Terve,
Aihe on minulle uusi, olen tähän asti pyrkinyt alustan säädöissä alaspäin.
Nyt kuitenkin minulla on uusi tilanne ja auto, eli erillisrungollinen lava-auto, joka on rekisteröity pakettiautoksi.
Saanko korottaa auton koria runkoon nähden? Näissä korotussarjojen myynti yms ilmoituksissa ei millonkaan puhuta mistään hyväksynnöistä. Vaaditaanko niitä?
Entäs alustan (jousien) korottaminen, täytyykö tavarat olla tuv-hyväksyttyjä, kuten esim henkilöauton madallusjousissa?
Uuden rungollisen lava-auton (pakettiauto) korotus
Rangaton
2
258
Vastaukset
- Liftkit
Saa korottaa maksimissaan 15cm alkuperäisestä.
Muutoskatsastukseen todistus mukaan, josta ilmenee että korotusosat ovat juuri ko. autoon tehtyjä. - Rangaton
Niin niin. Tuossa asiaa perkasin niin ilmeisesti max 75mm korin ja rungon väliin, sekä 75mm alusta ja renkaat.
Täytyykös tuollaiset korin korotus palat, olla tai alustakaan enään mitään tuv-hyväksyttyjä, riittää vain että on joku valmistajan lappo että on ko. autoon tarkoitetut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859