Koulujen kahden päivän päiväruuan puuttuminen saattaa kaikki kepulapset nälkäkuolemaan! Vaikka kepulien pitäisi olla niitä ruuan tuottajia.
No tukiaisilla eläville on kunnan elättinä olo muutenkin elinehto!
Kepulapset ruokaa vailla!
13
155
Vastaukset
- viljelijäpertti
Kyliltä ne ruuat aina haetaan vaikka maalla asutaankin. Eihän sitä uskalla omien peltojen lannoitteita itte syödä!
- kepuli_konsti
Pullo vettä ja heinäpaali mukaan. Kyllä pärjäävät.
- Väyrysläiset
Tervetuloa lapset syömään työttömien ruokalaan Kiuruvedellä.
- Vesniz
Sipilä toimillaan haluaa näännyttää Suomen koululaiset, ei ruokahuoltoa kahteen päivään. Eli Sipilä vihaa Suomen koululaisia !! No Sipilä vihaa myös, opiskelijoita, eläkeläisiä, työttömiä, vammaisia, työntekijöitä, ja ihmisiä ! No Sipilä kuitenkin rakastaa ökyrikkaita !
- Kohtuus_sentään
Ei nyt lapset näänny ay-liikkeen tai Sipilän toimesta, niille lapsille joilla ei ole eväitä mukana, kunnan on velvollisuus hoitaa ruokaa, näin se vain on. Toinen mahdollisuus on ilmoittaa, että koulu tai lastentarha on suljettu.
- sairas.oikeistoideologia
Hallituspuolueen jäsen Sampo Terho esitti asian juuri näin.
Valitkaa paremmin seuranne tollot!
- Kohtuus_sentään
Jos tuo viesti saa jäädä, niin ihmettelen. Tuo on jo sellainen solvaus josta voisi liittyä samaan sarjaan kuin Ilja Janitskinin ja Johan Bäckmanin.
- Kohtuus_sentään
Siis tuo Kojamon.miljonäärin viesti.
Kohtuus_sentään kirjoitti:
Siis tuo Kojamon.miljonäärin viesti.
Ihan vakava kysymys, huimaako sua usein?
- kepulien.varasliiga
Heinähatut on taas ihan pihalla ... hehehe heheh hehehehe
- kepulien.loissakki
Kuinka moni kepukakara jäi nyt sitten nälkiintyneenä koulutielle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913