Otsan kohotus tähystämällä

Elsa_1

Onko kokemuksia otsan kohotuksesta tähystämällä? Miten toipuminen ja minkälainen oli lopputulos.
Cityclinikkaa on parjattu paljon, mutta entä sielläkin operoiva Riikka Veltheim? Onko kokemuksia Veltheimin operoinnista?
Olisiko suositella jotain muuta palstaa, missä olisi aktiivista keskustelua plastiikkakirurgiasta kokemuspohjalta?

8

1057

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foreheadlift

Sama kiinnostus täällä.

• Expl

Endoskooppia käyttäen tähystämällä tehtävä otsan ja kasvojen kohotusleikkaus on kyllä jäänyt pois käytöstä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Silti plastiikkakirurgisi saattaa käyttää tätä nimeä, vaikka hänellä ei ole tähystylaitteita käytössään, mutta tekee leikkauksen samalla tavalla pienten ihoavausten kautta. On tietysti hyvä jos voi tarvittaessa tarkastaa kudoksen sisäisen näkymän skoopilla, vaikka kokenut plastiikkakirurgi tekee tämän toimenpiteen yleensä ns. käsituntumalla.
      Jos otsan hiusraja on korkealla ja sitä halutaan madaltaa tai iholla on paljon löysyyttä, poimuja, on avoin otsan kohotus suositeltavampi vaihtoehto.

• Elsa_1

Minulla ei ole korkeaa otsaa, enkä halua pitkää leikkaushaavaa otsaan, siksi en halua avointa otsan kohotusta. Otsa on vain raskas ja alhaalla. Mitä vaihtoehtoja tähän otsan kohotukseen nykyään on? En usko "veitsettömiin hoitoihin".

• Elsa_

Eikö palstalta löydy otsaa kohottaneita?

• Xxxxxxxx

Mulle on tehty kolme vuotta sitten. Menin konsultaatioon yläluomien kohennusta varten ja kirurgi oli sitä mieltä, että yläluomien leikkaus olisi taitovirhe ja vain otsankohotus auttaisi. Harmittaa, että suostuin. Operaatio oli kallis ja verinen. Järkky arpi nyt hiusrajassa, ja tulos korkeintaan tyydyttävä miinus. Läheisimmätkään eivät huomaa mitään muutosta, otsa vähän sileämpi, mutta luomet entisellään. No, en enää koskaan mene operaatioihin, vaan tyydyn siihen, että kaikki vanhenemme. En halua enää pettyä ja tuhlata tonneja.

• Xxxxxxxxx

Niin, vielä jatkan. Tämä plastiikkakirurgi sai minut vakuutettua, että tähystys ei ole tehokas ja pysyvä, mutta avoleikkaus toisi täydellisen tuloksen - näin ei käynyt.

• Anonyymi

Minulle tehty otsankohotus 3 vuotta sitten endoskooppisesti. Minun kohdallani ainakin oli suuri virhe mennä koko leikkaukseen. SIlmäni kuivuivat leikkauksessa ja niihin tuli haavoja, olivat tosi kipeät, paranivat kyllä mutta silmien kuivuus jäi. Kuukausi kaupalla oli kuin pääni päällä olisi ollut kivi ja ajoittain tämä vieläkin palaa. Molemille ohimoille tuli pitkät arvet ja niiden ympäristöstä hiljalleen on hiukset lähteneet, eivätkä kasva takaisin, muutenkin on ohut hius. Lisäksi koko otsa valahti takaisin 4 kk kuluttua. Jos olisin tiennyt että ohimoille tulee tällaiset arvet en olisi ikinä mennyt koko leikkaukseen. Sanottiin vaan että otsaluuhun tehdään 3 reikää ja koukuilla kiinnitetään otsaan ylemmäksi. Arvissa on silloin tällöin kutinaa vieläkin. Jollekkin voi sopia mutta mulle oli totaalinen virhe mennä, en saa millään ohimoita peittoon ja hiukset ovat todella arpien ympäriltä lähteneet. Kampaajani viimeksi käydessäni juuri sanoi että oli suuri virhe mennä. Niin oli ja kun jätettiin asioita kertomatta. No tehtyä ei tekemättömäksi saa. Mulle ei koko leikkaukksesta ole ollut kun haittaa

• Anonyymi

Missä kävit leikkauksessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      62
      1733
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      94
      1345
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      77
      1134
    4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      41
      1099
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      46
      1091
    6. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      65
      1043
    7. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      55
      993
    8. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      51
      903
    9. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
      Maailman menoa
      161
      903
    10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      66
      864
    Aihe