Jotkut puhuvat samaa sukupuolta olevat seksualisuudesta uskovaisten palstalla.
Pitävät sitä ok.na. Okei. Olen tullut siihen vastaamaan, että seksualisuus on korvienvälissä olevaa asiaa, sekä liittänyt ajatuksia Discovery Channel kanavan dokumenteista, jossa oli esim. mies - kuplafolkkarin kanssa suhteessa - tai nainen Eiffelt- tornin kanssa jne. jne.
Eräs pappi vihki nosturinkanssa erään naisen jne.
Siihen kärkkäästi vastaansanoen otti väitettä homoseksualit, ettei tuo ole rinnastettavissa .
No, entä tänään? Otan linkin kiinni, koska asia tuleekin nyt tuolla kanavalla esiin ja siellä itse Erika itse sitoo suhteensa samankaltaiseksi, kuin esim. homoseksualisuus.
Eli hän rinnastaa seksualisen minuuden, eli identiteetin samankailtaisuuteen, ja eikä hän koe ihmissuhteisiin kiinnostusta...
Eli en ollut asiassa väärässä, siksi heitän pallon takaisin uskovien palstalla oleville homoseksualeille. Seksualisuus on korvien välissä elävää minuutta, johon kyllä voi vaikuttaakin, tekojen tasolla.
Niin väitteelleni linkki nyt hetken lähetyksestä Frii- kanavalla.
Kysy seksistä (16) 22:02 - 23:00
Frii
Kausi 4, osa 8. Objektiseksuaalit. Tänään puhutaan objektiseksuaaleista, eli ihmisistä, jotka rakastavat elottomia esineitä. Tapaamme mm. Erika Eiffelin, joka on naimisissa Eiffel-tornin kanssa ja joka on muuttanut Berliiniin ollakseen lähempänä poikaystäväänsä, Berliinin muuria. (Fråga Olle Documentaries, dokumenttisarja, Ruotsi, 2011)
Ohjelman kesto: 58min
Otan tuon nauhalle ja vilkasen sen päivällä, mutta katsokaa itse
Puhutaan seksualisuudesta ja palataan aiheeseen
ajatukseni.oli.tosi
1
162
Vastaukset
- bgn-nope
Homous ei ole sukupuolisuutta.
Sukupuolia on vain kaksi niinkuin nimityskin jo kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006