Tämän vielä kirjoitan sulle enää ja vain

anteeksijamatkaa

ja ainostaan tänne.

Ei kai voi sanoa, että voisi rakastua silmänräpäyksessä, se on kai mahdotonta.

Sinua kohtaan minusta tuntui näin käyvän ja upposin sinuun täysin. Löysin mitä olin etsinyt.

Voiko elää ilman sinua, en voi. Haluaisin paeta jonnekkin, mistä minua ei voi löytää enää kukaan.

Vihaan rakastua, se tuottaa minulle niin suurta tuskaa etten pysty käsittelemään sitä.

Toivon sinun ymmärtävän tämän ja unohtaisit minut kokonaan. Elämä olisi helpompaa kummankin kannalta, nyt ja aina.





Ps: i love you ❤️

41

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masasiivoja64

      Jos olet hän niin en voi sillä minä rakastuin sinuun olen vain näyttelyt etten pitäis sinusta vaikka se sahtuu minuun voi kun voisin näyttää sinulle tunteeni ja ottaa sinut kainalooni

    • Kai se on parempi vihata rakastua kuin rakastaa vihastua(?)
      Jos hän ei voi unohtaa sinua kokonaan, sinä kokoat itsesi pala palalta unholaan.

      • kummatelokuvat

        Voi silläkin tavalla olla että jos vain pitää jostain toisesta ihmisestä eli ei aivan rakastumisiin ja seksiin heti..... mikähän elokuvakin oli tuo... AntMan ja WASP, tyttöjen supersankarielokuva, en ole ehtinyt tuo kyllä katsoa vielä.

        Sitten katson jotain... super-blondit versio 82 -elokuvaa, jotta saan paineet purettua hetkeksi aikaa... kuumaa nestettä lentää 50cm ja silloin on syytä käydä jo kylvyssäkin.


      • jonnekkin
        kummatelokuvat kirjoitti:

        Voi silläkin tavalla olla että jos vain pitää jostain toisesta ihmisestä eli ei aivan rakastumisiin ja seksiin heti..... mikähän elokuvakin oli tuo... AntMan ja WASP, tyttöjen supersankarielokuva, en ole ehtinyt tuo kyllä katsoa vielä.

        Sitten katson jotain... super-blondit versio 82 -elokuvaa, jotta saan paineet purettua hetkeksi aikaa... kuumaa nestettä lentää 50cm ja silloin on syytä käydä jo kylvyssäkin.

        Aina harvoin kun käyn palstalla olen huomannut juuri sinun sekoilevan ja pilaavan aloituksia, joilla on oikeasti jotain merkitystä, toisin kuin älyttömillä elokuvateorioillasi! Ei varmasti olisi suuri vaiva katsoa keskustelun pohja ennen älyttömiä kirjoituksiasi.


      • eivalehdella

        En ole pilannut, jos totuuden puhuminen on mielestäsi valhetta niin, olkoon sitten mielestäsi.
        - tuo viittaus johonkin elokuvaankin vain tarkoitti että, ymmnärrät kyllä: jos ujo poika ei muuten naisilta saa niin pitää testailla jonkun Traci Lordin videon kanssa jne..


      • jonnekkin
        eivalehdella kirjoitti:

        En ole pilannut, jos totuuden puhuminen on mielestäsi valhetta niin, olkoon sitten mielestäsi.
        - tuo viittaus johonkin elokuvaankin vain tarkoitti että, ymmnärrät kyllä: jos ujo poika ei muuten naisilta saa niin pitää testailla jonkun Traci Lordin videon kanssa jne..

        Et sinä varmasti omasta mielestäsi mitään pilaa, mutta yleisesti kun mielipiteitä kirjoituksistasi haetaan niin päätelmä on aina sama, eli kirjoituksissasi ei ole päätä eikä häntää, niillä ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa eikä lopetuksenkaan, sanat joita käytät eivät liity mitenkään aloitukseen viittaavaan tai ovat törkeitä ja loukkaavia. Siinä jokunen esimerkki miten palstalla käyttäydyt. Ole hyvä ja poistu!


      • Ihmehöpötyksiä
        jonnekkin kirjoitti:

        Et sinä varmasti omasta mielestäsi mitään pilaa, mutta yleisesti kun mielipiteitä kirjoituksistasi haetaan niin päätelmä on aina sama, eli kirjoituksissasi ei ole päätä eikä häntää, niillä ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa eikä lopetuksenkaan, sanat joita käytät eivät liity mitenkään aloitukseen viittaavaan tai ovat törkeitä ja loukkaavia. Siinä jokunen esimerkki miten palstalla käyttäydyt. Ole hyvä ja poistu!

        Tän oudon tyypin kirjoitukset o mtn suhteessa ei-miaeieihin.


    • Jospaoisitmun

      Voisitko kertoa tuon minulle? Ole niin kiltti. Voitko kertoa edes ajankohdan, kuntuo silmäräpäys tapahtui...

    • realtoreal

      Tulet aina löytämään tuon edestäsi,turhaa pakenet.Kohtaa toinen sekä tunteesi,puhukaa!!Eteenpäin ei pääse ilman sanoja toiselle.Omiin olettamuksiin ei voi jäädä eikä se vie mihinkään.Ole kiltti ja ota häneen yhteys,varmasti toivoo sitä itsekkin mutta teillä jumittaa nyt liikaa.

      • ahneellevaipat

        Tämähän on ikivanha viisaus, älä toista näitä "Ahneella on paskainen loppu", tuokin oli.
        - yritä pyrkiä eroon ahneudesta...


    • enolevarmamut

      jos tämä täällä on hoidettava niin tämä olkoon viimeinen viesti. Anteeksi kaikki aiheuttamani tuska. Anteeksi että en osannut olla parempi. Olisin halunnut mutta ei ollut lupaa. Rakastuin sinuun. Kiitos siitä. Pidä itsestäsi huolta. En unohda sinua koskaan

      • rekasaloittaja

        Asia on sillä selvä, tämän selvittely meni näin kivuttomasti. Näkemiin.


      • saysomethingthistime

        Älä ala nyt luovuttamaan.....Oon rakastanut sua ensisilmäyksestä lähtien ja rakastan edelleen.Nyt on vaan oltava rohkea,tule mun luo.....


      • ihanaarakkauttatosiaan
        saysomethingthistime kirjoitti:

        Älä ala nyt luovuttamaan.....Oon rakastanut sua ensisilmäyksestä lähtien ja rakastan edelleen.Nyt on vaan oltava rohkea,tule mun luo.....

        kun ei tunne ees kohdetta, mikä teillä ihmiset oiken mättää.


      • Näkyviinsitten
        saysomethingthistime kirjoitti:

        Älä ala nyt luovuttamaan.....Oon rakastanut sua ensisilmäyksestä lähtien ja rakastan edelleen.Nyt on vaan oltava rohkea,tule mun luo.....

        Nimeä, osoitetta. puhelinnumeroa, " mun " luo on muuten aika vaikea löytää anonyymillä palstalla.)


      • kysyyhän
        ihanaarakkauttatosiaan kirjoitti:

        kun ei tunne ees kohdetta, mikä teillä ihmiset oiken mättää.

        Mistä tiedät ettei tunne kohdetta?


    • koitetaanvain

      unohtaa, vaikka en tahtoisi menettää sinua, tai siis häntä. Ehkä parasta niin, vaikka olisinki halunu sut itelleni kokonaan. Rakkaudella sinulle, tai hänelle.

    • Siisjumalautaihmiset

      Oikeinko te tosissanne noita vastauksia rustasitte, aika moneen näytti uponneen, kyllä on kansa täällä viimesen päälle pudonnut elämän kelkasta, kenen vaan teksti omitaan ja ollaan niiiin nyyh nyyh kun olin niin kauhee. Ei taida paljoo muuta olla pääpössä kuin kusta.

      • aaloittaja

        Aloittajana voin sanoa, että kaikki oli kirjoitettu täydellä tunteella. Kirjoitukseni oli tarkoitettu vain tänne ja se saavuttaako kirjoitukseni kohteen, ei minua kiinnosta, koska epäilen sitä vahvasti. Palsta on juuri sitä varten, että tänne voi purkaa anonyymisti tunteitaa ja ajatuksiaan.


    • Heipsisap

      Kaikki olemme sinut unohtaneet, myös ketjussa porua vääntäneet idiootit koska kukaan meistä ei ole sinua koskan tuntenutkaan. Heippa vaan kuten riitta väisänen sanoisi.

      • palstasaapuja

        moikka ja heippa se sanoi.


    • Anteeksimut

      En hyväksy näitä hyvästeiksi.

      • Onkssulla

        Yleensä tapana heitellä hyvästejä tuntemattomien kanssa ??


    • Niinkätevää

      Monella noi ihmissuhdejutut hoituu palstalla tosi kätsysti, ei haittaa kuka nyt tarkalleen oli mutta hällä väliä kuten ketju monen kohdalla kertoo, onko nää ihmiset elämästä syrjään jääneitä joiden koko elämä on täällä vai miten tuollainen paniikki ja poruu on selitettävissä.

    • Oujeahoujeah

      Palstan tyhmimmät ne taas näytti tasonsa.

      • siitäpiseläähtee

        Professorikin tiedosti olemassaolonsa :D


    • Siinähänsitä

      Huumoripläjäystä kerrakseen vaikka oikeastaan kyllä säälittävää, näin siis aikuiset ihmiset hoitaa asioitaan toisen ihmisen kanssa, tai hoitavat kaiken täysin vieraiden kanssa. Miten kenenkään elämä voi ajautua tälläiseen tilanteeseen, kukaan ei ajattele sitä ihmistä kenen nuo kommentit / tiedot pitäisi oikeasti saada. Näpytellään sydäntäsärkeviä stooreja syistä ja tapahtumista - ei kenellekään.
      Olette kaikki itsekkäitä paskiaisia.

      • aaloittaja

        Voin sanoa ihan suoraan kirjoituksesi olevan täysin väärin ajateltu, koska aloittajana voin kertoa sen olevan täysin totta ja huumoria siinä ei ole yhtään mukana. Se jos itse kuvittelet kaiken olevan palstalla pelkkää vitsiä ja hauskaa niin näin ei ole. Voinkin seuraavan kerran kun huomaan kirjoituksesi ajatella oikeasti olevan täyttä huumoripläjäystä, niinhän kaikkien muidenkin tuomitset olevan.


    • SeJokuJostain

      Rakkautta ei voi pakottaa. Jos epävarmuutta ei kestä, voi olla aika rankkaa rakastua. Epävarmuus taitaa olla väkisinkin läsnä kunnes asia on oikeasti alussa.

      Kuitenkin, jos ei uskalla ottaa riskiä elää täysillä (mutta harkitusti), myös jää paljosta paitsi. Joskus, jossain tilanteissa, voi olla parempi keskittyä ensin siihen että omat jalat kantaa ja vanhat haavat on nuoltu. Joskus taas on parempi tehdä se työ toisen kanssa yhdessä.

      Itse uskon siihen, että vaikka tilanteet voisi joskus olla haastavia, fiksut ihmiset voi paremmin kun asioista osataan keskustella. Lisäksi yhdessä voi syntyä tilanteeseen nähden hyvä ratkaisu, vaikka jostainhan sitä joutuu luopumaan saadakseen jotain toista tilalle. Elämä on.

      Kuka sitten olekin ap, tämä on sinulle ajatuksia herättämään.

      • aaloittaja

        Olen lukenut paljon kirjoituksiasi ja niissä on aina yltiöprimitiivinen laskeutumistyyli jollekkin hitaan ajattelun kirjoitustyylillesi. En ole sitä sisäistänyt niitä kertaakaan, koska et varmaan itsekkään tiedä tekeväsi näin ja vedät empatiariimejä törkeyden sekaan tietämättä niiden merkitystä. Tietoisesti varmaan ajattelit minun kommetoivan kirjoituksen sisällöstä, mutta en jaksa vaivaitua keksittyyn ajatusmaailmaasi.


    • aaloittaja

      Tämä outo käsitys aloittajan kirjoituksesta jäi nyt vaivaamaan. Näin niille, jotka kuvittelevat kirjoituksen olevan vain palstan hupiheittoa sanoisin katsovan muualle alkuperäisestä aloituksesta ja hyväksyä se, että jotkut kirjoittavat palstalle oikeita omia ajatuksia ja purkautumisia, tiedän sen koska olen kirjoitellut palstalla aikoinaan joilloin se oli hyvä paikka. Minulle tämä aloitus oli tärkeä ja lähtökohtaisesti se oli vain minun omaa ajatuksen purkamista tänne. Miksi ei voida antaa näin olla, täytyykö kaikki kyseenalaistaa ja laittaa lekkeriksi kun joku puhuu rakkausasioista, jotka voivat koskettaa sinä hetkenä paljon. Typerät kuittaukset eivät sitä ainakaan vie oikeaan suuntaan.

      • neemo

        oisit nyt laittanut edes jonkin tunnisteen että se olio jos nyt sattuis lukemaan ton,et tietäisi hän "ahaa, vihdoinkin hän sai sen sanottua" tää palsta on kyllä ihan outo.


      • aaloittaja
        neemo kirjoitti:

        oisit nyt laittanut edes jonkin tunnisteen että se olio jos nyt sattuis lukemaan ton,et tietäisi hän "ahaa, vihdoinkin hän sai sen sanottua" tää palsta on kyllä ihan outo.

        Yksinkertaisesti kun ajattelen tekeväni aloituksen sille, joka ei edes ole palstalla eikä muutenkaan itseään koskevia merkityselämyksiä niistä haalisi muuallatakaan tarkoittaa sitä, että alotuksessa on oletetusti tunnisteita, vaikka ne eivät tavoittaisikaan tarkoitettua lukiaansa. Ilmeisesti se et sitten olen sinä kun et itseäsi aloituksesta löydä.


      • Ostetuinau
        aaloittaja kirjoitti:

        Yksinkertaisesti kun ajattelen tekeväni aloituksen sille, joka ei edes ole palstalla eikä muutenkaan itseään koskevia merkityselämyksiä niistä haalisi muuallatakaan tarkoittaa sitä, että alotuksessa on oletetusti tunnisteita, vaikka ne eivät tavoittaisikaan tarkoitettua lukiaansa. Ilmeisesti se et sitten olen sinä kun et itseäsi aloituksesta löydä.

        Löydän itseni . Voitaisko sopia joku aika ja puhua ihan oikeesti?


      • voikuinka
        Ostetuinau kirjoitti:

        Löydän itseni . Voitaisko sopia joku aika ja puhua ihan oikeesti?

        Löydät itsesi? Hän tosiaan osaa räpsyttää linssejää silmäräpäyksessä! Ihana hän.


    • avaimetavaavathirviöitä

      Johan tuli johan se pulpasti suusta se avainkin millä voi ehkä käynnistää jonkun kuluneuvon tai avata ovenkin ehkä. Tässä on hyvä vinkki jos avaimet yrittävät piiloutua: Aina ennen oven kiinni painamista kokeilet taskustasi että onko avainnippu taskussa :)

      Tämä palsta on kyllä sellainen, addiktiivinen kun tyttöjen juttuja lukee, hirviömäisiä juttuja ei ole, joten en luokittelisi R-rated tätä palstaa, mutta... jutut, tyttöjen höpinät.

      • täyttääkokoparkkipaikan

        Panssarivaunun avain siis löytyi? Sillä on hyvä körötellä kauppaan ostoksille, kauppiastyttösten luokse.

        Poikittain parkkeeraa panssarivaunun, kaupan ovien luose. Tyttöset huomaavat: jaha, hän saapuu jälleen ostoksille.


    • Kvkvlvhxjöbuö

      Rakas, mulla on sua ikävä! Mä oisin niin toivonut että tämä juttu jatkuu,mutta jos ei niin älä ole huolissasi, en ota yhteyttä sinuun enkä ala anelemaan tämän enempää.
      Mulla oli niin hyvä olla sun kanssasi, nautin suuresti sun seurasta ❤️ Olisin toivonut että lopetat tämän alkaneen romanssin suoraan silmiin katsoen mutta päätöshän on yksin sinun. Enkä edes halunnut että tämä loppuu...
      Hyvää jatkoa ... näit ja veit sydämeni.

      • RakkauttaIlmassa

        Kauanko nautit? Milloin olit minun seurassa, vai olinko minä sinun....


      • nämäovat
        RakkauttaIlmassa kirjoitti:

        Kauanko nautit? Milloin olit minun seurassa, vai olinko minä sinun....

        Hyviä kysymyksiä.


    • Paremmatpäivättulee

      Toivon että alat jossain vaiheessa tajuta, että sinussa on ihan helkkaristi rakastettavaa. Sinulla ei ole ollut helppo elämä. Olet kuitenkin upea ja rakkauden arvoinen ihminen. Voi hyvin❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe