Millä oikeudella ja miksi Akaan kaupungilla ja Urjalan kunnalla on vuosia ollut pakonomainen tarve tuhota laiminlyönteineen työntekijöitään ja perheitä ?
Muistutan että laiminlyönneistä ja uhreista on vahva näyttö ja useita asiantuntijalausuntoja .
KYSYMYS AKAAN JA URJALAN PERUSTURVAJOHTAJALLE
7
288
Vastaukset
- villeerola
MIksi joku idiootti massapostittaa, eikö jonnella järki riitä, jos on oikeasti niin tyhmä että potkut tulee kunnasta niin pitääkö vauvan itkeä nettipalstoilla ja kuseksia vaippaansa,.
- Uhri
Kiitos vastauksesta mutta ei tässä tyhmyydestä ole kysymys vaan vakavista virkarikoksista jos ymmärrät mikä virkarikos on .
Ei muuta kiitos . - Kuntalainen
Jos minä saisin päättää heittäisin Urjalan kunnanjohtajan ja perusturvajohtajan sekä rakennusmestarin pihalle välittömästi .
- TarsKlopatakunnolla
Kyrvänsyyliähän ne onkin ja nauttivat palkkaa turhasta työstään.
- Seonvarma
Ulkomailla nämä virkamiehet ei eläisi viikkoa kauempaa .
- huolestunut
Kyllä nyt aloittaja tarvitsisi apua...
Sen verran paljon tulee juttua tänne ja Valkeakosken palstalle.- Uhri
Aloittaja tarvitsee oikeutta ja viranomaiset apua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181