Otsan kohotus tähystämällä

Elsa_1

Onko kokemuksia otsan kohotuksesta tähystämällä? Miten toipuminen ja minkälainen oli lopputulos.
Cityclinikkaa on parjattu paljon, mutta entä sielläkin operoiva Riikka Veltheim? Onko kokemuksia Veltheimin operoinnista?
Olisiko suositella jotain muuta palstaa, missä olisi aktiivista keskustelua plastiikkakirurgiasta kokemuspohjalta?

7

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foreheadlift

      Sama kiinnostus täällä.

    • Expl

      Endoskooppia käyttäen tähystämällä tehtävä otsan ja kasvojen kohotusleikkaus on kyllä jäänyt pois käytöstä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Silti plastiikkakirurgisi saattaa käyttää tätä nimeä, vaikka hänellä ei ole tähystylaitteita käytössään, mutta tekee leikkauksen samalla tavalla pienten ihoavausten kautta. On tietysti hyvä jos voi tarvittaessa tarkastaa kudoksen sisäisen näkymän skoopilla, vaikka kokenut plastiikkakirurgi tekee tämän toimenpiteen yleensä ns. käsituntumalla.
      Jos otsan hiusraja on korkealla ja sitä halutaan madaltaa tai iholla on paljon löysyyttä, poimuja, on avoin otsan kohotus suositeltavampi vaihtoehto.

    • Elsa_1

      Minulla ei ole korkeaa otsaa, enkä halua pitkää leikkaushaavaa otsaan, siksi en halua avointa otsan kohotusta. Otsa on vain raskas ja alhaalla. Mitä vaihtoehtoja tähän otsan kohotukseen nykyään on? En usko "veitsettömiin hoitoihin".

    • Elsa_

      Eikö palstalta löydy otsaa kohottaneita?

    • Xxxxxxxx

      Mulle on tehty kolme vuotta sitten. Menin konsultaatioon yläluomien kohennusta varten ja kirurgi oli sitä mieltä, että yläluomien leikkaus olisi taitovirhe ja vain otsankohotus auttaisi. Harmittaa, että suostuin. Operaatio oli kallis ja verinen. Järkky arpi nyt hiusrajassa, ja tulos korkeintaan tyydyttävä miinus. Läheisimmätkään eivät huomaa mitään muutosta, otsa vähän sileämpi, mutta luomet entisellään. No, en enää koskaan mene operaatioihin, vaan tyydyn siihen, että kaikki vanhenemme. En halua enää pettyä ja tuhlata tonneja.

    • Xxxxxxxxx

      Niin, vielä jatkan. Tämä plastiikkakirurgi sai minut vakuutettua, että tähystys ei ole tehokas ja pysyvä, mutta avoleikkaus toisi täydellisen tuloksen - näin ei käynyt.

    • Anonyymi

      Minulle tehty otsankohotus 3 vuotta sitten endoskooppisesti. Minun kohdallani ainakin oli suuri virhe mennä koko leikkaukseen. SIlmäni kuivuivat leikkauksessa ja niihin tuli haavoja, olivat tosi kipeät, paranivat kyllä mutta silmien kuivuus jäi. Kuukausi kaupalla oli kuin pääni päällä olisi ollut kivi ja ajoittain tämä vieläkin palaa. Molemille ohimoille tuli pitkät arvet ja niiden ympäristöstä hiljalleen on hiukset lähteneet, eivätkä kasva takaisin, muutenkin on ohut hius. Lisäksi koko otsa valahti takaisin 4 kk kuluttua. Jos olisin tiennyt että ohimoille tulee tällaiset arvet en olisi ikinä mennyt koko leikkaukseen. Sanottiin vaan että otsaluuhun tehdään 3 reikää ja koukuilla kiinnitetään otsaan ylemmäksi. Arvissa on silloin tällöin kutinaa vieläkin. Jollekkin voi sopia mutta mulle oli totaalinen virhe mennä, en saa millään ohimoita peittoon ja hiukset ovat todella arpien ympäriltä lähteneet. Kampaajani viimeksi käydessäni juuri sanoi että oli suuri virhe mennä. Niin oli ja kun jätettiin asioita kertomatta. No tehtyä ei tekemättömäksi saa. Mulle ei koko leikkaukksesta ole ollut kun haittaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe