Olen lukemassa tätä kirjaa.
Kirjoittaja on norjalainen Ole Hallerby.
Raamatun opetusta rukouksesta on tuskin missään valotettu niin yksinkertaisen selkeästi ja sydämeenkäyvästi kuin tässä teoksessa.
Suosittelen!
Rukouksen ihmeellinen maailma
13
208
Vastaukset
- T..Mirka
Varmaan tiedätkin että Raamattu on satukirja, niin kuin Aku-Ankka.
Aku-Ankka tunnetaan maailmalla paremmin. - akuankkamirkalle
Aku-Ankka-Mirka on säälittävin tyyppi.
- T..Mirka
Miksi olen säälittävä?
Minä kerron vain totuuden teille. Todisteita siitä, että olisin väärässä, ei ole.
Minun mielestä se on oikeasti säälittävää että saduilla ja höpötyksillä saadaan joku uskoon, tai vahvistetaan toisen ihmisen uskoa. Pidän tätä herkkäuskoisten ihmisten törkeänä hyväksikäyttönä.
Kertokaa nyt, mikä tekee minusta säälittävän?
- kaikessarauhassaa
Odotetaan rauhassa Aku-Ankka-Mirkan seuraavaa väläytystä...
- Akuankkaakinlukenut
Rukous Jumalalle toimii.
Väitteen esittäjä on tervetullut perinteiseen amputoidun raajan rukouksellapalautustapahtumaani.
Epäjumalanpalvojat eivät ole vielä uskaltautuneet osallistumaan ja tämäkin kouhkaaja osoittanee kuuluvansa tuohon ansaittua halveksuntaa osakseen saavaan joukkoon.
- Kkw
Uskompa että jos muistaisimme tätä Mirkaa rukouksissamme päivittäin niin ehkä Jeesus antaisi hänelle uskon lahjan.
- T..Mirka
Ei auta
Täällä on rukoiltu uskoontuloni puolesta lukemattomia kertoja. Ei mitään vaikutusta.
Olen pilkannut pyhäähenkeänne ja jumalaanne lukuisia kertoja, vailla mitään vaikutusta.
Voisitteko kertoa, miksi rukouksenne ei vaikuta minuun?
Minä tiedän, mutta haluan kuulla sen teiltä.
- turhaahurskastelua
Ollaanpa järkeviä. Jumala on antanut meille järjen myös.
On tärkeämpää rukoilla kärsivien puolesta ympäri maailmaa.
Turhaa hurskastelua. Nykyajan psykologisointia.
Pitää taistella pahaa vastaan.
Huom. lopettakaa keskustelut tään Aku Ankka-Mirkan kanssa!
On ollut tarpeeksi neuvoja miten toimia häirikön kanssa.
Turhaa hurskastelua edellisen ohjeet.
Jatketaan juttua toisella palstalla.- Kkw
Ei ole minun viesti mitään hurskastelua.
En tarkoittanut että juuri sinun pitää hänen puolestaan rukoilla jos koet sen raskaaksi. Koita ymmärtää ettei kaikilla ole uskon lahjaa siksi jotkut ihmiset tarvitsevat konkreettisen kokemuksen että voivat uskoa.
Raamatussakin on että rukoilkaa vainoajinne puolesta. - T..Mirka
Miljardit ihmiset ovat rukoilleet keksijöiden puolesta.
Ei mitään vaikutusta. - T..Mirka
T..Mirka kirjoitti:
Miljardit ihmiset ovat rukoilleet keksijöiden puolesta.
Ei mitään vaikutusta.KORJAUS
Miljardit ihmiset ovat rukoilleet kärsiöiden puolesta.
Ei mitään vaikutusta.
- Eikiitosjeesus
Sanotaanko siinnä että itseasiassa rukoilu on kuin itsetyydytystä? Hyvältä tuntuu vaikka vastapuolta ei ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992