Katselin viikolla kun lapsivahdissa olin jotakin sarjaa jossa varustauduttiin maailmanlopunvaralle. Oikeastikko tälläisiä ihmisiä on vaikkapa suomessa ? Ja ei tuossa vielä mitään mutta miten olette ikäänkuin varautuneet tuohon asiaan? Kyseissä sarjassa meinaan toki varastoivat vettäkin mutta mitä vedelle tapahtuu jossakin tynnyrissä, aika limasta voi olla, toki en väitä että myrkyllistä.
Loppu tulee.oletko valmis
4
226
Vastaukset
Joo. Olen kuullut moisista ihmisistä. On ihan hullua touhua, mutta mitä muuta voi amerikkalaisilta odottaa.
Suurinosahan noista perustuu johonkin uskonnollisuuteen. Toki siellä muitakin , niillä asiat olivatkin yleensä paremmalla tolalla, noin käytännön kannalta.
Ja toisekseen kuvitteleeko ne ihan oikeasti, että pääsevät nautiskelemaan tiettyjen ihmisten kurjuudella. Eli tavallaan se niitten epäkelpojen helvettiinmeno ja käristys pitäisi jotenkin nähdä vai miksi muuten syvästi uskovat keräävät muonavarastoa, eikö se ole ilonpäivä kun pääsee taivaaseen ?
- nähty.on.ei.kirj
Jokaisella tuosta lienee oma skenaarionsa, ehkä joku walkind dead , oliko virus vai bakteeri.En ihan seuraa sarjaa mutta joskus olen vaan miettinyt, mihin perustuu kyseiset uhkakuvat ihmisillä. Vaikka toisaalta todellistakin, että ihmisväestönkin jokin "haravoi" tosin kyse ei ole uskonnosta vaan ...vaan nimenomaan ihmisyydestä, mistä sitä tietää ehkä siitä saadaan uusi hieno sukupolvi :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh784341Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1823464Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1343356Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2222599"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk202245Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432138Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112046- 291984
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01933Tidjan Ba paljastaa kihlatusta, Kolmiodraaman Heidistä - Mielipahaa tästä syystä Farmilla
Tidjân Ba on mukana uudella Farmi Suomi -kaudella. Ban kihlattu on Kolmiodraama-realitystä tuttu Heidi Kytö. Ba ja Kyt11885