https://www.uspartsperformance.fi/holley-550-511-ruiskujarjestelma-94905#
Kokemusperäistä itseltä ajajalta kysyn.
Holley ruiskujärjestelmä kokemuksia?
13
2197
Vastaukset
- Hekumointi
Mahtaako olla ainuttakaan myyty, tuollaista viritystä?
- blazer4X4
Lienee semmoinen ettei ole kellään tuota asennettuna. Oikein teksi mieli ostaa vanha K5 blazeri ja laittaa tuommoinen.
- Anonyymi
K5 blazer tuntuu nyt olevan vain tuontikamaa kun ei löydy siistiä suomesta.
- Rokkiorkesteri
V8 magazinen pitäisi tehdä juttu tuommoisesta asennettuna vanhaan autoon ihan askel askeleelta mittauksien kera.
Tilaisin vuosikerran heti.- ecu
no mikset tee kyseistä toimenpidettä ihan itse? ei siihen mitään lehtijuttua tarvitse.
- Ihmiskunnankehitys
Koska ei tarvitsisi keksiä pyörää itse. Se voi olla huonokin kaasutin viritelmä ja siten ei kannata tehdä toimenpidettä itse ja todeta että hitto kun meni kaikki rahat hukkaan. Voi olla jotain kikkoja näin se homma menee.
- ecu
kyseinen Holleyn systeemi on aivan varmasti todella huona kaasutin , ihan sen takia että se ei ole kaasutin.ja mitä tulee pyörän keksimiseen niin tossa systeemissä hän se on jo valmiiksi "keksitty" niin ei sinunkaan tarvitse sitä yrittää keksiä enään uudestaan.se että joku muu saa tai ei saa jotakin asiaa/systeemiä toimimaan ei tarkoita sitä että myös sinun projektillesi käy niin.
- Anonyymi
Onhan se tehnyt V8 magazine mutta juttu oli yhtä tyhjänkanssa ja hyvin pettynyt noin ylimalkaiseen "esitteeseen" Häpeä koko v8 lehdelle.
Voisivat korjata tilanteenja sitä odotellessa. - Anonyymi
ecu kirjoitti:
no mikset tee kyseistä toimenpidettä ihan itse? ei siihen mitään lehtijuttua tarvitse.
"no mikset tee kyseistä toimenpidettä ihan itse? ei siihen mitään lehtijuttua tarvitse."
Olipa idiootti kommentti!!!
- Ihmiskunnankehitys
No niin harrastukseni on lähtenyt etenemään kohti kaasutinta,Ruiskujärjestelmää.
- Anonyymi
Tuntuu sniper olevan 10% toiminee ja 90% jatkuvaa ongelmaa ja epävarmuutta. Miksi näin? Korvaisin oman 5l koneen kaasuttimen tuommoisella mutta eihän tuota kannata ostaa. Miten onnistua 140hv koneen 100% toimintaan saamiseen kyseinen sniper? Onko ne kaikki 90% maanantai kappaleita? Joko 2022 on valmis tuote joka toimii kuin toyota corolla?
- Anonyymi
mun sniper toimii , toisena päivänä ei toimi, se on nyt paluu takaisin kaasariaikakuteen.
- Anonyymi
On tainnut sniper 2.0 versio tulla epäonnistuneen tilalle ja jos V8 magazine tekisi oikein perusteellisen asennuksen kertoen kuin tyhmälle miten kaikki tapahtuu niin tilaisin ainakin 2 v ajaksi v8 lehden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758