Liittoon. Paitsi mä. En jaksa maksaa 50€ kuussa siitä ilosta, otan ne mielummin rahana. Töissä kukaan ei tiedä ja hengailen välillä AY-aktiivien kanssa ja oon käyny jopa jossain liiton järkkäämissä tapahtumissa.
Halusin vaan sanoo et anteeks. Mut en kyl aio jatkossakaan maksaa 500€ vuodessa siitä
Oon alalla missä kaikki kuuluu AY
25
191
Vastaukset
- idhd
TROLLI.
- MietiKannattaako
Sori jos provosoiduit, ei ollut tarkotus. Voit toki itekkin erota ja luottaa siihen et muut maksaa mut se on sun oma valinta
- Ennenoliparemmin
Niin mutta työsopimuksen mukaista palkkaa ja työaikaa kuitenkin nautit jotka AY liike on teille saanut neuvoteltua , ei tarvi olla leipäpalkalla 14 tuntia päivässä ja kuutena päivänä viikossa.
Mutta nyky porukka ei tietysti tästä mitään ymmärrä , moni haluaa entis ajat takas.- oygf
Aloittaja on VAPAAMATKUSTAJA kermankuurnija, PTHYI!
- Olenpahaihminen
Niin nautin. Kiitos siitä kaikille. Tiiän et oon mulkku mut toisaalta voin luottaa siihen et aika moni muu ei ole, ne maksaa ton 500€ vuodessa mielellään ja se on hyvä juttu. Niillä on sitä ideologiaa mitä tää yhteiskunta tarvii. Mua vaan kiinnostaa enemmän toi kylmä käteinen.
- lakisääteiset
Aivottomien Yhdistyksen (AY) kehumat edut ovat laeissa, kuuluvat kaikille
- RobertKinty
50 kuussa. Vitsiniekka.
- SenVerranSeMaksaa
Kuinka niin, tienaan 3500€
Laske itse
https://www.teollisuusliitto.fi/jasenyys/jasenmaksu/
- 92euroa.vuodessa
Aloittajaa ymmärrän eli 50€/kk duunarilta SDP:n vaalimainoksiin on liikaa
Työttömyysturvamaksu YTK:lla on ensi vuonna 92€/vuosi eli aleni 8€:lla
Viime vuodenvaihteessa aleni 18€:lla kun korvausmeno aleni 700M€ -> 600M€
Liittokassoihin valikoituvat huonoimmat duunarit ja kassan jäsemaksuja ei voi alentaa- pfuydf
TROLLI.
- Jjjhhhhkkhgff
sipilän valetta koska kansalaisten ostovoima ja sen myötä kotimainen kulutus on laskenut ja yritysten konkurssien määrä lähtenyt jyrkkään nousuun. Kaupoissa hiljaista koska kepuporvari Sipilän hallitus on vienyt ostovoiman pienituloisilta ja alemmalta keskiluokalta jotka käyttävät suurimman osan saamistaan tuloistaan asumiseen ja jokapäiväisiin arkielämän hankintoihin.
- Poissemeistä
Kun nämä yrittäjät nyt lopettavat? AY jäsenmaksun perinnön , eikö ne voisi samalla lopettaa verojen perinnön..
- totuutta_mausteeksi
Kansalaisten ostovoima nousi 2 %
- kestolypsetyt
Konkreettisesti näkevät PAMilaisetkin itse jäsenmaksua kuukausittain pulittaessaan miten kestolypsettyjä ovat sdpn vaalirahoitukseen.
Verrattuna kerran vuodessa 92 euron maksamiseen
- Niinsevaanon
Niin ilman järjestäytymistä ei työntekijällä olisikaan muutakuin,
Jatkuvat leikkaukset ja etujen heikennys, ehkä se on sittenkin parempi , maksetaan vain hallitukselle etteivät joudu nälässä likoamaan,
Niistä maksuista ei kukaan valita vaikka puhutaan tuhansista euroista ja se mitä sillä saa on koko ajan vähempi.- Näinsemeneee
No mutta kun muut maksaa kuitenkin ja yleissitovuus pitää huolen lopuista. Ei kukaan edes tän ketjun takia eroa liitosta, suurin osa on lampaita jotka pelkää mitä muut niistä ajattelee
Maalaisliitto on paras liitto. AYshireliitot on homoliittoja.
- AnarkistiYhdistysAY
Älä morkkaa AnarkistiYhdistystä. Ovat herkkänahkaisia terroristeja.
- kannattaaerotakirkosta
Aloittaja on oikeassa aina voi loisia toisten kustannuksella. Itse loisin kirkkoveron maksajien kustannuksella, käyn sunnuntain Jumalanpalveluksissa (paitsi jos naispappi tai homottaja) sekä osallistun kirkon kustantamiin konsertteihin ja muuhun toimintaan mistä on minulle ja Jumalalle hyötyä.
- ArvasinkoOikein
Oletko Laura Huhtasaari?
- muita_seurakuntia
Kirkko ei sentään kestokiusaa taviksia ylityökielloilla ja korpilakoilla.
Toimi kilpaillulla alalla kun muitakin seurakuntia on.
Paikkakunnasta riippuen mutta keskimäärin parempiakin.
Useissa jopa toimitaan Raamatun opettamalla tavalla. - hahahahahahaahhhh
muita_seurakuntia kirjoitti:
Kirkko ei sentään kestokiusaa taviksia ylityökielloilla ja korpilakoilla.
Toimi kilpaillulla alalla kun muitakin seurakuntia on.
Paikkakunnasta riippuen mutta keskimäärin parempiakin.
Useissa jopa toimitaan Raamatun opettamalla tavalla.Lakot ovat hyvä asia, en ymmärrä miksi sinulle niistä on haittaa kun et kuitenkaan töitä itse tee.
- piruilu_plus_keljuilu
Onhan se hyvä kun AKT-ylityökielto satunnaistaa bussien kulun ja kun rahaton yh-äiti vihdoin pääsee sairaalan päivystykseen, on jonot hirveät hoitohekilökunnan ylityökieltojen takia. Vautsi että on kivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973