On varmaan kaikkea asiatonta mutta ymmärrän sen tavallaan.
Suomessa on iso kasa ihmisiä/perheitä jotka elävät niukin naukin. Yhteiskunta ei pidä heistä huolta mutta sen sijaan laitetaan paljon rahaa niihin ihmisiin jotka ovat tulleeet tänne syystä tai sitten ei.
Jos nämäkin kantasuomalaiset ihmiset/perheet olisivat saaneet "turvatun" kohtelun, uskoisin että heillä ei olisi mitään näitä muukalaisia vastaan.
Näinhän ei ole. Yhteiskunta niin terveys- kuin sos.puolella tekevät päätöksiä jotka eivät auta näitä suomalaisia äitejä, isiä ja perheitä. Ei voi. Menot valtiolta ova supistuneet kunnille ja kunta olisi maksaja. Valtiohan ei koskaan suoraan maksa mitään.
Itse kyllä maksat esim. lisäverot suoraan valtionkassaan.
Tästä syystä olen lisämaahanmuuttoa vastaan. Vanha hokema että me suomalaiset ensin on kuitenkin aika totta.
Ns. vihapuhe
11
193
Vastaukset
- hyvinkirjoitit
Noinhan tuo pitkälti varmaan menee. Tietysti myös se, että vieraat tuovat turvattomuutta, kuten murhia ja raiskauksia. Tuntuu että muukalaisista välitetään enemmän kuin suomalaisista. Se raivostuttaa ihmisiä.
Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.- samaa.mieltä
taruolento kirjoitti:
Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.Ihan oikeassa minun mielestäni olet. :)
- 123d12321f
Minä näen sen siten että te hyökkäsitte minua ja jumalaani vastaan, ja nyt on aika paljastaa minun ja "mielikuvitus" jumalani haba.
- polpolle-ajateltavaa
Jari Taponen https://twitter.com/jmtaponen , lue tämä, tässä on asiallinen aloitus!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15443074/ns--vihapuhe - Meretmaatjataivaat
Niin tottakai valtio on tässä se roisto. Ajattelette kuin proletaarit aikanaan Neuvostoliitossa. Haluatte kaapata vallan jotta eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan ja maata hallitsee persulainen diktatuuri.
- valtasiko.pelko
Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?
- nvh
valtasiko.pelko kirjoitti:
Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?
Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.
Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä. - alpakankakka
nvh kirjoitti:
Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.
Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä."Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä."
Keneltä loppuisi?
"Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä."
Ei vaan aivopestyjä tai opetettuja pelkäämään suvakkidiktatuuria ja sen kostoa, joka Suomessa vallitsee.
- ei-suvakismille
Tunnut pelkäävän sitä, että "eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan", taidat olla huolissasi että saat osasi. Mitäs pahaa on tullut tehtyä?
- ei-suvakismille
Tämä oli nimimerkille Meretmaatjataivaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870