Eli siis syön harmonet e-pillereitä ja kohta olen jo yhden pakkauksen syönyt, mutta olen unohtanut pitää väliviikot. Voiko tästä koitua jotain haittavaikutuksia vai voinko jatkaa normaalisti pillereiden syöntiä?
Unohdin pitää väliviikot!
1
208
Vastaukset
- kijou
Sinä varmaan itse tiedät onko sinulle tullut jotain haittavaikutuksia. Yhdistelmäpillereillähän siirretään tyhjennysvuotoja juuri noin, syömällä useampi laatta putkeen ilman taukoa. Yleensä tuossa se haittavaikutus on tiputteluvuoto. Tauko kannattaisi kuitenkin pitää jossain sopivassa kohtaa. Ei noita kyseisiä pillereitä kuitenkaan ole tarkoitettu syötäväksi ihan jatkuvasti ilman taukoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251