Miksi naiset eivät ymmärrä oikeuksiaan avioliitoss

y15

Meillä suomessa on hyvät lait jos niitä noudatetaan, kaikille ihmisille taataan tasapuolinen kohtelu ja hyvä näin. Tasa-arvo velvoittaa myös naisia ajamaan omaa hyvinvointiaan, on toimittava jos koet epäoikeudenmukaisuutta. On täysin väärin vuosien jälkeen mutista huonosta kohtelusta muita jos siihen ei edes itse kyennyt aikanaan.

Miksi nainen ei kykene hoitamaan omia oikeuksiaan, vaan tähän tarvitaan joukkovoima jonka avulla nujerretaan miehiä. Onko naiset niin heikkoja etteivät kykene itse hoitamaan omia asioita.
Jos naista on kohdeltu asiattomasti, eikä nainen hoida omaa hyvinvointiaan heti, niin kenen vika tämä on. ON SELVÄÄ ETTEI KETÄÄN SAA KOHDELLA ASIATTOMASTI mutta kyllä jokaisen täysivaltaisen ihmisen perustaitoihin pitää kuulua oman hyvinvoinnin vaaliminen. Tämä kuuluu jokaisen ihmisen perusoikeuksiin ja velvollisuuksiin. Jos nainen perustelee asiansa sillä ettei uskaltanut puuttua oman hyvinvoinnin vaalimiseen, tuleekin mieleen mitä muuta nainen ei uskalla tehdä. Meillä on yhteiskunnassa pelisäännöt joiden mukaan eletään, mutta jokaisen täysvaltaisen ihmisen tulee kyetä vaalimaan aina myös omaa hyvinvointia.

Kun nainen eroaa tähän tarvitaan kaverit, ystävät ja työkaverit mukaan, vaikka ainoastaan mies ja vaimo yhdessä voivat tietää miksi asiat meni kuin meni. Ovatko naiset myös henkisesti heikompia, kun eivät itse kykene sopimaan asioistaan, vaan siihen tarvitaan aina ulkopuolisia apuun. Mielestäni naiset eivät ole älyllisesti heikompia kuin miehet, miksi he toimivat itseään vastaan.

26

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mets

      Olet ajassa jäljessä. Avioerot kertovat juuri siitä, että naiset ovat alkaneet ajaa hyvinvointiasiaansa. On katsos niin, että mies ei hevin luovu avioliitossaan ns. saavutetuista eduista. Joten muuta ratkaisua ei ole kuin erota, mikäli nainen miettii yhtään hyvinvointiaan.

      Nykyisin ongelma on vähenemään päin. Nuoret sukupolvet eivät enää juuri avioidu. Nuoret miehet kantavat kortensa kekoon ihan automaattisesti ja ajattelevat myös kumppaninsa hyvinvointia. Ei vain omaansa. Hoitavat lapsiaan myös. Näin tapahtuu eronkin jälkeen.

      Lapset eivät voi hyvin, jos heidän vanhempansa voivat huonosti. Perheen tärkein suhde on vanhempien välinen suhde. Niin avio-/avoliiton aikana kuin sen jälkeenkin. Parisuhteessa on tärkeintä pitää huolta MYÖS kumppanin hyvinvoinnista. Samoin sen jälkeen. Tämä on terve malli ja näin usein miten tapahtuukin.

      Miksi toisten apu risoo sinua? Miksi teet normaalista terveestä asiasta epäterveen? Sosiaalisesti kyvykäs hakee apua, jos on uupunut, pelkää tai kokee tarvitsevansa tukea. Sinusta miehenä tietysti on vaikea ajatella, että olisit hengenvaarassa erotilanteessa. Naisten on lähes aina ajateltava sitä. Silti monta naista kuolee juuri ennen eroa tai sen jälkeen. Vaikkei mies tappaisikaan, niin hän käyttäytyy usein aggressiivisesti, uhkaavasti ja uhkaillen. Henkisesti ja tai fyysisesti. Naiset ovat fyysisesti heikompia, ei henkisesti.

      • y15

        Olet ajassa jäljessä. Avioerot kertovat juuri siitä, että naiset ovat alkaneet ajaa hyvinvointiasiaansa. HOITAAKO NAINEN HYVINVOINTIAAN EROAMALLA, EIKÖ NAISELLA OLE MUITA KEINOJA RATKAISTA ONGELMIA On katsos niin, että mies ei hevin luovu avioliitossaan ns. saavutetuista eduista. TÄMÄ KERTOO NAISISTA SEN ETTÄ NEUVOTTELUTAIDOISSA ON PUUTTEITA TAI KOMMUNIKOINNISSA ON ONGELMIA Joten muuta ratkaisua ei ole kuin erota, mikäli nainen miettii yhtään hyvinvointiaan. TUO AJATUS MALLI HAISKAHTAA PELKÄSTÄÄN ITSEKKYYDELTÄ

        Nykyisin ongelma on vähenemään päin. Nuoret sukupolvet eivät enää juuri avioidu. Nuoret miehet kantavat kortensa kekoon ihan automaattisesti ja ajattelevat myös kumppaninsa hyvinvointia. Ei vain omaansa. Hoitavat lapsiaan myös. Näin tapahtuu eronkin jälkeen.
        OLET TAVANNUT VÄÄRIÄ MIEHIÄ JOS KOET ASIAT NOIN, MINÄ TUNNEN JA ITSE OLEN HOITANUT LAPSIA, TEHNYT KOTITÖITÄ JNE..

        Lapset eivät voi hyvin, jos heidän vanhempansa voivat huonosti. Perheen tärkein suhde on vanhempien välinen suhde. Niin avio-/avoliiton aikana kuin sen jälkeenkin. Parisuhteessa on tärkeintä pitää huolta MYÖS kumppanin hyvinvoinnista. Samoin sen jälkeen. Tämä on terve malli ja näin usein miten tapahtuukin. YRITÄT EDELLEEN SIIRTÄÄ VASTUUN OMAN HYVINVOINNIN HOITAMISESTA MUILLE, NÄIN VOIT SYYTELLÄ MUITA OMISTA, TEKEMÄTTÖMISTÄ ASIOISTA, ON HELPPO OLLA VAPAAMATKUSTAJA ILMAN VASTUUTA

        Miksi toisten apu risoo sinua?PYSTYTKÖ OIKEASTI AJATTELEMAAN Miksi teet normaalista terveestä asiasta epäterveen? TODISTA VÄITTEESI EDES KERRAN Sosiaalisesti kyvykäs hakee apua, jos on uupunut, pelkää tai kokee tarvitsevansa tukea. NORMAALI IHMINEN KYKENEE HAKEMAAN APUA Sinusta miehenä tietysti on vaikea ajatella, että olisit hengenvaarassa erotilanteessa. EI OLE NORMAALIA OLLA HENGENVAASASSA Naisten on lähes aina ajateltava sitä EI NORMAALISTI. Silti monta naista kuolee juuri ennen eroa tai sen jälkeen. TÄMÄ ON RIKOLLISTA TOIMINTAA Vaikkei mies tappaisikaan, niin hän käyttäytyy usein aggressiivisesti, uhkaavasti ja uhkaillen. Henkisesti ja tai fyysisesti. Naiset ovat fyysisesti heikompia, ei henkisesti.

        HAE APUA ITSELLE, TILANTEESI EI OLE IHAN OK


      • TotuusSattuuQC

        Oliko sinun pakko tulla taas takaisin huutamaan? Muistaakseni olet käynyt tätä samaa keskustelua täällä jo useampaan kertaan...


      • y15
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        Oliko sinun pakko tulla taas takaisin huutamaan? Muistaakseni olet käynyt tätä samaa keskustelua täällä jo useampaan kertaan...

        Ota kantaa asiaa, äläkä räksytä jos et ymmärrä mitä tekstissä tarkoitetaan, unohda omat tulkinnat, epäilyt, ennustukset, kommentoi pelkästään asiaan. TÄMÄ ON NAISILLE YLIVOIMAINEN TEHTÄVÄ AINAKIN TÄÄLÄ.

        Asia on selkeästi sinulle tabu, josta et kykene kommunikoimaan. Et edelleenkään kykene perustelemaan yhtään väitettäni vääräksi.

        Ei näitä ole pakko lukea ¨ ellei kestä totuutta¨ totuutta tämä on koska yksikään nainen uskalla avoimeen keskusteluun, ainoastaan suunsoittoon.

        KIRJOITAN SIIHEN SAAKKA ETTÄ LÖYTYY YKSIKIN NAINEN KETÄ KYKENEE KESKUSTELEMAAN RAKENTAVASTI, yleinen kommentti on ollut ettet itsekään kykene keskuteluun ja ¨selittelyä, selittelyä kaikesta muusta¨. Mutta tilanne on se että minä olen kirjoittanut jotakin ja odotan vastausta/mielipidettä mutta itse asiasta sitä ei ole tullut kertaakaan.


      • JussiJ
        y15 kirjoitti:

        Olet ajassa jäljessä. Avioerot kertovat juuri siitä, että naiset ovat alkaneet ajaa hyvinvointiasiaansa. HOITAAKO NAINEN HYVINVOINTIAAN EROAMALLA, EIKÖ NAISELLA OLE MUITA KEINOJA RATKAISTA ONGELMIA On katsos niin, että mies ei hevin luovu avioliitossaan ns. saavutetuista eduista. TÄMÄ KERTOO NAISISTA SEN ETTÄ NEUVOTTELUTAIDOISSA ON PUUTTEITA TAI KOMMUNIKOINNISSA ON ONGELMIA Joten muuta ratkaisua ei ole kuin erota, mikäli nainen miettii yhtään hyvinvointiaan. TUO AJATUS MALLI HAISKAHTAA PELKÄSTÄÄN ITSEKKYYDELTÄ

        Nykyisin ongelma on vähenemään päin. Nuoret sukupolvet eivät enää juuri avioidu. Nuoret miehet kantavat kortensa kekoon ihan automaattisesti ja ajattelevat myös kumppaninsa hyvinvointia. Ei vain omaansa. Hoitavat lapsiaan myös. Näin tapahtuu eronkin jälkeen.
        OLET TAVANNUT VÄÄRIÄ MIEHIÄ JOS KOET ASIAT NOIN, MINÄ TUNNEN JA ITSE OLEN HOITANUT LAPSIA, TEHNYT KOTITÖITÄ JNE..

        Lapset eivät voi hyvin, jos heidän vanhempansa voivat huonosti. Perheen tärkein suhde on vanhempien välinen suhde. Niin avio-/avoliiton aikana kuin sen jälkeenkin. Parisuhteessa on tärkeintä pitää huolta MYÖS kumppanin hyvinvoinnista. Samoin sen jälkeen. Tämä on terve malli ja näin usein miten tapahtuukin. YRITÄT EDELLEEN SIIRTÄÄ VASTUUN OMAN HYVINVOINNIN HOITAMISESTA MUILLE, NÄIN VOIT SYYTELLÄ MUITA OMISTA, TEKEMÄTTÖMISTÄ ASIOISTA, ON HELPPO OLLA VAPAAMATKUSTAJA ILMAN VASTUUTA

        Miksi toisten apu risoo sinua?PYSTYTKÖ OIKEASTI AJATTELEMAAN Miksi teet normaalista terveestä asiasta epäterveen? TODISTA VÄITTEESI EDES KERRAN Sosiaalisesti kyvykäs hakee apua, jos on uupunut, pelkää tai kokee tarvitsevansa tukea. NORMAALI IHMINEN KYKENEE HAKEMAAN APUA Sinusta miehenä tietysti on vaikea ajatella, että olisit hengenvaarassa erotilanteessa. EI OLE NORMAALIA OLLA HENGENVAASASSA Naisten on lähes aina ajateltava sitä EI NORMAALISTI. Silti monta naista kuolee juuri ennen eroa tai sen jälkeen. TÄMÄ ON RIKOLLISTA TOIMINTAA Vaikkei mies tappaisikaan, niin hän käyttäytyy usein aggressiivisesti, uhkaavasti ja uhkaillen. Henkisesti ja tai fyysisesti. Naiset ovat fyysisesti heikompia, ei henkisesti.

        HAE APUA ITSELLE, TILANTEESI EI OLE IHAN OK

        Hae apua itsellesi tilanteesi ei ole ihan OK ,sinulla on paha pakkomielle.


      • hmm-
        JussiJ kirjoitti:

        Hae apua itsellesi tilanteesi ei ole ihan OK ,sinulla on paha pakkomielle.

        Näin on. Piintynyt pakkomielle.


    • mets

      Laitanpa tuohon vielä toisen vastauksen.

      "vaikka ainoastaan mies ja vaimo yhdessä voivat tietää miksi asiat meni kuin meni"

      Jos ajattelee näin, haluaa kontrolloida exäänsä. Jokaisella on oikeus kertoa mitä on tapahtunut tai mitä ei ole tapahtunut. Usein myös on kerrottava eronsa taustoja, ettei asiat menisi aivan päin prinkkalaa. Itse pyysin apua exälleni exän sukulaisilta. Ellen olisi kertonut mitään, exän mahdollisuus tulla autetuksi olisi ollut vähäinen. Etenkin kun lisäksi ei saanut paljastaa a) apua b) eikä etenkään sitä, että olin sen takana. Näin siksi, että exän mahdollisuus tulla autetuksi olisi ollut vähäinen.

      Voisitko nyt ymmärtää? Ihmiset kertovat asioista, jotta saisivat vaikutettua asioihin hyvällä tavalla, vietyä niitä eteenpäin. Niin omia kuin puolison/exän. Tai jonkun muun ihmisen. Tietysti pitää tietää mitä tekee ja etenkin MITEN.

      • y15

        Laitanpa tuohon vielä toisen vastauksen.

        "vaikka ainoastaan mies ja vaimo yhdessä voivat tietää miksi asiat meni kuin meni"

        Jos ajattelee näin, haluaa kontrolloida exäänsä. KOITA YMMÄRTÄÄ ETTÄ TILANTEESI ON TÄYSIN POIKKEUKSELLINEN Jokaisella on oikeus kertoa mitä on tapahtunut tai mitä ei ole tapahtunut. TÄMÄ ON ITSESTÄÄN SELVÄ, MITEN KOET ETTEI SE OLE MAHDOLLISTA Usein myös on kerrottava eronsa taustoja, ettei asiat menisi aivan päin prinkkalaa. ÄLÄ YLEISTÄ, SINUN TILANTEESI ON TÄYSIN POUIKKEUKSELLINEN Itse pyysin apua exälleni exän sukulaisilta. Ellen olisi kertonut mitään, exän mahdollisuus tulla autetuksi olisi ollut vähäinen. Etenkin kun lisäksi ei saanut paljastaa a) apua b) eikä etenkään sitä, että olin sen takana. Näin siksi, että exän mahdollisuus tulla autetuksi olisi ollut vähäinen. KOITA YMMÄRTÄÄ ETTÄ TILANTEESI ON TÄYSIN NORMAALISTA POIKKEAVA ETKÄ VOI YLEISTÄÄ SITÄ KOSKEMAAN KAIKKIIN MIEHIIN, SINUN TILANNE VAIKUTTAA JOPA RIKOLLISELTA

        Voisitko nyt ymmärtää? Ihmiset kertovat asioista, jotta saisivat vaikutettua asioihin hyvällä tavalla, vietyä niitä eteenpäin. SINUN HYVÄ JA OIKEA TAPA VAIKUTTAA PELKÄSTÄÄN SINULLE PARHAITA RATKAISUJA, EI MUIDEN Niin omia kuin puolison/exän. Tai jonkun muun ihmisen. Tietysti pitää tietää mitä tekee ja etenkin MITEN.

        OLEN USEIN SUOSITELLU SINULLE AVUN HAKEMISTA, SE OLI PAIKALLAAN SINULLE


    • Menevaikkuntosalille

      Sinä se jaksat huutaa tuota samaa sontaa kuukaudesta kuukauteen ,taitaa tulla kohta vuosi täyteen , jospa keksisit jotain rakentavampaa tekemistä, kun täällä suolisto 24 huutaminen.

    • 8564

      Älä huuda ja jankuta samoja asioita, kun et ymmärrä vastauksia (kaikki muut kirjoittajat kyllä ymmärtävät > mieti tätä; miksi muut, miehetkin ymmärtävät vastauksiasi, mutta sinä et). Niitä olet saanut satoja, ja kaikki menee sinulta ihan ohi. Ei kukaan täysijärkinen enää edes odota, että ymmärtäisit mitään. Senkun vain kirjoittelet, tenttaat, syyttelet kaikkia naisia. Koska et ymmärrä tätäkään, olet mt/persoonallisuushäiriöinen. Monet ovat kehottaneet hakeutumaan hoitoon. Kannattaa. Jatka hoitoa niin kauan, että teet rakentavia aloituksia ja ymmärrät saamiasi vastauksia ja toisten ihmisten, myös naisten elämää. Vaikka se ei aina sinua miellyttäisi.

      • y15

        Olet ajassa jäljessä. Avioerot kertovat juuri siitä, että naiset ovat alkaneet ajaa hyvinvointiasiaansa. On katsos niin, että mies ei hevin luovu avioliitossaan ns. saavutetuista eduista. Joten muuta ratkaisua ei ole kuin erota, mikäli nainen miettii yhtään hyvinvointiaan.

        Jos ajattelee näin, haluaa kontrolloida exäänsä. Jokaisella on oikeus kertoa mitä on tapahtunut tai mitä ei ole tapahtunut.

        OVATKO NÄMÄ VASTAUKSIA KIRJOITUKSEENI ?? MIKSI ET KYKENE KIRJOITTAMAAN MITÄ TARKOITAT, ET USKALLA KOSKA JOUTUISIT PERUSTELEMAAN ONTUVAN VÄITTEESI, ONKO KYSYMYS TÄSTÄ.

        Kykenetkö ymmärtämään mitä kirjoitan, puhut kaikkea muuta selittelet mitä sattuu mutta et kykene järkevään osallistuvaan kommunikointiin.

        Mitä väärää näet tässä väitteessä ?

        Meillä suomessa on hyvät lait jos niitä noudatetaan, kaikille ihmisille taataan tasapuolinen kohtelu ja hyvä näin. Tasa-arvo velvoittaa myös naisia ajamaan omaa hyvinvointiaan, on toimittava jos koet epäoikeudenmukaisuutta. On täysin väärin vuosien jälkeen mutista huonosta kohtelusta muita jos siihen ei edes itse kyennyt aikanaan.

        Osoita että ymmärrät luetun tekstin, siten kun se on kirjoitettu, älä itse mieti mitä tarkoitan kirjoituksilla, tämä on naisten suurin ongelma kommunikoinnissa. Tämä on vainoharhaista kommunikointia, kun ei uskalleta avoimeen keskusteluun.

        Kirjoitan asiasta niin kauan että löytyy yksikin nainen kuka kykenee rehelliseen keskusteluun täällä. Uskon että joskus tämmöinen ihme tulee täälläkin vastaan.


      • Haeapuaitsellesi

        Eihän täällä koskaan kaikki ole lakia noudattanut , on talousrikoksia, liikennerikoksia, työmarkkinarikoksia ym, ja tasa- arvokkaan ei toteudu kaikessa, aina jotakuta syrjitään ja kiusataan, se on ihan sama , vaikka sinä huudat täällämaailman tappiin , ei maailma sun huutamisesta parane.


      • y15
        Haeapuaitsellesi kirjoitti:

        Eihän täällä koskaan kaikki ole lakia noudattanut , on talousrikoksia, liikennerikoksia, työmarkkinarikoksia ym, ja tasa- arvokkaan ei toteudu kaikessa, aina jotakuta syrjitään ja kiusataan, se on ihan sama , vaikka sinä huudat täällämaailman tappiin , ei maailma sun huutamisesta parane.

        Selityksiä selityksiä, mutta asiaan et uskalla kommentoida mitään koska joutuisit ajattelemaan.

        (Eihän täällä koskaan kaikki ole lakia noudattanut, onEihän täällä koskaan kaikki ole lakia noudattanut , on talousrikoksia, liikennerikoksia, työmarkkinarikoksia ym, ja tasa- arvokkaan ei toteudu kaikessa, aina jotakuta syrjitään ja kiusataan, se on ihan sama

        ONKO AJATUKSESI SE ETTÄ KUN MUUTKAAN EIVÄT MIELESTÄSI NOUDATA LAKEJA NIIN EI SINUNKAAN TARVITSE. talousrikoksia, EI VARMASTI KOVINKAAN NORMAALI RIKOS KUN KESKUSTELLAAN AVIOEROPALSTALLA liikennerikoksia, TÄLLÄ VIELÄ VÄHEMMÄN MERKITYSTÄ työmarkkinarikoksia ENTÄ TÄMÄ ym, ja tasa- arvokkaan ei toteudu kaikessa MITÄ JOS NAISETKIN HOITAISIVAT HYVINVOINTIAAN ITSE, HETI KUN KOKEE EPÄOIKEUDENMUKAISTA TOIMINTAA aina jotakuta syrjitään ja kiusataan MITÄ YRITÄT TODISTELLA TÄLLÄ KOMMENTILLA, se on ihan sama

        MIKÄ ESTÄÄ KIRJOITTAMASTA ITSE ASIASTA, olisi syytä hakea apua luetunymmärtämiseen, jos tunne on niin voimakas ettet kykene rehelliseen kommentointiin itse asiasta. Uskon että tämä on usein syy kun perisuhteessa tulee ongelmia, nainen ei kykene keskustelemaan todellisista syistä vaan hän selittelee ja selittelee kaikkea muuta.


    • hmm-

      Taas yksi epätoivoinen aloitus.
      ON SELVÄÄ ETTEI KETÄÄN SAA KOHDELLA ASIATTOMASTI

      Niin on. Miksi sitten itse kohtelet naisia asiattomasti? Ihan oikeasti kirjoituksesi ovat naisten häirintää. Lopeta.

      • y15

        Mitä selittelet etkö ymmärrä mistä on kysymys

        MIKÄ ESTÄÄ KIRJOITTAMASTA ITSE ASIASTA, olisi syytä hakea apua luetunymmärtämiseen, jos tunne on niin voimakas ettet kykene rehelliseen kommentointiin itse asiasta. Uskon että tämä on usein syy kun perisuhteessa tulee ongelmia, nainen ei kykene keskustelemaan todellisista syistä vaan hän selittelee ja selittelee kaikkea muuta.

        Tällä ei ole mitään tekemistä epätoivoisuuden kanssa, mutta se ettei naisilta tule yhtään kommenttia itseasiaan on todella epätoivoista. Kokeile vastata itseasiaan ota riski.


      • Olenmuutenmies
        y15 kirjoitti:

        Mitä selittelet etkö ymmärrä mistä on kysymys

        MIKÄ ESTÄÄ KIRJOITTAMASTA ITSE ASIASTA, olisi syytä hakea apua luetunymmärtämiseen, jos tunne on niin voimakas ettet kykene rehelliseen kommentointiin itse asiasta. Uskon että tämä on usein syy kun perisuhteessa tulee ongelmia, nainen ei kykene keskustelemaan todellisista syistä vaan hän selittelee ja selittelee kaikkea muuta.

        Tällä ei ole mitään tekemistä epätoivoisuuden kanssa, mutta se ettei naisilta tule yhtään kommenttia itseasiaan on todella epätoivoista. Kokeile vastata itseasiaan ota riski.

        Sää olet saanut kommentteja pilvin pimein, mutta sille ei voi mitään ,jollet ymmärrä luetunymmärrystä. Olis syytä hakea apua luetun ymmärrykseen.
        Olet epätoivoinen tumpelo, kun et mitään ymmärrä.


      • JussiJ
        y15 kirjoitti:

        Mitä selittelet etkö ymmärrä mistä on kysymys

        MIKÄ ESTÄÄ KIRJOITTAMASTA ITSE ASIASTA, olisi syytä hakea apua luetunymmärtämiseen, jos tunne on niin voimakas ettet kykene rehelliseen kommentointiin itse asiasta. Uskon että tämä on usein syy kun perisuhteessa tulee ongelmia, nainen ei kykene keskustelemaan todellisista syistä vaan hän selittelee ja selittelee kaikkea muuta.

        Tällä ei ole mitään tekemistä epätoivoisuuden kanssa, mutta se ettei naisilta tule yhtään kommenttia itseasiaan on todella epätoivoista. Kokeile vastata itseasiaan ota riski.

        Jos joku selittelee niin sinä y15, ja tuo luetun ymmärtäminen on sulla ihan hukassa, mutta kritisoida osaat ja moittia sulle vastanneille ,sanot selittäjiksi ja kehoitat ihmisiä menemään hoitoon, sun oma tekstisi aika solkoa kirjoitusvirheineen.
        Naiset on sulle, kun punainen vaate.


    • tässäontotuus

      Kanojen kaakatusta. Oikeasti ei ole mitään tasa-arvoa mutta jos kahdella ihmisellä on halua asua yhdessä, rakastaa toisiaan ja toisilleen hyvää, niin se on avioliitto.
      Kun on toinen toisensa palvelija niin asenne on oikea.
      Jos aletaan etsimään oikeuksia niin heti se pilaantui ja mätääntyi. On vain ajan kysymys, milloin se tuhoutuu lopullisesti.
      Se vaatii asennetta kummaltakin ja nöyryyttä. Vain se voi onnistua.

      • y15

        TOTTA JOKA SANA


      • Hänjaminä

        Just, ei siitä mittään tuu, jos ruvetaan kilpailemaan kumpi kusee pitemmälle....avioliitto on tahtotila , kun tahdotaan ja halutaan olla yhdessä.


    • KUVITTELETKO, ETTÄ MUILLAKIN ALKAA VIIRAAMAAN SAMALLA TAVALLA PÄÄSTÄ KUIN SINULLA, JOS KIRJOITAT NÄIN?

      • y15

        Koita ymmärtää että olemme avioero keskustelupalstalla, jossa ajatus on tärkein ei se miten kirjoitetaan.

        Itse asiaan ei sinulla tietenkään ole mitään sanottavaa, niin sehän vaatisikin älyllistä toimintaa.


      • Xcfxz
        y15 kirjoitti:

        Koita ymmärtää että olemme avioero keskustelupalstalla, jossa ajatus on tärkein ei se miten kirjoitetaan.

        Itse asiaan ei sinulla tietenkään ole mitään sanottavaa, niin sehän vaatisikin älyllistä toimintaa.

        Ja sulla sitä älyä sitten löytyy, vai? Todista älykkyytesi, siteeraan nyt sinua.


      • y15
        Xcfxz kirjoitti:

        Ja sulla sitä älyä sitten löytyy, vai? Todista älykkyytesi, siteeraan nyt sinua.

        Koita lukea aloitus ja ajattele, jos tulee mieleen jotakin asiaan liittyvää vastaa/kommentoi, älä selittele näin asiassa voi päästä eteenpäin.

        Jos et kykene kommentoimaan itse asiaan mitään, olen ilmeisesti täysin oikeassa.


      • JussiJ
        y15 kirjoitti:

        Koita lukea aloitus ja ajattele, jos tulee mieleen jotakin asiaan liittyvää vastaa/kommentoi, älä selittele näin asiassa voi päästä eteenpäin.

        Jos et kykene kommentoimaan itse asiaan mitään, olen ilmeisesti täysin oikeassa.

        Ite olet oikea selitysten mestari. Ja sun aloituksiin on turha vastata, koska sinä et hyväksy kenenkään mielipiteitä , vaan selittelet , ja vittuilet kaikille.


      • y15
        JussiJ kirjoitti:

        Ite olet oikea selitysten mestari. Ja sun aloituksiin on turha vastata, koska sinä et hyväksy kenenkään mielipiteitä , vaan selittelet , ja vittuilet kaikille.

        Ite olet oikea selitysten mestari. Ja sun aloituksiin on turha vastata, MIKSI VASTAAT JOS ET YMMÄRRÄ MITÄ KIRJOITAN koska sinä et hyväksy kenenkään mielipiteitä KERRO YKSIKIN MIELIPIDE MITÄ EN YMMÄRRÄ, TIEDÄN ETTET KYKENE TÄHÄN KUN NIITÄ EI OLE. SINÄ VAAN SELITTELET JA VISSSSSST TÄÄLÄ.

        Kirjoitteletko useimmilla nimimerkeillä, vai puolusteletko pelkästään muita, no sehän onkin helpompaa kun ei itse tarvitse oikeasti ottaa kantaa mihinkään. Sitä sanotaan vapaamatkustamiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe