Mikä prekele on tämä vinkuna korvassa

vaotonainen

Se ei ole mikään normaali korvatinnitys, mikä johtuisi likaisuudesta. Heräsin kerran keskellä yötä kun se alkoi voimakkaana. Mitään normaalia poikkeavaa ei minulla terveydessä ole. Flunssaa ynnä muuta.

18

148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 140-85

      Kokeile verenpainelääkitystä. Loppuu se vinkuna kun paineet asettuu.

    • HolyProphet11

      Tinnitys voi johtua, jopa niskan lihasten jäykkyydestä. Kova meteli on omiaan aiheuttamaan tinnitystä - tällöin kyseessä on elinikäinen kuulohäiriö. Tämä vaiva on juuri sellainen, mitä kuvailet sen olevan, vaikka sanot - ettei normaalista korvatinnityksestä ole kyse.

      Tinnitystä et huomaa päivällä, koska meteliä tulee kaikkialta ja kun olet liikkeellä, et kiinnitä siihen huomiota. Siinä piikit ovat juuri keskellä yötä ja niihin ei totu, heräät vielä monta kertaa elämäsi aikana noihin piikkeihin.

      Gang stalkingissa päätavoite on aiheuttaa itsemurha, muuten se onkin ihmisen täydellistä tärvelemistä henkisesti ruumiillisesti sekä taloudellisesti. Kuulovaurio on erittäin helppo järjestää gang stalkingin uhreile, ja täytyisi tyyliin pitää kuulosuojaimia ihan koko ajan mukanaan välttyäkseen siltä. Paljon muuta ikävää on vielä luvassa, vaikka aloittaja ei olisikaan stalkingin uhri, niin tämä kirjoitukseni on kirjoitettu uhreille. Varautukaa ottamaan vähintään korvatulpat aina mukaanne ja käyttämään niitä jopa kotonanne heti tarvittaessa.

      • TyönTehostus

        "Gang stalkingissa päätavoite on aiheuttaa itsemurha"

        Melkoisen toistaitoista sakkia sitten ovat kun palsta on puolillaan väkeä jotka ovat omien sanojensa mukaan olleet vuosikymmeniä GS uhreina.

        Pitää ottaa yhteyttä GS johtoportaaseen ja vaatia vähän parempaa tulosvastuuta tuotantoportaalta.

        Ei yhden uhrin kohdalla ole vuosikymmeniä aikaa odottaa, tulosta pitää syntyä alle vuodessa.


      • HolyProphet11
        TyönTehostus kirjoitti:

        "Gang stalkingissa päätavoite on aiheuttaa itsemurha"

        Melkoisen toistaitoista sakkia sitten ovat kun palsta on puolillaan väkeä jotka ovat omien sanojensa mukaan olleet vuosikymmeniä GS uhreina.

        Pitää ottaa yhteyttä GS johtoportaaseen ja vaatia vähän parempaa tulosvastuuta tuotantoportaalta.

        Ei yhden uhrin kohdalla ole vuosikymmeniä aikaa odottaa, tulosta pitää syntyä alle vuodessa.

        "Melkoisen toistaitoista sakkia sitten ovat kun palsta on puolillaan väkeä jotka ovat omien sanojensa mukaan olleet vuosikymmeniä GS uhreina.Pitää ottaa yhteyttä GS johtoportaaseen ja vaatia vähän parempaa tulosvastuuta tuotantoportaalta.Ei yhden uhrin kohdalla ole vuosikymmeniä aikaa odottaa, tulosta pitää syntyä alle vuodessa. "

        Gang stalking - se ei koskaan ole kiinni ajasta. Yli kymmen vuotta on normaali GS:n kestoaika - joten tuloksia on odotettavissa tyyliin 10 vuoden jälkeen. Aivopesu itsemurhaan, huumattuna itsemurhaan pakottaminen ja törkeät oikeusmurhat ovat niitä tehokoinoja, joilla tuloksia on tarkoitus saada nopeammin.

        Kuitenkin, tämä käytös (ilkivalta, pahoinpitelyt, henkinen vaino ja metelikampanja ym.) viittaa pikemminkin jonkinlaiseen paperiin, jossa on näennäiset säännöt - tämä lienee totuus GS-toiminnasta siis, miksi se on sellaista. Tuollaiseen paperiin tuskin edes uhrin nimeä oikeasti vaaditaan, paperi lienee lakimiehen kirjoittama - ei välttämättä ihmiskoepaperi, mutta sitä tulkitaan kuin ihmiskoepaperia, eli ei ihmisoikeuksia uhrilla. Niin ja sitten on vielä yritysten kaappaukset, liikepartneri ei ollutkaan ystävä ja avioliitot - näissä myöskin itsemurhaan kiusaamista rahan takia tapahtuu yleisesti jossain määrin.

        Itse muistan kirjoittaneeni paperiin nimen abouttista rallaa 15 vuotiaana, A4 aika täynnä tekstiä, jossa jonkun kappaleen keskellä oli lauseen osai tyyliin "sitoutuu kuoleman tapauksessa maksamaan kaiken". Eli siinä koko GS:n tarkoitus joillakin uhreille, tietenkin esim. toisinajattelijoihin ja ilmiantajiin vainon syyt ovat erilaisia. Keinot ja poliisin puolueellisuus ovat kuitenkin aina samankaltaisia.


        There is an inner logic - it makes no sense!


      • fssdsdsdsddsa
        TyönTehostus kirjoitti:

        "Gang stalkingissa päätavoite on aiheuttaa itsemurha"

        Melkoisen toistaitoista sakkia sitten ovat kun palsta on puolillaan väkeä jotka ovat omien sanojensa mukaan olleet vuosikymmeniä GS uhreina.

        Pitää ottaa yhteyttä GS johtoportaaseen ja vaatia vähän parempaa tulosvastuuta tuotantoportaalta.

        Ei yhden uhrin kohdalla ole vuosikymmeniä aikaa odottaa, tulosta pitää syntyä alle vuodessa.

        siellä on hipilä johdossa


      • kaikki.johtuu
        fssdsdsdsddsa kirjoitti:

        siellä on hipilä johdossa

        Kaikki johtuu kepusta


    • TowardsTheLight

      Voiko kyse olla "värähtelytaajudesta", joka olisi saatava korkeammaksi? Minulla tänään kirkon penkeillä opiskellessani soitti urut mm. Like a Hurricanea ilman kanttoria.

    • Tääh

      Mikä vitun tinnitYs? Tinnitus kyllä on tuttu eikä se mistään likaisuudesta johdu.

    • Riksunvainottu

      Minulla vinkunat, sirinät sun muut kuuluu gang stalkingiin. Kuuluu vain kotona.

      V.2015, kun alkoi, minulle kerrottiin, ett e aiheutetaanminulle ultraäänellä, ultraäänihitsauslaitteella.
      Pidempään jatkuesaan vaurioittaa kuuloa.

      V-2016 syykuussa jouduin jatkuvan infraäänihäärinnän kohteeksi ja sirinät korviin tehtiin sillä. Mekanimi on, että infraään litiistää verisiuonia, mysö korvissa ja päässä. Sen takia kotoa lähdettyä ei lopu heti, vaan menee jonkin verran aikaa,että verisuonet palaavat muotoonsa, 0,5 h - 2 h tavallia aikoja. - Litisttyneitä suonia aivoissa, mitä voi seurata.

      V.2017 kesäkuussa infraäänihäirintä loppui. Aikaisemminkin, mutta varsinkin sen jälkeen sirinänki on aiheuttanut häirintä pientaajuisilla shkö- ja mangneettienergioilla (taajuus alle 100 kHz). Näin on kerrottu. Myös radiotaajuuksia käytetty. - On sihinää, sirinää, väillä pelkäsään, väillä liittyen muihin vaikutuksiin.
      - On tasaista, pulsoivaa eli sykkivää, mikä on tuhoisinta. Joskus metallista kuin metallia sirklattaisiin, jne. On eri häirintälähteitä. - Yleensä loppuu, kun lhtee uls. Joskus korvat jäävät soimaan joksikin aikaa.

      • kauankidutettu

        Kun ostin yöllisen häirinnän takia korvatulpat,, stalkkerit tietenkin saivat sen heti tietoonsa. Tulpilla on tietty Hertzialue, jolla estävät äänen.- Stalkkerit pitivät huolta, että tuli korkeampaa tai matalampaa ääntä.


      • samasamaa

        Minunkin sirinä korvissa alkoi yhtenä iltana kevättalvella 2015. Siitä illasta lähtien on ollut joka ikinen päivä.


      • samasamaa
        samasamaa kirjoitti:

        Minunkin sirinä korvissa alkoi yhtenä iltana kevättalvella 2015. Siitä illasta lähtien on ollut joka ikinen päivä.

        Äh, kirjoitin väärin. Minulla alkoi siis kevättalvella 2016.


      • Gäng-stalkkerit
        samasamaa kirjoitti:

        Äh, kirjoitin väärin. Minulla alkoi siis kevättalvella 2016.

        Minulle Gäng stallkkerit toivat työpaikalle kovaääniset ciscon verkko laitteet ja sen jälkeen olen kärsinyt tinnituksesta jatkuvasti

        Omat laitteeni eivät pitäneet minkäänlaista ääntä.


      • viheliäinen.ääni
        kauankidutettu kirjoitti:

        Kun ostin yöllisen häirinnän takia korvatulpat,, stalkkerit tietenkin saivat sen heti tietoonsa. Tulpilla on tietty Hertzialue, jolla estävät äänen.- Stalkkerit pitivät huolta, että tuli korkeampaa tai matalampaa ääntä.

        Minä käytän tiukaksi kierrettyä vanua ja tarvittaessa kuulosuojaimia. Korvatulpat alkavat viheltää.


    • Vinkulelu

      Mulla tinnittänyt jo monta vuotta, mutta se on ollut siedettävää. Eilen aamulla kun nousin sängystä, korvat oli lukossa tai jotain, ihan sumee olo. Alkoi myös tuo toinen korva vinkumaan tosi kovaa ja vinkui koko päivän, huh. Onneksi oli viime yönä taas hiljentynyt. Samassa korvassa myös heikompi kuulo. Pitäs kai mennä lekurille.

    • KokemustaOn

      Minulla oli kerran sellainen tinnitys korvassa, jossa äänen taajuus vaihteli. Heräsin sellaiseen keskellä yötä. Aamulla oli työhaastattelu. Huonosti nukutun yön jälkeen olin väsynyt, mutta siitä huolimatta sain sen homman.

      Elektroninen häirintä alkoi sitten parisen vuotta tuon jälkeen. En tiedä oliko tuokin kokemus sitten sitä.

      • sdsdqqw

        jos tarkoitat ikäänkuin uruilla soitettavaa sävelmää ninn minulla ollut jo vuosia


    • eikuulumullemitämäteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe