Olen lukemassa tätä kirjaa.
Kirjoittaja on norjalainen Ole Hallerby.
Raamatun opetusta rukouksesta on tuskin missään valotettu niin yksinkertaisen selkeästi ja sydämeenkäyvästi kuin tässä teoksessa.
Suosittelen!
Rukouksen ihmeellinen maailma
13
245
Vastaukset
- T..Mirka
Varmaan tiedätkin että Raamattu on satukirja, niin kuin Aku-Ankka.
Aku-Ankka tunnetaan maailmalla paremmin. - akuankkamirkalle
Aku-Ankka-Mirka on säälittävin tyyppi.
- T..Mirka
Miksi olen säälittävä?
Minä kerron vain totuuden teille. Todisteita siitä, että olisin väärässä, ei ole.
Minun mielestä se on oikeasti säälittävää että saduilla ja höpötyksillä saadaan joku uskoon, tai vahvistetaan toisen ihmisen uskoa. Pidän tätä herkkäuskoisten ihmisten törkeänä hyväksikäyttönä.
Kertokaa nyt, mikä tekee minusta säälittävän?
- kaikessarauhassaa
Odotetaan rauhassa Aku-Ankka-Mirkan seuraavaa väläytystä...
- Akuankkaakinlukenut
Rukous Jumalalle toimii.
Väitteen esittäjä on tervetullut perinteiseen amputoidun raajan rukouksellapalautustapahtumaani.
Epäjumalanpalvojat eivät ole vielä uskaltautuneet osallistumaan ja tämäkin kouhkaaja osoittanee kuuluvansa tuohon ansaittua halveksuntaa osakseen saavaan joukkoon.
- Kkw
Uskompa että jos muistaisimme tätä Mirkaa rukouksissamme päivittäin niin ehkä Jeesus antaisi hänelle uskon lahjan.
- T..Mirka
Ei auta
Täällä on rukoiltu uskoontuloni puolesta lukemattomia kertoja. Ei mitään vaikutusta.
Olen pilkannut pyhäähenkeänne ja jumalaanne lukuisia kertoja, vailla mitään vaikutusta.
Voisitteko kertoa, miksi rukouksenne ei vaikuta minuun?
Minä tiedän, mutta haluan kuulla sen teiltä.
- turhaahurskastelua
Ollaanpa järkeviä. Jumala on antanut meille järjen myös.
On tärkeämpää rukoilla kärsivien puolesta ympäri maailmaa.
Turhaa hurskastelua. Nykyajan psykologisointia.
Pitää taistella pahaa vastaan.
Huom. lopettakaa keskustelut tään Aku Ankka-Mirkan kanssa!
On ollut tarpeeksi neuvoja miten toimia häirikön kanssa.
Turhaa hurskastelua edellisen ohjeet.
Jatketaan juttua toisella palstalla.- Kkw
Ei ole minun viesti mitään hurskastelua.
En tarkoittanut että juuri sinun pitää hänen puolestaan rukoilla jos koet sen raskaaksi. Koita ymmärtää ettei kaikilla ole uskon lahjaa siksi jotkut ihmiset tarvitsevat konkreettisen kokemuksen että voivat uskoa.
Raamatussakin on että rukoilkaa vainoajinne puolesta. - T..Mirka
Miljardit ihmiset ovat rukoilleet keksijöiden puolesta.
Ei mitään vaikutusta. - T..Mirka
T..Mirka kirjoitti:
Miljardit ihmiset ovat rukoilleet keksijöiden puolesta.
Ei mitään vaikutusta.KORJAUS
Miljardit ihmiset ovat rukoilleet kärsiöiden puolesta.
Ei mitään vaikutusta.
- Eikiitosjeesus
Sanotaanko siinnä että itseasiassa rukoilu on kuin itsetyydytystä? Hyvältä tuntuu vaikka vastapuolta ei ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094