Millä oikeudella ja miksi Akaan kaupungilla ja Urjalan kunnalla on vuosia ollut pakonomainen tarve tuhota laiminlyönteineen työntekijöitään ja perheitä ?
Muistutan että laiminlyönneistä ja uhreista on vahva näyttö ja useita asiantuntijalausuntoja .
KYSYMYS AKAAN JA URJALAN PERUSTURVAJOHTAJALLE
7
242
Vastaukset
- villeerola
MIksi joku idiootti massapostittaa, eikö jonnella järki riitä, jos on oikeasti niin tyhmä että potkut tulee kunnasta niin pitääkö vauvan itkeä nettipalstoilla ja kuseksia vaippaansa,.
- Uhri
Kiitos vastauksesta mutta ei tässä tyhmyydestä ole kysymys vaan vakavista virkarikoksista jos ymmärrät mikä virkarikos on .
Ei muuta kiitos . - Kuntalainen
Jos minä saisin päättää heittäisin Urjalan kunnanjohtajan ja perusturvajohtajan sekä rakennusmestarin pihalle välittömästi .
- TarsKlopatakunnolla
Kyrvänsyyliähän ne onkin ja nauttivat palkkaa turhasta työstään.
- Seonvarma
Ulkomailla nämä virkamiehet ei eläisi viikkoa kauempaa .
- huolestunut
Kyllä nyt aloittaja tarvitsisi apua...
Sen verran paljon tulee juttua tänne ja Valkeakosken palstalle.- Uhri
Aloittaja tarvitsee oikeutta ja viranomaiset apua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615