Kirjautumispakko tulee

Vihdoinkin alkaa tapahtumaan, kauan toivomani kirjautumispakko tulee. Vielä ei tiedetä miten tunnistautuminen tapahtuu, vaaditaanko ihan pankkitunnukset vai riittääkö puhelinnumerolla vahvistaminen.

Loppuu se asiattomien kirjoituksien kirjoittaminen ja niiden toisten piikkiin syyttäminen.

Tämä säästää veronmaksajien rahoja, kun mahdolliset viharikokset saadaan välittömästi selvitettyä. 😁

19

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätäjät-hiluihin-het

      Se onkin hyvä jotta valtion ropakanta suletaan ja annetaan oikean tiedon tulla julki-

      Valtio kansalaisia vastaan ja vapautta-

    • Vain_Menolippu

      Veronmaksajien rahoja säätyy, kun mahdolliset viharikolliset saadaan välittömästi selvitettyä. 😁 ja palautettua, pääsee supokin helpommalla.


      • Tyioop
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Jos nyt tarkoitat käännytettäviä turvapaikanhakijoita, niin kauniisti puhumalla se onnistuu paremmin kuin karjumalla. Siitä ei ole koskaan mitään hyötyä. 🦊
        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005869350.html

        Pökö.keskustelet jo ittes kans.hoitoon!


    • torintkulmissa

      Joko piikkilanka aitauksia on pystytelty parakkeineen,vai onko vasta suunnitteluvaiheessa.
      Näyttää jo jonkinaikaa suunta olleen sinnepäin.

    • Karsina7

      Tavallaan hyvä että häiriköt saadaan pois. Mutta siinä samalla lähtee huomattavan paljon asiallisia keskustelijoita pois, jotka eivät kuitenkaan halua ilman anonyymiteettia keskustella. Se tietää sitä, että keskustelut vähenee ja muuttuu pienemmän piirin keskusteluiksi.

      Itse olen monia asiallisia kommentteja ja kehitysehdotuksia näillekin palstoille kirjoitellut, nimimerkiksi keksin yleensä sillä hetkellä ensimmäisenä päähän tulevan nimimerkin. En kuitenkaan aio jatkossa kirjoittaa, mikäli oma nimeni siitä paljastuu. En nimittäin halua että esim lenkkipolulla tai työpaikalla minulle tullaan sanomaan, että olit sitten sitä mieltä siitä asiasta, ja joudun sitten perustelemaan kirjoituksiani elävässä elämässä. Perustelen kyllä suomi24-palstalla mieluusti mielipiteitäni, mutta en halua että joudun niitä perustelemaan arkielämässä.

      Moni haluaa minun tapaan pitää suomi24-palstan ja elävän elämän erillään toisista. Siihen anonymitetti on antanut mahdollisuuden. Jatkossa ainoa mahdollisuus on olla kirjoittamatta koko palstalle, niin saa elellä rauhassa, ilman että ihmiset tulee kyselemään perusteluita kasvotusten. Voisin toki kasvotusten asioita perustella noin niinkuin muuten, mutta ei tahdo kiinnostaa suomi24 asiat noin niinkuin kokoajan, esim lenkkipolulla haluan ajatella jotain ihan muuta.

      • Ne tiedothan meistä on jo aikaa ollut viranomaisten käytössä. Teko äly siivilöinyt “janiskin” kaverit ,jotka kirjoittavat rasistisia mielipiteitä jo aikaa sitten ja ylläpito poistanut loput aiheeseen liittyvät kirjoittelijat.(myös asiallisia kirjoittelijoiden mielipiteitä poistetaan, jos ei ylläpidossa olla samaa mieltä.: Mitenkä on selitettävis, jos minä tilaan katsastusajan paikalliseen katsastuskonttoriin, niin koneelleni tulee autovaraosat 24 fi. stä. heti mainoksia. että tilaa osat meiltä, niin saat 20 % alennuksen, kun tilaat heti. Myös “feisbookis” on joskus nettipoliisia kuvissa ,tunnetko henkilön.(en ole kuitenkaan kaveriksi kysynyt.)Mitä muuta ne on kuin kurkkinut profiiliani, että josko syyte kynnys ylittyisi.​


      • Karsina7
        Hunsvoltti kirjoitti:

        Ne tiedothan meistä on jo aikaa ollut viranomaisten käytössä. Teko äly siivilöinyt “janiskin” kaverit ,jotka kirjoittavat rasistisia mielipiteitä jo aikaa sitten ja ylläpito poistanut loput aiheeseen liittyvät kirjoittelijat.(myös asiallisia kirjoittelijoiden mielipiteitä poistetaan, jos ei ylläpidossa olla samaa mieltä.: Mitenkä on selitettävis, jos minä tilaan katsastusajan paikalliseen katsastuskonttoriin, niin koneelleni tulee autovaraosat 24 fi. stä. heti mainoksia. että tilaa osat meiltä, niin saat 20 % alennuksen, kun tilaat heti. Myös “feisbookis” on joskus nettipoliisia kuvissa ,tunnetko henkilön.(en ole kuitenkaan kaveriksi kysynyt.)Mitä muuta ne on kuin kurkkinut profiiliani, että josko syyte kynnys ylittyisi.​

        No ei mua se haittaa jos viranomaiset näkee. Mutta jos nimi näkyy kaikille tasamaan tallaajille, niin se ei oo hyvä.


      • Karsina7 kirjoitti:

        No ei mua se haittaa jos viranomaiset näkee. Mutta jos nimi näkyy kaikille tasamaan tallaajille, niin se ei oo hyvä.

        Kyllä minun "feisbookini " on avoin kaikille, joka nimeni tietää.se on tarkoituksella kaikille luettavaksi.


      • Karsina7
        Hunsvoltti kirjoitti:

        Kyllä minun "feisbookini " on avoin kaikille, joka nimeni tietää.se on tarkoituksella kaikille luettavaksi.

        Mutta ei siellä facebookis voi oikein isoja mielipiteitä esittää. Enemmänkin siellä vain peukutellaan ja ollaan samanhenkisten kanssa samaa mieltä. Harvoin facebookis mitään väittelyä on saatu aikaiseksi, ja jos onkin, niin kyse on yleensä sitten jostain koirankakkajutuista korkeintaan. Harva kehtaa facebookis omalla nimellään ottaa kantaa mihinkään polittiseen tai muuhun henkilökohtaisesti leimaavaan asiaan.

        Jos menet facebookkiis arvostelemaan esim hallituksen touhuja, niin kohta kaikki leimaa sut punikiksi tai kommariksi, ja kuljet sitten lopun ikäsi kommunistin leima otsassa kylillä. Jokuhan voi sellaisesta ruveta vaikka vainoamaan henkilökohtaisesti. Anonyymisti kun ottaa kantaa, niin asiat pysyy netissä, ja arkielämä pysyy arkielämänä.

        Facebookin keskustelut ovat lähinnä hymistelyä ja pintapuolista kommentointia, kukaan ei ota kantaa mihinkään, vaan asiat kuitataan lyhyillä ja ytimekkäillä "tykkään" tai "en tykkää" kommenteilla.


      • Karsina7 kirjoitti:

        Mutta ei siellä facebookis voi oikein isoja mielipiteitä esittää. Enemmänkin siellä vain peukutellaan ja ollaan samanhenkisten kanssa samaa mieltä. Harvoin facebookis mitään väittelyä on saatu aikaiseksi, ja jos onkin, niin kyse on yleensä sitten jostain koirankakkajutuista korkeintaan. Harva kehtaa facebookis omalla nimellään ottaa kantaa mihinkään polittiseen tai muuhun henkilökohtaisesti leimaavaan asiaan.

        Jos menet facebookkiis arvostelemaan esim hallituksen touhuja, niin kohta kaikki leimaa sut punikiksi tai kommariksi, ja kuljet sitten lopun ikäsi kommunistin leima otsassa kylillä. Jokuhan voi sellaisesta ruveta vaikka vainoamaan henkilökohtaisesti. Anonyymisti kun ottaa kantaa, niin asiat pysyy netissä, ja arkielämä pysyy arkielämänä.

        Facebookin keskustelut ovat lähinnä hymistelyä ja pintapuolista kommentointia, kukaan ei ota kantaa mihinkään, vaan asiat kuitataan lyhyillä ja ytimekkäillä "tykkään" tai "en tykkää" kommenteilla.

        Liityppä Seinäjoen puskaradioon niin näet kunnon väittelyä! 😂


      • Niinhän se on kun Karsina 7 sanoo. Ei pikku paikkakunnalla kannata ottaa politiikkaan kantaa, eikä politikoida. Sitä joutuu tenavatkin koulussa kiusatuksi ja kulkea koulussa ojia pitkin. Näin se vaan on. Näistä isommista feisbooki ryhmissä ainakin Härmäläiset ja Isonkyrön Puskaradion ylläpitäjät pitää politiikan erossa. Härmäläisissä se on kiellettyäkin. Ainakin mainostaminen. Puskaradion sääntöjä lukenutkaan, mutta siistit sivut, paremminkin tiedotetaan sellaisesta mitä ei lehteen laiteta.


      • Pläsin-paljastus

        Sitten nähään tämän suvakkinotin naama seinäjoen tättähäärän, jolle muu ei ole mitään muutakuin seinäjoki.


    • mohammed_mean_agony

      Ja minä kirjoittelen jatkossakin omalla nimelläni Mohammed ja joka uskaltaa epäillä ja väittää, että se ei olisi oikea nimeni niin sellainen on vihapuhetta ja rasismia. Passini olen kyllä johonkin hukannut tais jäädä uimahalliin lastenaltaalle.

    • hyvävaan

      monet tänne vitsillä heittelee idiooteille (sulle) juttuja, eipä kiinnosta kirjautua. . turha palsta, mulla on muutakin tekemistä toisin kuin sulla..

    • Vali-merkki

      Onhan se kumminkin huvittavaa että jos on mahdollisuus kirjoittaa nimimerkillä, niin se mahdollisuus mielummin käytetään kuin esiinnytään omalla nimellä. Rekisteröity tunnus ei paljon tilannetta muuta. Emme varmuudella voi tietää ovatko "not" kirjoitukset luonnollisen henkilön mielipiteitä vai vain internettiä varten luotu mielikuvitus sivupersoona häiriköinti tarkoituksessa, niin tarkoitushakuisesti suodatettuja ovat mielipiteet.

      • selvät-tuntomerkki

        Kyllähän tuon persoonan tunnistaa jo hillumisajoita mitä vouhas ja sitä on sitten jatkanut, kylähän tuolaista kirijootusta ei kones pystyisi kirijoottamaan-


    • Räski

      Taitaa loppua kaikki kirjoittaminen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe