Paskamäki kaipas multa aloitusta.

helmiä_sioille

Noh. Kyselenpä sitten muilta kuin paskamäeltä, että onko teille muille palsta ja palstalaiset yhtä tärkeä osa elämää kuin paskamäelle? Tai onko mahdollisesti elämässänne muutakin sisältöä? :D

https://www.youtube.com/watch?v=4JkIs37a2JE

23

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinuunihastunutmies

Ei ole. Kyllä sinä olet paljon tärkeämpi.

• Olet oikeastikin aivoinvalidi.

• Sinuna keskittyisin omaan tekemiseeni.

En haluaisi vaikuttaa ylimieliseltä, mutta Palstamäki ei paini kevyimmässä painoluokassa kuten sinä.

• vitsin.murjaisit
        Palstamäki kirjoitti:

Sinuna keskittyisin omaan tekemiseeni.

En haluaisi vaikuttaa ylimieliseltä, mutta Palstamäki ei paini kevyimmässä painoluokassa kuten sinä.

Palstamäki huusi palstan kautta ukaasin vaikkei yksin uskalla ees kättä nostaa saati sitten nyrkkiin puristaa

• helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

Sinuna keskittyisin omaan tekemiseeni.

Eli oot reilusti ylipainoinen palstanörtti? :D

Mut ei mua sun tekemiset niin paljon kiinnosta, et niihin keskittyisin... :D

• helmiä_sioille kirjoitti:

Eli oot reilusti ylipainoinen palstanörtti? :D

Mut ei mua sun tekemiset niin paljon kiinnosta, et niihin keskittyisin... :D

180cm, paino 82kg, ja painosta lihasmassaa noin 5kg enemmän kuin ikäisilläni keskimäärin.

• helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

180cm, paino 82kg, ja painosta lihasmassaa noin 5kg enemmän kuin ikäisilläni keskimäärin.

Ja se todellisuus on, että noin 160 cm, paino 160 ja lihasmassa olematon läskimassaan nähden... :D

Ja se todellisuus on, että noin 160 cm, paino 160 ja lihasmassa olematon läskimassaan nähden... :D

Kuvani on näkyvissä.

Yritit avata keskustelua palstalla, mutta näyttäisi että minuun kohdistettu hyökkäyksesi sai vain minut heittämään kommenttini.

En siis jatka jutustelua pidempään tästä aiheesta. Kipaisepa vaikka päiväkaljalla joutessasi, minä jatkan toisaalla.

• helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

Kuvani on näkyvissä.

Yritit avata keskustelua palstalla, mutta näyttäisi että minuun kohdistettu hyökkäyksesi sai vain minut heittämään kommenttini.

En siis jatka jutustelua pidempään tästä aiheesta. Kipaisepa vaikka päiväkaljalla joutessasi, minä jatkan toisaalla.

Mä itse asiassa kyselin asiaa kaikilta muilta kuin sinulta. Mut näit asiakses osallistua tähän etkä edes vastannut kysymykseen... :D

Hiljaisuus taitaa olla myöntymisen merkki. Kenelläkään ei ole elämässä paljon muuta kuin palsta ja palstalaiset. Sä oot ehkä ainoa, joka näyttää sen kaikille hyvin avoimesti. Siitä propsit sulle... :)

• helmiä_sioille
        helmiä_sioille kirjoitti:

Mä itse asiassa kyselin asiaa kaikilta muilta kuin sinulta. Mut näit asiakses osallistua tähän etkä edes vastannut kysymykseen... :D

Hiljaisuus taitaa olla myöntymisen merkki. Kenelläkään ei ole elämässä paljon muuta kuin palsta ja palstalaiset. Sä oot ehkä ainoa, joka näyttää sen kaikille hyvin avoimesti. Siitä propsit sulle... :)

Ja hei! Mä jo lipittelen täs päiväpunkkuja. Vähän kotihommia kesken, mut sen jälkeen taas vaihteeks oikeiden ihmisten joukkoon... :)

• wanhaämmä

Nääh. Tällä hetkellä ja nyt syksyllä muutenkin mulla on vähän tylsistynyt olo, siksi roikun nyt useammin netissä. Tärkeää? No ei ole. Viihdyttävää seurattavaa välillä.

• helmiä_sioille

Minusta viime aikoina viihdyttävintä palstalla on ollut, aina kun kerran pari viikossa tänne eksyn, paskamäen kootut selittelyt... :D

• ei.ole.aikaa.enään.tänne

itselläni taas loppuu täällä olo aika paljon niin ehkä loppuu kokonaan mutta aluksi voin käydä täällä silloin tällöin tai katsotaan nyt miten aikaa jää eli tunnin voin vielä notkua tässä mutta sitten tämä poika lähtee

• wanhaämmä
        helmiä_sioille kirjoitti:

Minusta viime aikoina viihdyttävintä palstalla on ollut, aina kun kerran pari viikossa tänne eksyn, paskamäen kootut selittelyt... :D

Kieltämättä noi palstarähinät on käy välillä viihteestä :D

• Tällä hetkellä on muutakin sisältöä kuin palsta. :)

• helmiä_sioille

• sinulle.rakkaus

ellei ole niin toivon että löytäisit sen poikaystävän ja tulevan aviomiehesi

• sinulle.rakkaus kirjoitti:

ellei ole niin toivon että löytäisit sen poikaystävän ja tulevan aviomiehesi

no sitä mulla nyt ei ole mutta työharjoittelua lähinnä eli muutakin tekemistä kuin palstalla oleilu kumminkin. :)
        Poikaystävä tulee sitten kun tulee :P

• helmiä_sioille
        AinaNorsu kirjoitti:

Aika erikoinen kappale :P

Minusta se on hieno! Vähän vituttaa, ettei oma ääni yllä siihen ylärekisteriin mitä tää vaatii, eikä tää toimi transponoidessa...

Mut tässä onnistui transponoiden sen eri sävellajiin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=mFy1C-GXzHk

Minusta se on hieno! Vähän vituttaa, ettei oma ääni yllä siihen ylärekisteriin mitä tää vaatii, eikä tää toimi transponoidessa...

Mut tässä onnistui transponoiden sen eri sävellajiin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=mFy1C-GXzHk

Ehkä tämä oli parempaa ja sopi mun mielestä paremmin kappaleeseen kuin äskeinen.

• CindyD

Genio kun kirjoittaa palstalle, heti tulee sellanen omahyväisen narsistisuuden eltaantunut löyhkä nenään :)

• Oemenffn

Suurisuinen häiskä on ollakseen Neuvostoliitossa syntynyt raksamoppe, joka näyttää ihan Andy McCoylta :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1664
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1275
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      884
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe