Keskustelut Ilja Janitskin saamasta tuomiosta niksutellaan pois tältäpalstalta.
Pyytäisin moderaattoria perustelemaan, miksi nämä viestit jatkuvasti poistetaan?
Ilja Janitsikinin perustama MV-lehti on ollut yksi keskeinen vaikuttaja, kun puhutaan rasistisen ja maahanmuuttovastisen propagandan levittämisestä. Tästä myös tuli tuomio eilen. Jos valheellinen ja rasistinen maahanmuuton vastainen propaganda ja siitä saatu tuomio ei liity maahanmuuttoon, niin mikä sitten liittyy?
Pyytäisin moderaattoria perustelemaan, miksi nämä viestit jatkuvasti poistetaan.
https://yle.fi/uutiset/3-10463216
Maahanmuuttovastaista propagandaa ja vihapuhetta levittänyt Ilja on saanut asiasta tuomion.
"Helsingin käräjäoikeus on tuominnut MV-sivuston perustaneen Ilja Janitskinin yhden vuoden ja kymmenen kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen yhteensä 16 eri teosta liittyen MV-lehden toimintaan."
Myös tuomitut vahingonkorvaukset ovat mittavat: "Tuomitut on määrätty maksamaan vahingonkorvauksia ja hyvityksiä yhteensä noin 136 000 euroa."
Toivottavasti tämä tuomio avaa monen täälläkin kirjoittavan silmät. Netti ja some eivät olekaan sellainen villi länsi, että siellä voi rankaisematta torveta ihan mitä vaan
Haloo moderaattori! Onko Janitskin tabu?
79
856
Vastaukset
- Safsaf
Sairas trolli. Ei opi ikinä.
- Anonyymi
Sinimusta taas vauhdissa kun kulkueet pidetty?
- Keppihevonen
Ärsyttävä narsisti
- Anonyymi
moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?moskovan asiaa moktar paahtaa?
- Mogtar.Gubta.cc
Miksi mielentervesongelmaani ei käsitellä tällä sivustolla.Vaadin perusteluja.
- poispois
Poistakaa tämä aloitus!!!!
- TasangonTyttö
Tässä asiassa olen kyllä Moktar.Gubtan kanssa samaa mieltä.Kysyin samaa asiaa itsekin pari eri kertaa.Omat kommenttini lähtivät tietysti siinä mukana.Ei oltu kylläkään Moktarin kanssa asioissa aivan samalla linjalla mutta se on eri asia.Tämähän on keskustelupalsta.
- Anonyymi
eli moktar peukuttaa nyt mm Mauri Peltokangasta juu
kyllähän se historia aina kouluttaa juu
kannattaa säilöä näitä moktar Gubtan juttu tulevaisuutta ajatellen - Anonyymi
moktar on itse suomi24-siinä salaisuus
laittomuuksia ohjailussa?
- Persutlinnaan
Persuja riepoo ku Ilja sai kakkua sitä tää vain on
- TasangonTyttö
Onko Ilja persu tai persut Iljan 'kannattajia'? Ota nyt asioista selvää!
- synttärijuhlat
Iljalle kakkua.
- kökkökirjoitukset
Poistuvat huonon laadun vuoksi.
Huomaan saaneeni vastineena vain älyttömiä huudahteluja. Odotin perustuja sille, miksi Janitskinin tuomio kuuluu/tai ei kuulu tälle palstalle.
Itse perustelen omaa kantaani sillä, että maahanmuuton vastustamisen nimissä onkin välitetty valheellista ja rikollista propagandaa. Rikos kohdistuu paitsi maahanmuuttajiin myös niihin hyväuskoisiin hölmöihin, jotka ovat luottaneet MV_lehden juttuhin kuin profeetan sanaan.
Jotta saisimme tämän palstan keskustelun takaisin laillisille raiteille, on hyvä, että rikollinen ja valheellinen propaganda paljastuu ja keskustelu voi palata normaaleille urille, jossa totuus on ainoa johtotähtemme.
Joka totuutta seuraa, hänen on paikka paratiisissa, neuvoo Kirja.- sairaaIIe
Unohdat juttuihisi lisätyt halventavat ja solvaavat lauseet joita käytät yleensäkin suomiessasi
muita lukijoita toivoen heidän olevan isänmaallisia maahanmuuttovastaisia kohteenasi.
Uhriudut komeasti, silti provosoit ja selität inttäen aina samoja juttujasi. Mene pois ja vie tuo keksitty Kirja mukanasi, sinua ei täällä kukaan kaipaa. sairaaIIe kirjoitti:
Unohdat juttuihisi lisätyt halventavat ja solvaavat lauseet joita käytät yleensäkin suomiessasi
muita lukijoita toivoen heidän olevan isänmaallisia maahanmuuttovastaisia kohteenasi.
Uhriudut komeasti, silti provosoit ja selität inttäen aina samoja juttujasi. Mene pois ja vie tuo keksitty Kirja mukanasi, sinua ei täällä kukaan kaipaa."Mene pois ja vie tuo keksitty Kirja mukanasi..."
Vastaanpa sinulle ihan rehellisesti ja ilman mitään kommervenkkejä.
Olen huolissani siitä, että ns. maahanmuuttovastaiset kirjoittavat täällä omiensa keskellä täysin älyvapaata propagandaansa ja pelkästään omiensa joukossa alkavat pian uskoa, että enemmistö olisi heidän kanssaan samaa mieltä. Ei se ole.
Haluan kertoa täällä, että ns. tolkun ihminen, jota myös itsekin edustan, on teidän kanssanne eri mieltä. Haluan olla järjen ääni täällä tyhmyyden erämaassa.
Kirja on olemassa minusta riippumatta. Ei ole minun vikani, että sen suuri viisaus ei mahdu sinun päähäsi.
Ei ole niin pahaa, etteikö rukous sitä lievittäisi, sanoo Kirja.- mene.pois.pahis
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Mene pois ja vie tuo keksitty Kirja mukanasi..."
Olen huolissani siitä, että ns. maahanmuuttovastaiset kirjoittavat täällä omiensa keskellä täysin älyvapaata propagandaansa ja pelkästään omiensa joukossa alkavat pian uskoa, että enemmistö olisi heidän kanssaan samaa mieltä. Ei se ole.
Haluan kertoa täällä, että ns. tolkun ihminen, jota myös itsekin edustan, on teidän kanssanne eri mieltä. Haluan olla järjen ääni täällä tyhmyyden erämaassa.
Kirja on olemassa minusta riippumatta. Ei ole minun vikani, että sen suuri viisaus ei mahdu sinun päähäsi.
Ei ole niin pahaa, etteikö rukous sitä lievittäisi, sanoo Kirja."Haluan olla järjen ääni täällä tyhmyyden erämaassa."
Tuota fraasia olet käyttänyt hulluna jo kymmenisen vuotta. Ei ole edes tottakohdallasi.
"Olen huolissani siitä, että ns. maahanmuuttovastaiset kirjoittavat täällä omiensa keskellä täysin älyvapaata propagandaansa ja pelkästään omiensa joukossa alkavat pian uskoa, että enemmistö olisi heidän kanssaan samaa mieltä. Ei se ole." Et sinä mistään huolissasi ole, tahdot vain aukoa päätäsi.
"Kirja on olemassa minusta riippumatta. Ei ole minun vikani, että sen suuri viisaus ei mahdu sinun päähäsi." Ei ole Kirjaa olemassa, monet " lainauksesi " eivät ole ainakaan koraanista tai
raamatusta vaan omasta päästäsi vedettyjä keksittyinä. Uskoontulosi on teatraalinen feikki sekin.
Voisitko lopettaa valehtelun ja sheriffin leikkimisen? Mene muualle vedättämään ihmisiä diktaattorin otteinesi. - itsekehu
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei ole niin pahaa, etteikö rukous sitä lievittäisi, sanoo Kirja." ns. tolkun ihminen, jota myös itsekin edustan, "
buahhahhahhaaaah, jumankekka mikä vitsiniekka.
hurskastelevaa ja itseään täynnä olevaa valehtelevaa trollia ei pese mikään, ei edes isoäidin suopa juuriharjan kera. Onko ne lääkkeet todellakin jääneet ottamatta taas? Jutuistasi päätellen ovat. mene.pois.pahis kirjoitti:
"Haluan olla järjen ääni täällä tyhmyyden erämaassa."
Tuota fraasia olet käyttänyt hulluna jo kymmenisen vuotta. Ei ole edes tottakohdallasi.
"Olen huolissani siitä, että ns. maahanmuuttovastaiset kirjoittavat täällä omiensa keskellä täysin älyvapaata propagandaansa ja pelkästään omiensa joukossa alkavat pian uskoa, että enemmistö olisi heidän kanssaan samaa mieltä. Ei se ole." Et sinä mistään huolissasi ole, tahdot vain aukoa päätäsi.
"Kirja on olemassa minusta riippumatta. Ei ole minun vikani, että sen suuri viisaus ei mahdu sinun päähäsi." Ei ole Kirjaa olemassa, monet " lainauksesi " eivät ole ainakaan koraanista tai
raamatusta vaan omasta päästäsi vedettyjä keksittyinä. Uskoontulosi on teatraalinen feikki sekin.
Voisitko lopettaa valehtelun ja sheriffin leikkimisen? Mene muualle vedättämään ihmisiä diktaattorin otteinesi.Kirjoitin rehellisen vastaukseni. Jos vastaukseni ei kelpaa sinulle, asia on sitten siinä. Turha näistä on enempää kiistellä.
- jujutustahanse
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kirjoitin rehellisen vastaukseni. Jos vastaukseni ei kelpaa sinulle, asia on sitten siinä. Turha näistä on enempää kiistellä.
Vastauksessasi ei ollut mitään rehellistä. Miksi valheellinen vastauksesi täytyisi kelvata vain siksi, että sinä valehtelijana sitä vaadit?
- Vastaa.kysyvälle
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kirjoitin rehellisen vastaukseni. Jos vastaukseni ei kelpaa sinulle, asia on sitten siinä. Turha näistä on enempää kiistellä.
Kerrohan tuosta Kirjasta. Mikä se on ja mihin uskontoon liittyvänä sitä siteeraat?
Vastaa.kysyvälle kirjoitti:
Kerrohan tuosta Kirjasta. Mikä se on ja mihin uskontoon liittyvänä sitä siteeraat?
Kirjan lukeminen antaa uskovalle rauhaa ja suo mielen tyyneyttä.
Jos näin ei käy, luet väärää kirjaa.- Vastaa.kysyvälle
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kirjan lukeminen antaa uskovalle rauhaa ja suo mielen tyyneyttä.
Jos näin ei käy, luet väärää kirjaa.Anna selkokielellä vastaus : mikä on Kirjasi nimi?
Eikä kiertelyä enää asian tiimoilta, kiitos. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei ole niin pahaa, etteikö rukous sitä lievittäisi, sanoo Kirja.Voi saarnaajaparkaa
- Anonyymi
Saarnaten siteeraat ja mitä siteeraat???? Lestakulttuurisi mukaisesti...
- Anonyymi
mene.pois.pahis kirjoitti:
"Haluan olla järjen ääni täällä tyhmyyden erämaassa."
Voisitko lopettaa valehtelun ja sheriffin leikkimisen? Mene muualle vedättämään ihmisiä diktaattorin otteinesi.Juuri noin!
- Anonyymi
Vastaa.kysyvälle kirjoitti:
Anna selkokielellä vastaus : mikä on Kirjasi nimi?
Eikä kiertelyä enää asian tiimoilta, kiitos.Eipä osannut vastata, luimuili vaan mulkvistina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi saarnaajaparkaa
Moktarin sairas mieli. monta eri persoonaansa rikkonaisina pökkelöpäinä.
- Anonyymi
Jotta saisimme tämän palstan keskustelun takaisin laillisille raiteille, on hyvä, että rikollinen ja valheellinen propaganda paljastuu ja keskustelu voi palata normaaleille urille, jossa totuus on ainoa johtotähtemme.
Joka totuutta seuraa, hänen on paikka paratiisissa, neuvoo Kirja.
ihme persemyyrä - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ei ole niin pahaa, etteikö rukous sitä lievittäisi, sanoo Kirja."Haluan kertoa täällä, että ns. tolkun ihminen, jota myös itsekin edustan, on teidän kanssanne eri mieltä. Haluan olla järjen ääni täällä tyhmyyden erämaassa.
Ei ole niin pahaa, etteikö rukous sitä lievittäisi, sanoo Kirja."
-skitsofrenia ilmenee esimerkillisesti yllä, kirjoitetuissa teksteissä- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä osannut vastata, luimuili vaan mulkvistina.
Mosse. Arabian versiona pimeästä pörssistä.
- Vihapuheensa
Kaiva mode gubtan jutut valuuttakauppiaasta asti maailmanmatista aavikonvuoriston kautta nippuun ja selvitä sadat asiattomat kirjoittamansa solvaukset ja herjat. Niitä piisaa.
- Anonyymi
...Jotta saisimme tämän palstan keskustelun takaisin laillisille raiteille...
Kuvittele, öyhögupta vinkuu noin... - Anonyymi
Jepulis.
- Anonyymi
Mikä äijä tuo ihme nimimerkkiä ja kuvaa käyttävä tyyppi on?
Eikös blackfaceilu ole rasismia?- Anonyymi
Ei tekomamun juttuja lasketa.
Pohojammaan lestoja se on. - Anonyymi
Kun kerran kysyt niin kerrotaanpa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15484030/ehdotus-yllapidolle!#comment-95812633
MaailmanMattihan se.
- Anonyymi
Turkkiin ei sitten luovuteta mielipidevaikuttajia ?
- Anonyymi
24:selta näköjään loppuu mainostila kun ikivahoja juttuja nostetaan.
Muuten vainajista ei ole tapana puhua pahaa,on kyllä vanha Suomalainen käytätö.
24;nenkin voisi sen muistaa !! - Anonyymi
LiAndersson ja Stasi-mies Jokisalo joka palveli myös KGB:tä
https://mvlehti.net/2016/10/28/kirjamessuilla-stasin-suomalainen-ex-agentti-rienasi-muslimivastaisia-ihmisia/
Putin oli KGB-edustaja DDR:ssä hänellä oli myös Stasin jäsenkortti (esillä museossa Berliinissä) joten Putin ja Jokisalo ovat kollegoja Ilja Janitskin kuoli vuonna 2020 ja on nyt maallisen arvostelun tavoittamattomissa. Olkoon laupias ja armahtavainen Jumala armollinen Iljan sielulle.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Mutta sinä jatkat koraanin viitoittamalla tielläsi Moktar Abdulkarim…
Tosin voisit tehdä sen jossain islampaskan kehitysmaassa….. Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä jatkat koraanin viitoittamalla tielläsi Moktar Abdulkarim…
Tosin voisit tehdä sen jossain islampaskan kehitysmaassa…..Tämä ei taida liittyä mitenkään Ilja-paran sielun autuuteen?
Terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Tämä ei taida liittyä mitenkään Ilja-paran sielun autuuteen?
Terveisin, Moktar. ;)MaailmanMatti
2017-02-17 14:07:10
Olen itse harkinnut viisaaksi, että en tarkoituksella loukkaa toista ihmistä, en kiistä toisen ihmisen ihmisarvoa ja kunnioitan hänen vakaumustaan.
Eiköhän tässä ole hyvä alku. Mitäpä sinä ajattelit tehdä? ;DDD
Kauniita ajatuksia vai mitä MOKTAR !! Anonyymi kirjoitti:
MaailmanMatti
2017-02-17 14:07:10
Olen itse harkinnut viisaaksi, että en tarkoituksella loukkaa toista ihmistä, en kiistä toisen ihmisen ihmisarvoa ja kunnioitan hänen vakaumustaan.
Eiköhän tässä ole hyvä alku. Mitäpä sinä ajattelit tehdä? ;DDD
Kauniita ajatuksia vai mitä MOKTAR !!Tämä Matti on ihan oikealla asialla. Lähtikö hän sitten maailmalle?
Moktar.Gubta kirjoitti:
Tämä Matti on ihan oikealla asialla. Lähtikö hän sitten maailmalle?
Terveisin, Moktar. ;)Oma nikkisi se on .Turhaan sitä taas kehut omaa sontaasi.
Anonyymi kirjoitti:
Oma nikkisi se on .Turhaan sitä taas kehut omaa sontaasi.
"Oma nikkisi se on ."
Se mikä on Maailman Matin, ei ole minun. Sanoohan sen jo maalaisjärkikin.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Oma nikkisi se on ."
Se mikä on Maailman Matin, ei ole minun. Sanoohan sen jo maalaisjärkikin.
Terveisin, Moktar. ;)Johan se on useaan kertaan toteen näytetty sinun trollanneen MaailmanMatti- nimimerkilläkin.
Ei se paska muuksi muutu vaikka vaihdoitkin nimimerkkiäsi. Olet todella nolo jankkaaja. Anonyymi kirjoitti:
Johan se on useaan kertaan toteen näytetty sinun trollanneen MaailmanMatti- nimimerkilläkin.
Ei se paska muuksi muutu vaikka vaihdoitkin nimimerkkiäsi. Olet todella nolo jankkaaja."Johan se on useaan kertaan toteen näytetty..."
Minä en moista näyttöä ole sattunut näkemään.
Näytä uudestaan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan se on useaan kertaan toteen näytetty sinun trollanneen MaailmanMatti- nimimerkilläkin.
Ei se paska muuksi muutu vaikka vaihdoitkin nimimerkkiäsi. Olet todella nolo jankkaaja.Siinähän se jutun pihvi on
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15484030/ehdotus-yllapidolle!#comment-95813122 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma nikkisi se on .Turhaan sitä taas kehut omaa sontaasi.
Mielenkiintoista luettavaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17697487/listataan-kaikki-rosvot#comment-118450643
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17694298/identiteettivarkaus
- Anonyymi
On todella surkuhupaissa kunintersektionaalinen feministisuvakki voimaantuu kaavuista, huiveista ja muista islampaskan naamareista!
Minä kun olen aina luullut että feministit ajavat naisten oikeuksien parantamista ja pyrkivät edistämään tasa-arvoa yhteiskunnassamme!
Niin ei, vaan nehän pyrkivät edistämään sairaan ahdasmielisen patriarkkaalisen naisia sortavan fundamentalistisen keskiaikaa elävän poliittisen islampaskan ja siihen liittyvien kunnia kulttuurien leviämistä suomeen!
Sitä on vaikea todellakin seurata nauramatta…. - Anonyymi
Mitenkäs Moktar Abdulkarim Iranin mielenosoitukset naisen asemasta islampaskassa….
Ei muuta kun huivia tiukemalle ja puolustamaan Iranin….. - Anonyymi
Eikös se ollut niin ettei islampaskan käytänteiden leviäminen yhteiskuntaamme
”uutena normaalina” ei ole keneltäkään pois… - Anonyymi
Jokisalo kavalsi opiskelijoita mielipiteen vuoksi itä-Saksan Honeckerin rikollishallitukselle ja elää leveää elämää Suomessa eikä tuomittu sosdemien harjoittaman Kremlin preseennuolennan takia
Kavaltaja Jokisalon itä-saksalainen vaimo on ollut Oulussa vasemmistoliiton kunnallisvaaliehdokkaana
LiAndersson ja Stasi-mies Jokisalo joka palveli myös KGB:tä
https://mvlehti.net/2016/10/28/kirjamessuilla-stasin-suomalainen-ex-agentti-rienasi-muslimivastaisia-ihmisia/ - Anonyymi
Niin suomi24 kysyy itseltään...
- Anonyymi
siunattu maan lepoon ja Moktar kiittää
- Anonyymi
Mokta nostaa ikivanhoja rähinäketjujaan jälleen !!
- Anonyymi
Syvä on viha kuolleitkin kohtaan!
- Anonyymi
Ilja Janitskin oli hyvä tyyppi. Silloin katselin MV lehteä oli sitä kunnon tietoo matujen rikoksista, joita ei ilta-ynnä muista praavdoista voinut lukea. Totuus ei ole vihapuhetta....
- Anonyymi
Janitskin on kuollut.
- Anonyymi
Eikös juha sipilä ole politiikalla tehnyt paljon enemmän?
Loi raiskatun maan - Anonyymi
mumssi moktar vasemmistoa
- Anonyymi
taas lähti referointi pois suomi24?
miksi? - Anonyymi
Toivottavasti tämä tuomio avaa monen täälläkin kirjoittavan silmät. Netti ja some eivät olekaan sellainen villi länsi, että siellä voi rankaisematta torveta ihan mitä vaan
eli Moktar Gubta taas toimii omia sanojaan vastaan?
kummallinen armeija - Anonyymi
moktar gubta perää samaa asiaa kuin ne kaikki jotka on jäähyllä
yhdessä tekemään valitus Moktar Gubta ryhmä? - Anonyymi
Pahamaa
- Anonyymi
kaksillatoista rattailla Moktar hiihtää
- Anonyymi
Ilja oli ihan paras maahanmuutosta kirjoittaja. Miksi ei saisi olla maahanmuuttovastainen. Iljan jälkeen en MV lehteä ole katsellut. Miksi mun pitäisi hurrata kun väkivaltainem, röyhkeä ja naisia alistava sairas uskonto valuu kotimaahani. Tuo mukanaan pelon ja turvattomuuden. Vieraat ihmiset, miksi mun pitäisi ne hyväksyä, sano yksikin hyvä syy. Maahanmutolla ja maahanmuutolla on tiety ero. Jokainen ei voi olla tervetullut ja Suomi on oikeutettu valkkaamaan vieraat ihmiset jotka tänne tulee. Vaikka tämä hölmölä ei sitä tee ja näin menee Ruotsin tietä tyhmyydessään. Islam ei sovi sivistyneisiin, tasa- arvoisiin länsimaihin.
- Anonyymi
eikö vain Moktar Gubta?
tuomipäivä koittaa kaikille - Anonyymi
Moktar Ryhmä toimii siis omia periaatteitaan vastaan?
onko vihapuhe siis sallittu suomalaisia kohtaan?- Anonyymi
ofc
- Anonyymi
Pelottaako että PS ja Kokoomus muuttaa asenteita?
ei tarvi pelätä-mmuuttui jo - Anonyymi
onko harhautusta koko juttu?
- Anonyymi
Keskustelut Ilja Janitskin saamasta tuomiosta niksutellaan pois tältäpalstalta.
Pyytäisin moderaattoria perustelemaan, miksi nämä viestit jatkuvasti poistetaan?
Ilja Janitsikinin perustama MV-lehti on ollut yksi keskeinen vaikuttaja, kun puhutaan rasistisen ja maahanmuuttovastisen propagandan levittämisestä. Tästä myös tuli tuomio eilen. Jos valheellinen ja rasistinen maahanmuuton vastainen propaganda ja siitä saatu tuomio ei liity maahanmuuttoon, niin mikä sitten liittyy?
harhautus suomi24? - Anonyymi
Tabuja huumetta myy ulkomaalaiset juu
Iltis kertoo
Ja mantaga hallitsee? - Anonyymi
Tämähän on ihan paskatasoinen kirjoittaja, tämä mamua larppaava kantis.
Blackface- rasismia!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465741Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553025- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132069törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461327
- 141269
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153