Ns. vihapuhe

On varmaan kaikkea asiatonta mutta ymmärrän sen tavallaan.

Suomessa on iso kasa ihmisiä/perheitä jotka elävät niukin naukin. Yhteiskunta ei pidä heistä huolta mutta sen sijaan laitetaan paljon rahaa niihin ihmisiin jotka ovat tulleeet tänne syystä tai sitten ei.

Jos nämäkin kantasuomalaiset ihmiset/perheet olisivat saaneet "turvatun" kohtelun, uskoisin että heillä ei olisi mitään näitä muukalaisia vastaan.

Näinhän ei ole. Yhteiskunta niin terveys- kuin sos.puolella tekevät päätöksiä jotka eivät auta näitä suomalaisia äitejä, isiä ja perheitä. Ei voi. Menot valtiolta ova supistuneet kunnille ja kunta olisi maksaja. Valtiohan ei koskaan suoraan maksa mitään.
Itse kyllä maksat esim. lisäverot suoraan valtionkassaan.

Tästä syystä olen lisämaahanmuuttoa vastaan. Vanha hokema että me suomalaiset ensin on kuitenkin aika totta.

11

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinkirjoitit

      Noinhan tuo pitkälti varmaan menee. Tietysti myös se, että vieraat tuovat turvattomuutta, kuten murhia ja raiskauksia. Tuntuu että muukalaisista välitetään enemmän kuin suomalaisista. Se raivostuttaa ihmisiä.

      • Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
        Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.


      • samaa.mieltä
        taruolento kirjoitti:

        Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
        Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.

        Ihan oikeassa minun mielestäni olet. :)


    • 123d12321f

      Minä näen sen siten että te hyökkäsitte minua ja jumalaani vastaan, ja nyt on aika paljastaa minun ja "mielikuvitus" jumalani haba.

    • polpolle-ajateltavaa
    • Meretmaatjataivaat

      Niin tottakai valtio on tässä se roisto. Ajattelette kuin proletaarit aikanaan Neuvostoliitossa. Haluatte kaapata vallan jotta eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan ja maata hallitsee persulainen diktatuuri.

      • valtasiko.pelko

        Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?


      • nvh
        valtasiko.pelko kirjoitti:

        Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?

        Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.

        Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
        Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä.


      • alpakankakka
        nvh kirjoitti:

        Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.

        Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
        Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä.

        "Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä."
        Keneltä loppuisi?
        "Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä."
        Ei vaan aivopestyjä tai opetettuja pelkäämään suvakkidiktatuuria ja sen kostoa, joka Suomessa vallitsee.


    • ei-suvakismille

      Tunnut pelkäävän sitä, että "eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan", taidat olla huolissasi että saat osasi. Mitäs pahaa on tullut tehtyä?

      • ei-suvakismille

        Tämä oli nimimerkille Meretmaatjataivaat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe