Anteeksi kysymysmerkki ei mahtunut aloitussivulle!
Katsoin tietty elokuvan Juurakon Hulda!
Hella Wuolijoki ei olutkaan suomalainen,vaan virolainen alkujuuriltaan.
Toi Juurakon Hulda puhuttelee meitä tänäkin päivänä!
Joskin media on tehnyt meistä vain mummotautisia vanhuksia?
Kaiketi meitä Juurakon Hudia on tälläkin palstalla
33
560
Vastaukset
- turpeessakin-joku
Onhan meitä kaikenlaisia "hudia"!;)
Kiitos sinulle!
Huomasin l kirjaimen puutoksen!
Luojankiitos sinä olit pelastavana oikolukijana!Sinulle turpeesakin-joku!
Olen todella otettu,että valveutunut lukutaitosi kaiketi pelasti koko aloitukseni!
No mennäksemme siihen vajavaiseen aloitukseen,sen kirjaimelliseen puuttuvuuteen,miten avaisit aloitusta?
Oletko lähtöisin perheestä,joka ei kannustanut opintojasi,vai kuinka koet aloituksen omaksesi??
Nosch Ama mitä ihmettä nyt? MIhin muka pudonnut reipas Rituliini, veneestäkö keikahtanut, vaiko kultsi jättänyt,...muuta syytä en täältä löydä!
Kuunteles näiden jodlaavien esiintyjien Volksonglaulua, tosi piriteää elämäniloa!
https://www.youtube.com/watch?v=ne4MtBRP8Yo ---- Paas soimaan !😁Sinulle sini.sirkku!
Olen täysillä elämässä kiinni!
Olen täysipäiväisesti työllistänyt itseni?
Kaadatin rantapöheikköäni ja nyt onkin niiden rankojen rouhiminen täyspäiväinen toiminta??- vaatehtiva
----Kuunteles näiden jodlaavien esiintyjien Volksonglaulua, tosi piriteää elämäniloa!
https://www.youtube.com/watch?v=ne4MtBRP8Yo ---- Paas soimaan !😁
sanoo sinisirkku!
Onko sinulla joku korvamato?
Musiikkia kai täällä jokainen kaipaa, sinun määräämääsi, kun eivät osaa itse musiikkiakaan valita.
Kai se olisi ollut asiallisempaa vastata aloitukseen, mutta sinähän et ennätä niin pitkälle ajatella, vai?
Pakko on ollut elämän aikana olla Juurakon Huldakin. Kaikesta huolehdittava, ja kaikesta vastuu kannettava. Minulle on ainakin kertynyt tuota elämänkoulun painavaa läksylastia ihan kannettavaksi asti. Huldana voin jatkaa. rituliini_38 kirjoitti:
Sinulle sini.sirkku!
Olen täysillä elämässä kiinni!
Olen täysipäiväisesti työllistänyt itseni?
Kaadatin rantapöheikköäni ja nyt onkin niiden rankojen rouhiminen täyspäiväinen toiminta??Katohan vaan, siinä sitä liikuntaa saat, mahtavaa ja polttopuutakin tulee! Kyllä rantanäkymät on kiva pitää auki jo näköalan takia. Tässä käydessäni Sipoossa sukuloimassa, ihmettelin, että rantaa ei enään näkynyt risukoiden seasta!
No, erimiehet ja naiset on jotka rankoja selvittää, mutta italialainen miniäni suosii tiheää ja peittävää kasvullisuutta ? minunkin pihallani, enkä tiedä miksi, hapettaiskohan ilmakehää 😁vaatehtiva kirjoitti:
----Kuunteles näiden jodlaavien esiintyjien Volksonglaulua, tosi piriteää elämäniloa!
sanoo sinisirkku!
Musiikkia kai täällä jokainen kaipaa, sinun määräämääsi, kun eivät osaa itse musiikkiakaan valita.
Kai se olisi ollut asiallisempaa vastata aloitukseen, mutta sinähän et ennätä niin pitkälle ajatella, vai?
Pakko on ollut elämän aikana olla Juurakon Huldakin. Kaikesta huolehdittava, ja kaikesta vastuu kannettava. Minulle on ainakin kertynyt tuota elämänkoulun painavaa läksylastia ihan kannettavaksi asti. Huldana voin jatkaa.Vaatehtiva!
Olipa sinulla kiire moitteinesi,..Juurakon Huldaahan en nytkatsonut, 3 kerran jälkeen sen osaan ja tiedän. Mutta, tyrmäys toimii,..
Pysynhän sitten visusti poissa Aman ketjuista.sini.sirkku kirjoitti:
Katohan vaan, siinä sitä liikuntaa saat, mahtavaa ja polttopuutakin tulee! Kyllä rantanäkymät on kiva pitää auki jo näköalan takia. Tässä käydessäni Sipoossa sukuloimassa, ihmettelin, että rantaa ei enään näkynyt risukoiden seasta!
No, erimiehet ja naiset on jotka rankoja selvittää, mutta italialainen miniäni suosii tiheää ja peittävää kasvullisuutta ? minunkin pihallani, enkä tiedä miksi, hapettaiskohan ilmakehää 😁Voi kuinka ihanan lumipeitteinen oli jäljellejäänyt rantapöheikkö!
Lunta vielä maassa,mutta navetan ja liiterinkatolla sitä ei ole!
Ovien edessä kylläkin!
No ensiviikoinen plus kymmenenastetta sulattaa ne lumet ja toivottavasti eripuraiset mielipiteetkin?amaSirkku-sirkku!
Nythän mä vasta hokasin!
Eihän minulla mitään kultsia ole edes ollutkaan,kuka olis jättämään kerenny??
En ole hämeenhitain,mieheni oli??vaatehtiva kirjoitti:
sanoo sinisirkku!
Pakko on ollut elämän aikana olla Juurakon Huldakin. Kaikesta huolehdittava, ja kaikesta vastuu kannettava. Minulle on ainakin kertynyt tuota elämänkoulun painavaa läksylastia ihan kannettavaksi asti. Huldana voin jatkaa.Kyllä meitä Juurakon Huldia on todella ollut!
Muistan,kun äitini kuoli ja hautajaisiin vein poikiani,niin velaksi ostin toppapuseron nuorimmaiselle,että kehtasin viedä hautajaisiin!rituliini_38 kirjoitti:
Sirkku-sirkku!
Nythän mä vasta hokasin!
Eihän minulla mitään kultsia ole edes ollutkaan,kuka olis jättämään kerenny??
En ole hämeenhitain,mieheni oli??Keveästihän minä vastasin leikiten, juuri kun olin kuunnellut Loreeenan soman linkityksen. Halusin vai jakaa minusta kivan jodlailun, ja ilostuin niin iloistuin tulostasikin. Nyt olen hieman pahoittanut mieleni,
Kiitos Ama.sini.sirkku kirjoitti:
Keveästihän minä vastasin leikiten, juuri kun olin kuunnellut Loreeenan soman linkityksen. Halusin vai jakaa minusta kivan jodlailun, ja ilostuin niin iloistuin tulostasikin. Nyt olen hieman pahoittanut mieleni,
Kiitos Ama.Kulta Sirkku!
Emme me voi elää vain tätä mielipideelämää,jota me saamme erilaisten mioelipiteiden muodossa!
Sini-sirkku ,anteeksi vaan,mutta sinä ehkä hehkutat elämääsi,kuinka yllellisesti elät?
Jos minulla on varaa hernekeittoon,niin sinulla on jopa varaa naudansisäfileepihviin?
Se kuinka hienosti mässäilet siellä nykyisessä huoneistossasi,tuskin meitä Juurakon Huldia pahemmin ruokkii??rituliini_38 kirjoitti:
Kulta Sirkku!
Emme me voi elää vain tätä mielipideelämää,jota me saamme erilaisten mioelipiteiden muodossa!
Sini-sirkku ,anteeksi vaan,mutta sinä ehkä hehkutat elämääsi,kuinka yllellisesti elät?
Jos minulla on varaa hernekeittoon,niin sinulla on jopa varaa naudansisäfileepihviin?
Se kuinka hienosti mässäilet siellä nykyisessä huoneistossasi,tuskin meitä Juurakon Huldia pahemmin ruokkii??Mikäs Juurakon Hulda Sinä nyt olet muka? Olen aina pitänyt Sinua reippaana, joskin hieman itsesääliin taipuvaisena ajoittain, mutta pitänyt olen rehellisyydestä.
En lakkaa ikinä ihmettelemästä, miten väärin voidaan elämänilo tulkita,..eihän se Jumal'auttakoon ole kiinni ylellisestä elämästä ! Pienessä asunnossani elän kohtuullisesti, syön hyvin, koska taudin voittaminen vaatii hyvää kuntoa!
Kestä tai ole kestämättä, mutta Ama hyvä, opintiellä puurtanutta Juurakon Huldaa en todella näe Sinussa, elämänkoulun tosin tunnistan itsekin anopin omaishoitajana!sini.sirkku kirjoitti:
Mikäs Juurakon Hulda Sinä nyt olet muka? Olen aina pitänyt Sinua reippaana, joskin hieman itsesääliin taipuvaisena ajoittain, mutta pitänyt olen rehellisyydestä.
En lakkaa ikinä ihmettelemästä, miten väärin voidaan elämänilo tulkita,..eihän se Jumal'auttakoon ole kiinni ylellisestä elämästä ! Pienessä asunnossani elän kohtuullisesti, syön hyvin, koska taudin voittaminen vaatii hyvää kuntoa!
Kestä tai ole kestämättä, mutta Ama hyvä, opintiellä puurtanutta Juurakon Huldaa en todella näe Sinussa, elämänkoulun tosin tunnistan itsekin anopin omaishoitajana!Anteeksi sini_sirkku!
Nyt meniyli hilseen?
En tietenkään ole Huldan opintokoulutukseen yltänyt,kaiketi en ole koulutuksellani loistanutkaan?
Rauhotuisitko sini_sirkku!
Minä vastasin tavallaan edelliseen kommenttiin ja lisäsin siihen taustoja!
Nyt näen,ettei minulla ole sijaa majatalossa,koska sinä olet varannut kaikki vapaanaolevat paikat?
Hyvää jatkuvuutta amaHöpsis taas Ama! Mitäkö varaisen suomi 24,,.. 70-80 palstalta, mikä olis poii Sinulta? Totta kai minäkin rauhoitun, iltahan jo on, eikä minulla ole ollut edes mitään skismaa sydämellä. Täällä vaan joutuu kohtaamaan eri ihmisten pintapuolisia käsityksiä.
En minä enää sure enkä huokaa,...pysyn oman elämäni puitteissa puhtaan kaulani kanssa 😊 sanoo ruotsalainen !rituliini_38 kirjoitti:
Anteeksi sini_sirkku!
Nyt meniyli hilseen?
En tietenkään ole Huldan opintokoulutukseen yltänyt,kaiketi en ole koulutuksellani loistanutkaan?
Rauhotuisitko sini_sirkku!
Minä vastasin tavallaan edelliseen kommenttiin ja lisäsin siihen taustoja!
Nyt näen,ettei minulla ole sijaa majatalossa,koska sinä olet varannut kaikki vapaanaolevat paikat?
Hyvää jatkuvuutta amaVielä sinulle sini_sirkku!
Toi itsesääli karahtaa aika pahasti?
Jos sen diagnoosin antaa minulle psykologi,niin hyväksyn sen,mutta sinä tuskin olet pykologisesti oikea henkilö arvostelemaan minun mielialaani???
Et kaiketi ole anoppisi omaishoitaja enää?
- huldavaiei
Jos on käynyt tansseissa yliopiston opiskelijoille tarkoitetussa Nylands Nationalissa jo 15 vuotiaana, on todellinen huldanhulda.
- konnevetinen
Jämsän seudulle tupsahti kerralla lunta jopa 20-30 senttiä. Raskas ajneuvoliikenne jumitti mäkiin ja ruuhkautti tiet niin että jouduttiin keskeyttämään liikenne. https://yle.fi/uutiset/3-10476334?origin=rss
Onneksi ei ollut kiireellistä ajoa kun kesäkumitkin olivat vielä autossa alla. Oli aikaa tänään laitella niitä kaikessa rauhassa alle.
Jonkunlaista syysväsymystä päällä. Reumaakin pukkaa. Pienestäkin työstä tulee isoväsy. Onneksi unenlahjat ja ruokahalu ovat tallella.
Ei sinuakaan Ama ole näkynyt viikkoihin palstaa piristämässä. Mukavaa syksynjatkoa.- amanelämää
Sinulle konnenvetinen!
Näin iltaisin,kun viivähdän niinsanotusti omiinoloihini,niin tulee mieleeni olenkohan valinnut elämäni loppujakson aivan oikein?
Minä kahdeksankymppinen muija yritän pitää kulisseja yllä täällä rantatilallani?
Olishan minulla se toinen kämppä Nokialla,mutta se tekemisenpuute minua kauhistuttaa?
Nyt saan toteuttaa itseäni,tehdä asiota ja töitä,tai olla tekemättä.Voin mennä hakemaan puita liiteristä,eikä tarvitse katsoa ovatko sukansaumani suorassa.
Pääsen pilkille heti,kun järvi saa kestävän katteen.
Ei tarvitse kuunnella naapurista kuuluvia elämisenääniä,vain ihana hiljaisuus!
Ei minun tarvitse työntyä satasia maksaviin hiljaisuudenretretteihin,minä saan ne luomuina - konnevetinen
amanelämää kirjoitti:
Sinulle konnenvetinen!
Näin iltaisin,kun viivähdän niinsanotusti omiinoloihini,niin tulee mieleeni olenkohan valinnut elämäni loppujakson aivan oikein?
Minä kahdeksankymppinen muija yritän pitää kulisseja yllä täällä rantatilallani?
Olishan minulla se toinen kämppä Nokialla,mutta se tekemisenpuute minua kauhistuttaa?
Nyt saan toteuttaa itseäni,tehdä asiota ja töitä,tai olla tekemättä.Voin mennä hakemaan puita liiteristä,eikä tarvitse katsoa ovatko sukansaumani suorassa.
Pääsen pilkille heti,kun järvi saa kestävän katteen.
Ei tarvitse kuunnella naapurista kuuluvia elämisenääniä,vain ihana hiljaisuus!
Ei minun tarvitse työntyä satasia maksaviin hiljaisuudenretretteihin,minä saan ne luomuinaKävin myöhään illalla ulkona. Itäkaakon taivaalla paistaa kellotti hiukan alakuulle menettänyttä poskeaan. Hirmuista. Kuun ympärillä oli pieni kehä.
Isäni sanoiettä se tietää jotain huonoa alakuun päiville, hyvin huonoa.
Sinä Ama et ole nettiaddikti vaikka yksin enimmät ajat elelet ja touhuat. Se on hyvä. Netissä näkee paljon addikteja.
Olin uupunut työpäivän jälkeen niin etten jaksanut olla hereillä. Nukuin ens istualtain, sitten pötkölläni pari tuntia. Se tuntuu unirytmissä.
Jos syksystä tulisi erityisen pitkä niin että jäitä nähtäisiin vasta joulukuussa niin voisin ehtiä viemään verkot.
Kun kalastuksenhoitomaksu ja vesioikeuslupa on maksamatta niin tuskin enää kannattaa niitä lunasta vaan tyytyä market-matalan kaloihin.
Äitini oli niin kalanperään että hiukan piti useampana päivänä jossain muodossa kalaa syödä. Minä tarvin joka päivä.
Taas silmät lupsuu. On se mentävä itsensä viereen koisailemaan. Hyvää syksyn jatkoa Ama. konnevetinen kirjoitti:
Kävin myöhään illalla ulkona. Itäkaakon taivaalla paistaa kellotti hiukan alakuulle menettänyttä poskeaan. Hirmuista. Kuun ympärillä oli pieni kehä.
Sinä Ama et ole nettiaddikti vaikka yksin enimmät ajat elelet ja touhuat. Se on hyvä. Netissä näkee paljon addikteja.
Olin uupunut työpäivän jälkeen niin etten jaksanut olla hereillä. Nukuin ens istualtain, sitten pötkölläni pari tuntia. Se tuntuu unirytmissä.
Jos syksystä tulisi erityisen pitkä niin että jäitä nähtäisiin vasta joulukuussa niin voisin ehtiä viemään verkot.
Kun kalastuksenhoitomaksu ja vesioikeuslupa on maksamatta niin tuskin enää kannattaa niitä lunasta vaan tyytyä market-matalan kaloihin.
Äitini oli niin kalanperään että hiukan piti useampana päivänä jossain muodossa kalaa syödä. Minä tarvin joka päivä.
Taas silmät lupsuu. On se mentävä itsensä viereen koisailemaan. Hyvää syksyn jatkoa Ama.Lumituiskua se tietää, kun kuu on kehässä. Ei sen pahempaa.
konnevetinen kirjoitti:
Kävin myöhään illalla ulkona. Itäkaakon taivaalla paistaa kellotti hiukan alakuulle menettänyttä poskeaan. Hirmuista. Kuun ympärillä oli pieni kehä.
Taas silmät lupsuu. On se mentävä itsensä viereen koisailemaan. Hyvää syksyn jatkoa Ama.Kiitos konnevetinen,samoin Tellukka!
Olen jotenkin jo erakoitunut,etten jatkuvasti tunne tarvetta elää nettielämää!
Joskus lueskelen aloituksia,mielestäni ne nojautuvat liikaa politiikkaan ja lehtienpalstoihin,joita lueskelen iltaisin tabletiltani,ennen nukahtamista!
Kyllä media syöttää mielestäni senverran tietoa,etten jaksa keskittyä toistoihin!
Joskin aloitukseni oli toisto,mutta halusin ilmentää palstalle,että hengissä olen ja pilkille mielin.
Noin viiden sentin lumikerros peittää pihapiiriäni, valoisuuttahan se lisää.
Kellojensiirto on kesken toi heilurikello on vielä kesäajassa,niin taidan olla minäkin??- yksitotinen.ilman.totia
Tellukka kirjoitti:
Lumituiskua se tietää, kun kuu on kehässä. Ei sen pahempaa.
Ai. Hyvä tieto ettei pahempaa. Minäkin näin tuon kuunkehän. Vaari sanoi himmeistä kuunkehistä että nyt on pahat ja häijyt kuunmerkit.
Taisi olla pakkasen puolella tänään lähes koko maassa.
Sekoilivat taas aamusta alkaen sen "talviajan" kanssa, Vasta Juha Blomberg ei illansuussa enää siihen sortunut. Normaaliaikaahan tämä on.
Toivottavasti kellojen aikasiirtely lopetetaan pysyvästi. Aurinkoinen päivä teki mielelle hyvää. - amnarirutiinia
Sinulle yksitotinen,ilman.totia!
Minua kiehtoo toi entisaikainen säidenennustus! Mieheni luki luonnosta kaikki ennusmerkit!
Kerroin töissä,että mieheni on "ennusmerkkienlukija", mitä säihin tulee?
Olimme kesälomalle lähdössä ja yksi työkaverini kysyi vähän veetuilumielessä,että minkälaista lomasäätä se sun ukkos on povannut?
Heinäkuu oli meidän valmetlaisten lomakuukausi. Heitin vähän niinkuin lonkalta ja näytin toista kättäni: aurinkoiset päivät ovat tossa,siis viidessä sormessani!
Sen vuoden heinäkuu oli todella kylmä ja sateinen,vuotta en muista mutta jotain -86 tai seitsemän tais olla. En muista olisiko ollut jokin tulivuorenpurkaus silloin?
Onhan se aivan järkyttävää,kuinka ihminen tuhoaa ympäristöään.Elämistö on todella huvennut,sen olen huomannut linnustosta.
Töyhtötijaista en ole nähnyt vuosiin,enkä järripeippoa.
Minulla oli aikoinaan hevonen ja pari lammasta täällä tilallani ja oletan kyllä,että niiden ansiosta linnusto oli monipuolisempi?
Keltasirkkujakin oli todella iso populaatio,nyt vain variksia ja harakoita?
Kyllä tiaisia on paljon,noi hömöt ovat kovia juttelemaan,aivankuin kiittäisivät niistä siemenistä!
Siinä se aman nuoruus hupenee?
- JuurakonHulda
minäkin,
valitsin vain sodan jälkeisenä vaikeana aikana ja täysin rahattomana oppikoulun ja opiskelun opettajieni yllytyksen vuoksi, ja se oli vaikea tie.
Jälkeenpäin ajatellen enää en sille tielle lähtisi.
muutenkin olisin voinut mieheni tavata ja saada juuri ne lapset, jotka toivoinkin.- amanarkea
Sinulle Juurakon Hulda!
Minä olen kyllä sitä mieltä,että elmänkoulu on ollut se antoisin,niin sinulle,kuin minullekkin.
Osaan suuremmanosan Sandels,hän Partalas istuvi vaan ulkoa! Oppikoulussa piti opetella Vänrikki Stoolia ulkoa,en kyllä tiedä minkätähden?
Eipä sitä riijjuu ja tanssireissuila juurikaan tarvinnut? Enempää ,kuin koska se Napoleon joutui sinne Sant`Helenansaarelle??
Ja mitä ihmeen hyötyä minulla siitä tiedosta on,en löydä kateissa olevaa kännykkääni,vaikka minulla on niitä kaksi,siis siltävaralta,että voin sillä toisella paikillistaa sen toisen??
Joskus ne vaan ovat hukassa molemmat?? - Mia-L
niin, huomasin äskeisessä viestissäni olevani Juurakon Hulda minäkin.
Ja samaa mieltä kuin sinäkin olen elämänkoulusta, siinä o.t.o. (=oman työni ohessa) opiskelin loppuun tutkintoni ennen avioliittoa ja lasten syntymiä, ja ihan viimeisen silauksen silloin
promootioineen , kun he olivat jo opiskelijoita ja omillaan.
- annettin-kaikkemme
Tuon pettyneen opiskelijan J.H kommenttiin olisin sanonut, että kyllä Sinut loi juuri ponnistelusi. Maksoivat toki, mutta uskon sinun tavanneen miehesikin juuri sellaisena kun silloin olit.
Pidä siitä kiinni edelleen, olet varmaan antanut paljon urallasi itsestäsi! Kaikilta meiltä elämä on veronsa vaatinut, olihan meillä varaa se maksaakin!- Niiiiiiin--
....vai oliko?
- muistelee
Juurakon Hulda filmissä näytteli Irma Seikkulan kanssa myös itse Tauno Palo.
- amanpudotus
Sinulle muistelee!
Ajattele,sain nähdä Tauno Palon uimastadionilla Hesassa teininä livenä!
Ei silloin edes tiedetty sanaa Idoli?
Nyt todella tulee noita mustavalkoisia vanhoja elokuvia,jotka joskus nähtykin,mutta aivan mielelläni niitä katson!
Teininä filmitähtienkuvien keruu oli best ja minullekin tuli Elokuva-Aitta!Ensin kerättiin ja vaihdeltiin kiiltokuvia!
Pian saamme taas nähdä Tuntemattoman Sotilaan ties monettako kertaa,mutta aina se puhuttelee ja tekee nöyräksi!
Kiitos! Itsenäinen Suomi! - nimim.muistelee
amanpudotus kirjoitti:
Sinulle muistelee!
Ajattele,sain nähdä Tauno Palon uimastadionilla Hesassa teininä livenä!
Ei silloin edes tiedetty sanaa Idoli?
Nyt todella tulee noita mustavalkoisia vanhoja elokuvia,jotka joskus nähtykin,mutta aivan mielelläni niitä katson!
Teininä filmitähtienkuvien keruu oli best ja minullekin tuli Elokuva-Aitta!Ensin kerättiin ja vaihdeltiin kiiltokuvia!
Pian saamme taas nähdä Tuntemattoman Sotilaan ties monettako kertaa,mutta aina se puhuttelee ja tekee nöyräksi!
Kiitos! Itsenäinen Suomi!On joitakin hyviä filmejä, joista vaikuttuu yhä ja kertakerralta uusintoinakin. Tuntemattoman sotilaan olen kyllä jo heivannut.
Telkassa eniten mieluisia ovat nuo Alaska-dokumentit. Myös tulli ja lentokenttäjutut huumeidenetsintäoperaatioissa kiinnostavat.
Raadollisimpia katsottavia ovat Etelä-Amerikkalaisten ihmisten kiinnijäämiset huumekuriireina.
Köyhät yrittävät helppoa rahaa jopa nielemällä huumekapseleita. Rtg-Kuvantaminen paljastaa yritykset hyvin usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95943
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467