Holley ruiskujärjestelmä kokemuksia?

tarkkuutta

13

2285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hekumointi

Mahtaako olla ainuttakaan myyty, tuollaista viritystä?

• blazer4X4

Lienee semmoinen ettei ole kellään tuota asennettuna. Oikein teksi mieli ostaa vanha K5 blazeri ja laittaa tuommoinen.

• Anonyymi

K5 blazer tuntuu nyt olevan vain tuontikamaa kun ei löydy siistiä suomesta.

• Rokkiorkesteri

V8 magazinen pitäisi tehdä juttu tuommoisesta asennettuna vanhaan autoon ihan askel askeleelta mittauksien kera.
      Tilaisin vuosikerran heti.

• ecu

no mikset tee kyseistä toimenpidettä ihan itse? ei siihen mitään lehtijuttua tarvitse.

• Ihmiskunnankehitys

Koska ei tarvitsisi keksiä pyörää itse. Se voi olla huonokin kaasutin viritelmä ja siten ei kannata tehdä toimenpidettä itse ja todeta että hitto kun meni kaikki rahat hukkaan. Voi olla jotain kikkoja näin se homma menee.

• ecu

kyseinen Holleyn systeemi on aivan varmasti todella huona kaasutin , ihan sen takia että se ei ole kaasutin.ja mitä tulee pyörän keksimiseen niin tossa systeemissä hän se on jo valmiiksi "keksitty" niin ei sinunkaan tarvitse sitä yrittää keksiä enään uudestaan.se että joku muu saa tai ei saa jotakin asiaa/systeemiä toimimaan ei tarkoita sitä että myös sinun projektillesi käy niin.

• Anonyymi

Onhan se tehnyt V8 magazine mutta juttu oli yhtä tyhjänkanssa ja hyvin pettynyt noin ylimalkaiseen "esitteeseen" Häpeä koko v8 lehdelle.
        Voisivat korjata tilanteenja sitä odotellessa.

• Anonyymi
        ecu kirjoitti:

no mikset tee kyseistä toimenpidettä ihan itse? ei siihen mitään lehtijuttua tarvitse.

"no mikset tee kyseistä toimenpidettä ihan itse? ei siihen mitään lehtijuttua tarvitse."

Olipa idiootti kommentti!!!

• Ihmiskunnankehitys

No niin harrastukseni on lähtenyt etenemään kohti kaasutinta,Ruiskujärjestelmää.

• Anonyymi

Tuntuu sniper olevan 10% toiminee ja 90% jatkuvaa ongelmaa ja epävarmuutta. Miksi näin? Korvaisin oman 5l koneen kaasuttimen tuommoisella mutta eihän tuota kannata ostaa. Miten onnistua 140hv koneen 100% toimintaan saamiseen kyseinen sniper? Onko ne kaikki 90% maanantai kappaleita? Joko 2022 on valmis tuote joka toimii kuin toyota corolla?

• Anonyymi

mun sniper toimii , toisena päivänä ei toimi, se on nyt paluu takaisin kaasariaikakuteen.

• Anonyymi

On tainnut sniper 2.0 versio tulla epäonnistuneen tilalle ja jos V8 magazine tekisi oikein perusteellisen asennuksen kertoen kuin tyhmälle miten kaikki tapahtuu niin tilaisin ainakin 2 v ajaksi v8 lehden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe