Euroopan valtaansa. Käy pyhää sotaa länsimaita vastaan. Eu tekee juutalaisille nyt tavallaan saman mitä natsit teki aikoinaan, eli ottaa heidän vihollisia maanosan täyteen. Aiheuttaa heille suuren vaaran, sekä muillekin. Te vaan horisette ainoastaan Venäjästä. Sekin on uhka jos sitä ärsytetään. Katsokaa hieman avarammin asioita. Teillä putkinäkö jolla ei näe kuin itään. Katsokaa mistä suurin, parhaillaan leviävä uhka tulee. Se tulee lännestä matutuksen myötä, sekä huikean syntyvyyden myötä.

        Elinkautinen pysyy hovissa. Tämä on täysin selvää. Höpötät ihan turhaan suvakeista, sillä minusta et sellaista saa. Putkinäöstä voit syyttää itseäsi, sillä et näe itään - voimakkaasti islamisoituvaan Venäjään.


      • aina-sama-laulu

        Odottelen vieläkin Rommelin esimerkkejä niistä tapauksista, missä taposta on selvinnyt heppoisilla tuomioilla. Väite on erikoinen, sillä rikoslaissa taposta määrättävä minimirangaistus on 8 vuotta vankeutta.


      • ERommelll

        Pedehdy asiaan ja palataan sen jälkeen juttuun....olet totaalisesti pihalla käytännön reaalista.


      • aina-sama-laulu
        ERommelll kirjoitti:

        Pedehdy asiaan ja palataan sen jälkeen juttuun....olet totaalisesti pihalla käytännön reaalista.

        Olen perehtynyt. Rikoslain 21. luvun 1§: Tappo, mininirangaistus 8 vuotta.

        Nyt esimerkkejä heppoisista tuomioista, sillä sehän on sinun perusteesi Iljan rikosten vähättelylle.


      • ERommel kirjoitti:

        #No kuule: Melkein heti sodan jälkeen alkoi YYA-aika, joka sitten loppui NL:n romahtamiseen. Eli väität, ettet muka puolustele Neuvostoliittoa paitsi sodan aikana ja sen jälkeen vuoteen 1991.#
        Olet harvinaisen ylksinkertainen tyyppi, minähän sanoin että uskoin Gorban näkemyksiin ja siihen olen ottanut kantaa.
        YYA-aika pitää käsitellä sodan seurauksena, eli realiteetti jota on turhaa demonisoida...vallitseva ilmiö josta Suomi lopulta hyötyi.
        Mistä puolustamisesta höpiset, tämä esittämäni on faktaa, YYA-aika ja kaikki siihen liittyvä oli lopulta hyvin suotuisaa aikaa Suomelle....sen sinä tulkitset nuoleskelemiseksi?

        "Olet harvinaisen ylksinkertainen tyyppi, minähän sanoin että uskoin Gorban näkemyksiin ja siihen olen ottanut kantaa."

        Seli seli. Puhut tässäkin itsesi pussiin.

        "YYA-aika pitää käsitellä sodan seurauksena, eli realiteetti jota on turhaa demonisoida...vallitseva ilmiö josta Suomi lopulta hyötyi."

        Ei hyötynyt. Suomi olisi hyötynyt paljon enemmän, jos olisimme tajunneet ajoissa irtautua tuosta rikollisesta konurrsipesästä ennen sen romahdusta.

        "Mistä puolustamisesta höpiset, tämä esittämäni on faktaa, YYA-aika ja kaikki siihen liittyvä oli lopulta hyvin suotuisaa aikaa Suomelle....sen sinä tulkitset nuoleskelemiseksi?"

        Tulkitsen nuoleskelemiseksi sinun kritiikittömän ihalusi Neuvostoliittoa ja nyt Venäjää kohtaan.


    • aina-sama-laulu

      Sinun kannattaisi nyt muistaa, miten itsekin levitit MV-lehden soopaa Jessikka Arosta. Olet osa Janitskinin ja Bäckmanin masinoimaa kampanjaa.

      • Putin-Huilo

        Tiltut ovat Venäjän uskollisia sotilaita, turha luulla niitä Suomen puolella.
        Se ei ole suomalainen, hän on "Venäläinen ch@@hka" Venäläisillä on jokaisille ystävällisille kansalle alentava lempinimi.


      • ERommel

        Mitä levitin, anna kuulua?
        Jessikka Aro on tuomittu huumerikollinen josta on faktaa.
        En minä sitä ole tyhjästä tuonut, mutta Jessikka on myös julkisuuden henkilö ja saanut mainetta myös Venäjän vastaisena trollina.


      • aina-sama-laulu
        ERommel kirjoitti:

        Mitä levitin, anna kuulua?
        Jessikka Aro on tuomittu huumerikollinen josta on faktaa.
        En minä sitä ole tyhjästä tuonut, mutta Jessikka on myös julkisuuden henkilö ja saanut mainetta myös Venäjän vastaisena trollina.

        Kyse ei ole Aron rikoshistoriasta, vaan siitä millaiseksi sen valehtelitte. Muutitte käyttörikokset kauppaamiseksi. Valehtelet myös hänen olevan trolli. Paljonko arvelisit sinun sairaseläkeläisenä joutuvan maksamaan korvauksia, sillä Juha-Mikko Hämäläisellä on jutun seuraava vaihe työn alla. Voin vakuuttaa, että "Juuso" Hämäläiselle teikäläiset eivät pärjää. Yritä ymmärtää tuo viimeinen lause perusteellisesti.


      • aina-sama-laulu

        Ai nytkö sitä uhriudutaan oikein urakalla? Itsehän sinä olet siitä kertonut, ja sait sen vuoksi ilmaisen neuvon. Kun kehotan harkitsemaan, syyllistytkö tahallisesti rikokseen, ei se ole uhkaus.

        Itse herjaat nimittelemällä. Odotan mielenkiinnolla, miten perustelet Aron olevan trolli.


      • ERommell

        Kaikki sen tietävät, kuten hänen huumehistoriansakin, julkisuuden kirous.
        Ei silti, en halua yhtään henkilöä leimata miksikään, ihmisiä me olemme omilla saroillamme.

        Trolliksi voidaan nimetä hyvin heppoisin perustein, kuten hyvin tiedät....palstalla venäjämyönteinen kirjoittelu riittää vallan mainiosti, mutta onko se oikea perustelu?

        Väärää informaatiota tuottava on trolli, se lienee yleispätevä määrittely ja nyt eletään aikaa jossa naapurimme demonisoidaan...hinnalla millä hyvänsä, jopa Jessikka on otettu mm. Ryskyn seuraan.


      • Korjaan sen verran, että Jessikkan rikosrekisteri puhdustui jo vuonna 2006, koska tuomio oli alle 2 vuotta.


      • Zdrxft
        ERommell kirjoitti:

        Kaikki sen tietävät, kuten hänen huumehistoriansakin, julkisuuden kirous.
        Ei silti, en halua yhtään henkilöä leimata miksikään, ihmisiä me olemme omilla saroillamme.

        Trolliksi voidaan nimetä hyvin heppoisin perustein, kuten hyvin tiedät....palstalla venäjämyönteinen kirjoittelu riittää vallan mainiosti, mutta onko se oikea perustelu?

        Väärää informaatiota tuottava on trolli, se lienee yleispätevä määrittely ja nyt eletään aikaa jossa naapurimme demonisoidaan...hinnalla millä hyvänsä, jopa Jessikka on otettu mm. Ryskyn seuraan.

        Mitä väärää informaatiota Jessika Aro on muka tuottanut?

        Sen sijaan sinä tuotat jatkuvasti väärää tietoa, mutta sinähän oletkin vain itätrolli. Se on tullut vuosien saatossa jokaiselle selväksi. Olet kyllä varmasti tehnyt täälläkin oman osuutesi huolellisesti mm Jessika Aron mustamaalaamiseksi siitä alkaen kun tämä uutisoi rehellisesti Venäjän toimista. Ja se taas sattui herkkään paikkaan, kuten totuus monesti sattuukin.

        Elät edelleen jossain 60-70-80 lukujen yya-Suomessa, jolloin rehellistä uutisointia itänaapurin tempuista ei voitu Suomessa tehdä. Mitäpä jos yrittäisit unohtaa jo nuo Suomen kannalta murheelliset ajat. Elämme vuotta 2018.


      • ERommell

        #No mitä muuta kaltaisesi on, kuin mt-tapaus ... postaustesi historia palstalla vahvistaa tämän täysin aukottomasti.#
        Minne en ole koskaan kirjoittanut yhtäkään repliikkiä, että jatkatko palstalla edelleen häirikkönä?


      • ERommell
        ERommell kirjoitti:

        #No mitä muuta kaltaisesi on, kuin mt-tapaus ... postaustesi historia palstalla vahvistaa tämän täysin aukottomasti.#
        Minne en ole koskaan kirjoittanut yhtäkään repliikkiä, että jatkatko palstalla edelleen häirikkönä?

        Toiseksi Jessikka on tuomionsa kärsinyt, siitä ei liene edes kysymys...vaan trollauksesta YLE:n toimittajan roolissa.


      • Tarkennatko
        ERommell kirjoitti:

        Toiseksi Jessikka on tuomionsa kärsinyt, siitä ei liene edes kysymys...vaan trollauksesta YLE:n toimittajan roolissa.

        Mikä on se trollaus, jota väität tapahtuneen?


      • ERommelll
        Tarkennatko kirjoitti:

        Mikä on se trollaus, jota väität tapahtuneen?

        Pitääkö vastata, Jessikka on valjastettu Venäjän vastaiseen trollailuun ja siihen ketkä ovat niitä, jotka ovat Venäjän trolleja....sehän on homman nimi?
        Riittää kun puhuu asiaa, siis esittää vastaväittämiä Venäjän demonisointiin....on Venäjän trolli...näin järjettömäksi on jutut menneet.


      • cuuskii
        ERommelll kirjoitti:

        Pitääkö vastata, Jessikka on valjastettu Venäjän vastaiseen trollailuun ja siihen ketkä ovat niitä, jotka ovat Venäjän trolleja....sehän on homman nimi?
        Riittää kun puhuu asiaa, siis esittää vastaväittämiä Venäjän demonisointiin....on Venäjän trolli...näin järjettömäksi on jutut menneet.

        No just, sinähän kerrot vain miten itse toimit siis venäjää myötäillen joka ikisessä asiassa mitä tahansa rikollista venäjä tekee.
        Ei sulla ole mitään kanttia täällä muita haukkua, ja vielä kun Aro vain uutisoi.
        Yhtään konkreettista esimerkkiä sulla ei ole mistä Aro olisi valehdellut, trollaillut venäjästä!


    • FuckRussia

      Ilja-poju pääsee linnassa jonkun kivan setämiehen kainaloon, omaksi puppelipojaksi :)

      Sinne vaan kaikki pikku tiltuset!

    • Niljakkaan Penitskinin tuomio oli täysin oikeutettu ja odotettavissa. Harmi vaan, että tämä tihrusilmäinen IZMENNIK sai vain vuoden EHDOLLISTA. Siinä meni pahasti pieleen ... niin paljon se on pazkaa Suomesta puhunut. Tuomio olisi pitänyt tulla maanpetturuudesta!.

      IMHO.

      • FuckRussia

        Kyllä Bätmän vielä tulee saamaan ihan ansionsa mukaan :)

        Ei kauheasti kannattane Suomessa kadulla kävellä... Ja kuka tietää mitä Poloniumia tai Novichokkia saattaa löytyä vaikkapa teekupista :-D


      • ERommel

        Itse syyllistyt pelkkiin herjauksiin, josta voitaisiin langettaa vuoden ehdoton tuomio, jos samaistettaisiin Ilja Janitskiniin?


    • Putin-Huilo

      Odotettaan kun magnettimedian pro-Venäjän uusnatsit saavat parivuotta linna kun palavat Donetskista. Toisaalta jAnus P. pakeni jo Donetskista ja masinoi Sandarmoh juttu. Hänen tehtävä siellä luoda uusi totuus Stalinin vainojen uhrista. Sekin on Venäjän tiedustelupalvelun sotilas.

      • Titunaattori

        Venäjä ja natsit tuntuvat taas löytäneen toisensa !
        Ennen toista mailmansotaahan ne myös olivat kavereita , jakoivat eurooppaa keskenään .
        Suomi mm. luvattiin venäläisille mutta tarttui pahasti kurkkuun kiinni .
        Puolan venäläiset osittain valtasivatkin kunhan natsiystävät ensin olivat murskanneet puolan armeijan .


    • 67tuuuuuuuuur

      Bäckman ihailee täysin kritiikittömästi Putinia ja Venäjää mutta asuu kuitenkin Suomessa jota kaikintavoin mustamaalaa.

      Todennäköisesti hän ei usko itsekään mitä puhuu. Nauttii vain siitä että saa herättää pahennusta.

      Muutenhan hän olisi täysin tuntematon. Häneen sopii allaoleva määritelmä,

      https://www.urbaanisanakirja.com/word/kusipaa/

    • tuhj5rt

      Bäckman saisi helposti Venäjän kansalaisuuden ja voisi muuttaa pysyvästi asumaan ihannemaahansa.

    • 78i576y

      Voin kuvitella Bäckmanin hautovan kaiket päivät mahdollisimman veemäisiä kommentteja koskien Suomea ja suomalaisia.

      Ja naureskelevan sitten paheksuvia uutisotsikoita. Parasta olisi ettei hänen puheisiinsa ja kirjoituksiinsa reagoitaisi mitenkään.

      • No niimpä ...


        "Toimittajan vainoaminen
        Vakavimmat rikokset jutussa liittyivät Ylen toimittajaa Jessikka Aroa vastaan käytyyn vihakampanjaan. Sen käynnistäjä oli Bäckman ja se jatkui MV-lehdessä Janitskinin toimesta.

        Arosta levitettiin valheellisia tietoja. Hänestä käytettiin halventavia ilmaisuja, hänen ammattitaitoaan pilkattiin ja hänen kuvistaan tehtiin halventavia, irvokkaita ja rivoja versioita.

        Käräjäoikeuden mukaan Arosta levitettyjen valheellisten tietojen paljastamiseen ei sananvapauden näkökulmasta ollut mitään julkista intressiä tai muutakaan hyväksyttävää syytä. Niillä pyrittiin Aron maineen tarkoitukselliseen tuhoamiseen julkisuudessa.

        ”Uutisoinnin tyyli ja kuvitus ovat olleet pääosin täysin asiattomia, ja artikkeleista on puuttunut uskottava toimituksellinen sisältö,” käräjäoikeus toteaa."

        Lähde: IS

        Jostain uutisesta sain silmiini, että tämä stnan tihrusilmä oli kuitannut osan syytteistä "viattomana ja hyväntahtoisenä naljailuna".

        Ko. tihrusilmän kannattaa varmaan pysyä "hereillä" Suomessa ollessaan ... elikkäs "Jedem das Seine". ;-)

        IMHO.


      • JoBäckman
        44.Div kirjoitti:

        No niimpä ...


        "Toimittajan vainoaminen
        Vakavimmat rikokset jutussa liittyivät Ylen toimittajaa Jessikka Aroa vastaan käytyyn vihakampanjaan. Sen käynnistäjä oli Bäckman ja se jatkui MV-lehdessä Janitskinin toimesta.

        Arosta levitettiin valheellisia tietoja. Hänestä käytettiin halventavia ilmaisuja, hänen ammattitaitoaan pilkattiin ja hänen kuvistaan tehtiin halventavia, irvokkaita ja rivoja versioita.

        Käräjäoikeuden mukaan Arosta levitettyjen valheellisten tietojen paljastamiseen ei sananvapauden näkökulmasta ollut mitään julkista intressiä tai muutakaan hyväksyttävää syytä. Niillä pyrittiin Aron maineen tarkoitukselliseen tuhoamiseen julkisuudessa.

        ”Uutisoinnin tyyli ja kuvitus ovat olleet pääosin täysin asiattomia, ja artikkeleista on puuttunut uskottava toimituksellinen sisältö,” käräjäoikeus toteaa."

        Lähde: IS

        Jostain uutisesta sain silmiini, että tämä stnan tihrusilmä oli kuitannut osan syytteistä "viattomana ja hyväntahtoisenä naljailuna".

        Ko. tihrusilmän kannattaa varmaan pysyä "hereillä" Suomessa ollessaan ... elikkäs "Jedem das Seine". ;-)

        IMHO.

        Terve!Oikeudenkäynti meni hyvin.Olihan se näytösoikeudenkäynti.Tuomioista Korkeimmas Oikeudessa.Juttu on vielä kesken.Kyllä Toimiitajan pitää kestää huumoria ja viatonta hyväntahtoista.Niinkuin sinunkin täällä.Että koeta kestää!


      • ei_mennyt
        JoBäckman kirjoitti:

        Terve!Oikeudenkäynti meni hyvin.Olihan se näytösoikeudenkäynti.Tuomioista Korkeimmas Oikeudessa.Juttu on vielä kesken.Kyllä Toimiitajan pitää kestää huumoria ja viatonta hyväntahtoista.Niinkuin sinunkin täällä.Että koeta kestää!

        Meni hyvin, mutta ei Bäckmanin kannalta. Työnantajakin eli RISI on hylännyt hänet. Jäljellä on enää vaalityö uusnatsin kanssa.


      • ei_mennyt kirjoitti:

        Meni hyvin, mutta ei Bäckmanin kannalta. Työnantajakin eli RISI on hylännyt hänet. Jäljellä on enää vaalityö uusnatsin kanssa.

        Näin hoidettiin asiat aikoinaan ..........

        https://www.google.com/search?q=Vakooja ohjaa pommit kotiisi&client=firefox-b&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=4w7ZbHrCrknv6M:,0c19ZvQaZIk9OM,_&usg=AI4_-kTKeAi1eDsmsb1LxRFMAAuk9O3oOg&sa=X&ved=2ahUKEwjNiv3E45LeAhWLkywKHS_KAGMQ9QEwAHoECAYQBA#imgrc=UY5ROpZC3RNK5M:

        Enkä tuomitse aikalaisia viranomaisia ... . ;-)

        IMHO.


      • JoBäckman kirjoitti:

        Terve!Oikeudenkäynti meni hyvin.Olihan se näytösoikeudenkäynti.Tuomioista Korkeimmas Oikeudessa.Juttu on vielä kesken.Kyllä Toimiitajan pitää kestää huumoria ja viatonta hyväntahtoista.Niinkuin sinunkin täällä.Että koeta kestää!

        Ai meni vai .... 22 000 egen korvaukset.
        Hmm ... kaltaisesi KELAelätin tuloilla (n.700€/kk) makselet tuota "jackpottia" vajaa 32 kuukautta. En käyttäisi termiä "hyvin meni". (valtavan kokoinen) TIRSK!.


      • JoBäckman
        44.Div kirjoitti:

        Ai meni vai .... 22 000 egen korvaukset.
        Hmm ... kaltaisesi KELAelätin tuloilla (n.700€/kk) makselet tuota "jackpottia" vajaa 32 kuukautta. En käyttäisi termiä "hyvin meni". (valtavan kokoinen) TIRSK!.

        Dosentti ei olekaan kuvittelemasi KELAelätti pikku taskuraha äveriäälle Bäckmanille.


      • ERommel
        44.Div kirjoitti:

        No niimpä ...


        "Toimittajan vainoaminen
        Vakavimmat rikokset jutussa liittyivät Ylen toimittajaa Jessikka Aroa vastaan käytyyn vihakampanjaan. Sen käynnistäjä oli Bäckman ja se jatkui MV-lehdessä Janitskinin toimesta.

        Arosta levitettiin valheellisia tietoja. Hänestä käytettiin halventavia ilmaisuja, hänen ammattitaitoaan pilkattiin ja hänen kuvistaan tehtiin halventavia, irvokkaita ja rivoja versioita.

        Käräjäoikeuden mukaan Arosta levitettyjen valheellisten tietojen paljastamiseen ei sananvapauden näkökulmasta ollut mitään julkista intressiä tai muutakaan hyväksyttävää syytä. Niillä pyrittiin Aron maineen tarkoitukselliseen tuhoamiseen julkisuudessa.

        ”Uutisoinnin tyyli ja kuvitus ovat olleet pääosin täysin asiattomia, ja artikkeleista on puuttunut uskottava toimituksellinen sisältö,” käräjäoikeus toteaa."

        Lähde: IS

        Jostain uutisesta sain silmiini, että tämä stnan tihrusilmä oli kuitannut osan syytteistä "viattomana ja hyväntahtoisenä naljailuna".

        Ko. tihrusilmän kannattaa varmaan pysyä "hereillä" Suomessa ollessaan ... elikkäs "Jedem das Seine". ;-)

        IMHO.

        #"Toimittajan vainoaminen
        Vakavimmat rikokset jutussa liittyivät Ylen toimittajaa Jessikka Aroa vastaan käytyyn vihakampanjaan. Sen käynnistäjä oli Bäckman ja se jatkui MV-lehdessä Janitskinin toimesta.

        Arosta levitettiin valheellisia tietoja. Hänestä käytettiin halventavia ilmaisuja, hänen ammattitaitoaan pilkattiin ja hänen kuvistaan tehtiin halventavia, irvokkaita ja rivoja versioita#

        Mitä valheellista on levitetty Jessikka Arosta?


      • Tyuio123
        ERommel kirjoitti:

        #"Toimittajan vainoaminen
        Vakavimmat rikokset jutussa liittyivät Ylen toimittajaa Jessikka Aroa vastaan käytyyn vihakampanjaan. Sen käynnistäjä oli Bäckman ja se jatkui MV-lehdessä Janitskinin toimesta.

        Arosta levitettiin valheellisia tietoja. Hänestä käytettiin halventavia ilmaisuja, hänen ammattitaitoaan pilkattiin ja hänen kuvistaan tehtiin halventavia, irvokkaita ja rivoja versioita#

        Mitä valheellista on levitetty Jessikka Arosta?

        Tuomio ja sen perustelut ovat julkisia. Sieltä vaan lukemaan....


    • sananvapaus

      "Niljakas limakasa Johan Bäckman"

      Mitä mieltä olette tästä ilmaisusta. Teksti on joka tapauksessa otsikko eräässä Suomi24 palstan säikeessä. Täyttääkö merkit kunnianloukkauksesta?

      • FuckRussia

        Sillä jätkällä ei ole mitään kunniaa joten ei täyty.


      • FuckRussia kirjoitti:

        Sillä jätkällä ei ole mitään kunniaa joten ei täyty.

        Täsmälleen noin ... .
        Kunnia on plösöltä menetetty jo ajat sitten ja maine kasvaa alaspäin, kuin lehmän häntä. Kiinnostus sitä Suomea mollaavaa tihrusilmää kohtaan voi kuitenkin nousta, eikä missään positiivisessa mielessä ... .

        TIRSK!.


      • Sananvapaus
        44.Div kirjoitti:

        Täsmälleen noin ... .
        Kunnia on plösöltä menetetty jo ajat sitten ja maine kasvaa alaspäin, kuin lehmän häntä. Kiinnostus sitä Suomea mollaavaa tihrusilmää kohtaan voi kuitenkin nousta, eikä missään positiivisessa mielessä ... .

        TIRSK!.

        Näillä tyypeillä on käytössään kaksoisstandardit. He pitävät itseään oikeutettuna karsinoida ihmisiä lokeroihin. Taitavat olla uskonnoiltaan kristittyjä.


      • Danny_musiikkineuvos
        44.Div kirjoitti:

        Täsmälleen noin ... .
        Kunnia on plösöltä menetetty jo ajat sitten ja maine kasvaa alaspäin, kuin lehmän häntä. Kiinnostus sitä Suomea mollaavaa tihrusilmää kohtaan voi kuitenkin nousta, eikä missään positiivisessa mielessä ... .

        TIRSK!.

        Taas Kouvolan Risu-ukko roudaa ruosteisella Toyota Hi-Acella kuorman risuja kuntopoluille.
        Tekarit lonksaa, kun koettaa puhua.


      • ERommel

        Ilman muuta herjaus josta pitää rankaista, 44Div on käsittänyt että VAIN hänellä on jatkuva oikeus sopimattomiin ilmaisuihin muista henkilöistä, näistä on summaton määrä näyttöä.


      • aina-sama-laulu
        ERommel kirjoitti:

        Ilman muuta herjaus josta pitää rankaista, 44Div on käsittänyt että VAIN hänellä on jatkuva oikeus sopimattomiin ilmaisuihin muista henkilöistä, näistä on summaton määrä näyttöä.

        Mene ihmeessä heti aamulla tekemään rikosilmoitus: Anonyymia nimimerkkiä on herjattu netissä, ja asianomistaja-nimimerkki on vastannut tappouhkauksilla. Kerro perusteeksi, miten anonyymin nimimerkin herjauksen kohteeksi joutuminen on vaikuttanut elämääsi. Tee rikosilmoitus, se kannattaa, olisit aseman valopilkku vakituisten varkauksien, säilöönottojen ja pahoinpitelyjen joukossa.

        Rohkaise mielesi ja mene.


      • ERommell

        En ole niin raukka, mutta ilmitoin tosiasian. Tuskin kukaan muu yksittäinen nimimerkki on tuottanut herjauksia, solvauksia ja siten ominut saitin, kuten mainittu?
        Että ylpeyttä tuntien jaatte tämän mielipiteet.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        En ole niin raukka, mutta ilmitoin tosiasian. Tuskin kukaan muu yksittäinen nimimerkki on tuottanut herjauksia, solvauksia ja siten ominut saitin, kuten mainittu?
        Että ylpeyttä tuntien jaatte tämän mielipiteet.

        Huvittavaa.


      • ERommell

        Jos huvittavaa on mieletön herjaus, kuten teikäläisillä vaikuttaa olevan?


    • SBossss

      Onneksi paskavalheenmätölle ollaan saatu nyt hintalappu sitä voi muutama palstan ryssänkätyri hiljaa miettiä....maanpetturuudella on hintansa

    • Topra_Huja

      Iljalle jää sitten pari päivää lusimista. Tutkintovankeus on jo nyt kestänyt kohta 10 kk. joka vähennetään tuomiosta.

      Toivottavasti Jässikkä ei tuhlaa oikeuden määräämiä "palkintorahoja" liian VAUHDIKKAASTI... (engl. speed), kun taipumusta asiaan taitaa olla.

      • aina-sama-laulu

        Ilja vastasi vapaalta eikä tutkintavankeudesta. Tutkintovankeudesta ei ole ennen kuultukaan, onko se linnassa opiskelua?


      • Topra_Huja
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Ilja vastasi vapaalta eikä tutkintavankeudesta. Tutkintovankeudesta ei ole ennen kuultukaan, onko se linnassa opiskelua?

        Typosta huolimatta Ilja lusii vain muutaman päivän.


      • aina-sama-laulu
        Topra_Huja kirjoitti:

        Typosta huolimatta Ilja lusii vain muutaman päivän.

        Aika näyttää.


      • ERommel
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Ilja vastasi vapaalta eikä tutkintavankeudesta. Tutkintovankeudesta ei ole ennen kuultukaan, onko se linnassa opiskelua?

        Käytä rekattua nikkariasi, alkaa harmittanmaan tuollainen kaksinais moraali?


      • aina-sama-laulu
        ERommel kirjoitti:

        Käytä rekattua nikkariasi, alkaa harmittanmaan tuollainen kaksinais moraali?

        Hankalaa, koska sellaista ei ole. Mutta sinullahan on, jopa tuo vanha aikoinaan. Miksi et käytä sitä?


      • Fanisi
        ERommel kirjoitti:

        Käytä rekattua nikkariasi, alkaa harmittanmaan tuollainen kaksinais moraali?

        Joko nyt alkaa rommeli käyttää rekattua nikkaria???


      • ERommell

        Mikä sinä olet sanomaan minun nikkareistani, jos kerran sinä teilasit minun arvosteluni?
        En muuten usko sinun juttuusi, valehtelet härskisti ja siksi olisi palstalle nyt saatava muutos aikaiseksi.
        Rekatun nikkarin takaa kirjoittelu olisi estettävä, mutta muutamissa tapauksissa tunnistettavuus on hyvin helppo nakki.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Mikä sinä olet sanomaan minun nikkareistani, jos kerran sinä teilasit minun arvosteluni?
        En muuten usko sinun juttuusi, valehtelet härskisti ja siksi olisi palstalle nyt saatava muutos aikaiseksi.
        Rekatun nikkarin takaa kirjoittelu olisi estettävä, mutta muutamissa tapauksissa tunnistettavuus on hyvin helppo nakki.

        "Rekatun nikkarin takaa kirjoittelu olisi estettävä"? Sinulle on ainakin tainnut käydä niin, vai mitä tarkoitit? Jos tarkoitit rekisteröitymispakkoa, etkä sen estämistä, miksi ihmeessä et käytä mitään viidestä (arvio) rekisteröidystä nimimerkistäsi?


      • ERommell

        Tuo peukuttelu paljastaa aika paljon.
        Järkeviä ja asiallisia juttuja ei peukuteta, mutta vastaavasti kaikki mielipuoliset saavat .....ennätys viisi peukkua.
        Saattaa tuntua lapselliselta, mutta haluan tuoda julki että halpaan minua ei ainakaan saa, ihan sama.
        Asiallinen keskustelu on aina ollut vaikeaa ja kuinka ollakaan...kommunistien ja vasemmistoilaisten kanssa?
        Liekkö nykysuuntaus, jossa kansallismieliset ovat useimmissa maissa niskanpäällä, tai sinne pääsemässä.


      • ERommell
        ERommell kirjoitti:

        Tuo peukuttelu paljastaa aika paljon.
        Järkeviä ja asiallisia juttuja ei peukuteta, mutta vastaavasti kaikki mielipuoliset saavat .....ennätys viisi peukkua.
        Saattaa tuntua lapselliselta, mutta haluan tuoda julki että halpaan minua ei ainakaan saa, ihan sama.
        Asiallinen keskustelu on aina ollut vaikeaa ja kuinka ollakaan...kommunistien ja vasemmistoilaisten kanssa?
        Liekkö nykysuuntaus, jossa kansallismieliset ovat useimmissa maissa niskanpäällä, tai sinne pääsemässä.

        Elikä teen johtopäätöksen, olet kommunisti.
        Kannatat EU:ostoliittoa ja niin edelleen.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Tuo peukuttelu paljastaa aika paljon.
        Järkeviä ja asiallisia juttuja ei peukuteta, mutta vastaavasti kaikki mielipuoliset saavat .....ennätys viisi peukkua.
        Saattaa tuntua lapselliselta, mutta haluan tuoda julki että halpaan minua ei ainakaan saa, ihan sama.
        Asiallinen keskustelu on aina ollut vaikeaa ja kuinka ollakaan...kommunistien ja vasemmistoilaisten kanssa?
        Liekkö nykysuuntaus, jossa kansallismieliset ovat useimmissa maissa niskanpäällä, tai sinne pääsemässä.

        Peukuttelu? Kaikkea sinä jaksat kytätä. Ja kuvitella siitä "paljastuksia".

        Kansallismielisyydessä ei ole mitään vikaa, vaan putinistien versiossa siitä. Entisiä kommunisteja näkyy olevan joukossa.


      • Valepukki
        ERommell kirjoitti:

        Tuo peukuttelu paljastaa aika paljon.
        Järkeviä ja asiallisia juttuja ei peukuteta, mutta vastaavasti kaikki mielipuoliset saavat .....ennätys viisi peukkua.
        Saattaa tuntua lapselliselta, mutta haluan tuoda julki että halpaan minua ei ainakaan saa, ihan sama.
        Asiallinen keskustelu on aina ollut vaikeaa ja kuinka ollakaan...kommunistien ja vasemmistoilaisten kanssa?
        Liekkö nykysuuntaus, jossa kansallismieliset ovat useimmissa maissa niskanpäällä, tai sinne pääsemässä.

        Mihin pyrit peukkujen laskemisella?Miksi arvostelet muiden kirjoituksia?Onko syynä se että ne eroavat suuresti omastasi?Oletko miettinyt että uskottavuutesi palstalaisten silmissä on lähes nolla tasoa....tirsk,nieletkö kaiken paskavalheen mitä kremli työntää kritiikittä?


      • ERommell

        Sinun kommenttisi ovat juurikin tuon tirskin tasoa, että se siitä.Jos sinulla on on todellista asiaa, esitä se?


      • ERommell
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Peukuttelu? Kaikkea sinä jaksat kytätä. Ja kuvitella siitä "paljastuksia".

        Kansallismielisyydessä ei ole mitään vikaa, vaan putinistien versiossa siitä. Entisiä kommunisteja näkyy olevan joukossa.

        Kyllä jaksan, koska suurimmat petturit nikkareihin liittyen ovat juurikin Nato palstalla ja joka saitissa....ei tarvii vahvistaa?
        Järkevät kommentit ovat yleensä heti tunnistettavissa, ei siis ongelmaa.


      • ERommell
        aina-sama-laulu kirjoitti:

        Peukuttelu? Kaikkea sinä jaksat kytätä. Ja kuvitella siitä "paljastuksia".

        Kansallismielisyydessä ei ole mitään vikaa, vaan putinistien versiossa siitä. Entisiä kommunisteja näkyy olevan joukossa.

        Putin ei ole kommunisti, eikä sosialisti, siksi juurikin pakotteita EU:n taholta...otapa huomioon että Trump tajuaa tilanteen?
        Miten määrittelisit EU:n tulevaisuuden, sehän on kopio NL:tosta?
        Suomi on jatkuvasti nettomaksaja...


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Putin ei ole kommunisti, eikä sosialisti, siksi juurikin pakotteita EU:n taholta...otapa huomioon että Trump tajuaa tilanteen?
        Miten määrittelisit EU:n tulevaisuuden, sehän on kopio NL:tosta?
        Suomi on jatkuvasti nettomaksaja...

        Ai olet huomannut, ettei ole? Kuitenkin sinä itse ihannoit Putinia, mutta jaat samalla vanhaa kommunistien propagandaa vuoden 1918 tapahtumista, Talvisodasta, Jatkosodasta ja YYA-ajasta. Käytät usein kommunistien sanontaa "Natokiimakko". EU:lla ja Neuvostoliitolla on yhteistä vain se, että EU perustettiin alun perin Neuvostoliiton vastavoimaksi. Ei muuta.


      • ERommell

        Oikeudenmukaisuutta, liekkö sinulle vierasta ajatusmaailmaa?


      • ERommell

        Tiedät hyvin että vuoden 1918 tapahtumat ovat hyvin traagista aikaa ja siitä keskusteleminen vaatii ymmärrystä puolin ja toisin. Joskin toteutunutta todellisuutta ei pidä peitellä.

        Talvisota, jatkosota, yya-aika vaativat kaikki omalta osaltaan syvällisen pohdinnan, pinnallisilla raapaisuilla on ainoastaan negatiivinen vaikutus.


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Tiedät hyvin että vuoden 1918 tapahtumat ovat hyvin traagista aikaa ja siitä keskusteleminen vaatii ymmärrystä puolin ja toisin. Joskin toteutunutta todellisuutta ei pidä peitellä.

        Talvisota, jatkosota, yya-aika vaativat kaikki omalta osaltaan syvällisen pohdinnan, pinnallisilla raapaisuilla on ainoastaan negatiivinen vaikutus.

        Minkä takia sitten levität kommunistien propagandaa ja syytät samalla muita kommunisteiksi?


      • ERommell

        Sinä olet kommunisti tai sosialisti, nykyään niillä ei juurikaan ole eroa.
        EU:ostoliitto on jonkinmoinen kopio NL:tosta, tämä on mielestäni hyvin selkeä fakta ja solialistit juurikin niitä kiihkeimpiä maansa myyjiä ovat....mukaanluettuna Kokoomus.
        Olet yrittänyt torpata palstalla vallitsevaa täysin järjetöntä vihapuhetta Venäjästä ja venäläisistä, onko tämä kommunistin propagandaa?


      • aina-sama-laulu
        ERommell kirjoitti:

        Sinä olet kommunisti tai sosialisti, nykyään niillä ei juurikaan ole eroa.
        EU:ostoliitto on jonkinmoinen kopio NL:tosta, tämä on mielestäni hyvin selkeä fakta ja solialistit juurikin niitä kiihkeimpiä maansa myyjiä ovat....mukaanluettuna Kokoomus.
        Olet yrittänyt torpata palstalla vallitsevaa täysin järjetöntä vihapuhetta Venäjästä ja venäläisistä, onko tämä kommunistin propagandaa?

        Mistä lähtien Kokoomus on ollut sosialistipuolue, ja miten ihmeessä EU olisi muka Neuvostoliiton kopio? Tekeydyt tahallasi ymmärtämättömäksi, hoksasit kyllä mihin viittasin kommunistipropagandallasi.


      • ERommelll

        Ajattele, nythän olemme tilassa jossa on toteltava Brysseliä ja maksamme kiltisti aina lisää ja lisää.
        Emme ole itsenäisiä enää, kuten Kekkosen ja YYA:n aikana olimme.


      • cuuskii
        ERommelll kirjoitti:

        Ajattele, nythän olemme tilassa jossa on toteltava Brysseliä ja maksamme kiltisti aina lisää ja lisää.
        Emme ole itsenäisiä enää, kuten Kekkosen ja YYA:n aikana olimme.

        Ihan vaan tiedoksi Suomen maksu osuus on pienentynyt, ei siis lisää ja lisää.
        Miksi aina valehtelet? Etkö muuten pysty kommunikoimaan?


    • Miliisikahvi.Donitsilla

      Jos oisin Ilja niin menisin ensitilassa pikavauhtia turvaan sinne Donitsin tasavaltaan toveri Janus Putkosen tarjoamaan täysihoitoon.

    • ToveriHilleri

      Toverit!

      Musta syksy. Ensin Airiston Helmi. Myrkkyoperaation paljastus. Sitten GRU:n tietovuoto. Suomi Red Flagissa. Suomi Trident Juncturessa. Vielä tämä tuomio operatiivimiehillemme. Mitä vielä tulemme näkemään ennen Pakkasukon tuloa?

      Auttakaamme yhtä toveria eteenpäin. Fascistit ovat riistäneet luotetun kärkisoturimme NKVD:n sinisen nimimerkin! Annetaan hänelle uusi! Hän pitää sotasankareista. Uudeksi siis AlekseiVinogradov! Hän rakastaa Venäjän suurmiehiä! Annetaan Johtajan nimi: VladimirPieni! Hän osaa ottaa muiden omaa itselleen: Ottakoon minun, minä annan veriuhrin aatteen hyväksi.

      Älkää uskoko lännen propagandaan, se on haitallista, saattaa olla vaarallistakin (liennytystä).

      • Peukkuvahti

        👍👍👍👍👍 siis viisi peukkua...tirsk


      • ERommell

        Niinpä, se vaatii viisi rekattua sinipohjaista nikkaria, missä lienevät?


      • ERommell

        Paskaläjän hajun tuntee heti, itse et ole tietenkään siitä tietoinen...lähteestä?


    • Isotirsk

      Toverit ovat hyljänneet tiltut.....VENÄJÄN valtiolliset tv-kanavat ja uutistoimistot näyttävät ainakin toistaiseksi vaikenevan kuin yhdestä suusta dosentti Johan Bäckmanin ja nettikirjoittelija Ilja Janitskinin tuomioista.

      Tuomioita koskevat uutiset näyttävät puuttuvan yhtä lailla myös niiltä internetin lukemattomilta pieniltä kansallismielisiltä nettisivuilta, jotka ovat tähän mennessä julkaisseet ahkerasti sekä Bäckmanin omia tiedotteita että hänen haastattelujaan.

    • näinonkäynyt

      Tarkkaan ottaen eivät saaneet, koska tuomio ei ole lainvoimainen, käsittely jatkuu ylemmissä oikeusasteissa. Toisaalta Janitskinille ei tuomiolla liene suurta merkitystä, koska on jo istunut tuon ajan tutkintavankeudessa. Bäckman ei välitä paskan vertaa tuomiosta. Sen sijaan Aron ura on ohi, lopullisesti, tuskin saa mitään rahaakaan.

      • ilja-saa-rahaa

        Saahan Ilja korvauksia Arolta ja Suomen valtiolta ja melko suuret summat vainoamisesta ja mielipiteen vapauden, eli ihmisoikeuden estämisestä, laittomasta vangitsemisesta, maineen menetyksestä, poliittisen uran tuhoamisesta jne jne.
        Ulkomailla Suomenkielellä kirjoittamisen ei ensinkään kuulu olla Suomen oikeuslaitoksessa käsiteltävänä.
        Poliittista vainoa, tasa-arvovainoa- ahdistelua jne. Ehkä lähestumiskieltokin voisi olla paikallaan?
        Myös Aro lienee maksaa 2-400000 euroa korvauksia ahdstelusta.
        Arosta julkaistut asiat ovat lienee ihan totta ja mitään väärää asiassa ei ole.


    • suajaksankioskillaodotta

      Jessikka Aro ei ole mikään huumeiden käyttäjä vaan hieno toimittaja joka huomasi venäjän ovelan vilpin ja paljasti sen kioskilla.

      • ERommelll

        Mistä sinä sen tiedät?


      • katsoisivatpeiliin

        Suomen media on todettu trollitehtaaksi. Mitä Aro on huomannut ?
        On varmaan totta että muualtakin harjoitetaan ajatusmuokkausta, mutta mitä sitten?
        Jos suomalainen media ei pysy totuudessa, niin mihin me luotamme?
        Valtamedia on jo useaan otteeseen paljastettu valheesta ja saduista.
        Jos siihen rakoon iskee venäläinen trollimedia niin se on kyllä valtamedian syy, että on tehnyt tyhjiön omalla trollimediallaan.
        Suomalainen media on trollimedian esikuva.


    • venäjälläviiraa
    • Lakhta
      • trollimediat

        Minun mielestä suomalainen media täytyy nyt katsoa itseään, että miten asiat ovat menneet.
        Troollimedian huippuja ovat suomalaisen valtamedian tekijät.
        Miksi syytellä muita kun oma pesä on sontaa täynnä.


    • Ja tietenkin Venäjän valtion propaganda taas valehteli venäläisille, mistä asiassa oikeasti oli kyse:

      "Tv-kanavan toimittajat antoivat ymmärtää, että kyse oli poliittisin perustein annetuista tuomioista. Rangaistuksen motiiveja haettiin muun muassa siitä, että Suomessa halutaan vaientaa ne henkilöt, jotka vastustavat julkisuudessa ”Venäjän demonisointia” ja esimerkiksi Suomen Nato-jäsenyyttä."

      Varsinainen huuli tuli nässä:

      "Asiantuntijan roolissa haastateltu politiikantutkija Aleksandr Shatilov oli valmis näkemään tuomioissa autoritääristen tai ainakin puoliautoritääristen valtioiden toimintatapoja, joissa toisinajattelijat vaiennetaan tuomioilla ja maksettavaksi määrätyillä kovilla korvauksilla."

      "Pietarin trollitehtaan osana toimiva FAN-uutistoimisto on myös julkaissut pitkän jutun, jossa se kyseenalaistaa Bäckmanin ja Janitskinin tuomioiden puolueettomuuden. Sivuston mukaan läntinen sananvapaus näyttää tarkoittavan Suomessa nykyisin sitä, että toimittajien, ihmisoikeustaistelijoiden tai yhteiskunnallisten vaikuttajien on saatava mielipiteelleen ”hyväksyntä ylhäältä” tai muuten heidät voidaan tuomita."

      Osaatteko tiltut kertoa, että onko tuollainen valehtelu Venäjän valtion medioissa tapana enemmänkinja miksi te tuette sellaista?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe