Keskustan puututtava tähän hihhulointiin !

Mitävielä

Maaemo itkee metsien kohtelua Helsingin Tuomiokirkon kryptassa. Ääneen itkijä Pirkko Fihlmanin esitys oli osa kryptassa tänään järjestettyä Meidän metsämme -tapahtumaa.
Tapahtuma otti kantaa Suomen metsähakkuisiin, joita kannanoton mukaan pitäisi rajoittaa nykyisestä. Ohjelmassa oli runsaasti taide-esityksiä sekä eri tahojen puheenvuoroja.

17

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasemmaltaohi

      Ilman muuta lakataan hakkaamasta rakkaita metsiämme, metsäeollisuuden vienti on vaivaiset 12 mijardia euroa, vain 20% kaikesta viennistämme, helposti voimme kuristaa suolivyötä sen verran. Maapallo kiittää...

    • ketkukepu

      Liimatainen keittää ikimetsät selluksi.. Kiristää henkilöautoja.

      • Mitkämetsät

        ei meillä ole "ikimetsiä" metsämme on myyty ulkomaille jo noin kolmeen kertaan ja myytävä vain lisääntyy..


      • Mikä_pellemaa

      • Noistasitten
        Mikä_pellemaa kirjoitti:

        https://blogit.kaleva.fi/tuiran-poika/onko-timo-soini-ilmastoprofeetta

        Tässä vasta pelle, ilmastoprofeetta ja kepulaisten, varsinkin Sipilän, suosikki.
        Että oikein ministeri, saa tehdä hallituksessa ihan mitä tahansa, kunhan hallitus pysyy kasassa.

        suosikeista tiedä, hallitus on kansan valitsema ja sen on johdettava maata kansan haluamalla tavalla..


      • Mikä_maa_kyseessä
        Noistasitten kirjoitti:

        suosikeista tiedä, hallitus on kansan valitsema ja sen on johdettava maata kansan haluamalla tavalla..

        Korjaan: hallitus ei ole kansan valitsema. Missä vaaleissa Sinistä tulevaisuutta on äänestetty eduskuntaan? Missä maassa puolueen jäsenet, joita ei ole äänestetty eduskuntaan, saavat viisi minsministeriä hallitukseen ja kun kannatus 1 % ei soisi yhtään kansanedustajaa vaaleissa?
        Sipilän ja kepulaisten Suomessa tämä on mahdollista.

        Joka neljäs vuosi suomalaiset valitsevat eduskunnan. Eduskunta päättää maan asioista.
        Eduskunta valitsee maalle pääministerin. Hallitus valmistelee ja toteuttaa päätökset,
        jotka eduskunta on tehnyt. Eduskunta voi erottaa hallituksen
        jos se ei ole tyytyväinen hallituksen toimintaan.

        Mitä sinä et ymmärtänyt?


      • kuka.kerkiää.sieppaamaan
        Mitkämetsät kirjoitti:

        ei meillä ole "ikimetsiä" metsämme on myyty ulkomaille jo noin kolmeen kertaan ja myytävä vain lisääntyy..

        Kiinalaiset tulevat ja tekevät oman tehtaansa Kemiin ja hakkaavat suomalaisten metsät ...

        Tämä hullu hallitus tekee vaikka ihan vaikka mitä ajattelematta mitään.

        Ruskeat kuoret lentelee


      • Sitäkohtaa
        Mikä_maa_kyseessä kirjoitti:

        Korjaan: hallitus ei ole kansan valitsema. Missä vaaleissa Sinistä tulevaisuutta on äänestetty eduskuntaan? Missä maassa puolueen jäsenet, joita ei ole äänestetty eduskuntaan, saavat viisi minsministeriä hallitukseen ja kun kannatus 1 % ei soisi yhtään kansanedustajaa vaaleissa?
        Sipilän ja kepulaisten Suomessa tämä on mahdollista.

        Joka neljäs vuosi suomalaiset valitsevat eduskunnan. Eduskunta päättää maan asioista.
        Eduskunta valitsee maalle pääministerin. Hallitus valmistelee ja toteuttaa päätökset,
        jotka eduskunta on tehnyt. Eduskunta voi erottaa hallituksen
        jos se ei ole tyytyväinen hallituksen toimintaan.

        Mitä sinä et ymmärtänyt?

        mihin Soinille annetut äänet katosi ?


      • TekopyhäPallerro
        Sitäkohtaa kirjoitti:

        mihin Soinille annetut äänet katosi ?

        Takinkääntöön ja aborttimarssiin.


    • itärajan-höppänä
      • saha_soi

        Kepulaista, kestävää metsätaloutta :DD


      • hdgfghdfghdfh
        saha_soi kirjoitti:

        Kepulaista, kestävää metsätaloutta :DD

        Metsät omistaa nykyisin kaupunkilaiset !


    • Tiilikainensipilä

      Tuilla kiinalaisten tehtaat pystyyn. Kiinalaiset vie voitot ja hakkaa lapin ikimetsät..

      • Lopetatuo

        suomessa ei ole ikimetsiä, ainakaan vuosisataan..


      • EiOppiOjaanKaada
        Lopetatuo kirjoitti:

        suomessa ei ole ikimetsiä, ainakaan vuosisataan..

        Pitäisi sinun kepulaisena maatalouskosmetologina tietää Suomessa olevan vanhoja luonnontilaisia metsiä vaikka kuinka paljon.


      • Lopetatuo
        EiOppiOjaanKaada kirjoitti:

        Pitäisi sinun kepulaisena maatalouskosmetologina tietää Suomessa olevan vanhoja luonnontilaisia metsiä vaikka kuinka paljon.

        kaikki suomen metsät on myyty ulkomaille n kolmeen kertaan, elintasomme perustuu metsätalouteen..


    • Kyllä metsiä kestää hakata, meillä kun vuotuinen kasvu ylittää edelleen kulutuksen. Metsänhoito on siis ainakin kvantitatiivisesti elikkäs määrällisesti kestävällä pohjalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe