Galluppi ! A. Niinkuin Avoero !!

Saako Jumalan ihminen olla niin kova että ottaa avioeroa missään olosuhteessa. Kyllä tai ei ??

28

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topi.Tunteva

Savis, Herra ei hyväksy sun ylpeä toimintasi? Nöyrry. Ettei tule avioero.

• Kaikki meidän tulis nöyrtyä ja ryömiä kynnysmaton alle ja aina välillä raotta sen ja kysyä . Kultaseni anteeksi. Saanko puhutella. Oletko jo oppinut oma läksysi ja alkanut seuraa Pyhä Raamattua ?

• AamuPuuro

Lukuisia, aloituksia, mitä lie.
      Onko Savis, mennettänyt sen vähäisenkin järjen valon?

Lue yksin Raamattua ja rukoile.

• onnellinen.ero

Vaimoni otti avioeron, kun kyllästyi. Minä autoin häntä selviämään laskuistaan ja autoin enemmän kuin oli sovittu ja minun olisi tarvinnut.
      Seuraus oli ettei vaimoni halunnutkaan elää erossa, vaan jopa kosi joku vuosi myöhemmin.
      Nyt olemme olleet uudelleen naimisissa kymmenen vuotta.

Joten avioero ei välttämättä ole pahasta, se voi myös olla alku jollekin paremmalle.
      Kristittynä meidän tulee valita se vaihtoehto joka on paras kummallekin.
      Ei tule erota vihassa vaan sovussa ja pyrkiä auttamaan toinen toistamme.

Hylkääminen ei ole sama kuin avioero. Hylkääminen on toisen syrjään jättäminen ottamatta toisen hyvinvointia huomioon.
      Uskova kysyy puolisoltaan erotessa: " Tuletko selviämään, jos eroamme, vai joudutko vaikeuksiin? Tarvitsetko minun apuani? Haluan että voit hyvin vaikka emme asuisikaan yhdessä!"

Vaimoni sai suukon erotessamme! Emme vihanneet toisiamme. Siksi ero taisi ollakin yhdistävä tekijä!

• itsekehua

Voi hyvää päivää sentään, mitä itsekehua ja oman itsensä nostamista !

Oman tapauksen kautta tehty yleistys vielä kaupan päälle, voi voi !

Uskovilla on hyvin erilaisia eroja, tajuatko raukka edes tämän asian ?

Vaikka siis uskova ei riitelisi, eikä haluaisi pahaa, niin toinen tahtoo ja toimii sen mukaan, ja silloin tilanne on ihan toinen, kuin sinun sopuissassa "erossasi".

• onnellinen.ero

Jos tämä on itsekehua, onko parempi että valehtelee ja sanoo tehneensä päinvastoin?

Minun vaimoni halusi erota, kenties vanhempiensa painostuksesta, eikä hän suinkaan aina ole ollut rakastettava vaan on haukkunut ja levittänyt juoruja.
        Kuitenkaan meidän ei tule kostaa pahaa pahalla, se on kristityn normaalielämää, ei mitään erikoista!
        Mikä kristitty se on joka maksaa pahan pahalla, herjauksen herjauksella? Sehän on toraisti, ei kristitty!

Se millainen avioerosi on, riippuu sinusta! Ei kukaan yksin jaksa riidellä!

Jos tulisi uusi ero, sanoisin: Ota kaikki mikä on yhteistä omaisuutta, jos mielesi tekee! Minulle riittää minun yksityiset tavarani! Miksi riidellä pikkuasioista!

• itsekehua
        onnellinen.ero kirjoitti:

Jos tämä on itsekehua, onko parempi että valehtelee ja sanoo tehneensä päinvastoin?

Minun vaimoni halusi erota, kenties vanhempiensa painostuksesta, eikä hän suinkaan aina ole ollut rakastettava vaan on haukkunut ja levittänyt juoruja.
        Kuitenkaan meidän ei tule kostaa pahaa pahalla, se on kristityn normaalielämää, ei mitään erikoista!
        Mikä kristitty se on joka maksaa pahan pahalla, herjauksen herjauksella? Sehän on toraisti, ei kristitty!

Jos tulisi uusi ero, sanoisin: Ota kaikki mikä on yhteistä omaisuutta, jos mielesi tekee! Minulle riittää minun yksityiset tavarani! Miksi riidellä pikkuasioista!

Älä nyt viisti, aikuinen ihminen ihan oikeasti !

Vai oletko sinä oikeasti itse noin sokea omalle touhullesi ?

Niin ja viestissäsi näkyy taas syvä ymmärtämättömyytesi ja naiviutesi !

Kyllä tietyt ihmiset kykenevät pitämään vihaa ja olemaan katkeria vaikka loputtomiin ihan yksinkin, vaikka siihen ei annakkaan aihetta !

Jos tätäkään ei vielä ole oppinut ja nähnyt jopa käytännössä, niin missä kuplassa oletkaan päässyt elämään ?

Niin ja taas kehut itse itseäsi tuossa lopussa, huh huh !

" Jos tulisi uusi ero, sanoisin: Ota kaikki mikä on yhteistä omaisuutta, jos mielesi tekee! Minulle riittää minun yksityiset tavarani! Miksi riidellä pikkuasioista! "

Sinä et todellakaan tiedä vielä paljonkaan, eli mitä on elää ilman kaikkea ja vailla apua, jos senkin olisit kokenut, niin tuollaista ymmärtämätöntä pullistelua et enää harrastaisi, et todellakaan !

Mutta mitäpä sinä tälläisistä ymmärtäisit, kun et siis ole paljonkaan vielä saanut kokea elämässäsi, mutta pullistelevat sanasi vaan loukkaavat niitä, jotka oikeasti ovat osattomia ja ilman jopa päivittäistä ravintoa.

• itsekehua
        onnellinen.ero kirjoitti:

Ja jos et vielä varmaan ymmärtänyt sitä, että mikä on oikeasti tilanne sinun omalla kohdallasi, kun kehut itse itseäsi ja tiedät jo etukäteen kuinka oikein ja hienosti tulet toimimaan, niin tässä kaltaisesi tapaus:

33 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Vaikka kaikki loukkaantuisivat sinuun, niin minä en koskaan loukkaannu".
        34 Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät".
        35 Pietari sanoi hänelle: "Vaikka minun pitäisi kuolla sinun kanssasi, en sittenkään minä sinua kiellä".

Ja miten kävikään tuolle MINÄ MINÄ ihmiselle, eli omavoimaiselle itseensä luottajalle ?

67 Silloin he sylkivät häntä silmille ja löivät häntä nyrkillä kasvoihin; ja toiset sivalsivat häntä poskelle
        68 ja sanoivat: "Profetoi meille, Kristus, kuka se on, joka sinua löi".
        69 Mutta Pietari istui ulkopuolella esipihassa. Ja hänen luoksensa tuli muuan palvelijatar ja sanoi: "Sinäkin olit Jeesuksen, galilealaisen, seurassa".
        70 Mutta hän kielsi kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä, mitä sanot".
        71 Ja kun hän oli mennyt ulos portille, näki hänet toinen nainen ja sanoi sielläoleville: "Tämäkin oli Jeesuksen, Nasaretilaisen, seurassa".
        72 Ja taas hän kielsi valalla vannoen: "En tunne sitä miestä".
        73 Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut".
        74 Silloin hän rupesi sadattelemaan ja vannomaan: "En tunne sitä miestä". Ja samassa lauloi kukko.
        75 Niin Pietari muisti Jeesuksen sanat, jotka hän oli sanonut: "Ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät". Ja hän meni ulos ja itki katkerasti.

Eli eipä ole Herra sinua päässyt vapauttamaan omavoimaisuudestasi, eikä itseesi luottamisesta, joten se kertoo sinusta paljon minulle, eli todellista pyhitystä ei ole päässyt tapahtumaan, vaikka kovasti korotatkin itse itseäsi.

Mutta tuo itsensä ja omin tekojensa kertominen ja kehuminen ja toitottaminen siis on ihan ominaista niille joita Herra ei ole päässyt pyhitttämään, vaan jotka siis luottavat yhä omiin voimiinsa ja kykyihinsä, eli sinä et ole kurja ja köyhä ja alaston ja viheliäinen vielä, vaan yhä kuvittelet harhoissasi olevasi kovastikin rikas !

Tässä siis sanaa sinulle:

17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

• onnellinen.ero

Kiitos kommenteistasi. Kenties tunnet tulevaisuuden paremmin kuin minä.

Ei ole kysymys minun hyvyydestäni, vaan kristittyjen normaalista käyttäytymisestä! Miten sinä tekisit?

• capiche

"Vaimoni sai suukon erotessamme! Emme vihanneet toisiamme. Siksi ero taisi ollakin yhdistävä tekijä!"

Samanlainen kokemus minullakin. Erosta ei jäänyt katkeruutta ja ollaan oltu sen jälkeen hyviä kavereita ex-miehen uuden perheenkin kanssa. Rauhaan meidät on kutsuttu.

• voi.savis

Mites sinun oma erosi Savis ?

Menikö se ihan oikein ja hyvin siis ?

Kuka sinulle antoi luvan avioitua uudestaan Savis ?

• 1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
      2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
      3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
      4. Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
      5. Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
      ( Matt.7 )

• USAn.salainen.palvelu

Aloituksen kysymys manipuloi, syyttää avioeron hakijaa "kovuudesta", jokaisessa tapauksessa.

Näin ei Jeesus opettanut.

Kyllä hellarit syyllistämiset ja manipuloinnit osaavat, CIA:n kouluttamia kun ovat.

• >> Kuka sinulle antoi luvan avioitua uudestaan Savis ? << Jumala ! Koska eihän hylätty kait on tarkoitus raakasti rangaista uudestaan ? Onko sulla sellainen Jumala ?? Koska lyö lyöty. Sairas On sun jumala sitten mitä olet luuloissa kehittänyt itselle. Näytä nyt se paikka Pyhässä Raamatussa, joka sano että hyljätty ei saa mennä uudestaan naimisiin ?

• voi.savis

Mitäpä jos syy eroon ei olekkaan pääosin siinä, joka eron haluaa ???

Siis jos mies toimii väärin ja rikkoo avioliittolupauksensa, eli "Tahdon rakastaa kaikissa olosuhteissa" ja joko henkisesti tai fyyisisesti pahoinpitelee vaimoaan, niin jos se nainen lopulta ei kestä enää, niin naisenko on vika ???

Eli kuten sanoit, lyökö Jumala JO lyötyä, eli sitä JO pahoinpideltyä vaimoa, hänenkö syy ero on ???

Joten Savis aina ei se mene noin, miten sinä' yksipuolisesti väität !!!

Sinä et siis ymmärrä selvästikkään lukemaasi Raamatun kohtaa ja muitakin Raamatun opetuksia kunnolla, ja Sanan monia eri vaihtoehtoja !

Mutta sinähän olet aina ollut ns. "yhden jakeen mies", ja siksi sinua on niin helppo ollut eksyttäjien eksyttää, kun et kyllin vielä itse ole lukenut ja tutkinut Sanaa !

Kun sinun kirjoituksiasi vähänkin on lukenut, niin ei exälläsi varmasti ollut hepppoa eikä kevyttä !!!

Voin vain kuvitella sitä, että millaista hänellä on ollut oikeasti kanssasi !

• voi.savis

Niin ja sinun YKSIPUOLISEN oppi tulkintasi kautta Jumala on niin julma ja raaka, että Hän pakottaisi tuon naisen alistumaan jatkuvasti pahoinpideltäväksi !!!

Niin ja vaikka tuo nainen olisi pakotettu ottamaan ero, jotta ei henki tai mielenterveys menisi, niin sinä Savis siis tuomitsisit tuon yksipuolisen Raamatun tulkintasi mukaan sen pahoinpidellyn naisen loppuelämäksi vielä yksinäisyyteen !!!

Tajuatko edes nyt sitä, että kuinka yksipuolisesti sinä näitä asioita tulkitset ???

Niin ja kevyesti sinä siis annoit itse itsellesi luvan uudelleen avioitua, noin suppean tulkinnan kautta !

HÄPEÄ !

Olisit edes vähän enemmän tutkinut OMIA TOIMIASI !

Mutta kuten sinulla on muutenkin tapana, niin sinulle on todella helppoa siirtää KAIKKI syy toisten niskaan, ja sinua varten on vain armo, jossa saat elää ja jatkaa synneissäsi !

Siis toimit juuri niin ITSE, mistä muita olet paljon syyttänyt, tässäkin asiassa !

HÄPEÄ !

• Noinko sinun elämäsi on käynyt ? Että sä olet hakannut muijasi ja sitten täällä haluat tuomita kaikki muut samaan kohtaloon ! hiiiiii olet naurettavan surku hupaisa. Ja se on ihan oikein että tuollainen mies joka lyö lyöty on parasta pysyä naimattomana ettei jatkaa seuravan kanssa.

• voi.savis

Nukkuisit Savis yösi !

Vai onko sinulla joku "maanis" vaihe taas meneillään, siis kun riehut tällä taas yötä myöten ja kirjoittelet näitä sekavia juttujasi ?

Taas meni sanat kuin vesi hanhen selästä, ei näköjään mitään vaikutusta !

Eli TAASKAAN et tutkinut itse itseäsi, vaan alkoi tuollainen täysin asiaton sanailu ja valheellinen syyttely !

Se on samankaltaista kuin pikkulasten lapsellinen lällättely, yhtä älykästä touhua !

Tosi on tämä sana:

Sananl. 27:22 Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

• deusnosteri

Yleensä ne jotka vastustaa kiivaasti avioeroa on itse sillä hetkellä suhteessa jossa ei ole ongelmia näköpiirissä sillä hetkellä. Sitten kun osuu tilanne omalle kohdalle kummasti otetaan muitakin näkökantoja huomioon. Helppo siis olla jotain mieltä kun itsellä on asiat sillä hetkellä hyvin näin se on politiikassa kun päätetään kurjuutus toimista helppo leikata köyhältä kun itsellä on hyvät säännölliset tulot niin se on myös kristillisessä regimentissä.

• voi.savis

Tiedoksesi, aloittaja on eronnut ja avioitunut uudestaan.

Mutta hän siis siirsi kaiken syyn exänsä syyksi selvästikkin.

Häneltä voisimme kysyä, että:

Voiko uskovaksi itseään nimittävä olla niin kova, että ei odota sitä, että toinen tulisi takaisin, ja asiat saataisiin sovittua ???

Vaan onko sellainen tosi uskova, joka saman tien alkaa jo etsiä uutta ?

10 Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään;
        11 mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.

Miten siis esim. Saviksen vaimo olisi voinut sopia ja palata, jos Savis alkoi saman tien jo uutta etsiä, ja uuden ottikin ?

• Hyvin sanoit jos,, kun et tiennyt eikä tiedä mun elämästä mitään !! Älä vedä minua sun omaan avioliiton sotkuun jossa kovuudesta jouduit siihen tilaan. Aina joka ottaa ero ottaa sen kovuudesta kun ei voi ottaa vastaan ja armahtaa ja antaa anteeksi. Mutta jos olen jotain väärin tehnyt omissa avioliitoissa niin seison tuomiossa Herran edessä ! Uskonnoton X vaimo ainakin sai mitä hän halusi ja on nyt onnellisessa avoliitossa neljännen kanssa . Ensimmäiseen joka hän jo otti ja oli ennen avioero meidän kodissa ryyppäämässä joi sitten pois koti ja työpaikan. Aina kovuudesta otetaan ero ja hyljätään toista. !! Myös syrjähypyt . Et kai sinä syrjähyppyjä olet harrastanut omassa avioliitossa kun noin kiiihdyt??

• voi.savis

Sinähän tässä yrität sekoittaa minua omiin sotkuihisi, joten lopeta tuo yrityksesi mustamaalata minua valheiden kautta ja "olkiukkoja" käyttäen.

Niin ja taas sysäät ITSE syyn vain vaimosi niskaan !!!

Ei se lopullinen ero ja siinä tapahtuvat asiat ole niitä, joita sinun itsesi tulisi tutkia, vaan sitä, että miksi vaimosi oli niin tyytymätön, että lopulta sitten joi ja petti ja otti eron, eli MIKÄ HÄNET SIIHEN AJOI ???

Sinäkö olet siihen syytön???

Sinä kirjoitit:

" Mutta jos olen jotain väärin tehnyt omissa avioliitoissa niin seison tuomiossa Herran edessä ! "

Sinä reppana et tajua edes sitä, että vastaat niistä jo nyt !

Mutta ethän sinä mistään muistakaan synneistäsi vastaa oikeasti Herrasi edessä, et edes vuosikymmeniä jatkuneista vääristä todistuksista lähimmäisistäsi, joita olet lakkaamattomasti näillä foorumeilla suustasi/"kynästäsi" sylkenyt lähimmäistesi päälle !!!

Jos sinä oikeasti siis olisit niistä vastuun ja syyn kantanut Herrasi edessä, niin sinun olisi ollut pakko pyydellä kaiken aikaa anteeksi lähimmäisiltäsi valheitasi ja vääriä toimiasi !!!

Siis jos olisit Herraa kuullut/ kuunnellut, niin Hän olisi sinut laittanut anteeksi pyytämään jo yli vuosikymmen sitten !

Mutta sellaista toimintaahan sinulta ei ole näkynyt, ei sitten ollenkaan !

Ja Savis, se kertoo nyt käytännössä sen, että tuo kirjoittamasi lause oli puuta heinää, et sinä mitään vastaa, etkä ota vastuuta teoistasi oikeasti Herrasikaan edessä !

3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
        !!!
        4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
        5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
        6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        !!!
        7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
        10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
        11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

Sinä siis ELÄT SYNNISSÄ, syvässä sydämesi paatumuksessa, ja olet kartuttanut Jumalan vihaa päällesi jo yli vuosikymmenen ajan !

Paljonkohan sitä on JO kertynyt ?

Joten Savis, minulle sinun on ihan turhaa esittää syytöntä ja puhtoista poikaa !!!

• Noinko paljon sä olet sun virheistä ja sun kovuudesta katunut että olet jäänyt kylmän paikkana jäänyt istumaan kun vaimosi otti ja lähti sai tarpeeksi sinusta? Ja nyt yrität kaikki muut saada saman sotkuun ja vielä et hyväksyy että joku ei ole syyllinen vaan lähtee eteenpäin kun Jumala parantaa traumat siitä edellisestä avioliitosta joka kesti minulle yli10 v ennen kuin rukoilin ja otin vastaan uuden mun rinnalle ja tässä sitten kaatui sen sun heti syytös. Mutta kateellinen olet että joku muu nautti elämästä ja avioero on takana ja johon Herra käske älä katso taakse ettet muuttuu suolapatsaaksi niin kuin olet muuttunut. Älä ole kateellinen . Pyydä vaan että jumala saa sun kovuus ottaa pois sun sydämestä että silmät aukenee ja pääset vapaaksi. minä rakastan su ja tahdon sun parasta. Täytyhän s olla helvetti istua ja mietti entinen ja missä hän sitten viettää ja kenen kanssa kymmeniä vuotta. Ei ihme jos ei kaappi menee sekaisin ! Mutta hyvä paikka laitoit lue ja pyydä viisautta Herralta >> 7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
      8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
      9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekee, juutalaisen ensin, sitten myös kreikkalaisen;
      10 mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
      11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

• voi.savis

Todella paksua on taas Savis !

" joka kesti minulle yli10 v ennen kuin rukoilin ja otin vastaan uuden mun rinnalle "

Jos olisit oikeasti AIDOSTI rukoillut 10v Jumalan tahdon mukaan, niin se näkyisi toiminnassasi pyhittymisenä, mutta sitähän ei ole näkyvissä, vaan sama valehtelu jatkuu vaan.

Lähinnä rukouksesi taisi olla vain sen hokemista, että "anna vaimo, en kykene olemaan yksin" ?

Oliko kuitenkin oikeasti noin ?

On niin helppoa kaunistella asioita omaksi hyväkseen, ja sen sinä osaat, eli syy ei ole koskaan sinussa vaan muissa vaan.

Sinun nykyinen tilasi kertoo ja paljastaa sinut selvääkin selvemmin, eli et ole mihinkään edistynyt 10 etkä 20 vuoden aikana vaan pahentunut vaan !

2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
        3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
        4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        !!!
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
        7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

Tuo kohta kertoo hyvin sinusta, ja sen siis todistaa sinun nykytilasi, eli et ole vuosikymmenissäkään mihinkään edistynyt, vaan ihan sama hurmos meno ja muiden valheellinen syyttely ja sinun anteeksipyytämättömyytesi ja katumattomuutesi yhä vain jatkuu jatkumistaan.

Kuinka uskovaksi itseään nimittävä ihminen voikin olla noin kasvamaton ja pyhittymätön ?

Pikemmin sinä olet taantunut ja mennyt vain pahemmaksi.

• PasiToivonen

>>Saako Jumalan ihminen olla niin kova että ottaa avioeroa missään olosuhteessa. Kyllä tai ei ??>>

Suomen lain mukaan: Kyllä.

• Pikemmin sinä olet taantunut ja mennyt vain pahemmaksi. Kirjoititko itsestä koska syyttely on vain koventunut ja valheetkin olet ottanut mukaan. Hyvä Pyhä Raamatun teksti otit mukaan joka näyttää sun toiminta ja itsestä. Siis etkö huomaa miten katkera olet kun toinen on mukava avioliitto suuressa Rakkaudessa ja sinä vielä kärsit kohta kaksikymmentä vuotta odottaen että vaimosi tulee takaisin josta tuli avioero? Miten hän pystyisi tulla? Kun syyttelet sitten hänet yhtä paljon mitä syyttelet minua. Ja tietää entisestä miten syyttelit hänet ennen avioero,, Ei hän mitään masokisti ole .. Kovuudesta on aina kyse kun tulee avioero. Hiljene ja kadu..

• voi.savis

Kun et mun asioista YHTÄÄN MITÄÄN TIEDÄ, niin lopeta arvailusi ja tökkimis yrityksesi !

Ne eivät minuun pure, minulla on asiat kunnossa ! :)

• No se osui ja upposi ! Annas kun arvaan istun kaljan kanssa ja muistelet miten ihana x vaimo oli ja sitten itket itsesi uneen asti kun huomaat muistossa miten olisit voinut olla erilainen eikä ottaa niin paljon viina ja riidellä ja olla kova. Ei nainen sitä kestää.. Siis aiheutit avioeron ! Ja sentakia
      kun tiedät sen niin vaadit itsellesi että odotat häntä takaisin vaimo joka on ottanut avioeron ja ei saa mennä uudestaan naimisiin. Siinäkin tekisit aviorikoksen kun ottaisit nainen joka on eronnut itse ja hyljännyt miehen. mutta sun täytyy tietysti kosta itselle ja piiska itseä että saisit sovitettu sun synnit ja kovuuden.. Mutta Rakas ymmärrän sinua niin kuin huomaat ja ei sulla helppoa ole !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3275
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1020
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe