Otsan kohotus tähystämällä

Elsa_1

Onko kokemuksia otsan kohotuksesta tähystämällä? Miten toipuminen ja minkälainen oli lopputulos.
Cityclinikkaa on parjattu paljon, mutta entä sielläkin operoiva Riikka Veltheim? Onko kokemuksia Veltheimin operoinnista?
Olisiko suositella jotain muuta palstaa, missä olisi aktiivista keskustelua plastiikkakirurgiasta kokemuspohjalta?

7

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foreheadlift

Sama kiinnostus täällä.

• Expl

Endoskooppia käyttäen tähystämällä tehtävä otsan ja kasvojen kohotusleikkaus on kyllä jäänyt pois käytöstä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Silti plastiikkakirurgisi saattaa käyttää tätä nimeä, vaikka hänellä ei ole tähystylaitteita käytössään, mutta tekee leikkauksen samalla tavalla pienten ihoavausten kautta. On tietysti hyvä jos voi tarvittaessa tarkastaa kudoksen sisäisen näkymän skoopilla, vaikka kokenut plastiikkakirurgi tekee tämän toimenpiteen yleensä ns. käsituntumalla.
      Jos otsan hiusraja on korkealla ja sitä halutaan madaltaa tai iholla on paljon löysyyttä, poimuja, on avoin otsan kohotus suositeltavampi vaihtoehto.

• Elsa_1

Minulla ei ole korkeaa otsaa, enkä halua pitkää leikkaushaavaa otsaan, siksi en halua avointa otsan kohotusta. Otsa on vain raskas ja alhaalla. Mitä vaihtoehtoja tähän otsan kohotukseen nykyään on? En usko "veitsettömiin hoitoihin".

• Elsa_

Eikö palstalta löydy otsaa kohottaneita?

• Xxxxxxxx

Mulle on tehty kolme vuotta sitten. Menin konsultaatioon yläluomien kohennusta varten ja kirurgi oli sitä mieltä, että yläluomien leikkaus olisi taitovirhe ja vain otsankohotus auttaisi. Harmittaa, että suostuin. Operaatio oli kallis ja verinen. Järkky arpi nyt hiusrajassa, ja tulos korkeintaan tyydyttävä miinus. Läheisimmätkään eivät huomaa mitään muutosta, otsa vähän sileämpi, mutta luomet entisellään. No, en enää koskaan mene operaatioihin, vaan tyydyn siihen, että kaikki vanhenemme. En halua enää pettyä ja tuhlata tonneja.

• Xxxxxxxxx

Niin, vielä jatkan. Tämä plastiikkakirurgi sai minut vakuutettua, että tähystys ei ole tehokas ja pysyvä, mutta avoleikkaus toisi täydellisen tuloksen - näin ei käynyt.

• Anonyymi

Minulle tehty otsankohotus 3 vuotta sitten endoskooppisesti. Minun kohdallani ainakin oli suuri virhe mennä koko leikkaukseen. SIlmäni kuivuivat leikkauksessa ja niihin tuli haavoja, olivat tosi kipeät, paranivat kyllä mutta silmien kuivuus jäi. Kuukausi kaupalla oli kuin pääni päällä olisi ollut kivi ja ajoittain tämä vieläkin palaa. Molemille ohimoille tuli pitkät arvet ja niiden ympäristöstä hiljalleen on hiukset lähteneet, eivätkä kasva takaisin, muutenkin on ohut hius. Lisäksi koko otsa valahti takaisin 4 kk kuluttua. Jos olisin tiennyt että ohimoille tulee tällaiset arvet en olisi ikinä mennyt koko leikkaukseen. Sanottiin vaan että otsaluuhun tehdään 3 reikää ja koukuilla kiinnitetään otsaan ylemmäksi. Arvissa on silloin tällöin kutinaa vieläkin. Jollekkin voi sopia mutta mulle oli totaalinen virhe mennä, en saa millään ohimoita peittoon ja hiukset ovat todella arpien ympäriltä lähteneet. Kampaajani viimeksi käydessäni juuri sanoi että oli suuri virhe mennä. Niin oli ja kun jätettiin asioita kertomatta. No tehtyä ei tekemättömäksi saa. Mulle ei koko leikkaukksesta ole ollut kun haittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6168
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1266
    Aihe