Terve,
Aihe on minulle uusi, olen tähän asti pyrkinyt alustan säädöissä alaspäin.
Nyt kuitenkin minulla on uusi tilanne ja auto, eli erillisrungollinen lava-auto, joka on rekisteröity pakettiautoksi.
Saanko korottaa auton koria runkoon nähden? Näissä korotussarjojen myynti yms ilmoituksissa ei millonkaan puhuta mistään hyväksynnöistä. Vaaditaanko niitä?
Entäs alustan (jousien) korottaminen, täytyykö tavarat olla tuv-hyväksyttyjä, kuten esim henkilöauton madallusjousissa?
Uuden rungollisen lava-auton (pakettiauto) korotus
Rangaton
2
475
Vastaukset
- Liftkit
Saa korottaa maksimissaan 15cm alkuperäisestä.
Muutoskatsastukseen todistus mukaan, josta ilmenee että korotusosat ovat juuri ko. autoon tehtyjä. - Rangaton
Niin niin. Tuossa asiaa perkasin niin ilmeisesti max 75mm korin ja rungon väliin, sekä 75mm alusta ja renkaat.
Täytyykös tuollaiset korin korotus palat, olla tai alustakaan enään mitään tuv-hyväksyttyjä, riittää vain että on joku valmistajan lappo että on ko. autoon tarkoitetut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557