Kun ruokaa tullutkaan kuin apteekin hyllyltä, kuten yleensä? Naurettavaa että porukka ei osaa varautua edes hetkelliseen "poikkeustilaan".
Miten selviäisitte jos sähköverkko lamautuisi pidemmäksi aikaa?
Joko olette kuolleet lakon takia?
26
255
Vastaukset
- minun.tarinani
Ostan kyllä omat evääni lähimarketista, en apteekista, kuten aloittaja ilmeisesti tekee. Siksi hänellä on pimeää yläkerrassa muulloinkin kuin sähkökatkojen aikana.
Aloittaja nauttinee alkupaloiksi laihdtuspillereitä, varsinaiseksi ateriaksi ravinnonlisiä ja jälkiruuaksi särkylääkkeitä oluella.
Minä taas söin tänään keitettyjä perunoita, porkkanoita ja lihapullia tuhdin salaattiannoksen kera. Oli maukasta, vaikkakin halvempaa kun aloittajan apteekkieväät.- hharhar
Hauska vitsi :D
- Huomauttelija-567
Ja minä syön nyt hirvikeittoa, on parempaa kuin palstalaisten nakkikeitto.
- Jjhhjjhgfdfghkuutjhvcxcc
Herää jp sieltä kontulan viokra yksiöstäsi.
Hapoy ouer mene ohi.
- hei-me
hei me kuollaan
.- munttari
Kylmäkuljetusketju ei saa katketa missään vaiheessa! Lapsille on kuljetettava eväsruoat tarkasti 6 - 8 -välisellä lämpötilavyöhykkeellä...tai muuten on henki löysällä..................
- janette.äippä
Siis ihan kauheeta. Mä yleensä juoksen lenkin aamulla, mut tänää piti vääntää kersalle aamust jotain sinappikastiketta. Se sano, että täähän on kun paskaa. Mun tunteita loukattii vaikka mä jätin lenki väliin. Traumaa....
- oikea.nälänhätä.muualla
Lapsetkin ovat nykyään niin hyvin syöneitä, että vaikka ovat muutaman tunnin syömättäkin, ei tunnu missään. Pärjäävät leivällä ja omenilla vaivaisen koulu-tai päiväkotipäivän.
Kotona isi ja äiti laittaa isot annokset herkkuruokaa pilteille, niin jaksaa vielä sen toisen lakkopäivän.
Välillä tuntuu että syöminen on pääasia, vaikka länsimaissa ei oikeasta nälästä ole sataan vuoteen kenelläkään kokemusta. - taas.hengissä
Kyllä minä kuolin mutta sitten peruin tapahtuneen. Jääkaapissa olikin paljon kaikenlaista ruokaa, sisäfilettä, graavilohta, hanhenmaksapalleroita ynnä muita herkkuja.
- kaappitarkastus
Ostitko jääkaappisi käytettynä? Sisällöstä päätellen vaikuttaa kuin se olisi Uuno Turhupuron entinen.
- ennenelettiinomillaan
Eikö vähänaikaa sitten ollut juttua siitä kuinka monille koululaisille ei kouluruoka kelpaa. Nyt tuosta parinpäivän lakosta on niin iso poru, että alkaa tuntumaan siltä, että saavatko lapset nykyisin enää kotona ruokaa ollenkaan. Onko jonkunlaista uusavuttomuutta vanhemmilla. Kyllä nykyisin on niin paljon tukia olemassa, että luulisi edes ruokaan raha riittävän, jos ei muuhun.
- apuvaapuuuuvaaaaaa
Uusavuttomien uusavuttomat pennut ei osaa laittaa mikroon ruokaa----jeesus nyt ne kuolee nälkään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aikuiset ihmiset ja vanhemmat tekee tosta lakosta vaikean. Kuinka ennenvanhaan pärjättiin koulussa omilla eväillä??????????????????????????????????apuvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- ei.hätää
Tilasin lapsille pizzat la limsat paikalle toimitettuna.
- hengenlähtölähellä
Pizzan syönti on epäterveellistä ja lopulta se tappaa
- ettänäinkin
hengenlähtölähellä kirjoitti:
Pizzan syönti on epäterveellistä ja lopulta se tappaa
Kaikki ruoka tappaa lopulta, vai oletko nähnyt jonkun joka on elänyt ikuisesti. Kyllä täältä jokainen aikanaan lähtee, söi pizzaa tai ei.
- pitkosluu
Rikkaat toisten työllä rikastuneet porhot yrittävät saada jonkinlaista mielenrauhaa esiintymällä paripäivää pyhimyksinä antamalla muutamalle sadalle lapselle vähän näkkäriä ja mehua,hah, hah, kyllä kansa tajuaa.
- Kjhhgghjjhcfdfhjjrrrjnl
Kepulla on ollut tavoitteena tuhota ammattiliitot siitä saakka kun väki alkoi järjestäytymään.
Liitot ovat aina hiertäneet kuin kivi kengässä maajusseja jotka ovat itse yhteiskunnan elättejä.
1
Kaikkinaisista lehtien kirjoitteluista päätelleen lakon jälkeen lasketaan nälkään kuolleita kohtuullisen suuri määrin, niin kovaa älinää on asiasta pidetty, silläkin välin, kun olisi tämäkin huomioitu ja ennakoitu kasaamalla lapsille vaikkapa eväät.
Vaatia osataan, siinäpä lienee nykyisin lähes kaikki.- tuokaa.kuolleet
Tuokaa kuolleet!!!
https://www.youtube.com/watch?v=lDnS4pkmzis - pihinä
Vieläkö jollain henki pihisee? Onhan päivä jo kohta ohi.
- Lasse-Lapsonen
Minä kuolin jo eilen kun kuulin että huomenna ei saa lämmintä ruokaa.
- KuitenkaanIhanVarmaa
Puolet tonnin eläkkeestäni kautta/kuukausi sijoitin jo viime viikolla Lidlin ruokiin. Kai tässä vielä viikko niillä eväillä hengissä säilytetään.
- juhlatjatkuu
Otin eilen ruokani nestemäisenä ”annoksena”. Aamulla tuntui suussa että pitäisi saada lisää, no jääkaapissa sitä sitten oli lisää .........
En ole vieläkään kuollut.- Känni-Andersson
Sellaista se on vasemmistoliittolaisen elämä Li.
- Kelalomake
No kun kelasta lähtee vartiat lakkoilemaan niin voi joku kuollakkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872325Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4612254Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771462Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all181241Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091091Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun841069Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2611060Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711042