Kuka Jeesus on?

AmenSayJesus

Kuka Jeesus todella on?
4:14 Koska meillä siis on suuri ylipappi, joka on kulkenut läpi taivaiden, Jeesus, Jumalan Poika, pysykäämme tässä tunnustuksessa.
6:19 Se toivo on elämämme ankkuri, luja ja varma. Se ulottuu väliverhon tuolle puolen. 20 Sinne Jeesus meidän edelläkävijänämme meni, kun hän oli tullut ylipapiksi, jonka pappeus on ikuista, Melkisedekin pappeutta.
10:19 Veljet, meillä on siis täysi oikeus astua sisälle kaikkeinpyhimpään, koska Jeesus on uhrannut verensä 20 ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.
- Kirje heprealaisille

12

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

      Tuota, ei häpeällinen ristillä kuivuminen aiheuta mainittavaa verenvuotoa. Että se siitä veren uhraamisesta. Muutenkin taria on uskottavuudeltaan tätä tasoa.

      • Joo. Ja että ihan "suuri ylipappi, Jumalan Poika".

        On kyllä kivaa.


      • OletPeIIe
        torre12 kirjoitti:

        Joo. Ja että ihan "suuri ylipappi, Jumalan Poika".

        On kyllä kivaa.

        Olet totaalinen pelle.

        Näytät Jammu-sedän ja Bozo Klovnin risteytykseltä🤡🤡🤡🤡🤡


      • OletPeIIe kirjoitti:

        Olet totaalinen pelle.

        Näytät Jammu-sedän ja Bozo Klovnin risteytykseltä🤡🤡🤡🤡🤡

        Eikö ole kivaa, kun Jeesus oli suuri ylipappi?

        Ja eikö ole aivan sama miltä kukin näyttää. Keneltä sinä sitten näytät?


      • YlimmäisenpapinYlistys
        torre12 kirjoitti:

        Eikö ole kivaa, kun Jeesus oli suuri ylipappi?

        Ja eikö ole aivan sama miltä kukin näyttää. Keneltä sinä sitten näytät?

        Se on suurenmoisen ihanaa. Soikoon torvet, huilut, sitrat, harput, luutut, tampuriinit ja säkkipillit sen riemuksi ja kunnialsi. Jeesus on ainoa oikea tosi ylipappi iankaikkisesti. Maranata amen.


      • YlimmäisenpapinYlistys kirjoitti:

        Se on suurenmoisen ihanaa. Soikoon torvet, huilut, sitrat, harput, luutut, tampuriinit ja säkkipillit sen riemuksi ja kunnialsi. Jeesus on ainoa oikea tosi ylipappi iankaikkisesti. Maranata amen.

        Nyt tuo tyyppi on istunut taivaassa toimettomana jo 2000 vuotta. Sekin on kyllä mahtava saavutus.


      • Kiitosjeesus

        Jeesus on sanonut, että hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä, joten uskon, että Jeesus on tehnyt paljon tuon 2000 vuoden aikana. Hän on hyvä paimen.Kiitos, Jeesus, että paimennat minua ja muita, jotka sinuun uskovat❤


      • Kiitosjeesus kirjoitti:

        Jeesus on sanonut, että hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä, joten uskon, että Jeesus on tehnyt paljon tuon 2000 vuoden aikana. Hän on hyvä paimen.Kiitos, Jeesus, että paimennat minua ja muita, jotka sinuun uskovat❤

        Raamatun mukaan Jeesus kylläkin istuu taivaassa. Ei hän mitään muuta tee.


      • guo.wadis
        torre12 kirjoitti:

        Nyt tuo tyyppi on istunut taivaassa toimettomana jo 2000 vuotta. Sekin on kyllä mahtava saavutus.

        Taivas on koluttu monta kertaa ja kuussakin on käyty, mutta Jeesusta tai Jumalaa ei ole nähty istuskelemassa missään. Ei ole todisteita kummankaan olemassa olosta, satua molemmat.


      • s1001
        Kiitosjeesus kirjoitti:

        Jeesus on sanonut, että hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä, joten uskon, että Jeesus on tehnyt paljon tuon 2000 vuoden aikana. Hän on hyvä paimen.Kiitos, Jeesus, että paimennat minua ja muita, jotka sinuun uskovat❤

        Tarkoittiko Jeesus,että Jumalalla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Oliko Jeesus vain Jumalan tahdon ja vallan välittäjä.


    • Jos on mukana ja kannattaa Jumalan pelastussuunnitelmaa niin Jeesus voi olla kaikkea positiivista eikä hänessä silloin ole mitään negatiivista. Hän on ylipappi, Uusi Aadami sekä Profeetta ja Jumalan Poika. Mutta jos ei taivu tuohon pelastussunnitelmaan niin hän saattaa olla pelkkä muiden kustannuksella elävä liero, miekan ja sodan lietsoja, tulen ja korvennuksen tuoja sekä epäonnistunut Jumala.

      Jumalan pelastussunnitelman seuraava vaihe on , että tulee Imaami Mahdi ja Profeetta Isa , joka perustaa dynastian joka luultavasti alkaa tuhota kaikkia jumalattomia. Voi olla jopa jumaliset elämäntavat omaavan silloin vaikea pärjätä. Jopa Karitsan omat joutuvat Ilmestys 13 perusteella vetoamaan: Joka miekalla tappaa tapettakoon, joka vankeuteen vie vietäköön vankeuteen.

      Ennen Imaami Mahdin tuloa islam ja muslimit joutuvat kyllä kokemaan kovia ja suuressa ahdingossa kamppailemaan. Daniel 11 lopussa kerrotaan että pohjoisen kuningas kaatuu eikä kukaan häntä auta. Se onkin suuri ilosanoma monille. Tuo pohjoisen kuningas nimittäin käytti miekkaa tuhotakseen monia.

      Yläasteella 1980-luvulla kerrottiin että maailmanloppu tulee kun raaka-aineet loppuvat 2020 - 2070. Niin onkin edessä ahdingoja asian tiimoilta esim. Suomessa jopa 200 vuotta. Ainoa rukous on : PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

    • Kirjakääröt

      Joh.14:11 Biblia (1776) Uskokaat minua, että minä olen Isästä ja Isä minusta; mutta jos ei, niin töiden tähden uskokaat minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe