P234: Halutessani olisin saanut naista tänäänkin

Olen nyt näköjään siinä vaiheessa miehen kehityskaarta, tai oikeastaan sen pitkän kehityskaaren alkupäässä, että mut aletaan näkemään miehenä eikä enää minään lapsellisena pojankloppina.

Aamupäivällä sain somen ihmeellisessä maailmassa ihan suoran seksiehdotuksen avioliitossa elävältä 27-vuotiaalta naiselta, joka asuu noin 200km säteellä Turusta, mutta on täällä moikkaamassa kaveriaan. Ulkonäöltään hän oli hyvää keskitasoa, sanoisinko että kasin nainen. Hän sanoi ihan suoraan mitä on vailla, ja lisäsi naureskellen että pystyy järjestämään kaverilleen tekemistä että sen kämppä olisi tyhjä.

Alkuun olin flirttailussa mukana ja jopa harkitsin että tarttuisin helppoon tarjoukseen, mutta sitten kuitenkin sanoin että mielestäni se ei ole hyvä idea. Jotenkin silti kiehtoi olla jännämies, joka puikottaa varattua naista kun tämä on naispuolista kaveriaan moikkaamassa. Hieman paradoksaalisesti kuitenkin perustelin, että vierastan varatun kanssa säätämistä ja myös se kun ei oltu aiemmin kirjoiteltu tai tutustuttu mitenkään.

Mutta tiedän kyllä itse, että en olisi saanut siitä oikein mitään irti emotionaalisella tasolla. Ja toinen juttu on tietenkin se, että elämäni ainoat pari kertaa oli melkoista säätämistä silloin pari viikkoa sitten. Kyseinen ulkomaalainen nainen ei silti pilkannut mua makuuhuoneessaan eikä jälkikäteen, vaan oikeastaan välillä nauroimme yhdessä siinä tilanteessa. Mutta arvelisin että jos 27-ikäinen suomalaisnainen kokee että hänen avioseksin laadussa tai määrässä on jokin pielessä, niin tuskin mä olisin ollut oikea mies hänen tilannetta helpottamaan.

Yhtä kaikki, olen imarreltu että mulle ehdotettiin tällaista, mutta en halunnut kokea enkä toisaalta myöskään tuottaa pettymystä. Tästä on silti hyvä jatkaa!

38

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "... että mut aletaan näkemään miehenä ..."
      Niin, sekopäämiehenä joka peukutelee omia kirjoituksiaan useamman tunnuksen avulla.

    • Ei noilla tarjouksilla ole mitään merkitystä kun tulevat vääriltä ihmisiltä...Minuakin kysyttiin viime vkolla kolmanneks pyöräks pariskunnalle. No thanks.

      • NainenRuudunTakaa

        Näinhän se on, että jos ei itseä kiinnosta, niin ei kiinnosta.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Näinhän se on, että jos ei itseä kiinnosta, niin ei kiinnosta.

        Itseään on hyvä kuunnella..


    • eikössenäinmene

      Sä olet muistaakseni jo vuosia aiemmin kertonut, että olet saanut kymmeniä seksitarjouksia naisilta netissä. Mutta koska olet aseksuaalinen pihtari, niin et ole käyttänyt tilaisuuksia hyväksesi. Joten ei mitään uutta auringon alla tässäkään tapauksessa.

      Sen takia toi sun poikuudenmenetys ei hämmentänyt varmastikaan ketään siksi, että joku nainen halusi harrastaa seksiä sun kanssasi, vaan enemmänkin siksi, että olit itse ylipäätään halukas pääsemään siitä eroon.

    • sääliksikäy

      Periksen tapauksessa on kyllä hyvä mies mennyt täysin hukkaan pariutumismielessä. Miettikää, jos hänkin vaan olisi kyennyt vastaanottamaan annettua neitsytpillua 16-vuotiaana, niin hän olisi todennäköisesti elänyt tähän päivään mennessä ihan normaalin ikäisensä miehen pariutumishistorian, ei olisi tarvinnut hakeutua ätmipalstalle, olisi voinut opiskella vaikka insinööriksi, välttää psyykkisen sairastumisen jne. Nyt miehen potentiaali on mennyt yli 10 vuoden ajalta hukkaan, ja mies on edelleen kokemustasonsa puolesta samalla tasolla kuin ehkä 15-vuotias YTM-kovis keskimäärin.

      Harmi vaan, että sauma neitseellisiin teinipilluihin on nyt sitten ikiajoiksi mennyt, ja ainoa vaihtoehto on yrittää epätoivoisesti myöhäisellä iällä paikkailla nuorempana vaille jäätyjä kokemuksia.

      • Eikä siinä mitään ole mies mihinkään "hukkaan mennyt", kun eipä ne seksi- ja seurusteluasiat ole mitenkään tärkeitä vielä joskus teini-iässä, kun sitähän ehtii oikein hyvin sitten joskus myöhemminkin ja varsinkin miehillä se parempi aika onkin vasta sitten vanhempana, kun ainahan sitä miehet ovat vanhempana paljon komeampia ja halutumpia naisten keskuudessa, kun joskus teini-iässä nuorina pojankloppeina.

        Periksellä on kuitenkin mennyt elämä kaikin puolin hyvin, kun hän on jo noin nuorena ollut menestyvän yrityksen omistaja. Lisäksi sitä rahaa ja varallisuuttakin on hänellä myös paljon enemmän mitä monilla hänen ikäisellään nuorilla ja jopa enemmän mitä joillakin vanhemmilla korkeammin koulutetuilla ihmisillä.

        Ei siinä ole mitään Periksen potentiaalia mihinkään hukkaan mennyt.


      • näinsemeni
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä siinä mitään ole mies mihinkään "hukkaan mennyt", kun eipä ne seksi- ja seurusteluasiat ole mitenkään tärkeitä vielä joskus teini-iässä, kun sitähän ehtii oikein hyvin sitten joskus myöhemminkin ja varsinkin miehillä se parempi aika onkin vasta sitten vanhempana, kun ainahan sitä miehet ovat vanhempana paljon komeampia ja halutumpia naisten keskuudessa, kun joskus teini-iässä nuorina pojankloppeina.

        Periksellä on kuitenkin mennyt elämä kaikin puolin hyvin, kun hän on jo noin nuorena ollut menestyvän yrityksen omistaja. Lisäksi sitä rahaa ja varallisuuttakin on hänellä myös paljon enemmän mitä monilla hänen ikäisellään nuorilla ja jopa enemmän mitä joillakin vanhemmilla korkeammin koulutetuilla ihmisillä.

        Ei siinä ole mitään Periksen potentiaalia mihinkään hukkaan mennyt.

        Periksellä oli aiemmin potentiaalia saada parhaassa iässä olevia teininaisia, mutta ei enää, joten mies antoi potentiaalinsa valua hukkaan.


      • näinsemeni kirjoitti:

        Periksellä oli aiemmin potentiaalia saada parhaassa iässä olevia teininaisia, mutta ei enää, joten mies antoi potentiaalinsa valua hukkaan.

        No eipä sitä tarvitsekaan mitään teini-ikäisiä naisia saada, kun sitä voi keskittyä sitten aikuisiällä niihin oman ikäisiin ja itseään vanhempiin naisiin. Että ei siis ole mitään Periksellä hukkaan mennyt.


      • nuoruus
        DarkFear kirjoitti:

        No eipä sitä tarvitsekaan mitään teini-ikäisiä naisia saada, kun sitä voi keskittyä sitten aikuisiällä niihin oman ikäisiin ja itseään vanhempiin naisiin. Että ei siis ole mitään Periksellä hukkaan mennyt.

        Kyllä mulla ois se teini-ikä tuntunut hukkaan menneeltä jos ei olis ollu niitä ensisuudelmia, ekoja kertoja ja ihastumisia ja seurustelun pätkiä... sehän oli hienointa siinä iässä!

        Mutta mitäpä sinä semmoisesta tietäisit. Mistä ei tiedä niin sitä ei osaa kaivatakaan.


      • nuoruus kirjoitti:

        Kyllä mulla ois se teini-ikä tuntunut hukkaan menneeltä jos ei olis ollu niitä ensisuudelmia, ekoja kertoja ja ihastumisia ja seurustelun pätkiä... sehän oli hienointa siinä iässä!

        Mutta mitäpä sinä semmoisesta tietäisit. Mistä ei tiedä niin sitä ei osaa kaivatakaan.

        Ehtiihän sitä kokea tollaiset asiat sitten myöhemminkin, niin mitäs sitä turhaan tollaisista koskaan murehtimaan. Aivan yhtä hyvin sitä voi kokea ne asiat sitten kolmekymppisenä ja vielä vanhempanakin. Ei se iän myötä yhtään huonommaksi muutu.

        Aikuisiällä kun se elämä on muutenkin parempaa, kun on oma vapaus, oma asunto yms. Eikä tarvitse asua enää vanhempien nurkissa, kuten joskus teini-ikäisenä, jolloin sitä ei pääse iän puolesta edes vielä mihinkään baareihin.

        MUlla kyllä on ollut paljon naisia elämäni aikana, joten sun on siinä ihan turha mitään vittuilla, kun sä et edes tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Että tiedoksi vaan sulle tämä asia.


      • Ihan tosiasiahan tuo on, että muutama vuosi sitten hukkasin monta hyvää mahdollisuutta. Välillä omasta päätöksestä, välillä tyttöjen tylyttämänä. Toisaalta olen kyllä seurustellut neljä kertaa ja päässyt pussailemaan teinityttöjen kanssa, mutta en edennyt sen pidemmälle.

        DarkFear on sikäli oikeassa, että mun elämä on nyt paljon paremmalla mallilla materialistisesti mitattuna. Mutta voin sanoa että ei se materia tuo automaattisesti onnea. Nimimerkillä: Itkenyt Jaguarin ratin takana ja hakannut rattia 😅


    • Palstailija

      Vieläkö vejät nappeja

      • kldsjfk

        Kannattaa vetää niin on kivempaa. Tietty ei joka päivä eikä viinan kanssa.


    • Jopas on negatiivisia vastauksia sadellut, vaikka enpä juuri muuta odottanutkaan. Sellanen on mun asema palstalla tänä päivänä.

      Heitetäänpä arvoitus:
      Jos Peris on yksin metsässä ja tekee jotain, tai jättää tekemättä, eikä raportoi siitä palstalle, onko Peris silti väärässä?

      • Elluhalloyb

        Negatiivisuus johtuu siitä että olet perseillyt täällä liikaa.

        Ei niin kavereita saa.


    • Ite en yleensä kieltäydy jos vähänkään siedettävän näköinen mimmi ehdottelee, mut saattoi olla sun tapauksessa ihan hyväkin päätös. Tollaset m**kunhimoiset pettäjänaiset himoitsee just sitä kadonnutta kipinää ja huumaa, niin ehkä silloin ei-niin kokenut mies voi osoittautua pettymykseksi ja suominainen tuskin peittelee sitä pettymystään siinä tilanteessa. Ja sullakin kun on vissiin joskus hermot vähän kireellä, niin eipä niitä ikäviä kokemuksia kannata hakemalla hakea.

      Mut se on kyllä hyvä juttu että pääsit poikuudesta eroon 👍 Ihan varmasti se kokemus ja myös tollaset ehdottelut buustaa itseluottamusta!

      Äläkä välitä noista räksytyksistä. Joillekin hc-ätmeille tai parasta ennen -päiväyksen ohittaneille naisille toi sun kertoma juttu sekä poikuudenmenetys taitavat olla liian kovia paloja purtavaksi.

      • crux

        Tämä peris on kohtaamasi negatiivisuuden syy: nämä typerääkin typerämmät trollihahmot tyyppiä ”Suomi-make” Ei mikään muu.


    • Pillujen--asiantuntija

      Aina pitää panna jos saa tilaisuuden.

    • Elluhalloyb

      Hmm.. myötähäpeän. 16 vuotiaan juttuja jota puhuttaisiin jätkäporukassa, ei ehkä tuntemattomille netissä.

    • Varissuolla

      Mikä sääntöjen vastainen viesti jos kerron ettei näitä juttuja kannata darkille kertoa koska se on kateellinen kun itse ei saa seksiä. Täysin asiallinen viesti mutta darkin raivokohtaukset saa olla aina palstalla. Darkki on kuin ruutitynnyri kun puhutaan se kokemattomuudesta.

      • Häh

        Miksi vedät darkkiksen tähän?


    • Musti.Hintikka

      Onko sulla Alottajalla heikot halut? Syö poronpaskaa.

    • tepsifani

      Se on peris se saaneen miehen miehekäs tuoksu joka vetää nyt naisia puoleensa ;) Ätmeillehän nämä jutut ovat ihan ufoja, mutta saamamiehille tuttuja ;)

      • Niin toivotaan että tosta parin viikon takaisesta säädöstä lähti jonkinlainen positiivisen kierteen pallo pyörimään :)


    • SuponProfiloija

      No, mutta toihan kuulostaa kypsältä asenteelta.

    • unbelievable.bullshit

      jaa että obd vikakoodihassuttelu on sääntöjen vastainen, ei helevetti :D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2714
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      196
      1889
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1654
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1429
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1308
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      85
      1264
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1029
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      839
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      800
    10. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      784
    Aihe